Meiden, ik ben net weer terug van de verloskundige en alles is nog steeds dik in orde! Bloeddruk prima, hartslag beeb goed en ik niks aan gekomen afgelopen week. Ben ik erg blij mee dus! Beeb ligt nu ook helemaal vast, dus daar was dat hele circus van gisteravond goed voor geweest... Zojuist nog wat boodschapjes gedaan en een flink eind gelopen. Nou ja... eerder waggelen, hahaha! Mensen beginnen nu echt te staren. Je zit niks van achteren, maar als ik mij omdraai kijken ze allemaal zo: Heerlijk! Nu lekker een afbakbroodje naar binnen werken en dan eens lekker lang op bed!
TTM; fijn om te horen dat het goed is met jullie en laat de bevalling nu maar beginnen. Wie weet dit weekeind. Iedereen alvast een goed weekeind. Ik ben niet zoveel hier. Maar kom af en toe wel spieken of er over TTM wat te melden valt. Ik zit ook al een beetje af te tellen tot wanneer ik verlof heb. Na vandaag nog 11 weken werken. Wat gaat dat snel zeg.
Hoi meiden, Ik zit vandaag in een emotionele klaagbui, dus als je daar geen zin in hebt, moet je maar even wachten op het volgende bericht. Dat zou ik jullie niet eens kwalijk nemen! Ik ben vandaag namelijk ongie geworden en hoewel ik het al een paar dagen voelde aankomen, voel ik me behoorlijk waardeloos kan ik jullie zeggen. Ik weet dat ik eerst 5 december maar eens moet afwachten, maar op dit moment krijg ik de gedachte dat ik niet kan wat alle vrouwen horen te kunnen niet weg. Voel me echt slecht. Te meer nog omdat ik tegelijkertijd vind dat ik zo niet mag denken aangezien er zo veel stellen zijn die hulp nodig hebben. Maar het lukt me maar niet om de knop te vinden om dit uit te schakelen. Jullie zien het, ik loop mezelf echt in de weg vandaag, pff!
TTM, fijn dat alles weer in orde was met jou en de beeb! We houden het hier idd goed in de gaten van het weekend! Heeft ze nog iets gezegd over je hoofdpijn?? DutchDiva, ik snap je helemaal hoor meid! Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen om je te helpen.... Probeer je nu maar eerst even te richten op 5 december. Nog maar niet te ver vooruit kijken.... Kom op meis!! Hier vandaag een draagdoek binnen. Ik had echt niet verwacht dat het zo handig zou zijn! Echt een aanrader! Meneer heeft zich er nu al twee uur lekker warm ingenesteld. Het bevalt hem wel! Lijkt me gewoon fijn voor de hond uitlaten en boodschappen te doen. Die maxi-cosi vind ik zo tegenvallen qua gewicht! TTM, zet hem op! DutchDiva dikke knuffel!! Liefs, Duckertje
Dankjewel lieve Duckertje, doet me goed! En natuurlijk heb ik gelezen wat jullie allemaal geschreven hadden, maar vanmiddag had ik echt even genoeg aan mezelf. Maar wat fijn om te lezen dat het ook op het einde nog zo goed met je gaat TTM! Ik ben zo benieuwd naar jullie kleine en de naam... Zit me meteen af te vragen of je ooit de naam van grote zus verteld hebt... Dan weet ik die in ieder geval niet meer... En Arr, logisch dat je zin hebt in je verlof! Het gaat bij jou ondertussen ook hard! Hier natuurlijk nog steeds geen feestdag, maar na een heerlijk bad ben ik wel weer enigszins bij mijn positieven
@ DD: Bah... Wat ontzettend vervelend dat je je niet fijn in je vel voelde zitten gisteren... Maar soms moet het er ook gewoon even uit worden gegooid! Laat jezelf dan even helemaal gaan meid... Het is heel begrijpelijk! Maar... konden we inderdaad maar wat voor jou doen! Gaat het nu wel weer een beetje beter dan? Wacht nu, net als Duckertje al zei, eerst eens 5 december af! *dikke knuffel* Je zal trouwens echt nog even moeten wachten op de kleine en de naam, haha! Het zit nog steeds in mijn buik! Het rommelt nog steeds aardig door, maar ja... nu moet het binnenkort wel een keertje door gaan zetten! De naam van mijn dochter heb ik volgens mij nooit genoemd... Of misschien een jaar geleden, toen ik een foto liet zien van haar met zo'n klein sinterklaashoedje op. Was toen voor een wedstrijd van de HEMA volgens mij... Ik kan het jullie best wel vertellen hoor! Wacht... weet je wat ik vanavond wel even zal doen? Ik zet een foto van haar met naam in mijn fotoalbum! Dan kan, behalve jullie, verder niemand meekijken... ben ik namelijk nog wel een beetje voorzichtig mee! @ Duckertje: Die hoofdpijn kon vanalles wezen... beetje wazig. Of door slaaptekort, of misschien wel door hormonale veranderingen, óf het lag gewoon aan het weer. Ze had deze klacht de afgelopen week namelijk van meer dames gehoord. Heb er nu ook wel weer last van, maar een paracetamol helpt wel om het te doen laten afzakken. Heb vanmiddag ook geen dutje kunnen doen, dus gooi er straks wel weer een tabletje in... Over een draagdoek heb ik ook wel eens zitten twijfelen... Maar wat fijn dat hij het helemaal lekker vind om zo rond gedragen te worden! Misschien dat ik bij deze beeb ook wel overstag ga... Is ook wel handig voor in huis natuurlijk als het een huilbaby blijkt te zijn. @ Arr: Jeeej! Nog 11 weken! Dat begint inderdaad al lekker op te schieten!!!
