Hey meiden, Ik heb weer snel een nieuwe versie van ons topic geopend! Vond het namelijk wel een erg gezellig clubje. We zullen weer flink wat pagina's moeten bijkletsen... De backup van ons oude topic is namelijk blijven hangen op pagina 11. Ik hoop dat ik jullie hier weer snel zie!
Dit is trouwens de laatste lijst die ik kon vinden... Zou de rest deze weer even willen updaten? Yojo66--> stopt met de pil op 24 09 2010--> eerste kindje BD81 --> gestopt met de pil op 27 augustus 2010 --> eerste ronde op 31 augustus voor een 2e!! Koekeloerie --> gestopt sinds 3 augustus 2010 --> we gaan voor een 2e eind 2010!! Nathalie3004 --> stopt met de pil op 02 11 2010 --> we gaan voor een 2e! Esli4 --> stopt met de pil op 2 10 2010 --> eerst kindje arr77--> stopt met de pil 20 09 2010--> eerste kindje ToTheMoon--> gestopt met de pil op 27 08 2010--> Wij gaan in november voor een tweede kindje!
TTM, thnx voor het maken van een nieuw topic!!! Nu nog even kijken of ik weer een nieuwe banner kan scoren
Yojo66--> stopt met de pil op 24 09 2010--> eerste kindje BD81 --> gestopt met de pil op 27 augustus 2010 --> eerste ronde op 31 augustus voor een 2e!! Koekeloerie --> gestopt sinds 3 augustus 2010 --> we gaan voor een 2e eind 2010!! Nathalie3004 --> stopt met de pil op 02 11 2010 --> we gaan voor een 2e! Esli4 --> stopt met de pil op 2 10 2010 --> eerst kindje arr77--> stopt met de pil 20 09 2010--> eerste kindje ToTheMoon--> gestopt met de pil op 27 08 2010--> Wij gaan in november voor een tweede kindje! nina --> gestopt op 20 aug --> wij gaan voor een 2e! Zo meiden! moeten we maar weer snel veel kletsen om bij te blijven. Hier alles goed. Straks met de kleine naar Center Parcs voor het weekend samen met mijn zus en moeder. ( alleen de meiden) Gezellig!!
Veel plezier Nina!! Ik ben mijn pendels kwijt in mijn onderschrift en de pb's ook. Nu moet ik iedereen weer een berichtje sturen
Yojo66--> stopt met de pil op 24 09 2010--> eerste kindje BD81 --> gestopt met de pil op 27 augustus 2010 --> eerste ronde op 31 augustus voor een 2e!! Koekeloerie --> gestopt sinds 3 augustus 2010 --> we gaan voor een 2e eind 2010!! Nathalie3004 --> stopt met de pil op 02 11 2010 --> we gaan voor een 2e! Esli4 --> stopt met de pil op 2 10 2010 --> eerst kindje arr77--> stopt met de pil 20 09 2010--> eerste kindje ToTheMoon--> gestopt met de pil op 27 08 2010--> Wij gaan in november voor een tweede kindje! nina --> gestopt op 20 aug --> wij gaan voor een 2e! DutchDiva --> gestopt met de pil op 21 april 2010 --> wij gaan eind van dit jaar voor een eerste kindje Zo, even tussen de bedrijven door mezelf toegevoegd aan het lijstje! DutchDiva
hallo allemaal, net een dagje terug van de vakantie! /het was helemaal geweldig. alleen een nog last van een jetlag. moest weer even zoeken naar dit forum..maar gelukkig gevonden. Hoe is het met jullie? groetjes
Ja zeg, moest ff zoeken, maar heb jullie weer gevonden Hier rot weekend achter de rug. Twee dagen in het ziekenhuis gezeten ivm buikklachten. Vooralsnog valt het mee en hebben ze niet echt wat kunnen vinden...
@Bd: Meid, wat balen zeg! Hoe is het nu dan? @ Esli: Fijn dat je vakantie leuk is geweest! Nu nog even bijkomen van de jetlag dus... maar dat gaat vast wel goedkomen! Gewoon zo snel mogelijk het ritme van alledag aanhouden! Hier gaat alles zo zn gangetje... niet veel nuttigs te melden eigenlijk.
Zie trouwens dat ik mijn handtekening kwijt ben door die crash... hmz... Morgen maar even opnieuw instellen!
Gaat vandaag gelukkig weer iets beter. Paar dagen rustig aan doen en dan gaat het hopelijk vanzelf over.
Hoi allemaal, @Nina: Hopelijk heb je een leuk weekend gehad! @Esli: Wat fijn dat je vakantie zo geslaagd was, heerlijk! Ik krijg helemaal zin om ook te gaan, dus begin maar met aftellen...nog 11 nachtjes slapen... @Bd: Vervelend zeg, zo'n weekendje ziekenhuis. En dan weten ze ook nog niet eens wat het is, pfff. Hopelijk gaat het snel beter! Hier een heel druk weekend gehad, maar was gelukkig wel leuk. Met mijn neefje is ook alles goed, maar alles en iedereen om ons heen lijkt inmiddels wel zwanger te worden of te zijn. Niet echt makkelijk, dus maar niet zo veel over na denken (voor zo ver mogelijk) en genieten van zoveel puur babygeluk. (zegt zij dapper, maar ik doe echt mijn best hoewel het niet de hele tijd lukt, en dat vind ik dan best wel stom van mezelf!) DutchDiva
Hoi Hoi, ik heb jullie ook weer gevonden. Het was even zoeken. Raar dat het topic gesloten was. Maar goed we kunnen verder. En ik zal ook mijn instellingen weer opnieuw moeten maken. Inmiddels weet mijn schoonzus ook dat ik gestopt ben. Kon moeilijk ontkennen toen zij op de man af vroeg of ik gestopt was met de pil. Gisteren ongi geworden. Zeer verrast, had voortekenen gehad. Hoofdpijn/buikkrampen ed. Op zich wel relaxed. Dus mijn eerste echte cyclus is kort 23 dgn. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. @Esli, nagenieten. Dat hoort er ook nog bij. Doe dat maar lekker. Vakantie daar ben ik ook wel aan toe. Helaas duurt het voor mij geen 11 nachtjes, maar iets langer namelijk met de kerst. Zucht.. @Dutchdiva, alvast een fijne vakantie gewenst. Waar ga je naar toe? @Bd, vervelend voor je. Beterschap in ieder geval. Arr
vond het al rustig hier, maar zie dat er steeds meer meiden terug komen Hier gaat alles redelijk. Net een mailtje gehad van de eigenaresse van het paard dat ik rijd. Ze wil dat ik meer ga betalen, 12.50 meer, dus dan zou ik 67.50 per maand gaan betalen. Rijd 2 keer in de week, mag wel meer maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Ik vind 67.50 wel erg veel geld en wil ook leuke dingen kunnen blijven doen. Aangezien ik per Januari minder ga verdien weet ik dus niet wat ik nu moet doen. Of stoppen of toch door blijven gaan en meer gaan betalen.
@Nathalie, dat is balen zeg dat ze meer gaat vragen. Heeft ze hiervoor een argument gegeven waarom? En dan gelijk 12,50 euro. Kan je het nog met haar over hebben? arr
Kosten van stalling ed zijn duurder geworden dus ze is zelf ook meer kwijt. Maarja ben ik dan degene die dat moet oplossen? Even zwart wit gezien, het is haar paard en je neemt toch geen bijrijder om zelf financieel minder kosten te hebben.