Nog geen TTM nieuws... spannend zeg!!! 39 weken alweer... Ik begrijp heel goed dat je hier voorzichtig bent met het neerzetten van persoonlijke informatie. Het kwam gewoon in me op, dus ik dacht ik vraag het gewoon. Wat een leuke foto's trouwens. Die van een week oud is echt super schattig @Rittjuh: wat een mooie woorden, bedankt! Je moet af en toe wel denken dat ik een zeur ben. Je hebt wel helemaal gelijk hoor, het aantal stellen dat zelfs met MMM niet zwanger raakt is klein. Toch blijft het lastig om altijd de positieve kant te zien, maar ik zal maar weer eens extra mijn best gaan doen... Nogmaals bedankt voor je woorden!
Oeps, iets te snel op reageren geklikt... @LM: jeetje wat een verhaal, dat is niet niks! Gelukkig doet ze het nu goed, maar dat is wel even schrikken zeg! @Duckertje: Ja, ongie is hier zo goed als voorbij, dus ik mag op naar mijn volgende ei. Mijn man wilde wel een kerstcadeau, dus met een NOD rond 27 december vind ik dat wel een mooi idee. @Arr: lekker kleertjes kopen, heerlijk! @Knorretje: succes morgen! Slaap lekker meiden!
@ DD: Thanks voor de complimenten! Lief! Gelukkig ben je je ongi alweer bijna voorbij! Nu gaan we met z'n allen duimen dat jullie een heel mooi kerstcadeau mogen krijgen!!! Enne... zo af en toe lekker ''zeuren'' mag best wel hoor! Wij vinden het in ieder geval helemaal niet vervelend meis... Zo af en toe moet het er toch even uit, ook al probeer je positief te blijven! Lekker laten gaan dan!
Hier nog steeds baby in buik! Gisteren wel al wat meer pijntjes... maar ja, dat zegt niet zo heel veel! Van familie moet ik het nu maar voor anderhalve week binnen zien te houden. Nou, als het aan mij ligt, dan was ik gisteren al bevallen! Ze kunnen ze boom in, hahaha! Manlief gelooft trouwens niet meer zo in die voetmassages... (ik ook niet, maar hij mag van mij elke dag wel eentje blijven geven hoor).
We zijn naar de gyn geweest, en er wordt nu een brief naar het ziekenhuis in groningen gestuurd, met al onze gegevens. vervolgens krijgen wij dan over een tijdje een uitnodiging voor een intake gesprek. Wij gaan nu het IVF traject in. Niet wat ik gehoopt had, maar ja.... De behandeling die wij waarschijnlijk krijgen houdt in dat ze bij mij eicellen weghalen en dan een spermacel in de eicel plaatsen. En dan een bevruchte eicel bij mij terug plaatsen. Dit is natuurlijk simpeler gezegd dan gedaan. De gyn zei dat het wel zwaar gaat worden. Nou ja, liever zwaar dan onmogenlijk... toch???
@ Knorretje: Meis... Niet wat je gehoopt had, maar gelukkig wel een gerichte behandeling voor jullie! Het lijkt me echt spannend en het zal inderdaad zwaar worden, maar je moet weten dat wij er voor jullie zullen zijn!!!
Jeetje Knorretje, zal wel even een tegenvaller geweest zijn! Maar wel heel fijn dat er nu iets gedaan gaat worden en er een plan is. Goed dat je toch op tijd aan de bel hebt getrokken hoor! En zoals TTM zegt, wij zullen proberen er echt voor jullie te zijn! TTM, alles nog veilig binnen! Geniet nog maar even van het geschop! Rittjuh, ik denk dat je inmiddels genoeg suggesties hebt voor je blaasontsteking... Liefs, Duckertje
Knorretje; jee wat balen zeg, maar blijf positief he. Als het met IVF wel mag lukken zou dat geweldig zijn. We even met jullie mee hoor! Sterkte Duckertje: alles goed? TTM; nog geen babynieuws dus. telefoon hangt continue aan de oplader hoor Stel je niet te veel op de uitgerekende datum in. Deed ik met nummer 2 wel, was er zo mee klaar met die zwangerschap (heel veel en lang ziek geweest) en hij kwam pas 8 dagen na de uitgerekende datum. Was wel ff een tegenvaller. Zoals Duckertje zegt probeer dus nog even van je buik te genieten. Sterkte en denk maar zo; lang kan het niet meer duren (lekkere dooddoener hihi) Hier is M vandaag precies 4 maanden. Nou ja, vanavond dan. Volgende week naar de dietiste hoe we het beste vast voedsel kunnen gaan introduceren ivm koemelkallergie. Dan gaan we hem dus al iets anders dan flesjes geven. Wat gaat het toch snel he?! Wil nog even kwijt dat ik nog steeds aan de meiden denk die nog niet zwanger zijn. Af en toe steek ik gewoon thuis een kaarsje voor jullie aan, ik gun het jullie ook zo! Wat is de wereld soms oneerlijk he. Dikke knuffel voor jullie!!!!
