Zo... ik ben weer terug! Alles was weer dik in orde met ons. De echo was wel even leuk! Het lag nog steeds netjes met het hoofdje naar beneden en nog steeds ingedaald. Ligt alleen nog niet vast. Beeb wordt nu geschat op een gewicht van 2554 gram en groeide goed. Netjes dus. Waarschijnlijk wat zwaarder dan dochterlief, maar ja... hangt helemaal af wanneer het van plan is te komen! Heb ook een foto mee gekregen van het gezichtje, echt leuk!
Leuk he TTM, nog even spieken naar de kleine! Fijn dat alles in orde was! Nu lekker aftellen! Hier voor de eerste keer naar het CB geweest, viel een beetje tegen. Het hoofdje van Pepijn begint helaas toch af te platten door zijn voorkeurshouding. Ik ben nu een hele dag politieagent en we hebben een afspraak gemaakt met een fysio. Verder hoorde ze een ruisje en daar ben ik nog het meeste van geschrokken... . Het zou normaal kunnen zijn, maar moet nog wel goed gevolgd blijven worden. Verder heeft hij sinds een week uitslag en ze dacht ook duidelijk aan eczeem. Maar ja, wat wilde je als je als moeder zoveel last had.... Snappen die mensen dan niet dat wij zulke dingen niet willen horen en ze het iets vriendelijker mogen brengen?? Verder was mijn menstruatie echt te hevig dus heb nu tabletten gehad om alles te resetten.... De huisarts vertrouwde de bloeding niet en veel meer bloed mag ik echt niet meer verliezen! Al met al heel dubbel. Maar Pepijn weegt nu wel 5 kg en hij is 57 cm! Hij mag nu zelfs al 6 flesjes van 165 cc.... Oja, die borstvoeding.... Ik heb het een aantal dagen geprobeerd, maar ben er op advies toch weer mee gestopt. Hij doet het nu heel goed op de flesvoeding en bij mij kwamen heel erg de emoties van de bevalling en de kraamweek omhoog. Dus helaas weer de keuze moeten maken om het niet te forceren en op deze manier maar vrolijk door te gaan! Hoe is het verder met iedereen?? Liefs, Duckertje
@ Duckertje: Wat is hij goed gegroeid zeg! Jammer dat het bezoek aan het CB tegenviel... Helaas is het een vrij bekend gegeven dat ze niet altijd even tactisch zijn met hoe ze bepaalde zaken brengen. Zo heb ik in het begin een schat van een arts gehad, maar was de verpleegkundige maar zozo... En haar invaller, die ik tot nu toe steeds heb, is nog een tikje minder. Ik weet wel dat ze weet ik hoeveel mensen zien op 1 dag, maar houdt het inderdaad een beetje ''gezellig'' en persoonlijk! Wat betreft die afplatting... dat lijkt me echt vervelend zeg. Probeer anders eens, nu hij toch wat meer mee gaat krijgen van de omgeving, elke keer iets aan de rand van het bedje of box te hangen dat zijn aandacht trekt. En dat elke keer weer afwisselen met links en rechts. Wat ik in het begin deed was ook vaak een doekje aan de kant hangen van het bedje waar ze dan met het gezichtje naar toe werd gelegd. Kon ik niet in de war raken en de boel een beetje in de gaten houden. Maar hij heeft dus ook eczeem? Mijn dochter heeft het gelukkig tot nu toe nog niet gehad, maar ik heb wel een aantal tips voor je. Dingetjes die ik heb gehoord en die ik voor mezelf ook nog eens deels wil uitproberen. 1: Een luchtbevochtiger in de (slaap)kamer plaatsen. Nu de verwarming weer aan gaat in huis wordt de lucht al snel erg droog en dat is niet bevorderlijk voor eczeem. Je hebt van die simpele bakjes voor aan de verwarming, maar je hebt ook bijvoorbeeld eentje van Avent naar het schijnt. Die regelt de hoeveelheid vocht en meet alles constant. 