Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Helaas nog niets gehoord. Er was gezegd vrijdag of voor vrijdag. Dus nog even afwachten. Dan ga je wel nadenken waarom het dan voor je gevoel zo lang moet duren.
    Zodra ik wat weet horen jullie het.

groetjes

2. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Arr, al nieuws???

Ik wilde hier ook even uitroepen dat wij vanaf volgende maand voor een Brusje gaan! :)

Verder met iedereen alles goed? Leuke plannen voor het weekend??
    Wij gaan met de zolder aan de slag, grote opruiming houden...

Liefs, Duckertje

3. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Hallo Meiden,

Nee, helaas het wachten duurt lang. Dit vind ik niet meer leuk. De dag kruipt zo voorbij.

Dat is nog eens nieuws Duckertje. Spannend weer hoor. Toi Toi Toi.

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden!

@Arr: jeetje, duurt lang zeg... en wachten is toch al zo vreselijk!
    Bedankt voor het kilo-compliment. Ik moet eerlijk toegeven dat er met de feestdagen wel wat bij was, maar volgende week moet ik weer naar de dietiste en dan pas ik het gewicht wel aan :)

@Duckertje: Jaaaaaa!!! Wat een leuk nieuws! Hopelijk mag het snel raak zijn!

Hier gaat het op en neer. Heb deze week wel moeite met zwangere buiken en kleine kindjes, maar dat komt misschien ook omdat de brief van het ziekenhuis maar op zich laat wachten...
    Verder voel ik van alles, dus het is maar goed dat ik weet dat het hier niet zomaar kan, want anders zou ik vanaf nu tot mijn ongie waarschijnlijk denken dat het wel zo is.... Hoop alleen dat ik niet ziek ga worden, daar is het veel te druk voor op het werk ;)

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Zo, neem even de tijd om alles terug te lezen en op jullie te reageren voor zover dat nog relevant is haha ;)

@ Knorretje: Wat balen dat ze je niet willen verzekeren zeg. Wat vergoeden ze dan extra? Maar is toch juist logisch dat mensen zo'n pakket willen als ze moeilijk zwanger worden. Dan kunnen ze altijd wel iemand weigeren. Want waarom zou iemand een duur pakket nemen als er geen kans is om er gebruik van te maken? Erg balen voor je meid! Hopelijk is de eerst IVF poging gewoon raak. Heb je al die verzekeringen niet eens nodig :)
    Je bent super goed bezig met afvallen zie ik! Als je zo doorgaat zit je binnen no time op je steeefgewicht :D

@ DD: Jij bent ook al zo goed bezig. Lukt het een beetje om het allemaal vol te houden?

@ TTM: Fijn dat het dopen goed is gegaan en de klein man zich voorbeeldig heeft gedragen.

@ Duckertje: Het was een mooie begrafenis. Maar er gingen helaas 2 dingen fout. We gingen met 2 volgauto's achter de auto met de kist aan. Die zouden nog langs het huis gaan waar mn oma de laatste 50 jaar van haar leven had gewoond. Hadden ze wel de goede straat, maar het huisnummer van mn oom en tante. Dus stonden we voor het verkeerde huis. Moesten we helemaal omrijden, omdat het een eenrichtingsweg is. Kwamen we op de begraafplaats aan, hadden ze 3 van de 4 nummer niet. Die hebben ze gelukkig nog elders vandaan kunnen halen, maar het liep wel een uur uit bijna. Was gewoon ff *** Het is al vervelend genoeg zo'n dag en dat er dan nog zulke dingen misgaan, zit je totaal niet op te wachten :( Ben blij dat alles achter de rug is inmiddels. Het blijft nog raar dat ze er echt niet meer is natuurlijk. Dat zal hopelijk met de tijd slijten.
    Snap wat je bedoelt met dat loslaten haha. Dat ik nu niet meer temp scheelt al een hoop voor mn gevoel. Was er daardoor toch ook meer mee bezig dan gedacht. Dat pak ik wel weer op over een half jaar ofzo, voordat we eventueel weer naar het ziekenhuis gaan voor verder onderzoek als dat nodig is.
    Leuk dat jullie voor een 2e gaan. Wens jullie heel veel succes weer en dat het maar snel raak mag zijn :)

@ Arr: Heb voor je mannetje geduimd hoor. Heeft het nog geholpen? ;)

@ Bd: Pff, je hebt behoorlijk wat meegemaakt lees ik. Mooi dat iedereen er weer bovenop aan het komen is.
    Mn oma bleek iets van 1,5 week ziek te zijn. Ze werd op een ochtend wakker en kon nog nauwelijks lopen. Er is geen oorzaak gevonden, maar ze wilde ook niet meer eten. De laatste dagen at ze juist weer en leek het beter te gaan. Ze vermoeden een toch een hartstilstand. Gelukkig heeft ze geen pijn gehad en heeft ze zelfstandig kunnen wonen tot het eind. Dat heeft ze zelf ook zo gewild. Dus wat dat betreft heb ik er vrede mee dat dit het was...

Hier afgelopen week de zomervakantie geboekt. We gaan heerlijk 16 dagen naar de Dominicaanse Republiek met zn 2en. Tegen die tijd hebben we 4 jaar en we zijn nog niet een keer samen op vakantie geweest, dus dat wordt wel tijd haha ;) Helaas zit mn vriend momenteel overspannen thuis. Maar ontspanning is dan juist goed zeggen ze... Even kijken hoe alles gaat, maar waarschijnlijk gaat hij ander werk zoeken. Er zitten daar mensen die het nodig vinden hem 24u per dag in de gaten te houden via Facebook e.d.

Geniet allemaal van het weekend!

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ik reageer even vanaf mijn tablet en dus niet al te uitgebreid, maar dit wilde ik toch even met jullie delen:

DE BRIEF IS BINNEN!!!

Binnenkort meer :D

7. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DD, Ik hoop dat het voor jou nu niet lang meer gaat duren voor alles in gang wordt gezet. Spannend hoor.

@ Rittjuh, Ik las dat je gestopt bent met temperaturen. Ik kan me voorstellen dat dat wel veel verschil maakt. Zelf heb ik het nooit gedaan, en hier is ook nooit naar gevraagd bij de HA of in het ZH.
    Het is te hopen voor je dat je niet meer terug hoeft naar de gyn e.d

8. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meiden,

Daar ben ik weer! :D Kom even melden dat alles hier wel goed gaat. Het was weer een drukke week, dus ik heb nu eindelijk wat tijd gehad om alles te lezen... Het lukt mij alleen niet om nu op iedereen persoonlijk te reageren, dus vergeef me! :)

Ik zal proberen snel weer langs te komen!

9. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    DD, spannend meid. Ik hoop dat het nu voorspoedig zal verlopen voor jullie.

Hier een update.
    Helaas vrijdag geen telefoon gehad over de sollicitatie. Vandaag heeft mijn vriend maar gebeld hoe en wat. Nu blijkt dat er nog meer sollicitanten zijn. En ook nog dat er vandaag een gesprek zal plaatsvinden. Morgenmiddag moet hij terugbellen.
    Dus het duurt voort.

Afgelopen weekeind heb ik mijn babyshower gehad. Heel erg leuk en gezellig gehad. En heel erg verwend met cadeautjes. Ik werd er verlegen van. Ik ben niet gewend om zo in de belangstelling te staan maar ik vond dit goed geslaagd. We waren met een klein clubje en het was erg gezellig.

Nog 3 weken werken.

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ DD: Fijn dat de brief binnen is. Wacht met spanning op de update.

@ Knorretje: Bij mij hadden ze er ook niet naar gevraagd. Kan het altijd later weer gaan bijhouden mocht het nodig zijn. Voor nu even rust wat dat betreft. Hopelijk hoeven we daarvoor niet terug. De tijd zal het leren.

