Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    1
    36
    NULL
    NULL
    @ Rittjuh, Veel succes vandaag. Ik hoop dat de oefeningen en de massage je helpen om zwanger te worden.
    En als de massage niets doet, was het toch wel even lekker. Een goede massage is nooit verkeerd;)

2. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Rittjuh, succes vandaag.

3. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Rittjuh, hoe is het geweest vandaag? Toch altijd weer spannend!

Hier gaat het redelijk goed. Heb vorige week iedere middag in bed gelegen en dat is toch wel goed geweest.
    Met Pepijn gaat het ook erg goed, echt een heerlijk ventje!

Alleen dat getrek van mensen aan ons, begin het wel een beetje beu te worden. Het aantal dagen dat ze hem niet zien worden braaf bijgehouden... :(

Verder volgende week voor het eerst naar het CB en naar de kinderarts voor z'n sleutelbeentje. Maar zo ver wij het in kunnen schatten gaat het daar wel heel goed mee.

Groetjes, Duckertje

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ben eindelijk eens aan m'n foto's toegekomen, dus hierbij onze stoere knul!! :D

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Let vooral op de eendjes op zijn polo'tje! ;) :D

Goh, wat voel ik me nu ineens een trotse mama! Wat kun je toch van zo'n ventje houden.... :) :)

Veel liefs van mij en Pepijn!

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Duckertje wat een lekker mannetje! Mag je trots op zijn.

Rittjuh hoe was het?

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Duckertje: Awww... wat een mooi mannetje!!! Daar mag je inderdaad met recht trots op wezen! En wat een stoere polo, hahaha! Zou ik zo hebben kunnen kopen!

Krijg nou helemaal de kriebels. Ik wil ook, ik wil ook! :D

Maar om nog even terug te komen op al dat getrek: vond ik ook altijd erg vervelend. :x Ik probeerde het altijd maar door manlief te laten regelen, zodat ik er zelf zo weinig mogelijk van mee zou kunnen krijgen. Maar jullie kennen mij zo onderhand wel een beetje... Dat ging dus ook niet echt werken, want als mensen tijdens bezoek ook nog eens zo deden, dan kreeg ik de neiging om alles bij elkaar te krijsen. Maar ja, dat doe je ook niet in het echt en blijf je weer vriendelijk. ;) Ik heb mijzelf dus ook voorgenomen om zéér duidelijk te zijn deze keer. Komt het niet uit deze week, dan komt het niet uit. heb ik geen zin om bepaalde mensen te zien, dan lekker niet. Punt. En jammer dan dat je de baby ''al'' 4 dagen niet hebt gezien... Ze moeten jullie ook de nodige rust gunnen hoor! Er is nog tijd zat voor bezoekjes... ;) En zo'n drang om jullie eens te bezoeken hadden ze voorheen toch ook niet?!

@ Rittjuh: Hoe is het vandaag gegaan meis?

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ TTM: Ja, heb gelukkig wel goed kunnen slapen. Werd pas rond 13.30u echt zenuwachtig toen we daar zaten haha.
    Ja, de bekkenfysio denkt ook echt dat ze me kan helpen. Ben er nu 2 keer geweest en ga dan volgende week donderdag weer. Hebben expres rond mn eisprong afgesproken, zodat het dan extra gestimuleerd wordt. Ze zal daarna wel aangeven wanneer het weer handig is om te komen. Het zou met een paar rondes wel zn vruchten af moeten werpen...