2: Pantykousje vullen met Brinta, knoopje erin leggen en in het badje leggen. Het water wordt dan wit en zou vervolgens de jeuk wegnemen. Zoek anders eens op ''zemelenbadje'' En natuurlijk niet te vaak in bad. 3: Maar dat weet je zelf ook wel... gewoon vet houden! Niet met vaseline (van die lanettecrème, zo'n pot pure vaseline, etc.) want dat sluit de boel alleen maar af. Maar met bijvoorbeeld Bepanthen crème. En als het echt heel erg wordt, toch gaan voor een hormoonzalfje hoor. Gewoon een klasse 1 en maar kort gebruiken. Dat is helemaal niet schadelijk. En ik heb wel eens gehoord van pure karité-boter (sheabutter, deze is echt zonder toevoegingen van eea)... Nog nooit geprobeerd, maar misschien de moeite waard? Volgens mij wel via van die natuurwinkels te krijgen... Maar meid, wel jammer dat het toch niet gelukt is met de borstvoeding... Maar hé, je hebt het toch maar even geprobeerd! Niet forceren is altijd het beste, dus het is goed zo! Lekker verder met de flesvoeding als hij het er heel goed op doet. Lekker rust voor jezelf is ook belangrijk!
TTM, wat ben je toch weer een lieverd, dat je zo mee wilt denken! Ik ben ook echt blij dat manlief mee is gegaan naar het CB. Ik zag het niet zitten om de eerste keer alleen te gaan. Ik ben nu inderdaad aan het proberen om een fel knuffeltje aan de andere kant in bed te leggen en hem echt steeds naar de andere kant te trekken. Ik heb zelf het idee dat het iets minder plat aan het worden is vergeleken met een paar dagen geleden. Zou dat zo snel kunnen? Die toeter van de vacuumpomp was ook vrij snel weg natuurlijk. Morgenmiddag komt in ieder geval de fysio. Ben benieuwd.... Wat het eczeem betreft. Ze begonnen idd gelijk over vaseline en lanette. Ik zag dit al niet zitten, omdat ik hier zelf een heel erg opgesloten gevoel van krijg. Ik ben nu begonnen met Lipikar, op advies van m'n dermatoloog. Is een basiszalf die ik zelf ook meerdere keren per dag gebruik. Maar ik ga ook zeker eens kijken naar hetgeen wat jij zojuist opnoemde! En het badje.... Meneer is niet van het badje... Meneer wilt met mama in de douche! Even een andere vraag...... En ik wil hiermee echt niemand voor haar hoofd stoten hoor Knorretje, Rittjuh en DuthcDiva.... Is het raar dat wij soms al verlangen naar een tweede kindje?? Is dat niet veel te snel?? Ik had na m'n bevalling gedacht hier nog lang niet mee bezig te zijn... Wel dus! Nogmaals, ik duim echt voor jullie hoor Knorretje, Rittjuh en DutchDiva! Dat het bij jullie echt snel raak mag zijn!! Er begint iemand te huilen voor zijn flesje! Liefs, Duckertje
@ Duckertje: Geen dank hoor... Wat betreft het snel wegtrekken van een beginnende afplatting... geen idee! Waarschijnlijk wel, aangezien het nog allemaal best wel zacht is en ze echt een soort van natuurlijke veerkracht hebben in dat lijfje. Gewoon morgen eens aanhoren wat de fysio zegt en het eens vragen. Maarre, wat las ik daar onderaan?!... Doe eens even rustig aan jij!!! Je bent net bevallen! Nee, even alle gekheid op een stokje: als jullie alweer verlangen naar een tweede kindje is dat toch niet zo raar? En wat is snel? Oké... ikzelf moest er toen nog echt niet aan denken, maar ik kan mij voorstellen dat je nu al nieuwsgierig bent naar hoe het is om nog zo'n kleintje te mogen hebben. Juist misschien omdat je er nu middenin zit en alles voelt en ziet. Fantaseren of een tweede dan misschien wel veel lijkt op Pepijn, of juist niet... Hoe je dan zal zijn als gezinnetje... Hoef je je echt niet voor te schamen hoor. Het lijkt mij alleen nog niet zo heel erg verstandig om het nu al meteen in de praktijk te brengen.