@ Bd: Ja lekker hoor, jij met die dooddoener van je! Nee, ik zal het proberen... hahaha! Het komt vast pas ergens tussen de 41 en 42 weken... Ik vind het op zich ook nog wel te doen, dus ik probeer zeker nog van die laatste momenten te genieten van een baby in mijn buik. Het blijft een groot wonder... Zeker als je om je heen hoort, en ook van de meiden hier, dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is om zwanger te raken. Maar wat gaat de tijd toch snel! (voor jullie... ) Ze zijn maar zo kort écht baby hè. Binnenkort alweer vast voedsel, tjonge... Hopelijk vinden jullie samen met de dietiste een goede weg!
Bd, hier gaat alles goed hoor! Pepijn is vandaag precies 2 maanden, dus M is precies dubbel zo oud! Ik sluit me ook helemaal bij jou aan wat betreft de dames die nog niet zwanger mogen zijn. Hopelijk wordt 2012 wel jullie jaar!! Ook vanuit hier een dikke knuffel voor jullie!! Liefs, Duckertje
Nog geen baby bij TTM, spannend! Iedere twee maanden was wel leuk geweest hihi, al houden we dat natuurlijk niet altijd vol . Wel een rare gedachte dat M en Pepijn gewoon alweer vier en twee maanden oud zijn, ongelooflijk! Hier gaan de dagen langzaam maar zeker richting 5 december, vind het wel steeds spannender worden...
En Knorretje, meid, ik weet niet goed wat ik moet zeggen... Echt balen dat er niet is geworden wat je hebt gehoopt. Het MOET gewoon zo zijn dat dit voor jullie de manier is! Hopelijk kunnen jullie snel terecht in het ziekenhuis en kan snel alles in gang gezet gaan worden!
Knorretje, ik wil je ook van mijn kant veel succes wensen voor de komende tijd. Heel jammer dat het niet zoals gehoopt zal verlopen. Maar heb juist moed. Dikke knuffel. TTM, mischien werken de cadeautjes wel met sinterklaas als lokaas. Wie weet.
Verder gaat het hier zijn gangetje. Ik voel mij vandaag voor het eerst eens niet echt lekker. Een beetje beroerd en last van brandend maagzuur. Vermoeidheid is er ook nog steeds. Ik probeer wel vroeg naar bed te gaan maar dan slaap ik geen nacht door. De kleine begint nu steeds harder te "schoppen", ik heb zelfs mijn buik even op en neer zien bewegen. Over buik gesproken, die groeit nu wel hard hoor. Ook mijn collega's vallen het op, hmmm soms voel ik mij net een kijk/bestudeer object. Hadden jullie dat ook op een gegeven moment met de groei van de buik, duckertje, ttm en lm?
Idd Arr, op een begeven moment word je echt een attractie! Met leuke en minder leuke reacties! Maar dit blijft zo hoor, ook als je met de kinderwagen loopt! Groetjes, Duckertje
@ Arr: Dat gaat zo te horen wel goed met die buik van jou! Maar op een gegeven moment krijg je inderdaad steeds vaker dat mensen blijven kijken en er vanalles over willen zeggen. En dan echt vaak van die opmerkingen dat je denkt: De één vindt dat je dan nog een bescheiden bolletje hebt terwijl je een uurtje later iemand tegen kan komen die dan vraagt of je al met de laatste loodjes bezig bent... En allemaal hebben ze zo hun bakerpraatjes. Toch vond ik het deze zwangerschap tot nu toe wel meevallen. Ik heb maar een paar mensen echt zien staan staren naar mij, hahaha! Gisteren nog... Wel werd er regelmatig door dames achter de kassa gevraagd hoe lang ik nog moet. En dan allemaal maar lachen als ik de uitgerekende datum noem. Maar wat mij nog het meest opviel deze keer is dat er hier, op één dametje na die altijd de deur openhield voor mij, niemand respect heeft voor zwangeren. Ze helpen je nergens mee, laten je nergens even snel voor gaan en rijden je gewoon bijna van de weg af. Dikke buik en kind achterop? Dikke schi*t aan! :x Eigenlijk best jammer... Heb je trouwens al ongevraagde ''buikaanrakers'' gehad? Ik deze keer welgeteld 1 iemand, dus dat valt mij reuze mee. Kon er zo boos om worden bij dochterlief, hahaha! Het is altijd lief bedoeld, maar ik kon er echt niet bij dat je dan ineens iemand ongevraagd mag aanraken als er een zwangere buik te zien was. Vooral omdat je het normaal gesproken al snel op ongewenste intimiteiten kunt gooien als iemand zomaar een graai naar jou doet...
Arr, ik had een klein buikje dus dat viel nog wel mee Maar wel heel vervelend! Bij mij wilde iedereen er steeds aan zitten Mijn buik met 36,1 ben 3 weken later bevallen.