Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DD, dat is het betere werk. Hopelijk gaat het nu niet lang meer duren. Dit schept toch weer een beetje hoop voor je.

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Bedankt Knorretje, inderdaad, hopelijk is dit het begin van een vlugge start en hoeven we geen enkele cyclus meer te wachten. Dat zou betekenen dat we eind juni aan de beurt zijn. Daar geloof ik niet echt in, maar hopen mag toch ;)

3. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    DutchDiva, wat een geweldig leuk nieuws!! :)

M'n duimen draaien!!!

4. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag een echte dip-dag gehad. Ik was op mijn werk, en ik kon alleen maar huilen. Ben maar weer naar huis gegaan en op bed gekropen. Ik heb heel veel geslapen. Mijn man was ook thuis, wat wel lekker was. Hij is zo lief en zorgzaam. Het gaat nu wel weer beter, maar ik trok het vandaag echt even niet meer.
    Morgen gaan we er weer vol goede moed tegen aan.

5. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey girls, daar ben ik weer even!

@ DD: Meis, Gewoon lekker op hopen! Wat een goed nieuws! De duimen blijven draaien hier!!!

@ Knorretje: Hoe is het nu met je? Balen van die dip-dag. :( Maar aan de andere kant: het moet er toch even een keertje uit! Gelukkig was je mannetje ook lekker thuis! Wat is nu de planning voor deze maand?

@ Duckertje: Hey meis, hoe is het nu met je? Bijna 6 weken zwanger!!! Voel je je nog een beetje goed? En hoe is het met de zenuwen? Het blijft spannend hè! Mijn duimen draaien!!! Dat deze beeb maar lekker dicht bij jullie mag blijven!

Heb je trouwens al een echo gepland staan? Zal ook vast niet al te lang meer duren met jouw voorgeschiedenis!

6. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is al weer wat beter met mij. Het werd me even te veel. Maar ja, dat is ook niet gek hoor. Het is veel te verwerken.
    Nu moet ik wachten tot ik weer ongesteld wordt, en dan aan de hormoonpillen. Ik denk dat het begin volgende maand is. Ik denk dat ik maar weer eens ovu-testen moet gaan halen. Dan weet ik ongeveer waar ik aan toe ben.

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @TTM: he meis, hoe is het met jou? Alles goed met de kindjes?

@Knorretje: balen dat je een dipdag had, meid, maar wel logisch, het is allemaal niet niks en je bent normaal zo sterk, maar soms moet het er allemaal toch even uit... Succes ermee! Ik hoop dat de TP niet te lang meer duurt!

Hier vandaag een heel fijn gesprek gehad. We hebben veel informatie gekregen en ook heb ik leren prikken. Viel me niet tegen van mezelf ;) Nu wachten op mijn menstruatie en dan op dag 1 van de nieuwe cyclus starten met de pil (hoefde niet, mocht wel, om zo kans dat we aan de beurt zijn de komende cyclus te vergroten), zodat ik na drie tot vijf weken kan beginnen met spuiten... We wachten weer af, maar mijn hoop is gegroeid!

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ DD: Wat een goed nieuws meid! Fijn dat je toch sneller kunt starten dan verwacht. Gelukkig dat het prikken meeviel. Hopelijk is het maar 1 ronde nodig :)

@ Knorretje: Kan me best voorstellen dat je er af en toe ff doorheen ziet. Fijn dat je mannetje lekker voor je zorgt :) Hopelijk duurt de terugplaatsing niet al te lang meer.

Hier nog weinig nieuws. Gaan zaterdag weer naar Augusto. Mn baas was er vorige week weer geweest en toen had de vrouw van Augusto gevraagd of ik al zwanger was. Echt bizar dat ze nog weten waar je voor kwam en met wie je was! Ze had gezegd dat als het nog niet raak was, we gewoon weer moesten komen. Misschien dat hij toch nog iets los kan maken ofzo. Niet geschoten is altijd mis, dus we gaan maar weer die kant op :) Gelukkig over 4 weken lekker met vakantie. Dat is ook wel ff lekker. Heerlijk ontspannen.

9. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ DD: Hier alles goed! Alles gaat zo z'n gangetje. Lekker druk met familie en gezin. Met de kids ook alles goed!

Hoe is het nu met jou? Wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad joh! En een snellere start dan verwacht is ook helemaal niet verkeerd! Spannend hoor...

@ Rittjuh: Morgen weer naar Augusto dus! En dat ze het nog van de vorige keer wisten. Hopelijk kunnen jullie op deze manier geholpen worden! En dan lekker proberen te gaan genieten van vakantie over een paar weken. Lekker joh! Waar gingen jullie ook alweer naar toe?

@ Knorretje: Hoe is het nu met je meid?

