Nee, ik had vanaf een aantal maanden na de bevalling elke dag voedingssupplementen genomen waarin ook een flinke dosis foliumzuur zat. Multi Jonge Moeder van Etos. Maar zie mijn twee voorgaande cycli... Ik slik ze nu al twee maanden niet meer, maar wel de gewone foliumtabletjes.
Hey! Wat is het rustig hier zeg! Ik ga onverwachts zaterdag voor anderhalve week op vakantie! Heerlijk naar Texel, uitwaaien. Kan ik even afleiding zoeken... Als het goed is heb ik 16 november mijn NOD. Nu zo af en toe nog maar eens even lekker klussen voor de zekerheid! En ja... het grote wachten is nu aangebroken! Pfff... (zei ze met groot ongeduld 8)) Kan het jullie dus niet allemaal meteen laten weten, das dan wel weer jammer! Hoe is het met jullie?
@ TTM: Klinkt heerlijk, ff er tussenuit. Idd goed voor de afleiding. Ben je net na je NOD weer terug of niet? Hier nog geen nieuws te melden helaas :S Had afgelopen nacht behoorlijk wat last van buikpijn. Voelde echt alsof mn ongi eraan ging komen, maar nu weer helemaal niks en ook nog geen rood te bekennen. Misschien dat het morgen of in de loop van de week ineens alsnog doorkomt. We wachten het maar 'rustig' af. Moet maandag voor controle naar het zh. Om te kijken of mn ontstekingswaarden weer normaal zijn. Denk dat ze bloed gaan prikken en/of urine checken. Misschien dat ze dan toevallig ontdekken mocht de hcg waarde aan de hoge kant zijn. Ga er niet vanuit hoor Maar zou een leuke verrassing zijn.
Goedemorgen dames, Ik heb wat dingen gelezen, maar niets is blijven hangen. Heel slecht geslapen vannacht, bijna niet. Het gaat niet zo heel goed met onze kat (die woont nog bij mijn ouders) en waarschijnlijk laten we hem vanmiddag inslapen. Mijn vader gaat straks nog even overleggen met de DA. Ik vind het zo moeilijk om die beslissing te maken. Vanmorgen gaf ie me nog een koppie en begon hij te spinnen. Dat maakt mijn keuze weer zo lastig. Maar als ik hem dan zie lopen, een schim van wat hij was. Overal zie je botten, hij eet bijna niet en als ie loopt wankelt hij........... Pffffffffff heb het er even moeilijk mee na 14,5 jaar.
Rittjuh: in het ziekenhuis checken ze bij urine check ook altijd of je zwanger bent. Was bij mij namelijk ook en de verpleegster vertelde dat ze dit standaard weten. Dat zou inderdaad wel een verrassing zijn. Vind het wel erg lief van je dat je wacht tot je vriendin heeft getest. respect voor je geduld TTM; lekker hoor uitwaaien. Met wie ga je? Ik heb mijn NOD rond zelfde periode, dus ik zal aan je denken. Nathalie: oh wat erg! Wij hebben zelf geen kat, maar weet wat het is om van een dier te houden. Verschrikkelijk om daar afscheid van te nemen. Hoort toch helemaal bij het gezin. Blijf wel altijd eerlijk tegenover je dier. Als het voor het dier beter is, dan moet je uiteindelijk voor hem / haar de beste keuze maken (wat voor jezelf dan wel de moeilijkste keuze is!!). Sterkte in ieder geval, ook met het maken van de beslissing!!!
@ Nathalie: Ah meis... wat erg! Heel veel sterkte vanmiddag! Misschien is het fijn om nog een klein aandenken te maken samen? Ik heb ooit een keer van één van mijn huisdieren nog voor het inslapen een mooie pootafdruk gemaakt op papier... @ Rittjuh: Ja, ik kom dan net na mijn NOD weer thuis... Zal het jullie dan zo snel mogelijk laten weten natuurlijk! @ Bd: Met mijn man en dochter. Lekker in een huisje aan zee. Wel een onverwachts, maar heerlijk uitzicht!
