@Duckertje: jeetje wat een goed nieuws, gefeliciteerd!!! En zo snel al een echo, heerlijk! @Arr: en dan zijn we ineens weer wat dagen verder. Ik hoop zo voor je dat jullie kindje zich snel meldt! Zet 'm op meid! @Knorretje: wat vervelend dat er dan toch echt iets gevonden wordt in de hormonen zeg. Heeft dat nog consequenties voor de behandeling straks? Hopelijk schiet de wachtlijst een beetje op. IVF of ICSI maakt inderdaad alleen voor de mensen op het lab iets uit, maar ik vind het toch wel fijn om te weten.
Duckertje; oh nee meid, wat erg. Hoe moeilijk ook probeer positief te blijven. Vermoedelijk was er wat mis waardoor moeder natuur het recht in eigen hand heeft genomen. Heavy! Heel veel sterkte
Hallo meiden, Ik wil jullie laten weten dat ik afgelopen donderdag ben bevallen van een meisje. Alles goed met ons en ook papa. Pb mij maar voor het hele verhaal indien je het wilt weten. Het duurde lang en ontsluiting wilde niet doorzetten. Zijn lekker thuis en vinden het nog steeds iets wonderlijks. Tot zover even, dikke knuffel van deze mama
Jeetje wat is dit dubbel zeg :S Duckertje: wat een vreselijk nieuws, sterkte! Arr: Jaaaaaa daar is ze dan! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is, hoe heet ze?
Na dit nieuws zal ik het mijne kort houden en binnenkort terug komen. Het gaat bij ons in ieder geval ICSI worden.
@ Arr: Jááááh, daar is ze! Wat een geweldig nieuws! GEFELICITEERD!!! Lekker genieten van dit grote wonder en rustig bijkomen! Je hebt trouwens een PB'tje...
@ Arr: Gefeliciteerd meid! Wat leuk, een meisje Ga je wel even een pb sturen. Ben benieuwd... @ Duckertje: Jeetje meid Wat ongelofelijk ***. Kwam hier om je te feliciteren... Een hele dikke knuffel!!! @ DD: Ergens wel fijn dat het ICSI is of niet? Heb wel eens een verhaal gelezen van iemand waarbij ze IVF deden en er niks bevrucht was. Mis je gelijk een kans van de drie...
De brief is binnen.... Volgende week dinsdag hebben we de infomiddag. Hier krijgen we alle info over de behandeling en ook worden er dia's getoond over het hele traject. Er wordt me geleerd hoe ik moet prikken, en de recepten krijg ik ook al mee. In de begeleidende brief stond dat de stimulatie in week 16 gepland staat. Voor zover weet ik dat mijn hormonen eerst stil moeten worden gelegd. Hiervoor slik ik nu al de pil, en moet ik straks ook een medicijn spuiten. Als mijn hormonen stil liggen moet ik medicijnen spuiten voor de stimulatie. Dit zorgt ervoor dat mijn lichaam veel eicellen aanmaakt.(dit dus in week 16) Dus moet ik al snel aan de medicijnen. Volgende week kan ik meer uitleg geven voor wie dat wil. DD, de uitslagen van mijn man hebben verder geen gevolgen, gelukkig maar.