Duckertje; Mace heeft ook afplatting. Fysio is nu al 3x geweest en komt vandaag voor 4e keer. Moeten veel oefenen en alles aan rechterkant aanbieden (voorkeur naar links). Moeilijk maar gaat steeds beter. Heeft ook wel te maken met zijn moeilijke start ( reflux en koemelkallergie ) daardoor niet veel op buik gelegen en lieten we hem liggen zodra hij sliep omdat hij al zo weinig sliep en veel huilde. Fysio heeft vorige keer afplatting opgemeten en komt vandaag weer voor behandeling en door spreken hoe erg afplatting is. 2e: net als TTM moest ik er nog ff niet aan denken, 1e bevalling was nogal heavy namelijk maar ieder zijn eigen wens. Ik wilde, mits het mocht gebeuren natuurlijk, 2-3 jaar er tussen zodat de oudste enigszins zelfstandig is en je dingen uit kan leggen (even wachten ben nu met je broer bezig en dan kom ik daarna weer met jou spelen). De oudste snapt het goed alhoewel het natuurlijk weleens moeilijk is. Ja hij is nu niet de enige. TTM wat lekker dat je nog ff kon spieken. Bij 1e was 20 weken echo laatste en nu mocht ik bij 34 weken ook nog ff kijken. Leuk hè? Voel je je nog goed? Ben je er al klaar voor? Knorretje hoe voel je je?
@ Bd: Mace ook al? Vervelend zeg! Hopelijk is na vandaag bekend hoe erg de afplatting is, en is het niet al te groot meer. Lijkt me echt lastig om elke keer overal bovenop te moeten zitten. Ja... bij dochterlief was de laatste echo ook die van de 20 weken. Dit was dus echt een leuk extraatje! Ik voel me nu op zich wel prima! Alleen slaap ik echt zó ontzettend slecht. Last van eczeem, gemiddeld 4 keer per nacht een volle blaas, wakker liggen zonder reden, dochterlief die zo af en toe aan het spoken is... En vanochtend om half 5 één of andere dronken gek die op de hele gallerij aan het belletje trekken is geweest... Manlief slaapt altijd overal doorheen, maar ik wordt altijd echt overal wakker van. Maar ach ja... ik kan overdag nog lekker rustig aan doen, dus dat scheelt! Maar ik ben er helemaal klaar voor!!! Heb er eigenlijk wel gewoon veel zin in, die bevalling! Kom maar op met die pijn, dan ben ik er maar vanaf! Van mij mag de baby wel eerder dan 5 december komen!
Trouwens... Guess what?! Ik zit nu lekker op de bank met de beentjes omhoog en ondertussen is schoonmoeders druk bezig om de keuken grondig te poetsen! Ze belde van de week al op... of ze wat kon doen voor ons! Kijk, zo hoort het... Hartstikke lief! Zo kan het dus ook nog... Maarrrr... dit is geen vrijbrief om dan maar na de bevalling elke dag langs te kunnen komen hoor!