@ TTM: Geniet er maar lekker van @ Nathalie: Heel veel sterkte straks. Heb zelf 2 katjes gehad, maar die zijn nu bij mn zusje. Mn vriend kon er niet meer tegen. Hij slaapt super licht, dus vandaar. Zou er ook niet aan moeten denken dat ze er niet meer zouden zijn
Hallo allemaal, daar ben ik weer! En wat is hier veel gekletst, ik moest 15 pagina's bijlezen, pffff Lukt dan ook niet om op alles te reageren, maar vanaf nu ga ik wel weer meekletsen, hoor. Ben trouwens van het lijstje afgevallen @Nathalie: wat erg zeg, veel sterkte ermee! @Claudia: Welkom hier, leuk dat je mee komt kletsen! Ik heb echt een heerlijke vakantie gehad, wat een mooi eiland en echt een aanrader! Niets mee terug genomen hoor, maar wel leuk dat jullie dat bedacht hadden. Het enige dat ik mee terug heb genomen is een ongesteldheid haha. Maar vanaf nu blijven de condooms ook in het doosje, dus...we gaan er voor!!! Liefs DutchDiva
DutchDiva, welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt! Nathalie, ik hoop dat het een beetje meegevallen is.... Groetjes, Duckertje
@ Bd: Toen ik vorige keer opgenomen werd in het zh hebben ze idd mn urine getest. De pijn die ik had kon namelijk ook duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Die kans was toen overigens wel heel klein, aangezien ik nog gewoon de pil gebruikte. Dus ik vraag me af of ze er op gaan testen, maar we zullen het zien. Sowieso een kleine kans dat ik het ben. En anders gooien we er volgende week zaterdag een test tegenaan als ik nog niet ongi ben. @DutchDiva: Welkom terug! Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad
DD: welcome back. Lekker gehad? En nu er tegen aan. Succes! Nathalie: hoe gaat ie? Vrede met de beslissing (hoe moeilijk het ook is?) Sterkte in ieder geval. Rittjuh: ik had ook zoiets ja. Had een normale buikecho gehad om organen te checken en uiteindelijk ook inwendige om te kijken of gynaecologisch alles in orde was. Bleek zo te zijn (en ook hieruit bleek geen zwangerschap). Wie weet deze maand, alhoewel ik nu denk mijn eisprong te hebben en we hebben het weekend voor het laatst geklust, dus vermoed deze maand ook niet.
Hi meiden, Ik kom alleen even hallo zeggen *zwaai* Ik heb het echt onwijs druk en heb nu even geen tijd om alle pagina's bij te lezen. Jullie hebben lekker zitten kletsen in ieder geval. Maar ik kom gauw weer even alles bij lezen en kletsen. Liefs, Mare
Hai ladies, Vanochtend eindelijk ongi geworden De 1e cyclus is 36 dagen geweest. Valt nog mee op zich voor de 1e keer na het ontpillen. Het is alleen nog een beetje lichtroze, maar dat zal vast snel rood worden. Kloptie die buikpijn van een paar dagen geleden ook (wat voelde als een ongi). Kunnen we over een paar dagen heerlijk voor het eggie gaan klussen. En dan maar hopen dat het wel snel raak is. Ben op zich wel blij dat ik het nu niet ben (klinkt misschien wat vreemd), maar ik zit iig niet meer in spanning. En door de antibiotica was er mogelijk ook een kans op afwijkingen, dus dat is nu gelukkig niet zo. Vanaf nu word ik liever niet meer ongi hoor
Rittjuh, goed nieuws dus eigenlijk! Hier nog steeds niets.... Maar nu je het over roze hebt, de vorige keer heb ik alleen wat roze verlies gehad bij afvegen... niets in mijn verband... Telt dat eigenlijk ook als ongesteld? Dat heeft toen wel een week geduurd.. Maar ik heb nu al een week mega-buikpijn en er komt maar niets... en ik weet nu ook al niet meer vanaf wanneer ik nu moet tellen?? Was ik toen dan wel ongesteld? Maar ik kan je opluchting wel voorstellen Rittjuh, eindelijk duidelijkheid!! Daar ben ik ook wel aan toe! Groetjes, Duckertje
@ Duckertje: Misschien heb ik toch te vroeg gejuicht Sinds vanochtend is nog maar een heel klein beetje roze bijgekomen. Nog steeds geen rood :S We kijken het nog maar even aan. Kan er verder weinig aan veranderen.
Rittjuh, hopen dan maar dat je snel duidelijkheid hebt!!! Bd81, het gaat opzich wel. Ik moet zeggen dat ik nadat hij is ingeslapen geen traan meer heb gelaten. Of ze waren op of ik had er gewoon vrede mee. Het is ook heel snel gegaan, binnen 30 sec was zijn hartje gestopt. Bij onze vorige kat duurde het wat langer. Misschien had hij er ook wel vrede mee.
update lijstje; Yojo66--> gestopt sinds 24 09 2010--> eerste kindje BD81 --> gestopt sinds 27 augustus 2010 --> eerste ronde op 31 augustus voor een 2e!! Koekeloerie --> gestopt sinds 3 augustus 2010 --> we gaan voor een 2e eind 2010!! Nathalie3004 --> gestopt met de pil op 02 11 2010 --> we gaan voor een 2e! Esli4 --> gestopt sinds 2 10 2010 --> eerst kindje arr77--> gestopt sinds 20 09 2010--> eerste kindje ToTheMoon--> gestopt sinds 27 08 2010--> Wij gaan in november voor een tweede kindje! nina --> gestopt sinds 20 aug --> wij gaan voor een 2e!ZWANGER Rittjuh--> gestopt sinds 29 09 2010--> eerste kindje Faye24--> stopt met de pil in november--> 2e kindje Mare--> gestopt sinds 23 september--> eerste kindje ClaudiaK1985-->stopt met de pil in november--> eerste kindje __________________ Joehoe ik mag ook op groen