Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meiden,

@ Knorretje: Zo, flink wat info! Gelukkig viel het prikken mee joh! Enne... mei schiet ook al lekker op!!! Ook ik ga heel hard duimen!!!

@ Rittjuh: Fijn dat jouw directrice meedenkt! Dat scheelt toch een hoop spanningen, want het is allemaal al spannend genoeg lijkt me! Hopelijk kan die Augusto wat voor jou/jullie betekenen! Ik duim voor jullie mee! Oh ja... ons huis is nog steeds niet verkocht. *zucht* Die kijkers waren erg serieus volgens de makelaar die de bezichtiging deed. Één van hen had zelfs de ouders mee genomen. Nu zouden ze eerst nog ergens een keertje een gesprek aangaan met een bank om te praten over hypotheken e.d. Wij denken dat ze alleen in het weekend ''huizenzoek-gerelateerde zaken'' kunnen doen, dus ben je zo een aantal weken verder voor je misschien wat van ze zal horen. Schiet niet op dus! Maar wie weet! Het is in ieder geval nog geen nee, maar ook nog geen ja. ;) Aan de open huizen-route doen wij nu niet mee... best veel geld en dat hebben we nu even niet. Ach... zo af en toe zet ik de social media in, en dat trekt online ook al best veel ''kijkers'', hahaha! Uiteindelijk zal het ons wel gaan lukken... We moeten alleen die ene koper zien te vinden! ;)

@ Duckertje: Zie het verhaal hierboven wat betreft de kijkers! :D Hoe is het nu verder met je? Al een beetje bij kunnen komen?

@ Bd: Hoe is het nu met jou dan? Long time no see!

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DD, Hoe is het met jou ??? We missen je.

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Duckertje: Snap dat het inderdaad heel dubbel is. Je zal die kleine nooit vergeten natuurlijk. Gelukkig hebben jullie Pepijn nog om van te genieten. Ook vervelend dat jullie afscheid hebben moeten nemen van Goldy. Wel fijn om mooie foto's te hebben :D

@ TTM: Het is inderdaad fijn dat ze op mn werk meedenken. Kan ik tenminste ook gewoon voor onderzoeken e.d. weg onder werktijd. Geeft in ieder geval geen extra stress. Zoiets is natuurlijk al vervelend genoeg.
    Hopelijk hebben jullie snel kopers! Als ze inderdaad alleen in het weekend tijd hebben, kan het zomaar even duren ja. Gelukkig is het ook nog geen nee! Positief blijven ;)

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Hier alweer ongi aan het worden. Mijn eisprong is al rond dag 14 geweest en toen hebben we slechts een keer geklust. Normaal begin ik op dag 13 met testen en dan is dat op tijd. Nu dus te laat. Volgende ronde maar vanaf dag 8 klussen ofzo. Dan kan het bijna niet missen :p

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ben ik weer eens! :)

Rittjuh, jammer dat je je ei gemist hebt.....
    Ik heb gister even getemperatuurd en hij is weer hoog, dus gelukkig wel een ei gehad.... Gelukkig werkt alles nog! :)
    Ik hoop dat het bij jullie snel eens raak mag zijn hoor! Anders gingen jullie na de zomer toch weer naar de gynaecoloog??

Knorretje, lukt het een beetje met je medicijnen?? Je bent nu dan aan het spuiten, toch?!

TTM, hier gaat het redelijk! Ups en downs zullen we maar zeggen....
    En daar??

DutchDiva en Bd, hoe is het met jullie??

Liefs, Duckertje

5. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Duckertje, ik ben gister begonnen met spuiten. Ik vind het nog wel erg eng hoor. Ik hoop dat het beter wordt.
    Goed te weten dat alles nog werkt bij jou :) .
    Hopelijk blijven de downs binnekort weg, en kun je je weer helemaal richten op de toekomst.

6. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Knorretje, lijkt me ook eng om jezelf te moeten spuiten hoor! Hopelijk "went" het iets na een aantal dagen spuiten....

Arr, hoe is het eigenlijk met jullie en de kleine?? Lekker aan het genieten?! :)

Liefs, Duckertje

7. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Duckertje, Het spuiten gaat al beter. Het went al een beetje.

Hoe is het met de rest ? Het is wel erg rustig hier.

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden,

vanaf de bank, nog een beetje herstellende van een flinke buikgriep, kom ik weer eens even langs! Ik heb jullie gemist, maar had de afgelopen weken even genoeg aan mezelf. Net toen ik na mijn verjaardag afgelopen maandag had besloten dat het weer goed met met moest gaan en ik me ook hier weer zou melden, werd ik dinsdag enorm ziek. Jeetje, wat heb ik me beroerd gevoeld! Maar ik ben alweer een stuk beter, dus tijd om mijn voornemen in te lossen.

@Knorretje: wat fijn dat het spuiten al een beetje went! Dat lijkt me zoiets wat nooit helemaal 'gewoon' zal worden, maar je moet het wel doen, dus dan kan het maar beter iets zijn waar je niet de hele dag door tegen op ziet.
    Hoe sta je verder in de behandeling?

@All: ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en ik ben er nu weer wat vaker om alles bij te houden hoor, wees gewaarschuwd! :D

9. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DD, Leuk dat je er weer bent:D
    Wat naar dat je je zo rot hebt gevoeld.
    Soms moet je even de tijd nemen voor jezelf. Maar welkom terug....
    Jij moet nog wachten op een oproep van het ZH ?
    Ik hoop voor je dat het niet lang meer hoeft te duren.

Ik heb vanochtend de zevende prik gehad. Het gaat verder heel goed, alleen heb ik deze week een paar keer hoofdpijn gehad, en ben ik wat meer moe dan normaal.
    Toen ik de bijsluiter begon te lezen werd stond dat er ook duidelijk in vermeld bij de bijwerkingen. Ik heb me er aan overgegeven en mijn man gister lekker voor me laten koken.
    Volgende week donderdag moet ik voor controle en als het er goed uit ziet, mag ik dan beginnen met de puregon. SPANNEND....:D

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: Dat wordt een spannende tijd! Hopelijk is alles goed en kunnen jullie ermee verder. Gelukkig dat het prikken goed gaat. Laat je inderdaad maar lekker verwennen door je mannetje hoor. Het is niet niks wat je allemaal moet spuiten.

@ DD: Leuk dat je er weer bent! Kan me voorstellen dat je beroerd was van een buikgriep. Heb het ook een keer gehad, echt hel! Gelukkig ging het na 2 dagen alweer beter.
    Hoe zit jij nou in je cyclus? Ben het even helemaal kwijt wanneer je naar het ziekenhuis gaat enzo :)

@ Duckertje: Fijn dat je gewoon weer een eisprong hebt. Kunnen jullie er over ruim een maandje weer voor gaan toch? Heeft je lijf ook weer even wat rust gehad.
    Wij gaan inderdaad na de vakantie weer naar het ziekenhuis. Ga ze dan in augustus bellen mocht het nodig zijn. Voordat ze echt zullen gaan behandelen is het toch 2013, dus nog kansen genoeg om het zelf te proberen. Ik ga volgende week maandag met de directrice naar Augusto toe. Ben echt benieuwd of het voor ons gaat werken. Zou echt zo fijn zijn, want zie ergens wel op tegen meer onderzoeken en eventueel spuiten op een gegeven moment.

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Haha, voorlopig nog geen ziekenhuis voor ons helaas. De wachtlijst is pas tegen juni/juli voorbij dus daar wachten we nu op. Tegen die tijd krijgen we pas meer informatie over het spuiten enzo...
    Dus voorlopig is het nog wachten, wachten, wachten... ;)

12. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Rittjuh,
    Ik hoop dat die Augusto iets voor jullie kan doen. En dat het ziekenhuis buiten schot kan blijven.

@ DD, Wat een lange wachtlijst zeg:$ jeetje.... Misschien dat het dan nog wel lukt om wat aan je gewicht te werken. Je bent al mooi op weg zag ik wel:D

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    DutchDiva, jeetje zeg. Wat een gedoe al dat wachten.....
    Hopelijk komt er snel eens schot in! Het is jullie gegund meis!!