Ben ik ook weer ff. Zie dat ik alweer ruim een week niet geweest ben. Zit ook niet zo vaak meer op de laptop, maar het is niet dat ik jullie vergeten ben hoor @ DD: Wat goed dat je toch nog bent afgevallen ondanks dat je niet kon sporten. Zodra je blessure weer over is, gewoon vol aan de bak. Je zit in ieder geval op de goede weg! De gyna zei dat ondanks dat dit ons tweede jaar is er toch nog een goede kans is. En zolang die andere kansen met inseminatie lager liggen, zie ik het nog niet zitten dat dan te doen. Was donderdag weer bij de fysio geweest en mn spieren zijn al wat sterker geworden. Hopelijk gaat dat meehelpen om zwanger te raken. Heb er nog wel vertrouwen in hoor. Denk pas als we echt richting die 2 jaar gaan, het wel minder zal worden. @ Arr: Dat is zeker een hart onder de riem!! Hopelijk geldt voor ons hetzelfde als voor je zus! Waren zij toen al meer dan een jaar bezig of niet? En wat voor onderzoeken heeft zij gehad? We hebben nog geen samenlevingstest of hsg gehad. Als die niet goed uitpakken dalen de kansen ineens wel enorm natuurlijk. Maar ik hoop gewoon dat dat bij ons goed zou zijn... Komende maanden gaan we het sowieso nog zelf proberen. Fijn dat het is opgelost met je schoonouders. Klinkt als een goede oplossing zo toch? Leuk dat het kamertje al zo goed als af is. Het shoppen voor kleertjes is misschien wel lastiger, maar er zijn ook wel vrij veel neutrale pakjes ed of niet? Willen jullie bewust niet weten wat het wordt? @ Duckertje: Pfff, het lijkt wel of je schoonmoeder nooit ophoudt... Maar denk lekker aan jullie gezinnetje he! Wat vervelend dat er bij het CB dingen naar boven komen die ze dan weer niet heel tactisch brengen. Hopelijk is het niks ergs allemaal! Vervelend ook dat je zo heftig ongi bent. Hopelijk helpen de tabletten snel! Kan me heel goed voorstellen dat je graag een 2e wondertje wilt hoor. Wil zelf ook meer dan 1 kindje (denk ik nu), maar aangezien we nu al ruim een jaar bezig zijn, focus ik me eerst maar op nummer 1 haha Denk dat iedereen zelf moet beslissen of en wanneer ze voor een 2e kindje gaan. Weet wel dat ik niet weer aan de pil ga, want mn cyclus is nu eindelijk een beetje regelmatig. @ TTM: Mooi dat alles goed is met de kleine. Is het nog steeds een jongetje haha? Nog maar een paar weekjes, wat gaat de tijd toch snel! Heb inmiddels weer plaatsgenomen op het wachtbankje. Denk dat gisteren mn eisprong is geweest. Had donderdag een hele duidelijke knaltest Hebben weer flink geklust. Kreeg donderdag van de fysio nog een voetenmassage om de doorbloeding te stimuleren. Nu afwachten Ga morgen nog even op kraamvisite bij mn vriendin van de voetbal. Hij is pas 2,5 week oud dan. Ben erg benieuwd!
Bd, zullen we even van kant wisselen... Pepijn heeft een voorkeur naar rechts. De fysio is gisteren geweest en heeft veel tips gegeven. Ze vindt alleen dat hij overdag absoluut NIET op rechts mag liggen, maar dat kun je toch niet helemaal voorkomen... Verder gister naar de kinderarts geweest. Echt heel goed nieuws gekregen! Hij heeft niets overgehouden aan de bevalling. Was ik echt heel bang voor. Ze hebben toen de pH gemeten van de navelstreng en deze waarde was gewoon goed. Blijkbaar zegt dit alles over de kindjes later bij een bevalling met zuurstoftekort.... Hadden ze dat niet eerder even kunnen zeggen... En er hebben twee artsen naar zijn hartje geluisterd, geen ruisje te horen... Wij wel heel blij natuurlijk! En eczeem, ook niet te vinden. Was een makkelijke conclusie van het CB, omdat ze mama ernaast zagen. Was gewoon baby acne! Oja, en z'n sleutelbeentje was ook oke! Daar gingen we eigenlijk voor... Verder kwam gisteren de pastoor op kraamvisite die ons getrouwd heeft. Was wel heel stoer! Hij gaat Pepijn ook dopen op onze trouwdag komend jaar. Enne die tweede.... Bedankt voor de tips.... Ik ga er nog eens goed over nadenken! Jullie zijn als eerste op de hoogte van de vorderingen! TTM, ook weer meer last van eczeem dus. Ik vond het juist zo lekker tijdens de zwangerschap dat ik minder last had... Goed medicijn! Enne, geweldige schoonmoeder heb jij! Rittjuh, wij duimen weer! DutchDiva en Knorretje, hoe is het daar?? Liefs, Duckertje
Helemaal niet op rechts??? Ja ja veel succes. Hier moeten we veel oefenen, gaat wel steeds beter. Mace heeft een milde afplatting, wel buiten de normale waarde helaas. Fysio gaf aan als we goed oefenen en proberen af te wisselen hoeft hij vermoedelijk geen helmpje. Ik blij Fijn dat Pepijn goedgekeurd is. En jij hoe gaat het met jou?