@ Arr: Leuk, een babyshower. Wat heb je allemaal gekregen?
    Hopelijk krijgt je mannetje snel goed nieuws. Zal voor jullie duimen!

11. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DD, we zijn wel erg nieuwsschierig naar je update....

Mijn mannetje moest gister weer sperma inleveren voor onderzoek.
    Volgende week weten we hopelijk meer.

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Arr, duurt lang zo voor je vriend! :(
    Maar de babyshower klinkt leuk! Nog leuke dingetjes gehad? :)

DutchDiva, hoe is het daar??

Bd, met jou ook alles goed?

TTM, het is je vergeven! ;)

Rittjuh, ik ben ook weer aan het temperaturen, maar er klopt niet veel meer van geloof ik....
    Maar misschien helpt het je idd om het iets meer los te laten!!
    Ik blijf voor jullie duimen hoor!

Knorretje, 2 februari komt steeds meer in zicht!! :)
    Spannend hoor!!

Hier alles nog steeds goed!

Liefs, Duckertje

13. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Zo... dat werd tijd hè! ;) Maar eindelijk ben ik er dan weer!

Ik heb een nogal drukke week achter de rug, maar verder gaat alles wel goed hier! De kleine man groeit als kool en met mij gaat het ook al weer bijna als vanouds. Moet alleen nog erg wennen aan mijn ''nieuwe'' lijf, want deze zwangerschap heeft er voor gezorgd dat mijn buik zodanig opgerekt is dat ik nog zeker 2 maanden van de vk geen buikspieroefeningen mag doen... Ik lijk zo op het oog, als je mij niet kent, gewoon 5 maanden zwanger nu... Beetje jammer. Maar aan d andere kant... Ik ben natuurlijk ook maar pas bevallen! Ik moet nu alleen een beetje kijken wat voor kleding ik aantrek als ik buiten de deur ben, haha!

Verder alles goed met iedereen?

@ Knorretje: Het schiet nu lekker op hè! Bijna 2 feb!

@ Arr: Wat leuk, een babyshower! Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar wat je allemaal hebt gekregen! Hier helaas nog nooit een babyshower gehad, haha! En hebben jullie al wat gehoord van de sollicitatie?

DD: Ben erg benieuwd naar de update!!!

Bd: Lang niet van je gehoord! Alles goed? Hopelijk zitten jullie nu in wat rustiger vaarwater!

@ Rittjuh: Gaat het al wat beter met het mannetje? Lijkt me niks om ineens thuis te zitten... Hopelijk krijgen jullie snel wat meer rust en vind hij een mooie baan! Waardeloos als je niet lekker zit op het werk. Maar lekker hoor, vakantie geboekt! Wanneer gaan jullie? Wij gaan ook maar eens een beetje rondkijken... willen dit jaar eigenlijk erg graag naar Canada, want daar woont mijn schoonzus met haar gezin. Ze verwacht midden februari een kindje en het lijkt ons wel weer eens leuk, want de laatste keer dat wij die kant op waren gegaan was alweer 2006!

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo lieve meiden!

Hier dan de langverwachte update. Op maandag 6 februari hebben wij onze intake in het ziekenhuis. 's Middags om half twee is het dan zover. Ik ben zo blij dat we eindelijk een datum hebben. Hoewel het echte wachten daarna natuurlijk pas begint, voelt het toch alsof we dan starten met het traject, alsof we nu pas echt kunnen beginnen aan een wonder.
    Ik blijf bang dat het ons uiteindelijk niet gegeven zal zijn, maar dat gevoel probeer ik zo min mogelijk toe te laten. Ik wil positief het traject ingaan. Op dit moment ga ik er van uit dat ook wij uiteindelijk een wonder in onze armen mogen sluiten.
    Gelukkig kunnen we er soms ook wel om lachen, zo proberen we het toch wat te relativeren. Zo zijn we er nu al achter dat kinderen duur zijn... het semenonderzoek van manlief werd niet vergoed door de verzekering :$

Ik hoop dat ik nu ik weer wat meer rust in mijn hoofd heb weer wat vaker hier te vinden zal zijn! Ik heb jullie een beetje verwaarloosd en dat spijt me!

