Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik vind dit lastig, maar ik kies voor eerlijkheid duurt het langst....

Ik had afgelopen donderdag denk ik mijn NOD. MN'n temperatuur bleef hoog, dus vanochtend samen getest....

De kruidvat was negatief, de ultragevoelige van zwanger en kids had een heel licht streepje na 3 minuten ongeveer....
    We hadden het alleen veel duidelijker verwacht.....

Dus het blijft nog even afwachten denk..........

Liefs, Duckertje

2. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Zo duckertje dat is spannend.

Hier is alles nog rustig. De kleine is alleen in de middag nu meer actiever, en niet zo'n beetje. De hele buik gaat heen en weer.

Hoe gaat het met de andere dames, al uitslag van het ziekenhuis?

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    #3363 Rittjuh, 11 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
    @ Duckertje: Spannend zeg! Geen ongi nog geeft goede hoop toch? Wanneer wil je weer gaan testen? Ben benieuwd :) Vorige keer maakte je toch ook langzaam HCG aan? Je gaat vast posi testen! Ik duim voor jullie.

@ Arr: Heel veel succes met de bevalling alvast! Hopelijk laat de kleine niet al te lang op zich wachten.

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

ik heb geschitterd door afwezigheid, kon het even niet opbrengen en bovendien is het een gekkenhuis op mijn werk, maar ik ben er weer even.

@Arr: gelukkig heb ik het grote nieuws van jou nog niet gemist! Hopelijk gaat alles heel voorspoedig, ik duim voor je! Ik blijf het hier nu in de gaten houden.

@Duckertje: wat spannend zeg, ik zal ook voor jou duimen! En dat van je hond lijkt me echt vreselijk, hopelijk blijft het beter gaan!

@Knorretje: nog geen uitslag dus? Hier is wel opnieuw zaadonderzoek gedaan, maar daar is ook nog geen uitslag van. Als het goed is horen we over een ruime week hoe het zit en of het IVF of ICSI wordt, ben benieuwd!

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Rittjuh, vorige keer steeg m'n HCG idd ook maar traag....
    En een streepje is een streepje! Begin er weer iets meer vertrouwen in te hebben.... ;)

Ik blijf gewoon m'n temperatuur bijhouden en doe ergens deze week weer de digitale van CB....
    Kan het gewoon ook niet echt geloven, al loop ik alweer dagen over te geven, misselijk etc....

Zou het jullie alledrie dan gewoon ook zo gunnen!

Hoe is het trouwens bij jou? Ook het einde van je cyclus zag ik!

DutchDiva, welkom terug! :)
    Wordt dus spannend voor jullie volgende week!
    Rustig aan doen op je werk!!

Ik hou jullie op de hoogte hoor! Heel lief dat jullie voor ons duimen.... :)

Arr, zet hem op! :)

Liefs, Duckertje

6. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Woensdag krijgen we een telefoontje met de bloeduitslagen.
    En misschien zitten de uitslagen van de echo er ook wel bij.
    Ik hoop het wel.

@ Duckertje Spannend hoor....

@ DD, voor jullie ook nog even spannend dus. Tussen ivf en icsi zit weinig verschil. We merken er zelf niets van. Het is alleen het laboratorium gebeuren wat verschilt.

@ Arr nog steeds niets dus... Hou ons op de hoogte

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Duckertje: Gezien de symptomen kan het bijna niet missen hè? :) Het is jullie gegund hoor! Hopelijk volgen wij ook nog dit jaar.
    Ben vandaag weer ongi geworden. Moet alleen mn banner nog aanpassen.

8. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Ja, ik zal jullie op de hoogte houden.
    Helaas nog geen bijzonderheden te melden.

Sorry dames, ik weet dat ik absoluut geen reden mag hebben om te klagen.
    Vandaag erg chagie geweest, ik ben het zo zat.
    Ik wil bevallen, de kleine in mijn armen sluiten, en weer normaal kunnen bewegen.

Ik laat het zsm weten als er veranderingen zijn.

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Arr: Nog even volhouden meid! Zit je buik zo erg in de weg? Hoop echt voor je dat je hem of haar snel vast mag houden. Succes met de laatste loodjes.

10. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kom op Arr, nog even volhouden en echt nog even genieten van je buik hoor!!

Rittjuh, ik blijf voor jullie duimen hoor! Balen dat jullie nu weer de volgende ronde ingaan....

Enne, ik ben zwanger!! :)
    Kruidvat was positief vanochtend dus de CB erachteraan gedaan: "zwanger, 1-2 weken" :)

Liefs, Duckertje

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Duckertje: wow gefeliciteerd meid. Een streep is een streep hoe licht ook. Dus dan ben je ergens december uitgerekend? Spannend weer hoor.

Arr; trek je het nog meid. Nog even volhouden dan kan je straks je kleine wondertje in je armen sluiten. Helaas kan ik meepraten over overtijd gaan, met jongste bijna 9 dagen pfff. Maar goed, langer dan twee weken kan het niet meer duren (lekkere dooddoener, sorry)

Knorretje: woensdag de uitslag dus, spannend.

DD druk op het werk dus, een voordeel dan gaat de tijd snel en is het zo tijd voor uitslag. Succes.

TTM hoe gaat ie met jou?

Rittjuh en met jou?

Hier van de week met jongste naar zh geweest. Hij was zo ziek dat hij niet meer wilde drinken en dus ook niet plaste. Mocht gelukkig wel weer mee naar huis maar paar dagen flink ziek geweest. Sinds gister weer beetje opgeknapt gelukkig.

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bd, ben denk ik rond half november uitgerekend!

