TTM, fijn dat de belangrijkste mensen bij de doop waren. Bij ons is het ook maar een klein groepje hoor! Bij de doopvoorbereiding hebben we al een brief aan Pepijn geschreven en die gaat er zeker inkomen. Verder nog even kijken.... Wel gaaf dat jullie het vuurwerk zo goed konden zien! Knorretje, je bent goed bezig zeg! Zag dat er al 6 kg vanaf is! En heel fijn dat je je toch goed voelt onder de situatie. Gaat vast goed komen hoor! Hopelijk komt de intake snel, dat wordt er in ieder geval het een en ander in gang gezet. Enne, hier waait het ook flink hoor! Van de week met kinderwagen buiten was niet zo'n succes! Liefs, Duckertje
@Knorretje: wat fijn zeg dat lijnen zo goed gaat! Maar veel belangrijker nog, wat fijn dat je steun hebt aan je man en vriendin! Hier gelukkig ook veel steun en daar ben ik heel dankbaar voor. Het is wel zo fijn om er met mensen over te kunnen praten, zeker nu het gevoelsmatig nog op en neer gaat met de emoties. Lukt het jou goed om het een plaatsje te geven? Ik heb ervoor gekozen om morgen bewust een uitnodiging aan me voorbij te laten gaan omdat ik zeker weet dat daar een zwangere vrouw komt. Niet dat ik dit altijd uit de weg wil gaan, maar voor morgen voelt het beter. Gelukkig heb ik morgen zelf ook leuke andere dingen op het programma staan, waaronder twee nieuwjaarsrecepties.
Ik heb de brief voor de intake binnen. 2 februari moeten we er heen. Mijn man moet voor die tijd nog eens een spermaonderzoek doen, maar dan nu alvast in groningen. @ DD, ik heb de situatie al redelijk een plekje kunnen geven. Natuurlijk is er wel die twijfel of het goed gaat komen, maar we blijven goede hoop houden.
DutchDiva, goed dat je aan jezelf denkt vandaag! Maar je hebt het ook al druk zat zo te zien! En wat zijn jullie al goed bezig met afvallen DutchDiva en Knorretje!! Petje af! Knorretje, fijn dat je er zo positief in kunt staan.... 2 februari begint al aardig op te schieten! Iedereen een beetje van het weekend aan het genieten? Hier is het in ieder geval een stuk beter weer.... Groetjes, Duckertje
Schaam, schaam, dat ik hier al zo'n tijd niet geweest ben. Voor iedereen nog de beste wensen en veel geluk dit jaar! Ben een aantal dagen ziek geweest, dus vandaar dat ik hier niet te vinden was. Ook is mn oma afgelopen zaterdag overleden. Woensdag is de begrafenis in besloten kring. Daarna zal ik alles gaan teruglezen en reageren.
@ Rittjuh: Jeetje... Heel veel sterkte meid in deze periode... @ Knorretje en DD: Ik sluit mij helemaal aan bij Duckertje! Wat zijn jullie goed bezig met afvallen meiden!!! Respect! @ DD: Hoe waren de nieuwjaarssrecepties? Maar heel goed van je hoor, om bewust voor jezelf te kiezen. Gewoon op jouw eigen gevoel af gaan! @ Knorretje: 2 februari! Dat is gelukkig over niet al te lange tijd!
Rittjuh, gecondoleerd met je oma! Heel veel sterkte.... DutchDiva, is het gister meegevallen?? Groetjes, Duckertje
@ Rittjuh, gecondoleerd meid. Heel veel sterkte. En je hoeft je natuurlijk niet te schamen dat je een tijdje niet bent geweest.
Hey girls! Hoe is het met iedereen? Nog leuke plannen voor het weekend? Zit hier nu lekker op de bank naar TVOH te kijken met een glaasje port, héérlijk! Verder niet veel plannen... lekker aanrommelen in huis en relaxen!
Hier ook een lekker rustig weekend. Gister op verjaardagsvisite bij mijn oma geweest. Ze is 73 jaar geworden. Mijn broer was er ook met z'n zoontje. De kleine man is al weer bijna 2 jaar. Wat wordt hij al groot. En een dikke boef moet ik zeggen. Voor de rest is hier weinig spannends te melden. De datum voor ons intakegesprek komt langzaam dichterbij, hopelijk kan ik nog twee kilo afvallen voor die tijd. Zou wel mooi zijn. Iedereen prettig weekend
Hi, hier is het ook rustig. Zit nu ook onderuit op de bank met de beentjes omhoog. Niet veel gepland dit weekeind. Verder gaat alles goed, maandag weer controle. En voor week 34 staat een groeiecho gepland. Vriend heeft maandagmiddag een sollicitatiegesprek, spannend hoor. Duimen jullie mee? Jullie ook verder een goed weekeind.
