Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties!

ToTheMoon, ik hen inderdaad ook constitioneel eczeem. M'n menstruatie zit er weer aan te komen en op het moment sta ik weer helemaal onder.... Jeuk.... :( Ik word er knettergek van...
    Klinkt wel goed dat jouw kindje er nog geen last van heeft!! :) Ben jij zelf ook ergens allergisch voor?

Ik ga maar eens koken!
    Goed weekend allemaal!!

Groetjes, Duckertje

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Bd: Succes met klussen de komende dagen haha. Veel leuker dan klussen in huis haha. Zijn als sinds april verhuisd, maar nog steeds is niet alles af :( Moet nog verven en vriendlief kan dat niet zo goed haha. Maar las dat als je zwanger bent, je niet zelf moet gaan verven.. zucht.. Dus ff afwachten.

@ Claudia: Hoe komt het van die 2 tussenwervels in je rug? Als je het met ons wil delen tenminste :)

Het is mn 1e echte ongi waar ik op zit te wachten na het stoppen met de pil. Heb dus echt geen idee hoelang mn cyclus is. Het zou wel een wonder zijn als ik zwanger ben, want we hebben nauwelijks kunnen klussen. Dan moet mn vriend uberzaad hebben en ik super vruchtbaar zijn ofzo ;) Maar niets is onmogelijk natuurlijk.
    Zit nu op dag 31, dus het kan gewoon volgende gebeuren dat ik ongi wordt natuurlijk. Heb ook totaal geen symptomen. Behalve dat ik nog niet ongi ben dan. En heb wel buikpijn enzo gehad, maar kan natuurlijk gewoon van het ontpillen zijn. En moet ook wel vaker naar de wc, maar misschien dat mn blaasontsteking weer terug komt :( Zou vet balen zijn overigens! Heb 8 november controle in het zh daarvoor, dus wie weet moet ik wel urine inleveren en komen zij met het goede nieuws haha ;) Maar laat ik nog maar niet te veel hopen.

3. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Dames... ik zit weer eens met een vraag! :D

Heb nu sinds vanochtend ontzettend last van pijn in mijn onderrug. Een beetje zoals ik dat ook wel eens heb als mijn menstruatie er aan zit te komen, of als deze echt heel heftig is. Kan dit ook ovulatiepijn zijn? Heeft hier iemand ervaring mee?

Ook heb ik nu sinds donderdag veel afscheiding. Met vandaag toch wel echt heel veel! En nu ook best doorzichtig. Maar ja... Ik kan er al dagen draadjes van trekken. 8) Sorry voor de ietwat ranzige details. :D Hoe lang kan je dan van deze afscheiding hebben, en wanneer ben je dan rond je eisprong beland? :( Hahaha... weer lekker onzeker... Volgens berekeningen heb ik die ergens rond zondag/maandag... Maar ja, nu met die afscheiding kan ik em net zo goed op dit moment al hebben...

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ TTM: Ik kan je helaas niet helpen :( Kan je er op inet niks over vinden?

Hier verder nog geen nieuws...

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Wat een stilte hier... Heeft iedereen een druk weekend?

6. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ja! :D En vandaag ook weer de hele dag op pad! Ben waarschijnlijk maandag wel weer hier... Fijn weekend iedereen!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rittjuh, ik ben al een paar dagen niet lekker dus lig veel op de bank. Misselijk, pijn in mijn onderbuik en rug. Dus niet veel op de pc :D

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Nathalie: Kan begrijpen dat je idd dan niet echt de behoefte hebt om lekker op het forum te kletsen. Heel veel beterschap. Helemaal nu je over 2 dagen voor een brusje gaat :D Hopelijk ben je van de week weer helemaal fris en fruitig hier aanwezig...

Heb zelf gelukkig ook het nodige gedaan vandaag. Werd vanochtend uit mn bed gebeld of ik met mn oude team mee wilde voetballen. Altijd gezellig. Helaas verloren :(
    Zo nog lekker uit eten voor mn moeders verjaardag.

