Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DD, ik ging er van uit dat je op de dag van de uitgangsecho pas met de puregon zou beginnen. Dat was bij mij namelijk wel zo. Bij de uitgangsecho bij mij keken ze of alles mooi rustig was. Dun slijmvlies enof alle follies mooi klein waren en hoeveel er zaten. Vandaar dat ik dacht dat je dan pas met de puregon mocht starten.
    Wat naar voor je dat je je zo rot voelde. En dan de zwangerschap van je schoonzus, ik begrijp je gevoelens. Je gunt het ze wel, maar je wilt het zelf ook zoooo graag.
    Maar ik ga voor je duimen hoor:D

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi.... voor de behandeling was het ook niet echt regelmatig dus er zit niets anders op dan af te wachten.

2. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ DD, heb jij al je recepten al gekregen ? En heb je alles al in huis ?
    Het was bij mij namelijk het geval dat de pregnyl moeilijk leverbaar was. Dus mijn advies : gelijk alles in huis halen. Dan kun je het niet vergeten en heb je het in ieder geval op tijd in huis voor wanneer je het nodig hebt.

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ DD: Kan me voorstellen dat het ff klote voelt. Heb ik ook wel eens hoor, terwijl ik het iedereen gewoon gun. Het zou alleen zo fijn zijn als het bij ons ook eens zou lukken... Gelukkig dat het voor jullie al een heel stuk dichterbij is :)

@ Knorretje: Al ongesteld geworden inmiddels?

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

hier gisteren de eerste spuit Decapeptyl gezet, eindelijk! Ik was van te voren goed zenuwachtig, maar het ging eigenlijk heel goed. Nu wachten op de bijwerkingen haha!

Wel raar om te zien dat er zoveel verschillen zijn per ziekenhuis, Knorretje, vind je ook niet? Kijk nu alleen maar naar die echo's... Ik heb alle recepten gekregen toen ik me heb aangemeld voor deze poging. Ze vielen samen met het 'spuitschema' op de deurmat. Controlefreak als ik ben, heb ik alles kort daarna al opgehaald, zodat ik zeker wist dat alles op tijd in huis zou zijn. Ook mijn Puregon en Pregnyl liggen al in de koelkast, ik heb echt een groentela vol medicijnen en dan ook nog een tasje met spullen die niet in de koelkast hoeven. Maar goed, als het maar zin gaat hebben!
    Hoe is het nu bij jou?

@Rittjuh: Ja inderdaad, ik gun het ze enorm, maar mezelf toch nog wel wat meer! Hoe is het nu bij jou? Lekker aan het genieten op vakantie?

En hoe is het met de rest? En alle kindjes?

5. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog altijd wachtend op mijn ongi. Maar voor de behandeling heb ik ook wel eens een cuclus van negen weken gehad. Ik vind het ook wel goed zo , Even rust.

@DD, mooi dat de eerste spuit meeviel. Nu idd aftellen naar ee echo's
    Nu gaat het best wel snel voor jullie. Ik hoop dat het allemaal goed gaat zonder al te veel bijwerkingen. Veel succes. :D

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Korte update:

spuiten gaat nog steeds goed, maar heb wel erg veel last van vermoeidheid en stemmingswisselingen. Sinds vandaag aan het wachten op mijn ongie die binnen nu en een week moet komen, dan mag ik op 30 juli beginnen met stimuleren.

@Knorretje: he balen meid, ondanks de prettige rust had ik je toch een kortere cyclus gegund!

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ DD: Gelukkig dat het meevalt tot nu toe. Laat die ongi maar komen! Ken t van mn vriendin de koelkast vol spullen om te prikken.
    Ben hier inderdaad volop aan het genieten. Even helemaal ontspannen. Beetje jammer dat ik heb eisprong heb nu haha. Hopelijk blijft alles nog even doorwerken als we terug zijn hihi.

@ Knorretje: Succes meid! Ik duim voor je dat je ongi niet meer heel lang op zich laat wachten.

Ik ga weer genieten hier. Het is 6u vroeger, dus heb nog even te gaan ;)

8. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan toch eindelijk ongi. Vannochtend begonnen met progynova pillen. En 6 augustus heb ik een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
    Ik heb mijn schema even bekeken, en als alles goed gaat kan ik rond 18 de terugplaatsing hebben. Het begint weer ergens op te lijken.....

@ DD, mooi dat het spuiten je meevalt. Ik had ook last van vermoeidheid en stemmingwisselingen. Ik kon echt zoooo boos worden om helemaal niks. Dat vond ik erg vervelend. Maar ga zo door.

@ Rittjuh, veel plezier :D

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Knorretje: wauw, dat begint zeker weer ergens op te lijken! Ik ga voor je duimen!

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: Wat fijn dat je ongi bent geworden. Op naar de echo en de tp :)

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het blijft hier allemaal spannend, zo te lezen......
    Ik leef met jullie allemaal mee hoor!

Rittjuh, jij in ieder geval heel veel succes maandag. Ik hoop dat ze iets voor jullie kunnen betekenen!!

Bd, was M. niet jarig van de week?? Nog gefeliciteerd!! :)

DutchDiva en Knorretje, m'n duimen draaien!!

TTM, hoe is het daar??

Hier net geslachtsbepaling gehad...... We krijgen een..... MEISJE!!

Hopelijk gaat het goed met iedereen en ik kom hier weer eens vaker even gluren... ;)

12. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Duckertje, ooohhh een meisje, wat leuk.
    Lief van je dat je nog zo nu en dan even langs wipt om te lezen.
    Ik hoop dat het allemaal voorspoedig blijft gaan en geniet er leker van.

13. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net terug uit het ZH. Er is een echo gemaakt om te kijken of het slijmvlies dik genoeg is, en de eierstokken rustig.
    Bij mij ziet het er prima uit. Mijn volgende afspraak is volgende week maandag.
    Dan heb ik mijn cryo-tp :D:D:D
    Wel spannend hoor... Enne goed voor me duimen hoor. De cryo's moeten natuurlijk nog wel goed ontdooien.

@ DD, hoe gaat het bij jou? Valt het spuiten je nog steeds mee?
    Nog twee daagjes toch, voor je eerste echo? Ik hoop dat het er allemaal goed uitziet.

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Lees nog steeds mee hoor, maar beetje last een een puberende peuter grrrrr. Die is echt toe aan school. Nog een week thuis en dan gaat het echte leven voor hem beginnen. Twee weken geleden 4 geworden, dus de basisschool is het volgende station.

M is afgelopen maandag 1 jaar geworden. Groot feest natuurlijk. Een super mooie driewieler en nog een hele hoop andere cadeaus gekregen. Taart vond hij ook heerlijk. Speciaal een koemelkvrij meptaartje laten maken en hij heeft 'm bijna helemaal op! Op zijn eerste verjaardag ook meteen zijn eerste tandje gekregen.

Duckertje hoe gaat het met jou? 14 weken alweer zie ik aan je banner. Voel je je goed? Controles ook allemaal goed?
    Ben je nu in NL of BE onder controle?
    En een meisje, wow!!! Leuk. Jij gaat helemaal los in roze spullen of niet ;)

Knorretje volgende week maandag al, jippie. Wel spannend zeg!

DD: jij bijna een echo toch? Dit is om te kijken of je eicellen voldoende zijn?

TTM: hoe gaat het met jou en de kids?

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Knorretje, wat een goed nieuws!! Is het nu dan helemaal zeker dat maandag de terugplaatsing is??

DutchDiva, m'n duimen draaien! :) Hopelijk ook voor jou een mooie echo!

Rittjuh, hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Beetje meegevallen?

Bd, klinkt leuk zo puberende peuter... Mij staat hier vast ook nog wel heel wat te wachten.... ;)

Tot nu toe hier alles goed! Ik loop idd gewoon weer hier in Nederland.
    Een keizersnede schijnt afgeraden te worden in Belgie ivm de ziekenhuisbacterie.... Dus dan blijven we maar hier!

Is wel even wennen hoor, dat roze.... ;) Klik steeds automatisch door naar de jongenskleding! :)

TTM, bij jou alles goed?! :)

Groetjes, Duckertje

16. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Duckertje, de tp is maandag 13 augustus. De enige reden waarom het niet door zou gaan is wanneer de cryo's niet goed ontdooien.
    Duimen dus dat alles goed gaat.

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Duckertje; ik vind persoonlijk wel dat ze voor meisjes leukere kleding hebben dan voor jongens, dus dat moet voor jou helemaal goed komen.
    Maarre.... keizersnee? Heb ik iets gemist?

Knorretje: positief blijven he! Gaat helemaal goed komen, moet gewoon!

18. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey Girls!

Ik heb de afgelopen tijd wel af en toe meegelezen, maar bij deze weer eens een reactie! ;)

Hier gaat alles wel aardig! Met mij alles goed! Nog steeds wat aan het ontzwangeren... Met de kids ook alles prima. De oudste is in juli 3 geworden en nog steeds flink aan het peuterpuberen. En ow my goodness, als ik Bd hoor, dan hebben we nog wel even te gaan! Arch! Maar ze doet het verder goed en is een echte meid! Ook de kleine man doet het goed. Wel een baby die veel huilt dus we hebben onze handen vaak vol aan de kids. Maar het is ook vaak genieten! Met de verkoop van ons huis wil het maar niet opschieten. Ondertussen wel de nodige kijkers gehad, maar niemand pakt door. We blijven, ondanks de teleurstellingen, weer vol goede moed wachten en hopen!

@ Knorretje: Jeetje meid! Maandag!!! Wat zal dat spannend zijn zeg! Het moet gewoon gaan lukken!!!

@ Rittjuh: Hoe is het gegaan? Gaat verder alles goed met je?

@ DD: Meis, hoe is het nu met je? Hopelijk een hele mooie echo!

@ Duckertje: Zo, dat schiet al aardig op zeg! Alweer 14 weken joh! En een meisje!!! Wat leuk! Hoe voel je je nu?

@ Bd: Wat worden ze alweer groot joh! En M op zijn verjaardag zijn eerste tandje? De kleine man hier heeft ook nog helemaal geen tandjes. Ik ben zo benieuwd wanneer die eens gaan komen! Maar als ik het zo lees kan het ook nog wel even duren, hihi! Verder alles goed met jou?

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Knorretje, dan gaan we idd heel hard duimen!! Moet gewoon goed komen!

Bd, die kleertjes gaat idd wel goed komen hoor! :)
    Is gewoon even wennen.... :)

Vanwege het verloop van de bevalling bij Pepijn durven ze het niet nog een keer aan. Het risico is te groot dat het weer zo'n zware bevalling wordt....
    Zoals het er nu uitziet wordt het dus een geplande keizersnede. Zelf moesten we hier wel even aan wennen, maar zowel vk als gyn. kwamen gelijk met dit voorstel en nu kunnen wij er ons ook wel aardig in vinden.

Rittjuh, hoe was het in het ziekenhuis??

20. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina