Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Grrrom! Pas dr op hè! Ik ben nu onder invloed van hormonen heel erg gevaarlijk! :D

Trouwens... ik kwam er net achter dat je in hetzelfde ''dorp'' als mij woont! Extra oppassen voor jou dus!

Mooie buikfoto trouwens! Maar zat er in die buik jouw F.eline? :D Hmmm... als je de laatste dagen een zwangere ziet lopen met een buik als een ingeslikte voetbal, ondersteunt door een buggy, dan ben ik het! Heb nu echt het idee dat ik naar achteren moet hellen met die buik van mij. Hopelijk komt de beeb snel, anders gaat het niet meer goed komen... ;)

2. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    LM, zoals jouw buikje eruit ziet op de foto met 36 weken, zo denk ik dat die van mij ernu uitziet. Dat wordt nog wat zeg.
    Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken en dat mij het lukt om deze te plaatsen.

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    TTM woon jij echt in mijn dorp???

Arr misschien valt het wel mee en heb jij je groeispurt al gehad :D

4. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Jep! Tenminste... als jouw dorp ook een heleboel apen herbergt, een muis heeft met een eigen attractiepark en het er nu heel erg hard regent! :D

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahahaha ja in dat dorp woon ik ook :D
    Welk deel woon jij?!?!

6. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    :D In Zuid, in de buurt van het Zuiderpark! Jij dan?

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh daar woont een vriendin van mij, rivierenbuurt :D

Ik woon bij CGNet :D

8. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hihi... Leuk! Wat is Nederland toch klein hè! ;)

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Inderdaad! Grappig!!
    Oh ik woon in de buurt van CGNet, niet erin ;)

10. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Joh... :D

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja je weet het niet...........straks denk je dat ik er woon ;)

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    TTM ga jij eens gewoon lekker bevallen in plaats van pagina's vol te spammen ;)
    Trek je het nog?

13. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    oh dames volgens mij heb ik een buikgriep onder de leden. Gisteren heb ik zo'n last van diaree gehad en ik had nergens trek in. Als ik iets at kreeg ik zuurbranden en moest ik de hele tijd boertjes laten. Alles deed mij zeer, de heupen, mijn rug en nek.
    Voor de ontspanning ben ik even in bad gekropen, dit was wel even lekker, maar ik ben daarna gelijk naar bed gegaan.
    Nu heb ik nog diareeremmers in huis alleen vraag ik mij af, omdat ik de bijsluiter niet meer heb, of ik deze wel mag hebben.
    Hebben jullie een idee?

Vanmorgen gaat het al wel een stuk beter. Ontbijt is er in gebleven en heb niet zo'n last van zuurbranden. Voorgenomen om wel meer te gaan drinken vandaag. Toevallig gisteren op de weegschaal gestaan en vanmorgen ook. Oeps 1 kilo vocht weg.
    Dat is niet de bedoeling dacht ik zo.

Sorry voor mijn verhaal, ik hoop dat het allemaal geen kwaad kan voor de kleine. Ik heb ook wel in mijn achter hoofd dat de kleine wel neemt wat ze nodig heeft, maar toch je maakt je wel wat zorgen.
    Wel eenmooi iets is hoe mijn vriend op mijn beroerde dag reageerde. Hij maakte zich wel zorgen en wilde alles wel voor mij doen. Vandaag gaat hij zelfs koken, normaal doe ik dat altijd. Ik ben benieuwd.

14. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Bd: De beeb wil nog niet... :D Zul je zien dat ik op 5 december ga bevallen!

@ Arr: Hè jakkie! :( Echt niet fijn als je je zo beroerd voelt. Maar het is inderdaad verstandig om ondertussen in ieder geval goed veel te blijven drinken! Hopelijk trekt het snel weg. Wat betreft die diarreeremmers: Het hangt er volgens mij vanaf welke je in huis hebt liggen. Ik heb gehoord dat Norit zonder problemen kan worden gebruikt, maar een Immodium bijvoorbeeld weer niet. Als je een diarree-remmer gebruikt als Immodium, sluit je de bacterie die het veroorzaakt als het ware op in je lichaam. Je kunt dan beter niks nemen, zodat het eruit kan. Maar Norit daarintegen is niet echt een diarree remmer, het absorbeert alleen de schadelijke stoffen uit je darmen. Je lichaam neemt Norit niet op, het verdwijnt gewoon weer via je ontlasting.