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    TTM: Hahaha zie het al helemaal voor me; iedere keer draden trekken hihi

Hier ook een druk weekend gehad. Gister gewerkt en vandaag ook weer de halve dag op pad geweest. Zit nu pas lekker op mijn kont. Kijken of we vanavond nog wat spannends kunnen gaan doen ;)

Inderdaad rustig hier, heb niet veel gemist

10. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    goedemorgen dames,

Beterschap aan de dames die ziek zijn.

Hier ook een druk weekeind gehad.
    Zaterdag overdag kwamen vrienden langs en zijn gebleven tot 23:00 uur. Zondag nog even bij mijn moeder langs geweest, paardgereden en 's avonds kwam een neef met z'n vriendin nog langs.

Vanmorgen lichte ongi afscheiding. 1 dag voor mijn daadwerkelijke dag. Kan ik nu aannemen dat het nu een beetje gesetteld is?
    Of zal een volgende cyclus in een keer 28 dgn kunnen zijn.
    We zien wel of het doorzet.

Meer heb ik even niet momenteel.
    groetjes

11. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Een goedemorgen allemaal!

Iedereen heeft een druk weekend achter de rug? Ja... hier ook weer het nodige gedaan. Je zou denken dat je in een weekend eindelijk een beetje kan ontspannen... NOT!

@ Bd: Hahaha... ja, maar niet met mn vingers hoor, ieuw! Altijd met een wc-papiertje. :D

@ Arr: Ah... balen zeg! :( Ik kan je alleen niet helpen. Het zou kunnen dat je cyclus nu een beetje het ritme heeft te pakken, maar het zou ook zomaar weer een keertje een wat langere kunnen zijn! Gewoon hopen dat het de volgende cyclus raak is!

Hier was gisteren ineens geen afscheiding te bekennen. Snap dr niks meer van. :( Misschien dit keer een vroege eisprong. Dat kan natuurlijk vast wel eens in een cyclus wat wisselen. Maar ach... wel redelijk geklust de afgelopen dagen. Donderdag, vrijdag en gisteren... 8) Morgen maar weer voor de zekerheid! Ik heb trouwens nog steeds last van pijn in mijn onderrug en de hele tijd steekjes in mijn onderbuik. Heb het echt nog nooit eerder gehad. En vandaag wel weer afscheiding. Maar dat kan ook weer komen doordat we gisteren hebben geklust... Hihihi! Maar ja, we wachten wel af. Anders ga ik mijzelf alleen maar gek maken. ;) Probeer alleen een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus, maar dat is erg verwarrend allemaal. :)

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    ik zie wel dat je al 2x 26 dagen hebt gehad. Das erg netjes! Wie weet.

Wij vrijdag en gister ook geklust en zal volgens "planning" gister of vandaag moeten zijn. Ach ja we zien wel. Hebben in ieder geval ons best gedaan.

13. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Bedankt TTM. Ik hoop het ook.
    Even wat meer bewust om de dag klussen.

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Het begint weer gezellig druk te worden zie ik :) Ben gelukkig bijna vrij woehoe!

Nog altijd niet ongi.. Dag 34 :( Pfff.. Begin langzaam gek te worden haha. Kan natuurlijk nog altijd ongi worden aangezien ik nog aan het ontpillen ben. Pas als ik eind december nog niet 1x ongi ben geworden na mn onttrekkingsbloeding ga ik naar de ha. Dan ben ik ook vrij van werk, dus dat scheelt een hoop gedoe. Hoop tenminste dat ze dan niet op vakantie is :S Zal je altijd zien. Maar zover is het gelukkig nog niet.

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Rittjuh, het zal toch zeker niet tot eind december gaan duren zeker??
    In het begin kan het toch wel onregelmatig zijn hoor, de eerste keer was het bij mij ook iets van 39 dagen....
    Al vraag ik me af of het bij mij nu ook nog steeds onregelmatig is...
    Ik zit nu ook al bijna over de 30 dagen en heb al een week kramp.... Ik zit maar te wachten, maar er komt maar niets....
    Wel jammer, de volgende cyclus zouden we gaan beginnen en die wordt op deze manier ook maar uitgesteld...

Als ik het zo hoor is iedereen druk aan het klussen! ;)
    Dat het maar een vruchtbare ronde mag zijn!

Groetjes, Duckertje

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Rittjuh: ook geen twijfel over zwangerschap? Anders desnoods een test er tegen aan. Je weet maar nooit.