@ Rittjuh: Ooh, wat spannend weer! Kon je nou maar alvast de tijd een beetje doorspoelen hè! En vandaag op kraamvisite, leuk! Ben ook benieuwd wat je er van vond! @ Bd: Goed om te horen dat Mace waarschijnlijk geen helmpje hoeft! Even doorzetten dus! @ Duckertje: Wat een opluchting zeg! Pepijn is dus helemaal in orde! Nu nog werken aan die afplatting dus... Wacht maar totdat hij zo af en toe ook lekker op zijn buikje mag liggen, dan scheelt het ook alweer stukken. Wat leuk dat jullie pastoor nog op visite is geweest en hem wil dopen op jullie trouwdag! Bij ons is het gebruikelijk om de baby al wat eerder te dopen. Na een maandje ofzo, tenzij het nog niet lukt wegens omstandigheden... Wat betreft die eczeem van mij... ik snap het ook niet, want tijdens mijn vorige zwangerschap was mijn huid dus juist ook veel rustiger en mooier. Ach ja... we wachten wel weer af hoe het na de bevalling gaat. @ DD, Knorretje en Arr: Meldplicht!
Hier gisteren het bed maar meteen op de klossen gezet... Pfff, wat een gedoe zeg! Gelukkig kon ik mij vannacht, voordat ik het bed uit stapte, nog goed herinneren dat het nu een stukje hoger is... Heb gisteren trouwens af en toe flinke last van voorweeën o.i.d. gehad. Echt niet fijn. Voelde mij de hele dag ook ontzettend moe. Bij de eerste nooit ergens last van gehad van tevoren, dus dit is even anders. Bd en Duckertje, hebben jullie daar nog last van gehad? Ik weet niet echt hoe ik het moet omschrijven... Een (soms flinke) zeurderige menstruatiepijn/krampjes in de rug die constant aanwezig zijn en naar mijn buik trekken? Had er de hele avond last van, samen met harde buiken. Er zat alleen geen piek in, zoals je bij weeën zou verwachten. Toen ik vannacht wakker werd had ik er geen last meer van. Nu is het weer vaag aanwezig en krijg ik er weer meteen harde buiken van. Beeb moet in ieder geval nog even 1 nacht wachten. Dan mag het van mij wel. Al is het natuurlijk beter als het nog even blijft zitten... Tenzij beeb er zelf helemaal klaar voor is natuurlijk...
