Hallo dames, mijn excuus dat ik niets van mij heb laten horen. Update. Vorige week een groei echo gehad. Nu was het vruchtwater weer goed. Het weekje eerder stoppen met werken heeft ons goed gedaan. Verder is alles tijdens de controles ook goed. Heb nu alles zo goed als klaar, nog kleine dingen voor de tas. Alles is gewassen en de babykamer is klaar. Bed staat op klossen, wat een klim zeg, vooral als je er 's nachts uit moet. Vriend is erg behulpzaam, met allerlei klusjes, schoonmaken tot koken. Nu is het aftellen echt begonnen. Ik lees wel dat de bn-ers die ook uitgerekend waren in maart dat die te vroeg bevalen, deze kleine mag van mij nog wel even blijven zitten. Dikke knuffel voor iedereen. (heb nog niet bijgelezen).
Geen excuses Arr! Helemaal niet nodig, liep gewoon regelmatig aan je te denken en was benieuwd! Fijn dat het nu weer beter is met het vruchtwater!! Gaat spannend worden nu he?! Rittjuh, klinkt apart die man, maar idd misschien het proberen waard! En ik zit nu aardig in de spanning hoor, vind het zo spannend weer.... Het schijnt dat je na de bevalling extra vruchtbaar bent, dus ik ben benieuwd..... En ja, druk aan de klus... Vanaf m'n ongi om de dag en nu eventjes drie dagen achter elkaar. Moet goed zijn toch?! Vind het wel leuk en knap van je dat je zo meeleeft weer Rittjuh! Hoe is het met de rest?? Bd, al beter met je blaas? TTM, druk zeker daar! Liefs, Duckertje
Hoi meiden! @Arr: fijn om te lezen dat de rust je goed gedaan heeft! Hopelijk blijft de kleine nog even lekker zitten, maar zo te lezen zijn jullie er wel klaar voor! @Knorretje: wij hebben nog niks gehoord over een echo, dus ik denk dat ze eerst alleen het zaadonderzoek opnieuw doen. Wel is er al bloedonderzoek gedaan bij mij en mijn man. Bij mijn man wordt ook onderzocht of de verminderde vruchtbaarheid erfelijk bepaald is. @Duckertje: klus ze Ben ik nog iets vergeten....
@ Rittjuh, bij ons wordt het icsi maar daar merk je als patient niets van. alleen het lab gebeuren is iets anders. Ik hoop ook dat het vlot gaat en dan ook in één keer raak is. Ik heb trouwens ook een hele erge hekel aan naalden. Maar daar moet ik me overheen zetten. Ik moet straks mezelf prikken geven Brrrr dat lijkt me wel een beetje eng hoor. @ DD, wij hebben ook moeten bloedprikken voor het één en ander waaronder ook bij mijn man om te zien of het erflijk is. Bij de echo die hij krijgt gaan ze bekijken of er blokkades zitten en maar van dat soort dingen. Als jou man dat nog moet, krijg je het wel te horen, en misschien is het bij jullie niet nodig. @ Arr leuk te horen dat het nog steeds zo goed gaat.
Hey Girls, Daar ben ik weer even hoor! Ja... inderdaad erg druk de afgelopen tijd. Wie niet! @ Arr: Fijn dat alles er weer goed uit ziet! Het grote aftellen is nu echt begonnen, spannend!!! Ik ben erg benieuwd naar jullie beeb! Gaat het verder allemaal nog met die dikke buik? @ Duckertje: Enne? Nog gezellig gemaakt? @ Rittjuh: Augusto? Klinkt als een keizerlijk persoon, hahaha! Maar joh, dat klinkt op zich best goed. Waarom ook niet? Gewoon maar eens uit proberen of deze man je kan helpen... @ Knorretje: Weer aan de pil... Das inderdaad een beetje dubbel, ofniet? Hopelijk mogen jullie snel beginnen!!!
Arr, hoe is het daar?? En met de rest?? Hier helaas iets minder. Ik heb echt zo'n ontzettende hoofdpijn...... Nog nooit zo erg gehad....... Plus het gaat niet goed met mijn hond die nog bij mijn ouders woont. Hij is al bijna 14, maar toch... Moeilijk om dan de beslissing te maken.... Groetjes, Duckertje
@ Duckertje: Wat ontzettend balen, die hoofdpijn... En ook geen leuk nieuws over jouw hond. Wat mankeert hem/haar eigenlijk? Of is het echt alleen maar de aftakeling van het ouder worden? Sterkte!