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: Ben benieuwd naar de uitslag. Zou toch fijn zijn als er iets van verbetering inzit :)

@ Duckertje: Ik ga ook voor jullie duimen hoor. Zo leuk dat jullie voor een 2e gaan! Hoe snel was het de vorige keer raak? Toen had je toch steeds van die bloedingen tussendoor? Of ben ik nou in de war met iemand anders hier...

@ TTM: Die buik moet je maar even voor lief nemen hoor :p Kan me wel voorstellen dat het lastig is. Hopelijk kan je er over een paar maanden dan aan gaan werken. Lekker genieten van je 2 wondertjes!
    Mn vriend heeft zo zn goede dagen, maar het kan ineens ook weer omslaan. Hij is al wel een beetje aan het rondkijken voor ander werk. Via via willen ze hem geloof ik wel ergens aannemen, maar het moet eerst beter gaan natuurlijk. Want zoals het nu gaat kan hij niet solliciteren nog. Gelukkig staan er in februari 3 afspraken bij een psycholoog en eind februari moet hij weer naar de arbo. Dan gaan ze kijken hoe en wat. Afwachten dus maar of die gesprekken wat gaan opleveren.
    We gaan 17 juli op vakantie tot 1 augustus. Heb er echt nu al zin in haha. Nog een keertje lekker echt samen weg! Hopelijk het jaar daarna met een kleine haha ;) Zou leuk zijn zeg als jullie naar je schoonzus kunnen gaan. Is inderdaad al weer even geleden, maar het is ook niet om de hoek natuurlijk.

@ DD: Probeer positief te blijven meid! Ik weet gewoon zeker dat het jullie wel gegund is. Je bent super goed bezig met afvallen, dat werkt alleen maar positief. Ik ga me helemaal suf duimen voor jullie. Bij ons werd het zaadonderzoek ook niet of maar deels vergoed. Hebben daar ook al behoorlijk wat aan uitgegeven inmiddels. Zal dit jaar alleen wel weer meer worden als ze iets moeten doen, omdat alles duurder is geworden en er steeds minder vergoed wordt.
    Neem gewoon je tijd voor alles en als je zin hebt, kom je lekker kletsen.

Iedereen een leuk weekend gehad? Heb trouwens gisteren van mn vriend een Pandora armband gehad nog voor mn verjaardag. Echt super leuk, heb ik altijd wat te vragen :)

16. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Arr, hoe is het inmiddels met je vriend??
    En bijna verlof! :)

TTM, zou wel heel stoer zijn zeg, naar Canada! Lijkt me echt gaaf!!

Knorretje en DutchDiva, gaat spannend worden komende week voor jullie! De kaarsjes branden en ook wij denken aan jullie!

Bd, je wordt gemist!! ;)

Rittjuh, balen zeg van je vriend.... :( Maar fijn voor hem dat hij nu lekker thuis is.... Verwen hem maar een beetje!