Bd, toch moeilijk he dat afwisselen... Ben nu veel met felgekleurde dingetjes bezig en muziek. Gelukkig begint hij sinds deze week zulke dingen ook echt te "zien" en te volgen. Echt grappig die ontwikkeling! Alleen als hij slaapt en we draaien z'n hoofdje om dan schrikt hij zich een hoedje! Twee armen de lucht in! Hij groeit ook echt als kool. Hij draagt sommige truitjes al maatje 68! Met mij gaat het lichamelijk wel goed. Eerste menstruatie weer overleefd en ben veel minder moe. Ritme zit er ook redelijk goed in, behalve als papa thuis is... En ik word oud.... Van de week al 30... Zou fijn zijn als Mace geen helmpje hoeft! Hier heeft ze de afplatting nog niet gemeten... TTM, vroeger deden ze de doop inderdaad ook eerder hier. Maar wij vonden het mooi om het op onze trouwdag te doen. En het is ook een super leuke pastoor. Hij moest lachen dat ik op m'n trouwdag stiekem al zwanger was! Die voorweeën herken ik niet. Ik heb zelfs harde buiken niet echt ervaren. Wel spannend natuurlijk. Wie weet heb je dadelijk de eerste cm's al binnen! Gaat weer spannend worden! Ik hoop dat je de kleine snel in je armen hebt! En hoe vind je dochtertje het nu? Snapt ze het al een beetje? Ben je verder al ver klaar met alles? Gelukt met de geboortekaartjes en dat soort dingen? Nou, wij willen vanmiddag eens een rondje Efteling doen. Hopelijk wordt het wel iets warmer.... Gewoon even lekker wandelen..... Manlief stond vanochtend al om half 7 de badkamer te doen... Hij had Pepijn zijn flesje gegeven en kon zelf daarna niet meer slapen... Ga zo door! Liefs, Duckertje
TTM; ik had bij mace, 2e kindje, ook veel last van voorweeen. Paar weken vooraf al idee dat ieder moment kon beginnen maar zette niet door. Best vermoeiend hoor. Maar lang kan het niet meer duren. Probeer zo veel mogelijk rust momenten te pakken op een dag zodat je straks enigszins uitgerust bent voor bevalling. Enne .... Heb mijn foon bij de hand hoor
Hier alles goed hoor... Morgen weer naar het ZH voor controle bij de verpleegkundige. Nu maar hopen dat er grote follikels zitten. De uitslag van het spermaonderzoek zal ze wel niet met me bespreken, dat moet de gyn denk ik zelf doen. Ik ben benieuwd. @ Bd & Duckertje, moeten jullie je kindje op de rug leggen met het hoofdje naar de zijkant? Dit moest bij mijn neefje namelijk wel, maar daar zijn ze toen snel mee opgehouden omdat hij zo sterk was, en zijn hoofdje al vrij snel kon draaien. ze hebben hem toen op zijn zij gelegd met een kruikje tegen zijn rug zodat hij ook niet terug kon draaien. En elke keer van kant wisselen. Dit werkte perfect. Ik weet niet wat ze nu adviseren, want dat wisseld nog wel eens. Ik ben wel benieuwd wat ze jullie als advies hebben gegeven.
Rittjuh, kon ik maar de tijd versnellen voor je. Ik duim voor je meid. Je hebt in iedergeval een heel goede uitgangspositie gecreeerd. Toi toi toi. Bd, succes met Mace. Ik had laatst ook in een babywinkel een matje gezien waar je je baby in kan leggen zodat hij niet in zijn voorkeurhouding kon gaan liggen. Misschien is dit iets, het is een tip, maar geen ervaring ermee. Duckertje, wat een opluchting dat de kleine vent goedgekeurd is. ook dat er nu geen ruisje te horen was. Dan heb je denk ik wel vraagtekens bij het cb, toch? Wat een speciaal idee hoor om de doop te doen op jullie trouwdag. Maat 68, tjonge flinke vent. Mijn neefje heeft nu maat 68 bovenstuk en onder nog 62, hij is in juli geboren. En alvast gefeliciteerd hoor. Fijne dag gewenst van de week. En dat valt best mee, 30 worden. Welkom to the club. Knorretje, ik zal aan je denken vandaag. Hier gaat het z'n gangetje. Zaterdag een matrasje gekocht. Dat voelt ook wel goed dat ik die nu in huis heb. En op jacht geweest naar gordijnen. Moeilijk hoor, nog even doorzoeken. Ook de brief in huis gekregen voor de zwangerschapscursus. Dat gaat in december beginnen, en dan elke week 1 avond 2 uur. Ik ben benieuwd hoor, ook naar de andere stellen die mee doen. Vanavond denk ik dat ik wat in de babykamer ga schilderen. Want voor de rest van de week kom ik er denk ik niet aan toe. Maar wat is het koud zeg deze morgen. Ik kan er nog niet aan wennen. Bah. Veel bijzonders heb ik niet te melden. Volgende week weer controle vk.