Hier ben ik dan ook maar weer eens! Ik begon jullie te missen.... Tijd om onder m'n steen uit te komen.... We hebben ons nogal aardig rot gevoeld afgelopen week, doen we eigenlijk nog steeds, maar het is tijd om vooruit te kijken! We hebben Goldy ook nog in moeten slapen vorige week.... Weet niet meer of jullie dat nog hadden meegekregen... We hebben in ieder geval besloten alles even te laten rusten en er vanaf juni weer voor te gaan! Knorretje, fijn te horen dat er nu een duidelijk plan is! Ben benieuwd volgende week naar je infomiddag! TTM, hoe is het met de kijkers afgelopen?? Bd, daar alles goed? Arr, lekker aan het genieten?? Ik zou het trouwens wel leuk vinden om een Pb'tje met haar naam te krijgen... DutchDiva, en Rittjuh, hoe is het bij jullie?? Groetjes, Duckertje
@ Duckertje, leuk dat je er weer bent en gecondoleerd met Goldy. Ik hoop dat jullie je snel weer wat beter gaan voelen. @ All, Vandaag hadden we de infomiddag... Jeetje wat een info. We waren met nog drie andere stellen. Alle stappen werden nog eens duidelijk uitgelegd en met dia's aangevuld. Er werd uitgelegd hoe de verschillende spuiten werken. Het ene hormoon zit in een kant en klare spuit terwijl een ander hormoon in ampullen zit die weer in een pen moeten. Ook kregen we ons schema mee over het beloop van de behandeling. Dit is trouwens voor iedereen verschillend. En de laatste stap van de infomiddag zag ik nog het meest tegen op. Ik moest mijzelf een prik geven. Het was een spuitje met een zoutoplossing. Het was wel eng van te voren maar het viel me reuze mee. Ik ben nu nog aan de pil, en 7 april moet ik er decapeptyl bij spuiten en dan 10 april de laatste pil nemen.( De decapeptyl legt mijn hormonen stil. 19 april heb ik een echo, en als het goed is mag ik dan aan de puregon.(dit voor de stimulatie) Dit duurt ongeveer twee weken, dit verschild per persoon. Dus als ik het goed bereken kan de punctie in de eerste week van mei zijn.
@ Knorretje: Jeeh!! Wat fijn dat het nu bijna zover is. Gelukkig dat het spuiten is meegevallen. Dat is ook wel iets waar ik tegen op zou zien. Ben niet zo van de naalden haha. @ Duckertje: Gecondoleerd met Goldy. Had ik inderdaad niet meegekregen. Fijn dat je weer onder de steen vandaan bent gekomen Kan me best voorstellen dat je je nog ellendig voelt. Het is niet niks, ook al was het nog heel pril. Hopelijk krijgen jullie in juni gelijk een plakbeeb! @ Arr: Ben inderdaad erg benieuwd naar je pb. Zie hem wel binnenkomen als je er klaar voor bent @ TTM: Is jullie huis al verkocht? Zou mooi zijn natuurlijk! Binnenkort is er ook weer een open huizen route toch? Doen jullie daar nog aan mee? Hier zijn we weer aan het wachten op mn ei. Tot die tijd om de dag of dagelijks klussen. Vanaf half april komt Augusto trouwens weer naar Nederland. Ik ga er dan waarschijnlijk een week later al naartoe samen met mn directrice. Die vroeg afgelopen week hoe het ging enzo. Wel fijn dat ze ervan op de hoogte is. Ze stelde meteen voor om dan samen een keer naar Tilburg te rijden. Ook nog eens onder werktijd, dus dat is niet verkeerd haha. Heb er al 2 succesverhalen over gehoord. Schijnt vaak met de scheefstand van je rug te maken te hebben. Dat zou bij mij ook kunnen, want 2 fysio's hebben dat al aangegeven. Hopelijk zijn de 'behandelingen' succesvol. Mogelijk moeten we er 2 of 3 keer naartoe. Maar goed, dat heb ik er zeker wel voor over. En niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
Knorretje, ik was er niet echt bij geloof ik met m'n infomiddag en volgende week... Vergeef me! Maar fijn dat in ieder geval het spuiten meeviel. Lijkt me anders toch lastig..... En goed dat er al zo'n schot inzit! Mei begint toch al aardig in zicht te komen. Ik ga voor jullie duimen hoor! Rittjuh, het voelt idd heel ellendig. Aan de andere kant willen we ook zo graag genieten van Pepijn, want die gaat nu zo snel! Beetje dubbel gevoel krijg je dan.... En dan Goldy nog. Ik mis mijn maatje echt... Maar ik denk ook regelmatig met een glimlach aan hem. Er hangen hier een paar mooie foto's die ook steeds weer een lach op m'n gezicht toveren..... Is ook niet geheel onbelangrijk! Enne ik ben benieuwd naar die Augusto hoor! Hou ons op de hoogte! Ook veel plezier met "klussen"! Liefs, Duckertje