Maandag om tien uur de punctie. Dussss allemaal heel hard voor me duimen dat er veel goede eicellen uit komen, en dat ik weinig last zal hebben.:
We hebben getest en we zijn weer zwanger!!!!!!!!!! Dus ook voor mij heel hard duimen graag!! Knorretje, ik ga ook voor jou heel hard duimen morgen!! Liefs, Duckertje
@Knorretje: spannend morgen! Ik ga duimen hoor! Knap van je dat je geen cyclussen meer bijhoudt, ik kan daar nog niet aan... Het feit dat het misschien ook wel helemaal nooit goed komt, zorgt dat ik daar toch nog wat hoop uit put... @Duckertje: Waaaaaat??!! Gefeliciteerd meid, wat super! En wat een prachtig onderschrift... zorg inderdaad maar goed voor jezelf en jullie wonder!
@ Duckertje, gefeliciteerd Ga je ook meedoen aan moeders voor moeders? De pregnyl die ik gister moest spuiten halen ze uit de urine van zwangere vrouwen. Erg belangrijk dat daar dus veel vrouven aan meedoen Ik ben nu lekker aan het relaxen en uitrusten voor morgen.
Hey dames, daar ben ik weer! Wat is er weer veel gebeurd tijdens mijn afwezigheid! @ Knorretje: Jeetje meid, dat ziet er goed uit joh!!! En maandag al de punctie! Jeej!!! Ik ben in de loop der tijd heel bekend geraakt met het hele zwanger worden traject. Er zijn in mijn omgeving veel mensen die hetzelfde doormaken als jullie. Maar wauw!!! Ik ben echt blij voor jullie!!! Dat er morgen maar veel bruikbare eitjes zijn! Heel veel succes voor jullie! Zie je trouwens erg op tegen de punctie? @ DD: Laat de moed niet zakken lieverd! Je mag dan nu weer een nieuwe ronde in zijn gegaan, maar wie weet... Er komen nog heel veel kansen! Het is alleen zo jammer dat je niet gewoon even een blik op de toekomst kunt werpen... We blijven aan jullie denken en voor jullie hopen dat er snel een wonder mag gebeuren! Maar probeer niet aldoor te denken dat het nooit zal lukken, want dat heeft lichamelijk vaak best veel invloed. Probeer wat meer rust te vinden, dat zal je goed doen en je weer meer zin geven in de toekomst... @ Duckertje: Wháááááh!!! Wat een nieuws!!! GEFELICITEERD!!! En wat zal het nu weer spannend voor je zijn! We zullen duimen dat deze beeb dicht bij jullie mag blijven!
@ TTM, ik zie nu wel een beetje uit naar de punctie. Mijn eierstokken zitten me nu in de weg. Het is niet altijd een prettig gevoel. Ik zal morgen wel zenuwachtig zijn hoor. Alles goed bij jullie ?
@ Knorretje: Ja, dat kan ik mij wel voorstellen. En het is ook allemaal zo spannend en jullie moeten al zoveel doormaken... Vlak voor die tijd goed letten op je ademhaling en proberen te ontspannen hoor! Krijg je nog een rustgevend middel voor die tijd naast de pijnstilling? Hopelijk zal alles snel verlopen en valt de pijn je mee! Zal aan je denken morgen!!! Zet em op meid!!! Hopelijk krijg je voor al die moeite heel veel moois terug! Hier gaat trouwens alles zo z'n gangetje... Alles goed met ons en de kids! Verder ontzettend druk met familie en allerhande verplichtingen. Druk druk druk dus! Het wil alleen niet echt opschieten met de kijkers voor ons huis. Er zijn een paar geïnteresseerden, maar ze twijfelen allemaal zo lang! Ik heb ook het idee dat de huizenmarkt echt helemaal op slot zit. Ach... uiteindelijk zullen we het vast wel eens gaan verkopen, alleen de vraag is wanneer!
@ TTM, Volgens mij krijg ik geen rustgever, alleen een infuus met pijnstilling. Maar het gaat helemaal goed komen. Ik denk dan maar zo, bevallen is vast pijnlijker. Ik overleef het wel. Na de punctie moet ik nog even blijven op de uitslaapkamer, en als ik dan naar huis ga krijg ik ook gelijk te horen hoeveel eicellen er zijn. Daar heb ik eigelijk wel zin in. Ik laat het jullie allemaal wel weten hoe het is gegaan.
Knorretje, ik heb aan je gedacht en denk nog steeds aan je hoor! Hopelijk is het allemaal een beetje meegevallen!! TTM, lekker druk dus! En dat ze maar eens opschieten met jullie huisje hoor! Liefs, Duckertje
Ik wil je niet bang maken DD, maar ik heb een zeer pijnlijke punctie gehad. Er zijn wel 11 eicellen uit gekomen. Nu lig ik bij te komen op de bank. Woensdag krijgen we bericht van het lab. Dus nog wel even duimen hoor.