Hier vandaag de Sinterklaasviering van het werk van manlief achter de rug! was wel leuk opgezet! In een oud muziekschooltje, met een ware Pieten-band en dans-pieten. Sinterklaas was een collega van zijn werk. Er waren best wat kindjes en dochterlief vond het helemaal geweldig. Helemaal niet bang, wat ik stiekem nog wel een beetje had gedacht, haha! Vanavond mag ze haar schoen ook weer eens zetten. Krijgen we weer een heerlijk drama natuurlijk, omdat ze dan naar buiten wil als ze haar laarsjes ziet...
Wow! Ik zie net pas jouw nieuwe profielfoto, LM... Wat lijkt ze veel op haar grote broer!!! Wat een schatje!
TTM, vaag dus die hoofdpijn... Het kan dus alles zijn... Enne, volgende week vrijdagmorgen dan maar..... Die draagdoek is idd fijn. Ik had niet gedacht dat het zo prettig zou dragen. Ik ben ook niet van plan hem hele dagen te gaan dragen hoor, maar als welkome afwisseling van de kinderwagen vind ik het heel fijn! Enne, de eerste lachjes zijn binnen en meneer slaapt tegenwoordig tot minstens half 8! Verder is gister de fysio geweest. Ze vond dat wij er heel goed mee omgaan en de afplatting is al stukken minder. Ze komt nu nog een keer over twee weken en over 6 weken, maar puur voor een extra check. Daarna zijn we de kritische fase voorbij, maar zoals het er nu uitziet heeft meneer geen voorkeurshouding meer. Heb zelfs een pluim gekregen voor hoe snel ik het voor mekaar heb gekregen.... Is ook wel eens leuk! Hopelijk geen helmpje dus, maar wel heel alert blijven! TTM, ben benieuwd naar je foto van je grote, kleine meid! Hier is het ons eindelijk gelukt zijn lach op de foto te krijgen! Liefs, Duckertje
TTM, jammer!!! Ben benieuwd naar jullie kleine! Ja Feline lijkt echt op haar grote broer! En ze doet het gelukkig heel goed. Is echt op eten Hier gaat het verder wel heel goed. Soms heb ik nog niet echt het besef wat er allemaal gebeurt is en soms begin ik ineens te huilen. Gister zat ik in de auto om Juul op te halen en moest aan de kant voor een ambulance en begon dus ineens te huilen. Maar die momenten zullen misschien nog wel vaker komen.
LM, dank je! Feline is ook een knapperd! Ik las dat het bij jullie ook nogal ingrijpend is geweest! Bij ons was de bevalling ook heel heftig... Maar gelukkig voor ons allebei toch een mooie afloop! En huilen mag hoor, lekker laten gaan die tranen. Bij mij komt het besef soms ook nu pas.... Liefs, Duckertje
Onze bevalling ging eigenlijk goed, maar nadat ze geboren was ging het binnen een aantal minuten echt heel slecht en is ze per ambulance naar Utrecht gebracht. Daar heeft ze een week gelegen. Denk dat ik jouw verhaal heb gemist.......mag ik vragen wat er bij jullie is gebeurd?
Oh duckertje, heb even gezocht op je berichten, maar jeetje dat is behoorlijk heftig zeg!!! Jij ook heel veel sterkte! En gelukkig hebben we een gezond kindje! Lees op het forum zoveel berichten van meiden waarbij het niet goed afliep....
Ja, was idd heftig, maar ik dacht dat het bij jou ook door de bevalling kwam, maar het ging dus juist daarna pas mis? Fijn dat het nu toch weer goed gaat! En ja, helaas hoor je zat verhalen die je liever niet leest. Moeten wij maar extra genieten van onze wonders!
ja na de bevalling kwam ze niet op gang. En omdat haar hartslag te laag was hebben ze haar moeten reanimeren. Omdat ze bang waren voor hersenbeschadiging door zuurstof tekort is ze overgebracht naar Utrecht en daar 3 dagen gekoeld. Wat de reden is geweest dat ze het zo slecht deed weten ze niet. Zag net in je onderschrift dat zee inderdaad maar een weekje schelen Feline komt meestal tussen 5 en 6, ze krijgt de laatste fles rond 23.30 uur. En Pepijn?
Pepijn krijgt zijn laatste fles om 23 uur en komt de laatste dagen pas rond half 8/8 uur. Kunnen papa en mama eindelijk een beetje bijslapen...