Rittjuh, ben benieuwd naar die Augusto hoor! Hier is het wachten op m'n ongi.....

Knorretje, bijna de echo! :) Hoe is het verder?

Hier gaat het redelijk. Hoop dat ik eens snel ongi wordt. Het kriebelt toch wel weer om verder te kunnen...
    Pepijn doet het ook goed. We zijn nu brood aan het proberen, maar vind het toch eng. Als het nog op z'n tong ligt doet hij al alsof hij stikt... ;)

Arr, hoe is het met de kleine??

TTM en Bd, alles goed?!

Liefs, Duckertje

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

alles goed met jullie?

Wachten is inderdaad niks, maar dat valt in het niets bij de onzekerheid dat het misschien ook wel helemaal niet gaat lukken. Die donkere wolk blijft, soms kleiner, soms groter, altijd aanwezig. Ik kan me dan ook geen toekomst zonder kindje voorstellen, ook al moet ik er van mezelf vanuit gaan dat het uiteindelijk gaat lukken.
    Voor de behandeling is het geen must dat ik afval, maar het maakt de behandeling wel makkelijker. Gewicht staat helaas al een tijdje stil. Sinds deze week heb ik wel weer het gevoel dat het de goede kant opgaat, dus we zullen over anderhalve week bij de dietiste zien...

Zo genoeg gezeurd! Bedankt voor het luisteren...lezen ;)

15. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Meisjes! Daar ben ik weer! :D

Ik heb weer veel terug te lezen...

@Rittjuh: Maandag naar Augusto! Erg spannend lijkt me dat... Maar wie weet gaat het werken voor jullie! Ik blijf duimen!!!

@ DD: Wachten is soms zo moeilijk en frustrerend... :( Maar houd dat gevoel vast, dat het weer de goede kant op gaat!

@ Knorretje: Ja, nu schiet het eindelijk eens op hè! Binnenkort dus de echo las ik. Spannend! En ook al wat gewend aan het prikken. Goed van je!

@ Duckertje: Dat brood is inderdaad echt een beetje eng om te geven aan die kleintjes. Maar ze hebben het heel erg snel door hoor! En als je merkt dat hij het nog niet echt goed weg krijgt, dan misschien een beetje nattig maken met wat melk. Maar wat leuk dat je er toch weer voor durft te gaan, voor een tweede beebje! Spannend hoor! Wanneer heb je weer een eisprong dan?

@ All: Heeft iemand al wat van Arr gehoord? Begin mij een beetje zorgen te maken... :( Hebben jullie toevallig al wel zo'n PB van haar gehad?

Verder gaat hier alles zo z'n gangetje. Verkoop van het huis? Nog steeds geen idee wat we moeten verwachten! Die kijkers van wéken terug, die zijn nog steeds aan het twijfelen tussen een ander huis en dat van ons. Zo frustrerend! :x Ze moeten eens de knoop door gaan hakken. Weten wij ook waar wij aan toe zijn.

Met ons gaat verder alles wel goed. Kleine man een paar dagen ziekjes, maar niet ernstig. Groeit ondertussen gestaag door. Grote meid nog steeds lekker aan het peuterpuberen. Ik druk met het huishouden en wat werk. En alles hobbelt zo maar door! :D

Hebben jullie trouwens nog leuke plannen met Koninginnedag?

16. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    TTM, welkom terug! :)

Hier eindelijk ongi!!! Ik kneep hem even, want had gister al een daling, maar er kwam maar niets.... De duivels stonden in de file denk ik.... ;)
    Eindelijk kunnen we weer vooruit. Over een dag of 17 m'n ei hoop ik.... :)

Van Arr heb ik ook niets meer gehoord... Hopelijk is ze druk met genieten!

En die kijkers van jou moeten maar eens opschieten hoor! Jeetje....

Knorretje, hoe was de echo??

DutchDiva, nog even volhouden!