@Knorretje: he, akelig zeg meid! Rust onderdaad nu maar goed uit en goed aan jezelf denken en voor je (laten) zorgen! 11 eicellen is mooi! Ik blijf duimen voor een goed bericht woensdag!!! Voor de pijn ben ik niet zo bang, het is een noodzakelijk kwaad en ik zie er zeker niet naar uit, maar de emotionele pijn van het niet hebben van een kindje is zo groot, dat ik er alle fysieke pijn voor over heb om dat toch voor elkaar te krijgen... @TTM: leuk om je weer eens te zien hier! Fijn dat alles zijn gangetje gaat en bedankt voor de lieve woorden, ik zal extra mijn best doen om mijn geloof terug te krijgen! Hopelijk gaat het met jullie huis nu eindelijk eens een beetje vlotten!
@ Duckertje: JEEEH!! Gefeliciteerd!! Ook voor je mannetje en de kleine natuurlijk Ik ga duimen op een plakbeeb voor jullie. De test was wel vroeg duidelijk deze keer? Dat is vast een goed teken. Weet je al wanneer je ongeveer de eerste echo krijgt? Is dat deze keer eerder, omdat het de vorige ronde helaas mis is gegaan? @ Knorretje: Zie dat je je punctie vandaag hebt gehad. Was even in de war qua dagen, dacht dat het nog zondag was vandaag Kan je dus geen succes meer wensen, maar ben blij dat je het achter de rust hebt. 10 eitjes is mooi Ik ga duimen dat ze allemaal bevrucht worden. Valt allemaal onder dezelfde poging toch? Hoop gewoon dat het meteen raak is. Woensdag hoor je toch hoeveel er bevrucht zijn? Weten jullie al of je er 1 of 2 terug zou laten plaatsen als je die keuze hebt? Even nieuwsgierig hoor... waar is de pijn mee te vergelijken? Ik ben zo bang dat het bij ons daar ook op gaat uitdraaien. Vandaag weer ongi geworden helaas... @ Duckertje: Probeer positief te blijven meid!! Ik ga voor jullie duimen dat ook jullie een prachtig kleintje zullen krijgen. Er zijn nog geen redenen om aan te nemen dat dit nooit gaat gebeuren, dus probeer daar niet aan te denken. Jullie zijn nog jong! Knuffel meid!
@ Rittjuh, we hebben nu 11 eicellen. Woensdag horen hoeveel er bevrucht zijn, en de kwaliteit. Bij een top-embryo plaatsen ze er maar 1 terug. En anders 2, maar daarin heb je dan ook de keuze om 1 te doen. Of er embryo's in de vriezer kunnen horen we later nog. Ook heb ik dan woensdag de TP. Als we de keus hebben gaan we voor twee trouwens. De pijn die ik heb gehad was zeer hevig. Maar ik had dan ook wel veel follies die aangeprikt moesten worden. Verder heb ik thuis alleen maar op de bank gelegen. Ik kon niet eens normaal naar de wc lopen. De pijn word nu al weer minder hoor. Ik hoop voor je dat het bij jullie niet nodig is. En misschien is iui wel de oplossing voor jullie.
@ Rittjuh, het invriezen van embryo's en dan later terugplaatsen valt idd onder 1 poging. Gelukkig wel
Knorretje; 11 eitjes, mooi! Nu hopen op goed nieuws vandaag. Hou je ons op de hoogte? Duckertje: gefeliciteerd meid!!! Ik duim dat alles goed blijft gaan. Positief blijven! Hier nog druk met nieuwe huis. Hopelijk over anderhalve week rust dus dan kom ik weer eens uitgebreid kletsen
Geen terugplaatsing vandaag. Ik heb lichte verschijnselen van overstimulatie. Er zit vocht achter de baarmoeder, en mijn bloed is iets ingedikt. Van de 11 eicellen zijn er maar 3 goed bevrucht. Morgen kan ik bellen of ze goed genoeg zijn om in te vriezen. En dan als dat goed gaat, wordt er later een terugplaatsing gedaan. Ze houden het wel goed in de gaten. Vrijdag nog een keer een echo en bloedprikken om te kijken of het weer beter gaat. Maar een terugplaatsing kan nog wel een paar weken duren. Ik ben nu wel erg verdrietig. Dit is zo'n teleurstelling....
@Knorretje: Ach meis... wat een teleurstelling zeg... Pfff... Ik kan mij voorstellen dat je daar even flink van slag van zult zijn. 11 was zo'n groot getal vergeleken bij de 3 die overblijven... Gelukkig houden ze je wel heel goed in de gaten zeg! Hopelijk zijn de drie bevruchte eitjes goed voor het invriezen. We zullen heel hard blijven duimen en hopen dat ze uiteindelijk terug kunnen worden geplaatst! Houdt voor ogen dat daar misschien jullie toekomstige kindje uit zou kunnen groeien! Nog niet de moed op gaan geven! Een dikke knuffel!
@ Knorretje: Jeetje, wat een domper voor dit moment zeg. Hebben ze IVF of ICSI gedaan? Ga voor je duimen dat die 3 in ieder geval ingevroren kunnen worden. Hou je ons op de hoogte? Heel veel succes/sterkte de komende tijd meid!!! Ik denk aan je.
@ Rittjuh, ze hebben icsi gedaan. Er waren 2 eicellen niet goed, en de rest deelde zich niet goed genoeg. Dus nu zijn er nog maar 3 over. Morgen weet ik of ze in de vriezer kunnen, en dan laat ik het wel even weten.