@ Duckertje: Vervelend dat er zo aan jullie getrokken wordt! Is dat vooral door je schoonfamilie of iedereen? Haha, wat een schatjuh! Hij is nu al helemaal into de eendjes ;)

@ BD & de rest: Het gesprek was vooral erg kort haha. Ze heeft 4 kansberekeningen laten zien. De grootste kans hebben we als we het zelf nog proberen: 47,8%. De kans met IUI zonder hormonen lag rond de 37%, IUI met hormonen rond de 42% en IVF 44% ofzo. We hebben dus besloten om het gewoon zelf nog te proberen. Helemaal nu ik bezig ben met de bekkenfysio. Mochten we eerder dan juli 2012 er helemaal klaar mee zijn om het zelf te proberen (dan zijn we volgens hun gegevens 2 jaar bezig ;)), dan mogen we bellen en gaan ze kijken wat ze voor ons kunnen doen. Mn progesteron was ook mooi hoog: 42 waar het minimaal 20 zou moeten zijn. Dus extra hormonen om mn lf te verlengen zijn niet nuttig. Nu gewoon maar flink ons best doen en hopen dat het snel zijn vruchten afwerpt! Lief dat jullie allemaal zo meeleven :)

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Idd: de schoonfamilie! :( En verassend genoeg ook mijn vader....

Oh TTM, als ik jouw reactie dan ook weer zo lees, die gevoelens die je beschrijft.... Precies mij! :)
    Jij snapt het zo goed, ik zou willen dat de rest het eens zo goed kon snappen!
    En ik ga daar nu echt niet ineens wel iedere week zitten....

Rittjuh, ben blij voor jullie dat de kans spontaan toch het grootst lijkt te zijn. Moet toch een goed gevoel geven!
    Ook fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt over je progesteron, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken...

Dus Rittjuh en Rittjuhman, zet hem op!! :D

Liefs, Duckertje

10. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    1
    36
    NULL
    NULL
    @ Rittjuh, Fijn te horen dat de kansberekeningen goed zijn.
    Toch wel een geruststelling denk ik zo.

@ Duckertje, Mooi mannetje hoor:D

11. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Rittjuh: Pfff... inderdaad, die zenuwen zijn bij mij ook altijd op z'n ergst vlak voor afspraken e.d. Die kansberekenig ziet er goed uit joh! En lekker geen geklooi met extra hormonen! Dan weten jullie wat jullie te doen staat de komende maanden, hahaha! :D Maar wel fijn om te weten dat je altijd nog tijdig aan kunt geven dat je het toch eventueel op een andere manier wilt proberen als het niet opschiet.

@ Duckertje: Ik blijf maar naar die foto kijken van jullie mannetje! Zo schattig!

Ik dacht trouwens al wel dat je het over jouw schoonfamilie had, hihi... En dan nog jouw paps... Hmz... Ik zie mijn ouders en zusje er ook wel voor aan. Ze bellen sinds de geboorte van dochterlief ook best vaak dat ze ''toevallig'' in de buurt zijn, of dat ze wel zin hebben in een bakje koffie/thee... Nu wonen ze ook nog eens in dezelfde plaats, net als mijn schoonouders... En om het nóg leuker te maken wonen ze (schoon/ouders) ook nog eens in dezelfde straat. En dat ongeveer 10 à 15 minuten van ons vandaan. ;) Maar die zijn gelukkig niet zo van het spontane. :D Meer van het lompe. Maar het lompe van mijn schoonouders en hun familie lijkt nu ook een beetje mijn familie te hebben aangestoken. :cool: Al roepen ze altijd dat ze zelf nooit zo willen zijn en zullen doen. Hard lachen om het absurde idee om Sinterklaas bij ons te vieren, bevallen of nog net niet. Maar later zelf serieus aan mij vragen hoe we dat gaan doen met Sinterklaas. :( Omdat ze blijkbaar niet willen geloven dat we dit keer gewoon niks plannen en thuis blijven als gezinnetje. Want Sinterklaas kan dan anders eventueel wel bij ons worden gevierd zodat ik niet op pad hoef en dan zorgen zij voor alles en houden ze de avond kort. Met argumenten als: het zou zo sneu zijn voor onze dochter als ze geen Sinterklaas viert... ;) Pfff... Die heeft nog niet zo veel benul van wat het inhoud hoor. And so go on. Want alhoewel ze weten dat ik de laatste weken geen zin heb in gesleep en gewoon met rust wil worden gelaten, sturen ze continue sms-jes, bellen op tijden dat ze weten dat ik dan probeer te rusten en willen nog vaak even langskomen want dat is gezellig voor mij. HALLO!? Het dringt gewoon niet door... Moet na de bevalling dus naar beide families maar eens flink duidelijk zijn in hoe WIJ het willen. :cool:

Maar goed, het is altijd afwachten hoe het in het echt gaat lopen natuurlijk! Wie weet gedragen ze zich ineens allemaal voorbeeldig! :D Maar ik ga toch maar uit van het ergste... Een slimme meid is op alles voorbereid! ;)

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Rittjuh; redelijk goed nieuws dus. Flink aan de klus jullie!! Misschien dat je het al verteld hebt maar wat doet de bekkenfysio dan precies? Oefeningen mee geven ofzo?

Familie; soms zijn ze leuk maar soms...... Hier bij 1e ook gehad. Leek wel of oma's wedstrijd deden wie hem het vaakst had gezien
    Ook zo verveld die kraamvisite die denkt dat ze gewoon op visite zijn. 7 u binnen en met moeite om 11u weg s avond.
    Bij tweede gebeurde dat dus niet meer. Een keer bijna en toen hebben we duidelijk gemaakt dat we nog een hele nacht door moesten en we dus graag naar bed wilden. Je moet echt aan jezelf denken.

13. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Rittjuh fijn om te horen dat de resultaten zo positief zijn. Ik duim voor jullie.

Even over familie; de kleine is nog niet geboren en de trammelant is er al. Ik ga er niet te diep op in maar het onderwerp was het oppassen. De manier waarop het ging was al een verkeerd uitgangspunt en gaf bij ons aan dat we het zelf wel gingen uitzoeken. Het is graag of niet hoor. Uiteindelijk heeft mijn vriend het uitgesproken met zijn moeder, nu nog met zijn zus.
    Afwachten maar want mijn schoonzus heeft een aantal onredelijke dingen gezegd wat niet waar is. Gelukkig is mijn vriend tijdens dit telefoongesprek redelijk en rustig gebleven en hij zegt geen onbedoelde dingen ook niet als het gesprek zo heftig is. Heel blij om.
    Wordt vervolgd.

14. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Arr: Meis, jullie ook al!? Pfff... Wat kunnen mensen toch vreemd doen en onredelijk... Maar wat goed van jouw mannetje dat hij toch kalm is gebleven tijdens dat telefoongesprek. Anders wordt je daar later altijd keihard op teruggepakt. ;) Nu afwachten dus wat schoonzus gaat doen. Maar was het dan touwtrekken om wie er mocht gaan oppassen en wanneer dat dan zou zijn?

Ik denk dat ik nu al zo mijn bedenkingen zou hebben na deze gebeurtenis. Dan maar misschien iemand anders uit de familie die wél normaal kan doen? Dan is het gewoon helaas pindakaas voor in ieder geval jouw schoonzus. En anders misschien een gastouder of kinderdagverblijf?

15. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    #3015 ToTheMoon, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
    Ik moet jullie trouwens gewoon nog ''even'' wat vertellen hoor! Een typisch voorbeeld van mensen met een plaat voor hun hoofd. :D

Hier gisteravond laat nog een telefoontje... Bleek het het zusje van mijn moeder te zijn. Een tante die ik normaal gesproken amper zie en al zeker anderhalf jaar terug voor het laatst zag of heb gesproken. Korte omschrijving moet genoeg zeggen: Alles wat andere mensen mankeren heeft zij standaard een tijdje later ook. Kan over niets anders praten dan zichzelf en al haar bijzondere kwalen. Zelfs haar stem lijdt er dan onder tijdens het praten hierover. Keek amper om naar haar eigen moeder (die het daar vaak erg moeilijk mee heeft) de laatste jaren en vindt alles teveel moeite als het buiten haar stad ligt.