Liefs, Duckertje

17. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Trouwens... zijn er nog meiden die de Mini's van AH thuis hebben liggen en er niets mee doen? Dan heb ik nog wel interesse! :p Please? :D

Ik heb nog via een kennis op FB een kassa en wat andere spulletjes weten te bemachtigen en nu ben ik nog op zoek naar winkervoorraad! :D Wij sparen eerst de boel op, en dan krijgt ze alles in één keer om mee te spelen. Leek ons wat leuker want dan kan ze meteen vol aan de slag, hahaha!

Ik had trouwens een op MP gekeken naar die dingen, maar wat een bizarre dingen kom je nu tegen zeg! :$ De grote bedragen vliegen je om de oren. Zowel vraag als bieden. En dat voor een gratis verkregen stukje plastic of karton... ;) Er zit nu ook gewoon iemand bij die al twee grote dozen vol mini's heeft en dat nu allemaal te koop aanbied... Vast van de vrachtwagen gevallen...

Wat vinden jullie van dit hele gebeuren?

18. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Echo vandaag ging goed. Baarmoederslijm mooi dun en kleine eierstokken. Ik ben vandaag ook al begonnen met de puregon. Dus het eicel kweken kan beginnen.
    Volgende week woensdag heb ik weer een echo. Dan is het een follikelmeting.
    Tot nu toe valt het allemaal wel mee. Bij het prikken moet je gewoon niet te veel bij nadenken. Wel heb ik last van bijwerkingen, opvliegers en stemmingswisselingen. Maar ja... dat hoort er bij.

@ TTM, wel raar dat mensen veel geld vragen voor iets wat je gratis hebt gekregen. Zelf heb ik geen AH in de stad, dus ook geen mini's.

@ DD, Ik weet dat het soms niet gemakkelijk is, maar wel positief blijven denken hoor. Ik weet dat het maar drie pogingen zijn, maar met een beetje geluk heb je die helemaal niet nodig. En wist je dat wanneer je goede embryo's hebt, ze ingevroren kunnen worden? De terugplaatsing van die embryo's vallen onder die ene poging. Dus dan heb je alweer meer kans.
    Misschien heb je wat aan deze geruststellende woorden.

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Still alive here. Kom snel weer bijkletsen.

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    DD: jullie nog even wachten dus. Jammer maar je klinkt wel positief, ook al kan ik me voorstellen dat je de handdoek wel eens in de ring wilt gooien. keep up the good spirit meid! Ik duim dat het snel raak mag zijn.

Rittjuh: Augusto is aankomende week toch? Spannend, hopelijk werkt het.

Duckertje: eng is dat in het begin het dat brood. Weet je wat ik in het begin altijd doe; jam er op, dat mogen ze hebben en maakt het brood wat sappig waardoor het makkelijk doorglijd. Ze sabbelen daardoor ook lekker op het brood.
    En weer ongi geworden? Dubbel, maar in dit geval wel fijn op naar de volgende ronde.

TTM: ja thuis gaat alles gewoon lekker door he, hier ook hoor. Wel fijn dat de kids het alletwee goed doen op een griepje na dan. Zijn het makkelijke kids? Mijn eerste is super makkelijk, maar Mace, oei dat is er een met pit hoor. Weet precies hoe hij je moet bespelen :)

Arr: meldplicht! Hoe is ie meid? Hopelijk zo druk met genieten dat je niet aan ons denkt.

Knorretje: vind je een bikkel hoor met die behandeling. Respect!

Hier erg druk, sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb. Ons nieuwe huis is bijna klaar en volgende week krijgen we de sleutel. Dan moeten we nog even flink aan de bak en over een week of 6 - 8 gaan we dus verhuizen. Super veel zin in maar ook een dubbel gevoel. Wijk waarin we nu wonen is zo fijn (buren, omgeving, etc). Zal daar vast ook wel zijn, maar dat vind ik nu wel het moeilijkste.

Met de kids alles goed. M heeft een kleine achterstand met zijn spierspanning, maar koppie en fijne motoriek gewoon goed. Hij krijgt iedere 3 - 4 weken fysio, en daar blijven we voorlopig mee doorgaan.

Deel Deze Pagina