Oh heerlijk!! Feline is denk ik de schade aan het inhalen haha. Ze woog 1,5 week geleden rond de 4300 gram, vrijdag moeten we weer naar het ziekenhuis dus ben benieuwd wat ze dan weegt
Pepijn woog twee weken geleden 5 kg.... Hij zal misschien iets meer per flesje drinken als Feline? Hij drinkt nu 5 flesjes. De ene keer drinkt hij dan 160, een andere keer 200 cc. Wij moeten vrijdag naar het CB, de eerste prikjes... Blijven jullie onder controle bij de KA? Wij hebben 1 keer terug gemoeten, maar toen was alles goed en hebben ze het afgesloten.
Wow meiden, ben ik even weg... Gaan ze me hier toch even los! @ LM: Maar wat een verhaal zeg... Jeetje... Het zal vast nog wel even duren voordat je alles verwerkt zult hebben. Heel begrijpelijk dat het je soms nog even teveel wordt als je er weer aan herinnert wordt. Gelukkig is alles goed gegaan en kan je nu genieten van jullie kinderen!!! @ Duckertje: Awww... Wat blijft het ook een lekker ding! Ik wil mijn beebje nu toch ook wel snel vasthouden hoor! Ook na al die verhalen die je vaak hoort dat het ook anders af had kunnen lopen... Pfff... Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan! Zal straks even wat foto's plaatsen in mijn album, van dochterlief!
Ik kwam even neuzen hoe het met je is TTM..... En echt hele leuke foto's van je dochtertje! Met die pluizebol is ook echt geweldig! Super leuk gedaan! Liefs, Duckertje
Hier is alles nog zo rustig als maar kan... Vanavond maar weer eens een voetmassage scoren, hahaha! Iemand anders nog een idee om de beeb naar buiten te lokken? Maar thanks Duckertje! Ze is in ieder geval lekker fotogeniek! Alleen is het nog steeds wachten op die grote bos met krullen...
@ TTM: Ja, probeer nu ook wat cranberry sap te drinken, maar dat is zo bitter haha. Maar goed, het moet maar, want het schijnt wel te helpen. De kuur is nu voorbij, maar had gisteren toch weer het idee dat de blaasontsteking er nog zit. Ga vrijdag even langs en kijken of ze het op kweek willen zetten... Wat een manier zeg om je dochtertje te laten weten dat thee heet is. Zucht... Jammer dat je het net iets te laat zag. Gelukkig heeft ze er nu niks aan overgehouden! Leuke foto's van je dochter. Ze heeft dezelfde naam als mn zusje haha @ Arr: Das een tijd zonder eten zeg. Snap heel goed dat je daarna ff een lekker broodje hebt genomen! Mooi dat alles in orde was @ DD: Balen van je ongi meid! Ook jij gaat echt wel zwanger worden. Er zijn echt maar heel weinig stellen waarbij het niet lukt. Bovendien is er altijd de MMM nog, mocht het op deze manier niet lukken. Je bent ook super goed bezig met het afvallen. Ik gun het jullie zo!! @ Duckertje: Jullie zijn heel goed bezig zo te horen. Zou mooi zijn als hij inderdaad geen helmpje hoeft. Heerlijk zeg dattie zo lang slaapt al Lieve foto trouwens! @ LovingMom: Jeetje, wat heftig zeg dat ze een week in Utrecht heeft gelegen. Het is wel echt een schatje zo op die foto
Jee stelletje kletsmajoren!!!! Gister lange drukke dag op werk dus kwam ff snel kijken; meteen 2 pagina's vol. Duckertje ik heb draagdoek in begin ook veel gebruikt toen Mace zo veel huilde. Kan je toch wat doen en hij viel dan in slaap. TTM ja gaat het gebeuren???? Foon hangt aan oplader dus ik ben er klaar voor Lovingmom; wat een plaatje is Feline. En jee schrikken zeg zo na bevalling. Alles gaat nu goed?
@ Rittjuh: Ja, gewoon weer een kweekje laten nemen als je het niet vertrouwt... Daar zijn ze ook voor! Maar goed bezig hoor, met die cranberrysap! Lijkt me ook niet het meest favoriete drankje, maar wie weet helpt het je! Maar wat leuk dat jouw zusje ook zo heet! Ik heb de naam tot nu toe nog niet zo heel veel gehoord in mijn omgeving... De naam voor beebje heb ik ook nog niet zo vaak gehoord! Maar helaas... nog even geduld meisjes! @ Bd: Nee... helaas nog niets aan de hand! Ik heb al dagen een aantal uur harde buiken die vrij regelmatig komen, maar het zet nog niet door... Alleen maar voorweeën dus. Als het zover is dan zal ik je sms-en en, als het lukt, het ook nog even hier melden. Verder alles goed daar?
Had gisteravond nog weer vanalles uit de kast getrokken om beeb er uit te lokken. Afgesproken dat het vannacht toch wel moest komen, omdat het hier buiten nog véél leuker is. Maar nee... nu al lekker eigenwijs! Maar vandaag alweer 39 weken! Vind het nu wel een beetje spannend worden.