@ Duckertje: Hoe gaat het met je? Is het nog een beetje doen met al die zwangerschapshormonen of ben je er nog steeds erg misselijk door?

10. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier bij mij is alles goed. Ben aan het wachten op mijn volgende menstruatie. Dan kan ik met de pillen beginnen. Ik denk zelf nog een week of twee voor het zover is. Het kan me eigelijk niet snel genoeg gaan. En voor de rest gaat alles z'n gangetje wel wat.
    Gister nog bij vrienden van ons op bruiloft geweest. Zooo leuk . Het is voor ons al weer bijna een jaar geleden. Wat gaat de tijd snel. Het is dus ook bijna een jaar geleden dat we voor het eerst naar de HA zijn geweest. Wat duurd het dus lang in de MMM.
    Nu hopen op mooi weer dit weekend, kunnen we lekker genieten.

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Rittjuh: en hoe was het bij Augusto???

@Knorretje: ja, af en toe zou je willen dat de tijd sneller kon gaan he... Ik wist zeker dat ik dit weekend ongesteld zou worden, maar nu lijkt het toch morgen of overmorgen te worden... Niet dat die twee dagen zo veel uitmaken, maar ik had zo graag morgenvroeg de kliniek willen bellen... *zucht* ... We wachten nog maar even verder he...

12. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Wat is het stil hier hihi... Hoe is het met iedereen?

Hier even een kleine update: ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden, dus sinds die dag weer aan de pil. Een dezer dagen moeten de recepten voor de medicijnen op de mat vallen, dus dan is het een kwestie van ze ophalen en op tijd beginnen met spuiten. Ik hou jullie op de hoogte...

13. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ DD: Ja, het is wel erg stil hier hè!

Maar wat spannend!!! Wel erg fijn dat het eindelijk allemaal in gang kan worden gezet! Hoe ben je er zelf onder? Geeft het wat meer rust?

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hè meiden,

17 juli zet ik mij eerste spuit... Brr...
    Ik ben wel erg blij met deze vooruitgang hoor, dit moet gewoon onze kans zijn! Maar of het ooit een hobby zal worden... ;)

15. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DD, ik ben blij voor jullie dat er nu wat schot in zit.
    Dus 17 juli begin je met de dacapeptyl ? Dan is de punctie ongeveer een week of vier daarna. Dan heb je een richtlijn voor hoe lang het nog gaat duren. Maar ik vond de tijd wel snel gaan hoor als je eenmaal aan de spuiten begonnen bent. Zet 'm op !!! :D

Ik zit nog steeds te wachten tot ik ongesteld word. De ene keer wil je dat je het niet wordt, en nu kan ik niet wachten tot het weer zover is. Ook stom eigenlijk. :)
    Maar voor de rest gaat het z'n gangetje.
    Ik ben vandaag jarig, en lekker vrij van mijn werk. De visite heb ik dit weekeind al gehad dus ik kan nu lekker relaxen.

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ DD: Oew, over 2 weken mag je dus beginnen! Spannend nu het allemaal zo dichtbij komt of niet?
    We zijn afgelopen zaterdag pas naar Augusto geweest. Vorige week was mn vriend ziek en die had mij aangestoken. Waren dus niet echt fit om daarheen te gaan. Moet zeggen dat ik niet het idee heb dat hij er gisteren echt iets aan gedaan heeft. De vorige keer wist hij precies waarvoor we kwamen. Had nu ook niet echt de gelegenheid iets te vragen, omdat er steeds nieuwe mensen binnenkwamen en andere mensen maar vragen bleven stellen. Had geen zin meer om te wachten, dus we gingen maar weg. Zie het over een aantal maanden wel als hij er weer is. Misschien kan ik dan nog een keer met mn baas erheen mocht ik dat willen.
    Heb trouwens vorige week weer het ziekenhuis gebeld. We hebben 6 augustus weer een afspraak. Waarschijnlijk kan mn vriend niet mee, maar dat vind ik niet zo erg. Bij hem valt er toch weinig te onderzoeken en ik laat het allemaal maar over me heenkomen. Het is namelijk de eerste dag na onze vakantie. Gelukkig mag ik gewoon de middag vrij, want het is om 13.45u. Weer van die fijne tijden die je niet voor het kiezen hebt ;) Mag daarna nog terugkomen of gewoon naar huis gaan. Kijk wel ff hoelang het duurt enzo wat ik doe. Want het is ook weer 45 minuten tot een uur naar mn werk en dan daarna weer naar huis. Het is gelukkig bij dezelfde dokter. Was wel een aardige jonge vrouw. We konden al 19 juli terecht, maar dan zijn we op vakantie. Hoop echt dat ze in september wat onderzoeken willen/kunnen doen. 6 augustus valt precies na mn eisprong, dus dan valt er weinig meer te doen. Zag dat die onderzoeken voor of rond je eisprong zijn. Ben in ieder geval blij dat ik weer op gesprek mag komen!