Duckertje: 39 dagen pfff kan me voorstellen dat dat niet echt leuk is. Zit dan echt in onzekerheid. Nu maar hopen dat het steeds korter word en uiteindelijk een heeeeele lange (van 9 maanden :) )

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bd81, bij die 39 dagen heb ik er ook een aantal testen tegenaan gegooid hoor! En op een begeven moment ga je ook nog eens van alles voelen... :) Maar het bleek toch echt ontpillen te zijn...
    Dit keer houd ik het maar wat langer vol zonder testen. Ik ben ervan overtuigd dat het zo snel niet raak kan zijn, maar ja, we weten het nooit...
    Als het wel zo mag zijn dan klopt in ieder geval de stelling dat je rond het einde van je menstruatie het meeste vruchtbaar bent!! ;)

Rittjuh, idd, probeer anders eens een testje....

Groetjes, Duckertje

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Duckertje: Wat voor verschijnselen had jij van het ontpillen?

@ Bd: Er is een piepkleine kans op een zwangerschap. Was 29 september ongi geworden en hebben het die week erop 2 keer gedaan. Maar toen bleek dus dat het vanwege de antibiotica werd afgeraden, dus toen zijn we tijdelijk gestopt. Dus mocht ik wel zwanger zijn, dan is er een verhoogde kans op een mk of afwijkingen. In dat geval duim ik dat alles in orde is. Maar nogmaals, de kans is heel klein.
    Ik ga op zn vroegst pas 13 november testen. Dit heeft aan aantal redenen. Mn beste vriendin is al 2,5 jaar bezig en heeft onlangs dr 2e IUI gehad. Aanstaande woensdag is de dag waarop ze vorige keer ongi werd. Mocht ze het zaterdag nog niet zijn, dan gaat ze testen. Ik wil haar sowieso de kans geven als eerste positief te testen. We hebben namelijk afgesproken dat we elkaar alles vertellen. Mocht ik nu positief testen, dan kan ik dat niet dagen voor me houden. En om haar daar nu mee lastig te vallen, nee, nog maar ff niet. En een andere reden is dat het natuurlijk pas mn 1e ronde na het ontpillen is, dus een hele kleine kans. Bovendien is mn cyclus misschien door al die antibiotica wel helemaal van slag. Mocht ik het dus over 2 weken nog niet zijn, dan gaan we toch maar testen voor de zekerheid. Dan weten we iig iets meer. Of zwanger of een lange cyclus. Tegen die tijd zit ik op dag 45 volgens mij.
    Heb ook helemaal geen verschijnselen van een zwangerschap. Die vriendin zei dat er bij haar op het forum ook een paar mensen zwanger zijn en die voelen ook niks. Dus ergens zegt het ook weer niets.. Pff.. Wat kan het toch lastig zijn allemaal.

19. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @Rittjuh, vervelend zo voor je. Maar wel een echte vriendin om daar zo rekening mee te houden. Spannend voor je vriendin.

Sorry om het zo te zeggen maar ik weet bv niet of het wel of niet goed is als een cyclus 23 en 22 dgn duurt. Mij lijkt het namelijk kort. Dus ik kan mij ook voorstellen dat je je nu begint af te vragen of het wel klopt.
    Ik ben geen arts maar kan de antibiotica invloed hebben gehad?
    Je kan het altijd navragen toch?

20. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Rittjuh, ik heb niet echt last gehad van het ontpillen. Sommige zijn er misselijk van of worden een heel stuk zwaarder, maar dat was bij mij niet het geval....
    Wel is mijn cyclus lang heel onregelmatig geweest.... en ik dacht daar dus vanaf te zijn. Maar de rode duivels zijn hier ook nog niet gesignaleerd...
    Ik hoorde wel laatst ergens dat je cyclus ook langer kan worden door het slikken van foliumzuur, maar ik denk eigenlijk dat dat niet kan?? Misschien iemand hier daar ervaring mee?

Ik vind het heel lief van je dat je voor je vriendin niet test!
    Ik begin te twijfelen of ik zou testen.... M'n cyclus heeft me al een aantal keren voor de gek gehouden!

Wordt vervolgd! ;)

Groetjes, Duckertje

Deel Deze Pagina