Deze tante die ook nog nooit wat van zich heeft laten horen tijdens deze zwangerschap, laat staan bij de zwangerschap en na de geboorte van dochterlief, vond gisteravond, nadat ze bot ving bij mijn ouders, dat ik wel een goede 2e keus was om de hele middag bij te bivakkeren. Haar man moest vandaag voor zaken bij ons in de buurt zijn nadat ze bij schoonfamilie vandaan kwamen. Ze had dus 'nergens' een plekje om zolang even te wachten... Nou ik ben manlief zeer dankbaar dat hij het telefoontje aannam, het verhaal aanhoorde en mij gered heeft met de smoes dat ik vandaag al met mijn schoonmoeder op pad was! :D En wat heb ik ontzettend moeten lachen toen ze had opgehangen! Want ineens herinnerde ik mij iets dat zich een tijdje terug had voorgevallen bij mijn ouders: ze loopt al een tijdje met krukken want nu mankeert er wat aan haar knie of enkels. Ze liep toen echt als een oud wicht volgens mijn moeder en zelfs de stoeprand was al teveel. Ze was daar even op bezoek met dezelfde reden als hierboven. Nadat oom terug was van afspraak en mijn tante weer kwam ophalen stond ze ineens al bij hun auto... Zonder krukken, want die stonden nog in de hal bij mijn ouders. ;) Toen mijn moeder haar daar aan herinnerde moest ze toch even haastig de krukken komen halen om vervolgens weer met alle moeite naar hun auto terug te strompelen. Whahaha! En dat was vandaag dus van plan om nu 5 trappen omhoog klimmen naar ons huis?! Whahaha! :D:p;) GEWELDIG!

Tja... misschien een beetje kinderachtig en normaal ben ik niet echt van ''met gelijke munt terugbetalen'', maar bij mij hoeft ze nu echt niet aan te komen na al die tijd en na al die fratsen die ze heeft uitgehaald bij al onze familie! In ieder geval niet met haar reden. Dan ben ik blijkbaar al tweede keus en dan ook pas in beeld als madam niks meer om handen heeft... ;) Ook in mijn achterhoofd houdende dat ze vaak zat in de buurt is geweest de laatste tijd, maar nooit eens spontaan is langs komen waaien. Ik zit er nu ook écht niet meer op te wachten om de hele middag naar allerlei klaagzangen te luisten en te praten over mijn en andermans pijntjes... Ga dan maar gewoon even een uurtje of twee in het restaurant van de V&D zitten wachten met een leuk tijdschrift...

En als klapper op de vuurpijl: Die zaken waar oomlief hier telkens voor in de buurt moet zijn leiden misschien wel tot een nog interessantere ontwikkeling... ;) Namelijk dat ze misschien wel hier in onze stad komen wonen! Mijn moeder loopt zich nu al op te vreten... Hihi. Blijkbaar is mijn oom dus voor een andere baan aan het solliciteren en willen ze hier in de buurt meteen een seniorenwoning gaan kopen want de kinders zijn toch al uit huis. Op hun +/- 48-jarige leeftijd... ;) Ik ben benieuwd naar het verloop van al hun plannen. Eerst maar eens zien of dit alles wel door zal gaan... Daarna gaan we ons maar eens druk maken over het feit dat ze dan weleens niet meer weg te slaan zijn bij ons. :cool:

Wordt vervolgd... :D

16. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Het kwam hierop neer;
    Wij hadden voor een aantal weken geleden nog niet echt nagedacht over hoe wij het straks zullen gaan doen met de eventuele opvang/oppas. Ik heb een contract van 36 uur en werk 40 uur (opbouw verlofuren). En momenteel is mijn vriend bij huis en heeft nog niet direct zicht op werk en laat staan op het moment dat ik weer aan het werk ga na mijn verlof. Even voor het gemak dan uitgaande dat hij dan wel weer werk heeft.
    Mijn schoonmoeder kwam bij ons onverwacht lang, normaal geen probleem hoor, en vroeg ons eerst of wij al nagedacht hadden over de opvang. De manier waarop was niet echt vriendelijk, meer een aanvallende vraag. Vervolgens geeft zij aan dat zij niet haar oppasdag met haar andere kleinkinderen wilt opgeven. (ter info zij werkt 4 dgn in de week en past 1 dg op). Voor ons gaf dat het gevoel dat die deur gelijk dicht was voordat wij uberhaupt mijn schoonouders hebben kunnen vragen of zij zouden willen oppassen. Ook gaf zij aan omdat zij een camper hebben er graag opuit willen als het mooi weer is in het weekeind (mijn schoonvader is ook een dag in de week van zijn werk vrij) dan ook niet konden oppassen. Dit was ook geen optie. Na dit eerste gesprek hadden we echt het gevoel dat we hetzelf gingen uitzoeken zonder oppas van de opa's en oma's. Mijn schoonmoeder zegt altijd dat zij haar kinderen altijd gelijk behandeld. Nou dat gevoel hadden we dus niet.
    Mijn vriend heeft vervolgens zijn moeder om uitleg gevraagd en zijn gevoel verteld wat hem nu dwars zat. Waarna zijn zus weer gebeld had om verhaal te halen.
    Uiteindelijk is het wel weer goed gekomen met zijn moeder nu nog zijn zus dus. Maar wat een gedoe zeg.

sorry voor het lange verhaal.

17. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Arr: Joh, zo'n lang verhaal was het nog niet eens hoor! :D Hoef je echt geen sorry voor te zeggen.

Maar nu snap ik hoe het is gegaan. Vervelend zeg! En dan ook nog boos worden terwijl ze dit alles zelf heeft aangezwengeld, alle deuren bij voorbaat al heeft dichtgegooid en jullie vervolgens met vraagtekens heeft laat zitten. :( Vreemd... Nou, jullie aanpak was niet meer dan normaal hoor. Maak je daar maar niet druk om. En schoonzus is ook een beetje erg opvliegerig zeg! Pfff... Meteen zo hoog van de toren blazen terwijl het toch echt aan haar moeder ligt.

Zo te zien kan je dus niet van jouw schoonouders op aan als het gaat om een oppasdag/tijd en is er ook geen ruimte voor een keertje onverwachts bijspringen als het mooi weer is... ;) Dan blijft er niet zoveel over. Punt. Misschien is het nu gewoon een kwestie van zeggen dat je een manier gaat zoeken waarop jullie wel kunnen rekenen als ouders die werken. No hard feelings, is heel gewoon om te doen en hebben zij al helemaal niks over te oordelen als ze er weer wat achter gaan zoeken. Dan maar geen familie die nu al met allemaal mitsen en maren komt, toch?

Het geeft weer veel om over na te denken, zo'n gebeurtenis... Maar niet gaan twijfelen hoor. Gewoon doen zoals het jullie goed lijkt. Daar heeft niemand anders wat over te zeggen.

18. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    TTM, schattig he, die foto! :) Leuk dat jullie zo enthousiast zijn!

En familie, het lijkt altijd dat je de enige bent, omdat ik mensen in m'n omgeving er nooit zo over hoor, maar je ziet wel weer...
    Jammer dat het bij jullie dus ook zo gaat.... :(

Arr, ik zou idd maar lekker je eigen weg hierin volgen. Soms kun je maar beter niet van iemand anders afhankelijk zijn. Maar wat een belachelijk verhaal van je schoonmoeder zeg. Vind ik ook altijd zo opvallend, dat mensen altijd al conclusies trekken voordat je zelf maar iets gezegd of gevraagd hebt....