@ Knorretje: Hopelijk ben je snel ongesteld! Mag je dan weer medicijnen nemen zodat ze de eskimo's mogen terugplaatsen?

Hoe is het met de rest?

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Knorretje: ja 17 juli is de eerste spuit decapeptyl en ik geloof dat ik op 30 juli dan ga spuiten om te stimuleren. Ik krijg een hogere dosis en heb daarom al op 8 augustus de uitgangsecho. Eerlijk gezegd hoop ik dat ik uiterlijk 19 augustus de terugplaatsing heb, maar goed, dat heb ik niet voor het zeggen. Op 20 augustus begin ik namelijk weer met werken en ik zou het heel fijn vinden als ik van te voren een hele 'ronde' gehad heb. Maar goed we zullen zien, zo niet dan ben ik in de eerste week gewoon al een keer afwezig hoor!
    Natuurlijk wil je nu dat je ongesteld wordt, had ik deze ronde ook hoor. Voor ons is het geen kans op een zwangerschap als het uitblijft, maar het uitstellen van een behandeling, dus kom op ongie! Die eskimo's willen uit de vriezer en in een warme baarmoeder voor zo'n negen maanden!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens... Ik zag het vandaag pas, maar beter laat dan nooit toch?! Lekker rustige dag gehad?

@Rittjuh: jammer dat het dit keer en beetje teleurstellend was, balen! Gelukkig is 6 augustus dan inderdaad snel na je vakantie, dan gaat de tijd tenminste een beetje rap. Wanneer gaan jullie op vakantie?
    Weet je al waar ze dan naar gaan kijken? Ik hoop echt dat jullie ook snel geholpen gaan worden, want wachten is ook niks...

18. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DD, ik denk niet dat je het gaat redden voor 19 aug als ik het zo lees.
    Als alles goed is bij je uitgangsecho, kan je 8 aug gaan stimuleren. Dit duurd ongeveer een dag of 12. Dan zit er ook nog een paar dagen tussen de punctie en de tp. Mocht je wat geluk hebben kan het wat sneller gaan, maar bij mij duurde het stimuleren 13 dagen.
    Natuurlijk hoop ik voor je dat alles spoedig verloopt, maar houd er wel rekening mee dat het allemaal net buiten je vakantie valt.
    Verder ben ik wel benieuwd naar jou ervaringen met de behandeling. Geniet nog lekker van je dagen zonder prikken en alvast heel veel succes.

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ DD: Wij gaan van 17 juli t/m 1 augustus weg. Lekker 16 dagen even helemaal ontspannen. Heb er echt super veel zin in.
    Neem mn mobiel wel mee hoor, zodat ik af en toe kan checken hoe het hier gaat ;) Je kunt daar in het theater gratis via de wifi (als het werkt, want dat is geen zekerheidje las ik haha).
    Zou mooi zijn als je idd de terugplaatsing dan al hebt gehad. Maar anders is het niet anders, het valt redelijk te sturen maar niet helemaal helaas. Ik moet ook de eerste dag na mn vakantie naar het ziekenhuis. Het is vervelend qua timing, maar wil niet nog langer wachten. Heb echt geen idee wat ze willen gaan onderzoeken. Neem aan samenlevingstest en HSG ofzo. Hoor het daar wel denk ik. Mn vriend kan ws niet mee, maar goed, bij hem valt ook weinig te onderzoeken nog. Hooguit nog een spermatest.

20. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Knorretje: ik hou er zeker rekening mee dat het allemaal niet lukt in de vakantie, maar volgens mij begin ik niet na 8 augustus pas met stimuleren hoor. Ik begin de 17e met de decapeptyl en daar komt op 30 juli al de puregon bij. Volgens mijn informatie is dat al het hormoon om te stimuleren. Op 8 augustus kijken ze dan hoe de eitjes groeien en bepalen ze wanneer ik weer terug moeten komen voor de volgende echo.

@Rittjuh: heerlijk even helemaal weg, super! Nee inderdaad, plannen kan bij dit niet, dus dan maar gewoon meteen na je vakantie naar het ziekenhuis! Er moet bij jullie eindelijk ook maar eens schot in komen!!!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier bewust even een weekje afstand genomen van het forum, ik zat echt niet lekker in mijn vel. Ik voelde me waardeloos en het feit dat we dit weekend te horen hebben gekregen dat mijn schoonzus weer zwanger is, heeft daar niet bij geholpen. Ik ben erg blij voor ze, maar toch...
    Nu gaat het zoetjesaan weer wat beter. Op naar volgende week!!!

Deel Deze Pagina