Hey! Ja voor mijn gevoel goed. Heb er een heel positief gevoel over. Begin volgende week krijg ik meer te horen. Hoe is het met jullie?
@Esli: Alsnog gefeliciteerd! Suriname? Oh wat lijkt me dat gaaf! Ik denk dat ik 1 maandje zou wachten. Gewoon voor je gevoel en zekerheid. @Nathalie: Goed zo J. @Yojo: Wat spannend zeg. Werk je nu ook op een kdv? Hier: Gisterenavond ben ik ongi geworden. Dat had ik ergens wel verwacht omdat ik dacht mijn ei-sprong gevoeld te hebben. Nu ik ongi ben kan ik dat wel met zekerheid zeggen. Wel een korte cyclus deze ronde. Slechts 25 dagen. Ons meisje is goed ziek geworden van de BMR prikjes, bah zeg. Ze zit tegen de 40 graden koorts aan. Verder merk ik er weinig aan. Gewoon nog vrolijk en alert. Zelf ben ik ook niet helemaal fit. Ik wijt het maar aan de ongesteldheid.
Ow jammer van je ongi...maar wel fijn een korte cyclus voor je! Ik werk nu ook op een kdv. In Eindhoven. Maar ben in april naar Tilburg verhuisd en wil iets dichterbij huis. En dit dagverblijf waar ik nu gesprek voor heb gehad is 700 m van huis af....dus kan niet beter lijkt me!
Yojo: spannend. Nu maar hopen dat je aangenomen wordt. 700mtr van huis.... das pas luxe! Koekeloerie: jee balen, maar wel lekker zo'n korte cyclus. Schiet het wel lekker op Succes in de volgende ronde.
Hey meiden! Hahaha, jullie kletsen maar door! Gezellig! Willen jullie mij ook op het lijstje zetten? ToTheMoon--> gestopt met de pil op 27 08 2010--> Wij gaan in oktober/november voor een tweede kindje! Hier gaat alles prima... Mijn ''pilstopbloeding'' is nog bezig, maar ik kan dan nu eindelijk alvast eens kijken wat mijn cyclus gaat doen de komende maand! Ik zit nu op dag 4, dus dat schiet op, hihi... maar deze maand nog even aan de rubbertjes dus. Hoe is het met jullie?
Hey, hier vandaag een drukke dag gehad. Gewerkt en het een en ander geregeld voor vriendlief die een weekeind weg is voor z'n hobby. Dus ben nu bekaf. Verder begint mijn vriend zich aardig te richten op de komende tijd. Vind het zeker spannend en heeft zich al even in gedachten laten meeslepen naar 2011, stel je voor dat we met een kleintje bezig zijn, mocht het voorspoedig verlopen allemaal. Dat vind ik wel weer lief, hij zegt er namelijk nog niet veel over. De enige die het voor de rest weet dat we gaan proberen om kinderen te krijgen is een goede vriendin van mij, en jullie dan Hebben jullie het in jullie omgeving signalen laten vallen dat er pogingen ondernomen gaan worden om voor een kleintje te gaan?
@arr77...bij ons zijn nogal wat mensen op de hoogte. Tja..ik kan zoiets niet verbergen, zeker nu ik aan de clomid zit...merken mensen dat echt wel aan mij! (ben niet de gezelligste) Maar goed, dat zijn dan wel de mensen die wij redelijk vaak zien...andere weten niets natuurlijk. @koekeloerie, Beterschap voor jou & jou sprietje! Tis zonde... Wat heb jij een korte cyclus...ruilen? Krijg je hem terug als ik zwanger ben
Lijstje bijgewerkt Yojo66--> stopt met de pil op 24 09 2010--> eerste kindje BD81 --> gestopt met de pil op 27 augustus 2010 --> eerste ronde op 31 augustus voor een 2e!! Koekeloerie --> gestopt sinds 3 augustus 2010 --> we gaan voor een 2e eind 2010!! Nathalie3004 --> stopt met de pil op 02 11 2010 --> we gaan voor een 2e! Esli4 --> stopt met de pil op 2 10 2010 --> eerst kindje arr77--> stopt met de pil 20 09 2010--> eerste kindje ToTheMoon--> gestopt met de pil op 27 08 2010--> Wij gaan in oktober/november voor een tweede kindje!
Yojo, fijn dat het gesprek goed ging! Nu afwachten!! Koeke, beterschap voor beide!! Arr, leuk dat je vriend zich er ook mee bezig houdt! Bijn ons weten een aantal wel dat we eind dit jaar weer willen proberen, maar we stoppen eigenlijk al eerder dus misschien dat we dan al zwanger zijn.
Ja 3 weken nog maar he!!! Het stoppen met de pil is al leuk ook al weet je in je achterhoofd dat het nog wel even kan duren voor je daadwerkelijk zwanger bent.
Het aftellen is hier ook begonnen! En al begonnen om foliumzuur in te nemen. Het is zoals je al zegt, gewoon al leuk om er zo mee bezig te zijn. Ideeen die opkomen opschrijven, leuk om later wanneer het zover is terug te lezen. Ik vroeg mij overigens af of het mogelijk is dat je ondanks dat je de pil neemt je "eisprong" (die dan eigenlijk niet kan plaatsvinden) kan voelen? Ik vraag dit zo omdat ik deze periode eens bewust naar mijn lichaam heb geluisterd. Ik gebruik microgyn30,ik weet niet of het wat uitmaakt wat voor soort je gebruikt of dit invloed kan hebben. Is mijn vraag duidelijk, anders zal ik het nog een keer proberen te omschrijven.
