Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Aanvullende info; hij weegt 3620 gram, lengte nog niet bekend.

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Jaaaaaaa!!!! Van harte gefeliciteerd met Tobias!!! Wat een super nieuws! En ook al zo'n leuke naam! Ook proficiat voor man en grote zus natuurlijk!
    Rust lekker uit TTM en fijn dat je je zo goed voelt!

3. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa!!!!!!!! Daar is hij dan!! :D
    Gefeliciteerd!!

Ook echt een hele leuke naam zeg TTM!
    Gaan jullie maar eens lekker genieten van jullie nieuwe gezinnetje!

Veel liefs, Duckertje

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    DutchDiva, veel succes morgen bij de gynaecoloog! Ik ga voor jullie duimen!

Hoe is het met de rest? Rittjuh?
    En Knorretje, is alles bij jullie al een beetje gezakt?

Liefs, Duckertje

5. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Ttm en man en dochter, van harte gefeliciteerd met de kleine Tobias. Rust lekker uit en geniet van dit mooie wonder. Dikke knuffel.

6. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ TTM, Van Harte Gefeliciteerd met Tobias. Geniet ervan. Helemaal geweldig....

@ DD, Veel succes morgen.

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Zie dat ik alweer een week hier niet geweest ben... Ga even teruglezen en reageren :)

@ TTM: GEFELICITEERD met de geboorte van Tobias! Mooi dat je je goed voelt. Rust lekker uit en ga genieten van de gezinsuitbreiding :D
    Nee, het is idd niet heel lekker haha. Ga het woensdag proberen op kweek te laten zetten. Ik hoop op die vriendelijke assistente, die wil zeker wel meewerken om de dokter zo ver te krijgen. Zodra ik daar binnenkom weet ze al waarvoor het is haha.
    Wat een geniaal verhaaltje over de cranberry... Denk dat ik het overgrote deel toch maar oversla whaha ;)

@ Arr: Jullie hebben gelukkig nog een aantal weken om een mooie naam uit te kiezen voor een meisje. Op zich zou je wel hetzelfde kunnen doen toch. Het is geen directe familie en als jullie die naam heel mooi vinden, dan is het misschien 'zonde' om iets anders te kiezen. Leuk dat je toch al wat kleertjes hebt geshopt voor de kleine :) Na de geboorte kan je helemaal los op iets specifieks.
    Volgens mij hadden meer meiden daar 'last' van toch dat ze een soort van wandelende attractie werden? :p
    Ben je weer hersteld van de buikgriep. Klinkt niet fijn nee.

@ LovingMom: Ik heb op Feline gestemd ;)
    Ik heb ook cranberry tabletten liggen van de Kruidvat, maar daar staat op dat je ze niet mag slikken als je zwanger wilt worden. Vandaar dat ik die nu niet neem.
    Jouw buik viel inderdaad nog wel mee. Maar ziet er wel mooi uit zo hoor. Dacht iedereen dat je minder ver was dan je in werkelijkheid was of niet?

@ Duckertje: Heb het gevoel dat ik vaak naar de wc moet, maar weet dat het geen zin heeft. Dus dan hou ik het maar op. Gelukkig heb ik dat gevoel nooit heel lang, hooguit een dag ofzo. Ook geen last van koorts of andere symptomen gelukkig.

@ Knorretje: Bedankt voor de tip. Heb inderdaad al zoiets gekocht: Blase Care. Daar zit ook d-mannose, cranberry en vitamine c in. Daar ga ik mee beginnen als uit de kweek blijkt dat alles schoon is. Want d-mannose schijnt de bacterie te onderdrukken, dus dat lijkt me nu nog niet heel handig om dat al te nemen.
    Jeetje, toch IVF/ICSI dus :( Kan me voorstellen dat het niet is wat jullie gehoopt hadden. Maar aan de andere kant, wellicht gaat jullie wens nu binnen niet al te lange tijd in vervulling!

@ Bd: Gaat idd snel zeg. Nu alweer over op vaste voeding! Lief dat je soms nog een kaarsje voor ons aansteekt :)

@ DD: Morgen dus DE dag. Zal aan je denken hoor. Hopelijk krijgen jullie goed nieuws!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    TTM, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Prachtige naam!! Lekker genieten nu!

Rittjuh, dank je wel voor het stemmen! Lief van je!!
    Wb die tabletten, zag het ook gisteren! Heb ze tijdens de zwangerschap nooit geslikt vandaar dat ik er niet op heb gelet. Gelukkig hadden mensen het nooit zo over mijn buik. Behalve sommige collega's die er perse aan wilde zitten :(

DD, succes morgen!!!

9. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Dd, succes morgen.

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    DD heel veel succes morgen! Ik duim voor je

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Jullie zijn schatten, bedankt!!!

Ja vandaag is de dag, zoooooo spannend! Ik moet eerst tot half vier werken en daarna gaan we naar het ziekenhuis. De afspraak is dus later op de dag. Ik probeer jullie vanavond op de hoogte te brengen.

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    We zijn benieuwd DutchDiva! Zet hem op!

Bd, hoe is het met M? Ook al beter met zijn voorkeurshouding??

Groetjes, Duckertje

13. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meiden,

Ik kom even spieken hoe het vandaag met DD is gegaan! Helaas nog geen nieuws zo te zien...