Maar je kunt altijd bij twijfel even je vk bellen hoor. En als je het niet vertrouwd, gewoon goed blijven drinken en eventueel ORS nemen.

Voor de kleine kan dit in ieder geval geen kwaad hoor. En wat een schatje trouwens, dat mannetje van je! Lekker laten verwennen hoor! Enne... wij willen geen sorry meer horen hoor! Gewoon zeggen wat je dwars zit!

15. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ik mag straks weer op controle komen bij de vk... Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ik wil vandaag in ieder geval horen wat de plannen zijn als ik overtijd ga. Zie het niet zitten om tot en met de 42 weken rond te lopen met maar 1 controle per week... ;) Vind het een beetje eng...

Ondertussen laat ik dochterlief vandaag ophalen door mijn moeder. Kan ze daar de hele dag spelen... Mocht er wat aan de hand zijn met mij of beeb, of stèl dat ze aanbieden om mij nu al te strippen, dan hoeven we ons in ieder geval geen zorgen te maken over haar mocht er wat zijn!

16. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    TTM, dank je.
    Ik wacht vandaag nog even af, ik ga wel voor het geval dan norit in huis halen voor het weekeind of ORS. Dan heb ik wat in huis.

Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt vandaag. Misschien wordt je idd wel gestript. We horen het wel. Succes straks.

Oké, ik zal geen sorry meer zeggen.

17. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Arr: Graag gedaan hoor!

Hier weer terug van een eindje waggelen! Alles zag er goed uit tijdens de controle bij de vk. Maar helaas nog niet gestript. Dit gaan ze over een weekje pas doen bij mij, want dan ben ik inmiddels 40w4d en is de kans groot dat het moet lukken. Voor de zekerheid meteen een tweede afspraak gepland voor die maandag daarop. Dan ben ik precies 41 weken en gaan ze, mocht dat nodig zijn, een 2e poging doen. Ook kan ik volgende week of die week daarop aangeven dat ik na de 41 weken ingeleid wil worden in plaats van de volle 42 weken af te wachten tot de beeb zelf komt. Het zal dan geen medisch verhaal zijn, dus zal ik onderaan de wachtlijst komen te staan van het ziekenhuis. Kans dat je dan een aantal dagen op kan schuiven en alsnog moet wachten is dan groot, want ze doen er maar 2 per dag en de medische gevallen gaan voor. Maar goed... dat zullen we nog wel even afwachten, want op zich gaat het nu nog allemaal prima.

Zo... en nu eens even bedenken wat ik voor lekkers ga eten. heb ik wel verdiend! :D En daarna heerlijk mijn bed in duiken voor wat slaap!!!

18. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ik dacht dat er heel wat gekletst was, maar het was vooral het geleuter tussen twee 'dorpsgenoten', haha ;)

Dit vind ik wel een spannend weekend, pff! Nog maar drie nachtjes en dan krijgen we de uitslag. Als het slecht is wil ik ouders en broers/zussen gaan inlichten. Als de uitslag goed is misschien ook wel, maar dat weten we nog niet... Slaap er wel slecht van, stom hè :)

Ik hou het hier ondertussen natuurlijk volop in de gaten, ben toch benieuwd of je een Sinterklaaskindje gaat krijgen, TTM! Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden! Hopelijk is strippen niet nodig en komt de kleine lekker vanzelf...

19. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Meiden!

Ik ben vanochtend wakker geworden met gebroken vliezen! :D OM half 8 voelde ik ''iets'' lopen, dus maar even wezen kijken op het toilet, haha. Ik verlies het nu in scheutjes en de verloskundige komt om half 10 even kijken en hartje luisteren! Verder nog geen weeën of andere pijntjes...

Wáááááh, spannend!

20. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    1
    36
    NULL
    NULL
    @ TTM, Succes en sterkte met de bevalling......

Deel Deze Pagina