Godemorgen dames, Zo wat is er gekletst afgelopen weekeind. Erg leuke naam LM! Maar wat een schrik zo met de kleine meid. Ik kreeg even een brok in mijn keel (hormonen denk ik). Fijn dat het nu goed met haar gaat. De cranberrysap heb ik ook nog staan voor het geval als ik symptomen krijg. Het is wel een zuur drankje, maar deze koud drinken is wel te doen. En je hoeft er gelukkig ook niet glazen vol van te drinken. Nog geen nieuws dus TTM. Ik duim voor je hoor. Wij zitten ook nog te zoeken voor namen. Voor een jongen weten we het al maar een meisje twijfelen we nog. Mede omdat de naam die wij leuk vinden ook in onze omgeving is (dochtertje van de zus van een goede vriend). Nu kan je de naam wel anders schrijven, maar het klinkt het zelfde. Zaterdag gewinkeld met schoonzus en nu wel geslaagd voor kleertjes voor de kleine. Een leuk creme/wit vestje/jasje van Dirkje en een unisex pakje van noppies met pinguins. Ik kon ze niet laten hangen. Voor mijzelf niets gevonden en voor mijn vriend niet eens gekeken (geen tijd voor gehad). Maar wat een vermoeiende dag zeg. Zondag maar rustig aan gedaan.
Bd, het gaat nu hartstikke goed met haar. Ze kan "eten" niet normaal. Sinds gisteren zit ze op 5x200, de laatste ging overigens niet op. TTM, bij mij hielp tonic . Overdag een glas gedronken en 's avonds begon het. Heb me wel een week lang schuldig gevoeld omdat ik dacht dat het daardoor zo slecht ging met Fee (krijg je als je teveel op inet leest )
@ Arr: Best lastig hè, namen zoeken... Vond het voor dochterlief ook zo moeilijk... Voor een jongen wisten we het eigenlijk meteen, maar een meisjesnaam, pfff! Moeten we even meedenken? Wat voor ''smaak'' hebben jullie? Lekker kort, Hollands of juist meer op de engelse uitspraak, etc... Gaan we gewoon een lijstje maken met alle namen die wij wel leuk vinden. Misschien zit er dan wel wat tussen! Leuk dat je nu ook lekker geslaagd bent voor de kleertjes! Maar het is net wat je zegt: het kan nu best wel vermoeiend zijn om te winkelen, haha! Normaal gesproken kan ik namelijk best wel een hele dag op pad zijn, winkel in winkel uit. Nu had ik al een paar maanden geen zin meer! Te vermoeiend. Hoe voel je je verder? @ LM: Die heb ik nog niet geprobeerd! Wie weet helpt de tonic wel... Vind het wel grappig om sommige bakerpraatjes eens uit te proberen. Mijn schoonmoeder kwam al aan met het proberen van wonderolie... Nou, die probeer ik toch liever niet... Ach ja, een feit is dat beeb pas komt als het er klaar voor is. Nu maar hopen dat dat niet weer pas tegen de 42 weken is...
39 weken zwanger TTM..... Vandaag ging het bij mij gebeuren.... Gaat toch snel allemaal... Al ruim 8 weken verder! Arr, leuk dat je geslaagd bent voor kleertjes! Ik heb van de week ook nog even bij de Prenatal gegluurd, maar zag niets hangen. We zijn wel overgegaan op andere flesjes, bevallen meneer beter! Rittjuh, wat een gedoe he met je blaas steeds.... Moet je ook vaker plassen? Lijkt me nogal lastig op je werk... Hopelijk wilt je huisarts je urine op kweek zetten, zo is het toch ook geen doen! Bd, hoe is het daar? Lukt het bij jullie met de fysio ook goed?? Ik hoop het voor jullie knulletje! Knorretje, hoe is het daar?? DutchDiva, ongi weer ver voorbij? Groetjes, Duckertje
Ik heb een paar dagen zonder internet gezeten, en wat zie ik nu? jullie hebben het wel druk gehad. Ik heb vrijdag bloed geprikt, en morgen naar de gyn voor een gesprek. Ik ben benieuwd wat er uit komt. Zaterdag met mijn kleine neefje naar sinterklaas geweest, hij was eerst wat verlegen, maar later vond hij het wel leuk. Hij kreeg pepernoten van zwarte piet en ook nog een mooi kadootje. Hij was helemaal blij met zijn nieuwe auto. @ Rittjuh, heb je al eens care-free D-mannose geprobeerd? Je kunt dat vinden op www.schonelblaas.nl Ik heb het ook gebruikt en het heeft mij geholpen toen ik blaasproblemen had. het is niet echt goedkoop, maar ik had er wel baad bij.
Ik slik cranberry tabletten voor mijn blaas. Heb al heeeeeeeeeeeeel lang geen blaasontsteking gehad. Gewoon dagelijks een tabletje, kun je bij de kruidvat kopen.
Rittjuh heeft dadelijk alleen maar alles met cranberry in huis, whahaha! Als ze uit haar werk thuis komt ploft ze neer op de bank met een kopje cranberry-thee. Lekker met een cranberry-chip cookie. Even bijkomen. Als het tijd is om het avondeten te maken trekt ze de koelkast open en pakt een bakje verse cranberries om een heerlijk sausje te maken voor over de bloemkool en de aardappeltjes. Daarbij een gevulde kipfilet met gedroogde cranberries. Cranberry-sap zal dan natuurlijk ook niet ontbreken aan de dis. Terwijl ze aan haar glas nipt tijdens het eten slikt ze nog even gauw een cranberry-tabletje. Je weet namelijk maar nooit... En als nagerecht mag een heerlijke cranberry-pudding niet ontbreken! Na het eten lekker in bad met een cranberry-bruisbal en haar teennageltjes lakken in cranberryrood. Vervolgens strijkt ze geheel opgefrist weer neer op de bank en kijkt ondertussen naar een documentaire over het Friese eiland Terschelling, waar de cranberries in het wild groeien. Haar mannetje biedt haar vervolgens een cranberry-likeurtje aan en na een uurtje duikt ze voldaan in bed. De volgende ochtend weer vroeg op en aan het werk. Maar voordat ze de deur uit gaat eet ze natuurlijk... jawel... een lekker beschuitje met cranberry-jam!