TTM, hoofdpijn vandaag gelukkig weer iets minder.... Wat Goldy betreft, het is idd ouderdom.... Ik vind het nogal moeilijk om de grens te bepalen bij je eigen hond..... Liefs, Duckertje
Arr: hoe gaat ie nu? Je gaat nu toch echt wel richting de uitgerekende datum. Hou je het nog vol? Duckertje: flink aan de klus weer? Oh getsie wat naar voor de hond van je ouders. Het beste zou zijn als ze uit zichzelf gingen, dan hoef je de keuze niet te maken. Kwaliteit van leven van het beestje is het belangrijkste, maar ja, klinkt makkelijker dan het is. Ik heb zelf een paard die twee jaar geleden een zeer zware blessure had. Konden er waarschijnlijk nooit meer iets mee doen. Dus toen hebben we ook over de keuze leven / dood nagedacht, maar iedere keer als ik er alleen al aan dacht schoot ik al vol. Nu is het gelukkig met rust en heel weinig doen zeer goed leefbaar. DD; al nieuws? Knorretje: jezelf prikken, oh jee dat lijkt me inderdaad erg eng, maar je weet waar je het voor doet. Succes. Blaasontsteking: gelukkig is het weer een stuk beter. Jongste van de week erg ziek geweest. Hoge koorts gehad, zware luchtweginfectie en oorontsteking. Nu gelukkig weer beetje aan het opknappen. Hakt er wel in die slapeloze nachten en uren huilen aan een stuk. Moest meteen weer denken aan de eerste tien weken, toen we niet wisten dat hij koemelkallergie had. Hij heeft trouwens vorige week voor het eerst brood gekregen. Hij moest erg wennen (paar keer flink kokhalsen) maar vind het nu heerlijk. Hij groeit ook als kool. Inmiddels 7 maanden en ongeveer 8 kilo en 73 / 74 cm!
@ Bd, het gaat goed bij jullie... Wat lekker dat je kleine man zo goed wil eten. @ Arr Hoe gaat het? @ Duckertje, Je bent zo gehecht aan zo'n beest, dat is altijd zwaar en vredrietig. Sterkte. Hier is verder niet veel bijzonders. Mijn heeft volgende week zijn echo, en vanaf daar zien we wel verder.
Bd, leuk weer iets van je te horen! Goldy lijkt het nu weer iets beter te doen. Hij heeft weer iets meer gegeten en nu het weer wat warmer is merk je duidelijk verschil met lopen.... Ik heb idd liever dat hij zelf gaat. Ben er wel van overtuigd dat je er vrede mee hebt als het zover is en het besluit genomen moet worden. Dat heb ik nu in ieder geval nog niet.... Ook heftig zeg, met jouw paard! En we hebben ons best weer gedaan! M'n temperatuur is weer hoog en donderdag is m'n NOD. Wordt weer spannend..... Fijn dat het weer beter gaat met M. en je blaas zeg! Arr, spannend!! Liefs, Duckertje
Hi, hier nog alles rustig. Controles zijn oke. Ja, de buik begint aardig in de weg te zitten. Kleine beweegd goed. Krijg nu wel een paar keer op de dag last van harde buiken. Succes iedereen.
Knorretje, was vandaag niet de echo van je man?? Was benieuwd.... Arr, alles goed?! En de rest? Liefs, Duckertje
Hier is alles nog rustig. Kleintje ligt nog niet vast (ingedaald), wel met hoofdje naar beneden. Verder alles goed. Het is afwachten.
@ Arr: Spannend meis!!! Ik ben zó benieuwd!!! Mocht het snel beginnen, dan wil ik je alvast een voorspoedige en vlotte bevalling wensen. Dat jullie maar snel jullie kleintje vast mogen houden en mogen gaan genieten van elkaar! Zet em op! Je kunt het!!!
Hier gaat alles prima. Alles gaat zo z'n gangetje! Beebje groeit als kool en begint nu wat meer geluidjes te maken en te spelen in de box. Met de vuistjes lekker overal tegenaan slaan. Ook hadden wij hem van de week voor het eerst horen schaterlachen. Zo lief! Het is over het algemeen een heel vrolijke baby. Met dochterlief ook alles goed. Al heb ik daar echt mijn handen aan vol, want ze is nog steeds lekker aan het peuterpuberen. Houd mijn hart vast voor later...
Idd Arr, mocht de bevalling beginnen, heel veel succes!! TTM, leuk he, hoe ze steeds meer gaan ontdekken! En je dochter nu al lekker aan het puberen.... Dat belooft nog wat! Liefs, Duckertje
Gister de echo van mijn man gehad. Hierover hebben we nog geen uitslag. Dit krijgen we later van de gyn te horen. Weer wachten dus....Van mij mag het wel wat sneller gaan.