Ik snap je vraag wel hoor en voelde em deze maand ook. Ik slik ook nog de microgynon 30 maar dat is een hele lichte pil waar heel veel meiden toch door zwanger zijn geraakt. Ja idd nog maar drie weken die rotzooi slikken en dan eindelijk weer hoofdpijnvrij!!
Fijn dat je mijn vraag snapt en dat ik niet de enige dan ben. Eens zien of het straks ook overeenkomt met de ovu test. In iedergeval op naar de hoofdpijnvrije tijd voor je, en de rest
Hoi allemaal, hier hopelijk iemand die met jullie mee kan doen. Na toch veel twijfelen van manlief lijkt het er nu op dat hij na onze huwelijksreis (eind oktober) ook voor een kindje wil gaan. Twee weken terug zijn we getrouwd, dus ik ben ongeduldig aan het afwachten Ik ben wel al half april gestopt met de pil, omdat ik alvast 'hormoonvrij' wilde worden. Hier dus voorlopig ook maar aan de rubbers haha. Ontpillen zit er denk ik op, hoewel mijn cyclus nog niet iedere maand hetzelfde is. Als ik jullie berichtjes lees over hoofdpijn van de pil, dan zou dat wel eens de reden kunnen zijn dat ik er de laatste tijd veel minder last van heb (dus dat is mooi meegenomen!). Nog even wachten op het definitieve groene licht en dan aan de foliumzuur maar (wil wel op tijd beginnen, zo'n maandje van te voren, maar niet veel te lang, vandaar dat ik toch maar wacht op het teken van manlief) Groetjes DutchDiva
@Dutchdiva..spannend zeg! @ de meiden die gaan stoppen...ik weet nog goed hoe spannend het is als de datum van de pilstop eraan komt! Ik mag dan wel niet gestopt zijn met de pil...wij hebben uitgekeken naar het 1e gesprek bij de gyn & de eerste cyclus...net zo spannend! Verder...check mijn banner..het gaat hier voorspoedig, het ziet er na uit dat we deze maand meteen al een dubbele kans mogen benutten! OMG als ze maar niet allebei bevrucht raken...dan moet ik toch ECHT even slikken. We hebben weleens gezegt...bij een dubbele eisprong passen we, nu het zover is, gaan we er gewoon voor. Als "het zo moet zijn" dat hier uit meteen een tweeling komt, dan is dat zo. Al is het zeker niet onze bedoeling, 1 kindje erbij is eigelijk voor ons de max. Mijn man heeft namelijk al 2 kids uit een vorig huwelijk, dan zou de teller bij hem op 5 komen "oeps"
@Yojo: NOG 3 WEKEN!! Whoeee haaa! Zo 700 meter van je huis vandaan. Dat klinkt bij te goed om waar te zijn. Om hoeveel uur gaat het? Ben je niet bang dat als je zwanger raakt ze na een jaar zeggen dat je contract niet wordt verlengd? @all: ongi was gepland hoor. We hebben het deze maand nog veilig gedaan. Ik wil nu nog niet zwanger raken. Echt pas in november/december. Afgelopen maand was de eerste maand zonder pil. Mijn lichaam kan het dus nog!! Best een opluchting. @TTM: ja precies dat heb ik nu ook. Wel fijn om te weten of alles nog werkt zoals het hoort. @Arry: wat voor hobby heeft je vriend. Wat schattig dat hij er ook naartoe aan het leven is. Hier weet niemand het, wil ik voorlopig nog zo houden. @Tulli: haha mijn cyclus lenen? Zo te zien heb je nu een mooie eisprong! Een dubbele nog wel. Pfff dat lijkt me heel heftig, maar ergens ook ontzettend leuk. Dat ze dit allemaal kunnen zeg. Ongelooflijk. Jullie hebben een druk weekend dus en dan moet je man maar gewoon goed richten whahah. Kan je hem later toch de schuld geven. @DutchDiva: welkom en nog gefeliciteerd! Spannend zeg.
@ Koekeloerie Ja dat is ook iets waar ik me wel wat zorgen om maak. Met mijn ex duurde het anderhalf jaar dat ik zwanger was....heb geen idee hoe het gaat lopen.... Het gaat om 32 uur vast op een babygroep. Ze hebben in het gesprek eigenlijk niets gevraagd over kinderwens etc. In de kinderopvang hebben ze wel altijd een hoop mensen nodig dus echt mijn baan kwijt raken denk ik niet dat zal gaan gebeuren. Maar dat is wel iets om in mijn achterhoofd te houden....pff moeilijk allemaal....maar dichtbij huis werken is ook heel erg fijn.... @ DutchDiva Nog gefeliciteerd met je bruiloft! En spannend hoor dat jullie voor een kindje gaan!! Welkom bij de club! @ Tulli Spannend!!! Hier vandaag weer een bleh dag....of ja hoofdpijn dan. En weer ontzetten wisselvallig humeur....ben zo blij als deze drie weken om zijn.....