Ik heb zojuist even een album aangemaakt met een foto van onze kleine man. Dan kunnen jullie hem even bewonderen! ;)

Alles gaat goed hier! Ik voel me, in tegenstelling tot de eerste bevalling, heel erg goed na gisteren! Borstvoeding gaat dit keer ook al vanaf het begin goed dus het is nu lekker rustig bij komen. Grote zus vindt het ook allemaal wel interessant en de baby mag blijven van haar! :D

Ik zal later eens een keertje een kort verslag uitbrengen van de bevalling zelf, oké? Het ging in ieder geval allemaal erg vlot en ik was een beetje overdonderd door het natuurgeweld op het einde met persweeën die al het werk overnamen, haha! Sta er nog van te kijken!

Nou... ik zal proberen om nog even af en toe mee te lezen deze week, dus gedraag jullie! ;)

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hè TTM leuk dat je al kwam kijken. Gaat goed dus? Mooi om te horen. Ik was na 2e bevalling ook sneller op de been. Je moet ook eigenlijk wel want je hebt nog zo'n klein moppie rondlopen.

DD nog geen nieuws? Hopelijk geen nieuws goed nieuws.

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

hier helaas niet zo'n goed nieuws...
    Ben maar even gaan sporten om mijn gedachtes te verzetten, vandaar wat later bericht, sorry.

Het gesprek begon eigenlijk goed, mijn hormoonwaardes waren in orde en ook lijkt het er op dat mijn eileiders 'schoon' van obstakels zijn. Daarna kwam het slechte nieuws. Mijn man heeft te weinig zaadcellen. Ze zijn er wel, dus een spontane zwangerschap is niet uitgesloten, maar het aantal is dusdanig klein dat we niet in aanmerking komen voor inseminatie. Dat betekent dat we over 2,5 week terug moeten komen en we dan de mogelijkheden voor IVF en ICSI gaan bespreken. Als we voor een dergelijke behandeling kiezen, moeten we naar een anders ziekenhuis, dus over 2,5 week is meer bedoeld voor vragen en het aangeven of we het traject in willen gaan. Tot die tijd gaan we onszelf inlezen en nadenken en praten samen over wat we willen.
    Op dit moment ben ik er vrij rustig onder. Ik heb het gevoel enigszins verdoofd te zijn. Het enige lichtpuntje is dat het probleem niet bij allebei ligt, wat behandeling erg moeilijk zou maken, en dat er in ieder geval wel zaadcellen aanwezig zijn. Over een week of 10 wordt manlief nogmaals getest (maar als we behandeling willen, worden we wel al op de wachtlijst geplaatst), maar dat is meer voor de zekerheid, want de gynaecoloog denkt dat deze kleine hoeveelheid zaadcellen geen toevalstreffer is. Dit gezien het feit dat mijn man een operatie heeft gehad als kind en ook gezien het feit dat hij niet rookt, veel drinkt of iets dergelijks.

Ik duik mijn bedje maar eens in, hopelijk slaap ik beter dan de afgelopen dagen. De komende twee dagen moet ik veel werken, ook 's avonds. Ik hoop online te kunnen komen, maar ik weet niet of dat lukt. Ondertussen maar eens bedenken wat mijn onderschrift moet worden...

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    DD oh nee wat kl#te zeg. Kan me voorstellen dat het een flinke domper is, maar blijf positief meid. Als IVF of icsi een mogelijkheid is een zwangerschap dus niet uitgesloten. Ik snap dat je het liever anders wilde maar pak de mogelijkheden die er zijn. Zal zeker niet makkelijk zijn en lang traject maar denk er aan dat er veel mensen met je meeleven. De kaarsjes branden hier regelmatig. Goed om even na te denken en wens jullie sterkte met de keuze. Dikke knuffel

17. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Ach DD, wat een vervelend en sneu nieuws. Dat is nu net niet wat je had verwacht. Zucht....
    Voor de komende weken wil ik je veel steun wensen. Jullie komen hier samen uit. En net wat Bd schrijft. Het is niet uitgesloten.
    Dikke knuffel...

18. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    TTM, fijn om van je te horen dat het goed met je gaat.
    Geniet lekker van elkaar.

Verder gaat het hier nog steeds zijn gangetje. Gisteren wel een drukke lange dag gehad van het werk. Namelijk op pad geweest met de trein. En je raad het al, natuurlijk vertraging. Er waren koperleidingen gejat, gevolg sein en wisselstoringen. Niet echt leuk als je al heel vroeg in de trein zit.
    Maar ik was wel behoorlijk vermoeid toen ik weer thuis was. Voor mij geen treinreizen meer, helemaal niet als je ook nog over moet stappen en een trein moet halen.

Sinterklaas gevierd met schoonfamilie was ook erg geslaagd. Neefje was erg blij met zijn cadeautjes.

Vanavond de eerste avond van de zwangerschapscursus. Ik ben benieuwd.

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    TTM, wat een mooi mannetje zeg! Heel fijn dat alles goed gaat!! :)
    Enne.... Pepijn heeft dat pakje ook! ;)

DutchDiva, wat enorm balen zeg!! Wel fijn dat alles er bij jou goed uitziet natuurlijk!
    Wordt goed nadenken dus....

Hier gaat alles zijn gangetje!

Arr, veel plezier vanavond!!

Groetjes, Duckertje

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    DD, wat een vervelend nieuws zeg! Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing!!

Arr, ik ben toch al geen fan van openbaar vervoer. Kom nooit waar ik wezen moet ;)

TTM, wat goed om te lezen dat je je zo goed voelt!!

Deel Deze Pagina