Sorry sorry sorry, heb jullie helemaal verwaarloosd, maar ik had het druk, ziek kind thuis, met kelinste naar kinderarts, man die met ambu naar zh is gebracht vorige week en zelf een oorontsteking..... Genoeg reden? Inmiddels rust weer een beetje teruggekeerd. Oudste is weer beter, man bleek longontsteking en longvliesontsteking te hebben, maar die knapt ook al weer op, op werk is het weer wat rustiger en mijn oor..... die zit nog steeds potdicht maar goed. Rittjuh, nog gecondoleerd met je oma. Was ze ziek of was het onverwachts? Knorretje jij bent ook al goed bezig met dat afvallen, ik wou dat het bij mij zo goed ging...zucht.... En jullie gaan een spannende tijd tegemoet. Hier draaien de duimen dat het snel mag lukken hoor meid. Arr: een sollicitatiegesprek, spannend! Wat voor iets doet hij? En al weer bijna 32 weken, jee gaat snel zeg! Alles nog steeds goed? Voel jij je ook goed? Duckertje hoe is het met Pepijn? Groeit hij goed? TTM: En jouw kleine man ook al weer een maand oud. Time flies! Onze kleine inmiddels al weer bijna een half jaar oud. Hij moest van de week naar de kinderarts vanwege een eerdere voorkeurshouding waardoor hij een afplatting had. Gelukkig hoeft hij geen helm en zal het vanzelf genezen. Wel moet hij fysio blijven doen om zijn spieren sterker te maken, daar loopt hij iets achter in. Voor de rest doet hij het super goed en groeit hij als kool. Hij past nog maar net in de kinderwagenbak (beetje proppen en duwen)
Bd, schaam je! Nee hoor, lekker hier langskomen als het zo uitkomt.... En wat fijn dat M. geen helmpje hoeft! Echt heel erg fijn... Zoals het er nu uitziet Pepijn ook niet! De fysio komt over twee weken nog een keertje meten en dan moet het goed zijn! Met Pepijn gaat het ook goed, afgelopen maandag 64 cm en 6,4 kg! Maar bij jullie is het dus een hele ziekenboeg geweest... Balen zeg! Arr, ik ga morgen voor jullie duimen! Spannend... Heel veel succes in ieder geval! Verder met iedereen alles goed?? Liefs, Duckertje
Hoi meiden, Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb de afgelopen maand. Ik ga nu even aan het werk, maar probeer echt ergens deze week even alles terug te lezen en te reageren. Wil ook proberen om er wat minder mee bezig te zijn. Mn vriend zit er ook erg mee dat het tot op heden nog niet is gelukt. Van de overburen heeft hij gehoord dat zij jaren geleden ook lang bezig waren, iets van 2 jaar. Toen ze het een soort van hadden opgegeven/er minder mee bezig waren, was het ineens met 2 maanden raak. Ik weet nog niet echt hoe ik dat moet gaan doen, maar wellicht iemand tips?!
ach, BD wat een gedoe allemaal maar fijn om te lezen dat iedereen aan de betere hand is. Beterschap voor jullie allen. Rittjuh, heel begrijpelijk hoor hoe jullie je voelen. En dat je het los wil laten, hoofd leeg om er niet zo veel mee bezig te zijn is makkerlijker gezegd dan gedaan. Ik heb geen tips voor je maar genieten van elkaar en leuke dingen doen is het enige wat ik tegen je kan zeggen. Vanmiddag weer controle. Ik voel mij goed alleen dat slapen lukt mij echt niet. Ik wordt 's nachts wakker ga dan naar de wc en vervolgens kan ik niet meer inslapen en blijf nadenken en liggen luisteren naar wat er buiten gebeurd. Nu weet ik wel dat ik echt helemaal niet mag klagen want tot nu toe gaat alles voorspoedig. Maar dat niet slapen en dan nog elke dag 8 uur werken dat begint mij op te breken. Ik kijk nu al uit naar dat ik straks verlof heb. Het alleen al er niet uit hoeven als de wekker gaat. Sorry even frustratie eruit. Mijn vriend gaat voor een vacature tekenaar in de interieurbouw. Ik ben benieuwd. De banen liggen hier in de regio niet voor het oprapen. Om 16 uur heeft hij het gesprek pas. Dus nog even wachten. Wellicht hebben we vanavond een klein feestje (dit gesprek is een soort van 2e gesprek).
Ook ik ben even niet geweest, dus Rittjuh nog gecondoleerd meid! Was het afscheid mooi geweest? @Knorretje: een oma van 73? Wat een jonkie de mijne wordt in februari 96... @Rittjuh: nee geen tips helaas. Als jij ze krijgt, wil ik ze ook wel @Arr: ik duim voor jullie dat de sollicitatie tot een feestje mag leiden! @Bd: geen sorry! Fijn dat het weer de goede kant op gaat!
Goedemorgen, Nee nog geen feestje gehad. Maar ook nog geen afwijzing. Voor vrijdag krijgen we het te horen zo werd mijn vriend dit verteld. Natuurlijk moeten de heren (directeur en andere tekenaar) het onderling nog bespreken. Het was wel een goed gesprek en de directeur wil hem wel wel hebben. Nu nog de andere tekenaar die bij het gesprek aanwezig was. Wie weet. Nog steeds spannend. Bij de vk was alles ook goed. Bloeddruk netjes en gewicht mooi volgens schema. Over 2 weken een groeiecho en weer controle vk. Gisteren een voorlichting in het ziekenhuis gehad voor zwangeren. De presentatie werd gegeven door een verloskundige, een verpleegster van de kraamafdeling, een gyneacoloog, iemand van kraamzorg en een lactatiekundige. Helaas was het niet mogelijk, doordat de groep ook te groot was denk ik, om de verloskamers langs te lopen. Die mogelijkheid kan altijd nog wel werd ons verteld, even bellen en zien of het kan. Dat vind ik wel netjes. DD, ik lees net je onderschrift. Knap hoor, zet h'm op met de kg's.
Arr, al iets gehoord voor je vriend?? Rittjuh, los laten gaat moeilijk zijn denk ik... Het is iets wat je zo graag wilt natuurlijk... Ik denk dat je dat los laten ook niet moet forceren. Als je dan weer te graag los wilt laten ben je er toch nog te veel mee bezig... Snap je een beetje hoe ik het bedoel.... Klinkt misschien nogal krom.... Knorretje, het komt langzaam dichterbij! TTM, hoe is het daar?? Groetjes, Duckertje