Zielig zeg voor M...... Fijn dat het nu weer wat beter gaat!

Groetjes, Duckertje

13. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ben ik er verdorie eventjes niet... gebeurd er vanalles!!!

@ Duckertje: GEFELICITEERD!!! November/december uitgerekend dus? Spannend hoor!!!

@ Arr: Pfff... nog even vol zien te houden meid! Ik weet er helaas ook alles van. Bij de eerste bijna 2 weken overtijd gelopen, en dan wordt het best wel zwaar. Het was toen ook nog eens zo ontzettend heet die zomer. Ik had me toen toch veel vocht vastgehouden. Zag er niet meer uit, hahaha! Maar alles voor het goede doel! Probeer nog even lekker te ontspannen.

@ Bd: Wat onzettend balen voor jullie en vooral voor het kleine mannetje :( Bah... Weten ze ook wat hij precies had? Hier gaat alles zo z'n gangetje. Ik heb het even lekker druk deze week! We krijgen zaterdag eindelijk kijkers voor onze woning, dus ik ben nu druk druk druk in huis! Even alle puntjes op de i zetten hè! Hopelijk worden deze kijkers ook kopers! Verder gaat het met de kids ook goed, dus ik mag zeker niet klagen! Hoe is het nu met jou dan?

@ Knorretje: Het is weer spannend! Woensdag dus?

@ Rittjuh: Pfff... de volgende ronde alweer. Wat balen! :(

@ DD: Hoe gaat het nu dan met je?

14. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt TTM! :)

Je ziet wel, niet te lang weg blijven hier! ;)

Maar fijn zeg dat jullie eindelijk weer kijkers hebben! Hopelijk vinden ze het iets!
    Maarre.... Niet te hard poetsen he! Een beetje stof mag er best liggen! ;)

Arr, misschien kan TTM weer een voorspelling doen? Is ze nogal goed in! :)

Liefs, Duckertje

15. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Duckertje: Ja juf... ik zal voortaan wat vaker komen buurten hier! Maar jij zegt dus dat ik niet te hard moet poetsen hè... Pfff... :D Zal mijn best doen! Trouwens... ik hoef niet eens mijn best te doen denk ik, want met 1 dag ligt er toch alweer een klein laagje, hahaha! Gaat helemaal vanzelf! ;)

Zal ik voor Arr dan ook maar een gokje wagen? :D Sorry Arr, maar ik zeg: zondagochtend 18 maart!

16. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja TTM, kom maar weer eens wat vaker hier langs! ;)

Ligt er bij jou echt al een laagje stof na een dag....... :$
    Hier niet hoor, ik hoef nooit te stoffen..... :D

Nou Arr, ik ben benieuwd of TTM gelijk krijgt!
    Ik waag me maar niet aan zulke dingen.... Heb het toch nooit goed!

Groetjes, Duckertje

17. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Gefeliciteerd duckertje, wat leuk zeg. Succes meid.

Ttm ik ben benieuwd of je gelijk krijgt.

Controle geweest vanmiddag.
    Eerst toch een ctg gemaakt omdat ik de kleine niet veel gevoeld had vandaag. Deze was goed.
    Daarna een echo voor een vruchtwater meting.
    Dit was ook goed, alleen kwamen de vk's er achter dat mijn a-term niet 12 maart was maar 10 maart dit aan de hand van mijn eerste echo's, 6-9-12 weken. 12 maart was op basis van mijn laatste menstruatie. Gevolg is dat ik morgen weer voor een ctg moet en daarna een afspraak met de gyn. We zien dan wel verder.

Tot zover even een update.

18. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de update Arr en succes weer met de controle!

We houden het hier in de gaten...... :)

19. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Duckertje, Jeetje wat een vruchtbaar stel zijn jullie.
    Doe mij daar ook wat van....Van harte gefeliciteerd:D

@ All, We hebben de uitslagen van het bloed en de echo.
    Mijn uitslagen waren allemaal in orde, die van mijn man heeft een afwijking in de hormonen. Hier kan niets aan gedaan worden.
    Ook kwam in de echo naar voren dat zijn ballen iets kleiner zijn dat normaal. Die afwijking in de hormonen past hier bij. Ook vonden ze een plekje wat duidt op een eerder bloedinkje of beknellinkje.
    Verder is dat niet gevaarlijk. Geen kanker of andere verontrustende dingen.
    We moeten nu wachten op de brief voor de voorlichting en dan kan ik ook gelijk aan de medicijnen. Dit zal ongeveer april/mei worden.
    In die voorlichting krijgen we alle info die we nodig hebben en ook leer ik hoe ik moet prikken.

Dus op het wachtbankje dan maar weer.....

20. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Knorretje, ik zou je graag iets vruchtbaars mee geven hoor!
    Jullie alledrie trouwens....

Maar wat raar dat ze niets aan die hormonen kunnen doen bij je man.... Zou toch denken dat dat ook in de vorm van spuiten ofzo zou kunnen.
    Wel fijn dat er niets "ergs" aan de hand was en er toch iets van een oorzaak gevonden is!

Lijkt me wel heel frustrerend, zo'n lange wachtbank, maar gelukkig vallen er nu dus wel dingen op hun plek!

Hopelijk is het snel raak als jullie eenmaal bezig zijn!!

TTM, nog steeds aan het poetsen....?? ;) :)
    Veel succes met de kijkers!!

Wat een weertje is het he! Heb net heerlijk een uur gewandeld.
    Duck was blij na al die weken "korte rondjes"!

En ik heb 6 april een echo.... Spannend! :)

Liefs, Duckertje

Deel Deze Pagina