Ik ben nog eens in mijn beroemde schriftje gedoken en het was idd toch de eerste keer dat ik een goede cyclus had raak... :)
    En het blijkt dat Pepijn precies op de uitgerekende dag is gekomen.... 30 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.... Flapdrollen in het ziekenhuis, gelukkig heb ik mijn schriftje nog! ;)
    Maar is natuurlijk wel makkelijk achteraf, want toen snapten we geen snars van mijn cyclussen... ;)
    En mijn temperatuur nu klopt blijkbaar ook weer precies...
    Constant 36,65 en nu 37,0, sinds 2 dagen na mijn ei... Was hij bij jou ook tegenwoordig zo constant?? Ben ik wel even benieuwd naar! :)

Enne, gaaf zeg, zo'n Pandora-armband! Leuk! :D

Groetjes, Duckertje

17. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben net weer terug van een weekendje duitsland.
    We zaten in Olsberg, een dorpje vlak bij Winterberg.
    Heerlijk relaxen, uit eten, en de sneeuw in.
    Even de gedachten van alles af en lekker genieten.
    Ik denk alleen dat het mijn gewicht niet goed heeft gedaan. Wat eten ze daar vet zeg.
    Morgen maar weer superstreng!

@ DD, Voor jullie schiet de intake ook al op las ik net.
    Ik herken mezelf ook wel in jouw verhalen. Her gevoel dat het er niet van gaat komen, en dat het jullie niet gegund zou zijn.
    Ik heb hier ook wel eens last van.
    Maar ik probeer ook zo positief mogelijk te blijven.
    Ik ben heel benieuwd wat ze ons te melden hebben donderdag.

@ Rittjuh, ik heb ook een pandora, erg leuk zo'n armband.
    Het je idd altijd een kadotip. En je maakt het echt een persoonlijk sieraad.

@ Duckertje, Bij de eerste goede cyclus meteen raak met Pepijn, Nu maar ziet hoe snel het deze keer gaat.

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ja ja meld me al weer. Van de week update ;)

19. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Hallo meiden,

Mijn vriend heeft helaas nog niets gehoord over zijn sollicitatie. Dat is heel erg jammer, het is nog niet gelijk een afwijzing.
    De spanning is al wel een beetje afgenomen.

Verder gisteren een groeiecho gehad en controle bij de vk. Hier werd een matig aan vruchtwater gemeten. Dus dat betekend dat over 2 weken weer een groeiecho en meting van het vruchtwater.
    Dat geeft niet zo'n lekker gevoel. Nu heb ik wel zoiets van alles klaar maken komend weekeind want je weet maar nooit wat ze gaan beslissen over 2 weken. Kortom alles wassen!! Tas klaar maken. En klossen in huis halen.
    Over verlof gesproken, die zal dan over 2 weken ingaan. Zelf zit ik nu te denken om vanaf volgende week woensdag dan vrij te nemen. Voor het geval dat dan heb ik al wel een paar dagen vrij gehad.
    Wat maak ik mij toch weer zorgen zeg.
    De kleine voel ik nog steeds goed en regelmatig. Dat is volgens mij wel het belangrijkste.
    Bloeddruk was wel prima (105/65).

Ook gisteren de kaartjes besteld, hebben we dat ook maar gedaan.

Ik reageer straks even op jullie berichtjes.

20. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag ons intake gesprek in groningen.
    ik was best wel zenuwachtig, maar dat was nergens voor nodig.
    we hebben een goed gesprek gehad met veel info. Alle gegevens zijn nog even goed doorgenomen.
    Bij mijn man gaan ze nog een echo doenvan zijn privé-delen :)
    en we hebben vandaag allebei al bloed geprikt voor het één en ander.
    ik ben woensdag ongesteld geworden, en dat was wel gunstig trouwens. Aan de clomid hoef ik niet meer. Ik moet nu weer aan de pil:( Mijn hormonen worden stil gezet. dit is nodig voor de behandeling. We wachten nu op de oproep voor de echo van mijn man. Dat kan nog wel weer een paar weken duren.
    Maar we zijn weer een stapje verder.
    Over mijn gewicht werd niet veel gezegd, alleen dat een lagen gewicht beter is. Dus daar werk ik aan.
    ik ben eigenlijk wel blij met dit gesprek, alle stappen zijn doorgenomen, en alles is een stuk duidelijker geworden.

Dus nu maar weer aan het wachen op de volgende stap.

Deel Deze Pagina