@ Knorretje: Succes vandaag meid!!! @ Bd: Ja, het is wel vermoeiend... maar het kan inderdaad niet lang meer duren! Ik probeer nu 's middags even een slaapje te doen, dat helpt ook al wel aardig. Verder elke dag proberen even op pad te gaan zodat ik aan de nodige beweging kom. Maar houdt die foon van je maar in de gaten hoor! Als het aan mij ligt heb ik beeb met een week of twee wel in mijn armen. Nu alleen nog beeb even zien te overtuigen... @ Duckertje: Super dat hij zo goed groeit joh! Fijn dat ook jij je weer stukken beter voelt! Nu nog jouw 30ste verjaardag zien te overleven! Ach... 30 lijkt me een mooie leeftijd hoor! Maar wat heb jij een ijverige man! Heerlijk hoor! Half 7, hahaha! Dat doet die van mij echt niet zo vroeg! Maar gelukkig is hij wel heel behulpzaam. Mag van hem nu ook niet te veel meer doen. Prima! Het scheelt ook wel dat ik alle zaken nu wel op orde heb. Alles staat klaar. Er zijn nog een paar kleine dingetjes te doen, maar die zijn het meest handig om te doen na de geboorte. Het kaartje is ook zo goed als af. Straks alleen nog de nodige gegevens er op zetten en dan is het helemaal goed! Dan alleen nog het beschuit en de muisjes inslaan... Durf ik nu niet te doen, want echt overal kom ik kennissen tegen. Of ik moet straks ergens anders boodschappen laten doen door manlief. Maar ik kan het ook wel na de bevalling even snel door familie laten doen, dus ik denk dat dat het maar wordt! Dochterlief heeft er volgens mij nog niet echt veel benul van dat de baby in mijn buik straks ook in het echt te zien zal zijn, hahaa. Ze vindt het allemaal wel heel interessant! Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan!
TTM, proficiat met je mijlpaal! 37 weken, kom maar op! Fijn dat je met alles zover bent..... Gelukkig helpt manlief mij ook altijd wel waar hij kan. Ik kom tegenwoordig tijd tekort! Knorretje, klinkt wel als een goed idee met die kruik. We hebben alleen het advies gehad dat hij echt op zijn rug moet liggen en dan steeds het hoofdje draaien..... Hoe denk jij hierover Bd?? En hoe was het vandaag in het ziekenhuis?? Arr, druk aan het schilderen... Wij moeten hier ook nog steeds gordijnen voor Pepijn. Vind ik heel moeilijk. Degene die we toen hadden hangen en zo gekreukt waren daar hebben we ons geld van terug gekregen! Hier weer druk met wassen. Wat scheelt dat toch veel met zo'n kleintje erbij. Het wasmachine en ik maken overuren... Liefs, Duckertje
Net terug uit het ZH. De clomid lijkt zijn werk te doen. Twee follikels die groter zijn dan elke vorige keer.Hier moet ik donderdag nog weer voor terug komen om weer te meten. De uitslagen van mijn man zijn nog net zo slecht als de vorige keer. We hadden eigelijk ook niet anders verwacht. Op 29 nov moeten we samen weer naar de gyn op wat dingen te bespreken, want zo komen we er niet. @ Duckertje, mijn moeder vertelde me dat ze dit vroeger standaard toepasten bij baby's. Dat ze op hun zij sliepen. Het kruikje voor de steun, en een knuffeltje in de wieg om te onthouden op welke zij het kindje moest liggen. Maar denk maar eens aan jezelf, het ligt voor ons toch ook niet lekker als wij plat op onze rug moeten slapen met ons hoofd opzij. Als ik jou was, zoe ik het gewoon proberen.