TTM, bij jou blijven ze ook maar bezig he... En steeds dat gezeur over Sinterklaas. Ik kan me voorstellen dat je dan even belangrijkere dingen aan je hoofd hebt en het dit jaar op je eigen manier met je gezinnetje wilt doen toch... Met zijn drietjes of zijn viertjes is nog de vraag, maar of je loopt dan op het eind of de kleine is er net. In beide gevallen hebben jullie toch wel even genoeg aan jezelf, toch?

En wat die tante betreft, hilarisch!

Dames, ik heb ook nog even een vraagje aan jullie... En graag een eerlijk antwoord! :)
    Omdat Pepijn de eerste week zo was afgevallen hebben we de keus moeten maken voor flesvoeding. Ik heb hier zelf al die tijd toch niet zo'n lekker gevoel bij gehad.
    Nu sprak ik net een moeder hier uit de buurt en ze zei dat er nog hoop voor me was... Als ik wat in m'n tepels knijp komt er nog wel iets. Zou het nog te stimuleren zijn denken jullie??
    Ik heb hem net voor het flesje aan proberen te leggen en hij zoog wel...
    Zou het nog lukken denken jullie als ik weer zou proberen te kolven, of zou het met de fles zo beter zijn en moet ik hier niet meer mee gaan rommelen.....

Moeilijk, het was net zo fijn toen hij er even aan lag.....

Dutchdiva, hoe is het daar?

En Knorretje?

Groetjes, Duckertje

19. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Duckertje: Familie... het blijft altijd maar weer afwachten hahaha! Ja, voorlopig kiezen we toch echt voor onszelf. Geen Sinterklaas met familie dus! Lekker als gezinnetje!

Maar meis, je zit dus toch nog steeds wel een beetje met het feit dat Pepijn vrijwel meteen flesvoeding heeft gekregen... Allereerst hebben jullie dit gedaan in het belang van hem, dus was het een goede beslissing hoor. Maar als je nog steeds het gevoel hebt dat je het toch nog graag eens wilt proberen, dan kan dat volgens mij prima! Zeker omdat je aangaf dat je het ook wel weer fijn vond aanvoelen. Mijzelf kennende zou ik het dan wel willen proberen. Als het dan lukt is het mooi meegenomen, zo niet, dan heb je het in ieder geval nog eens geprobeerd en geeft het jou misschien meer rust en kan je het afsluiten.

Ik heb even snel voor je gekeken en op deze site is hier veel info over te vinden!

Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Relactatie - Borstvoeding weer op gang brengen nadat je gestopt bent, oftewel: relactatie

Voordeel is dat Pepijn nog weet hoe het werkt, haha! Realiseer je wel dat het wel wat tijd kan kosten. Dat er nog melk komt wil niet zeggen dat je productie helemaal op gang is. Wel wordt er dus melk aangemaakt. Maar er is natuurlijk verschil tussen melk aanmaken (een beetje laten drinken) of een volledige melkproductie (alle voedingen aan de borst geven). Natuurlijk kan het ook zijn dat je gewoon alles kolft en in een flesje blijft geven. Je moet voor jezelf uitmaken wat voor jou een haalbaar doel is. Wil je 1 voeding per dag BV geven dan zal dat sneller te realiseren zijn dan wanneer je meer voedingen wilt geven. Maar met het kolven zal je de productie zeker extra kunnen stimuleren. En anders misschien zo snel mogelijk een lactatiekundige inschakelen?

20. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    TTM, bedankt voor je hulp! Ik had idd ook al even op internet gezocht, maar dit is een erg handige site!

Ik ga het vanavond eens met manlief overleggen. Is wel iets waar we beide achter moeten staan. Ik denk wel dat hij het er mee eens is hoor, dit was alleen wel beter met betrekking tot mijn medicatie enzo, maar wat we negen maanden vol konden houden, moet nu ook nog kunnen, toch?

Er begint er een te huilen.... Etenstijd! ;)

Liefs, Duckertje

Deel Deze Pagina