Idd niet erg netjes nee. Het is idd dat je toevallig gister ongi bent geworden. Zou wel flink balen zijn als je er op zat te wachten ja. Beetje slordig :S
Ow zo spannend!!! Sommige mensen zijn er van overtuigd dat je een paar dagen voor je NOD al positief kunt zeggen en soms hoor ik ook pas een week na je NOD. Dus ja, als je niet genoeg HCG in je lijf hebt dan kan het nu negatief zijn maar ben je miss wel zwanger. Op zich hoef je het om het geld niet te laten, maar wel vanwege de mogelijke teleurstelling misschien wel? De symptomen kunnen volgens mij zowel van een griepje als een zwangerschap zijn. Mocht je toch gaan testen, ben wel heel benieuwd naar de uitslag hoor
ik laat het gelijk weten hoor, ik wacht toch eerst tot zondag nod.. als ik niet ongi wordt dag ga ik pas testen... ik ga eerst lekker uitzieken... liefs
Vaak wordt je na een griepprik toch wel wat verkouden, maar ik hoop natuurlijk dat je de tweede binnen ons clubje bent. Vandaag weer buikpijn en wat heftiger dan gister. Vrees toch dat mijn ongesteldheid er aan komt
ik weet het niet, zit nu nog met verhoging en erg moe... van t eten en drinken kan ik ook niet veel hebben, hopen op het tweede dan maar, maar vrees een griepje
Goedmorgen!!! Duckertje, dat is inderdaad niet zo netjes zeg! Mom, wat spannend! Je maakt me nieuwsgierig Bd81, ik ga duimen dat het toch andere pijntjes zijn. Innesteling ofzo Ik weet nog dat ik bij onze zoon ook steeds het idee had dat ik ongi ging worden. Was bij het concert van Marco Borsato en had voor de zekerheid maar maandverband mee hahaha Maar er kwam maar niets
Goedemorgen, @Duckertje dit is gewoon schandalig om je niet te bellen over de resultaten van het onderzoek. Zo ga je toch niet met mensen om. @Mom, gelukkig dat de "ruzie" wel mee viel. En spannend om zo te wachten tot zondag. Ik hoop dat je kwaaltjes geen opkomende griep zijn en wat anders, maar mijn schoonvader heeft vorige week ook de griepprik gekregen en heeft ook verschijnselen van verkoudheid/griepje. @Bd, ook spannend zo. Verder heb ik niet veel bijzonders. Zit op mijn ei te wachten. Nog geen pos ovu test en geen andere kenmerken waaruit het zou blijken dat 't er aan zit te komen. groetels
ja hoop toch echt op goed nieuws zondag, maar vd griepprik had ik nooit last, maar ja, nu wel natuurlijk hahahaha om mij voor de gek te houden hahahaha.. ben vandaag thuis gebleven, maar voel me eigenlijk nog wel prima, alleen moe en geen trek.. we wachten maar weer af, groetjes
Hallo allemaal! Mom, het klinkt spannend allemaal! Ga je het echt volhouden tot zondag? Ik denk dat je idd wel ziek kunt zijn van de griepprik, ze spuiten toch verzwakt virus in... Maar als je hier normaal geen last van hebt is er natuurlijk hoop! Of het is een beginnend griepje EN je bent zwanger! Bd81, spannend! Het zou echt leuk zijn als er hier een paar zwanger gaan zijn! Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld. Ik heb het gewoon netjes gehouden, die assistent kan er toch niets aan doen..... Ze vond het heel raar.... Ach, we gaan gewoon weer vrolijk verder! Ik ben aan het aftellen naar m'n laatste menstruatie, al is deze nog niet voorbij! We zitten al op dag 3! Groetjes, Duckertje
duckertje wat vervelend allemaal, met t ziekenhuis enz.. hoop voor je dat er snel duidelijkheid in komt, en ja en griep en zwanger hahahaha...vandaag wat wit slijm gehad geloof ik, zo de ongi er toch aankomen, zou normaal gesproken zondag moeten worden, ben zo bang dat het eerder komt, en jah ik probeer het vol te houden hihi.. net of je pakjes onder de kerstboom heb liggen en pas met kerst open mag maken, kan ik ook zo slecht tegen hahahahahahaha....
Daar zeg je zowat mom. Kerst, daar lijkt het soms wel idd op. Als je zo moet wachten. Dat had ik voor mijn laatste NOD ook, die spanning die aan het opbouwen is en wat vertelt je lichaam je ondertussen. Stel je nu voor dat je in verwachting bent dan heb je wel een leuk sint of kerstkado om te vertellen. (sorry voor mijn afdwaling hoor). Gisteren hadden wij een geboortekaartje gekregen, en ze heet Nienke. Hele leuke naam vonden we toevallig allebei en zeiden het nog net niet tegelijk. Vriendlief zei er vervolgens op dat er nog meer leuke namen zijn. Maar zei vervolgens niets meer. Wel weer een lieve reactie van hem.
zeker erg leif, wij zijn over de namen al lang eens hihi..al voor dat we gestopt waren met de pil en echt plannen hadden, gelukkig zitten we daar mee goed hihi..hoef ik me daar geen druk meer over te maken was ook de bedoeling een leuk sint of kerstkadootje, maar jah..moet het wel meezitten ik hoop het zo voor ons allemaal
ik heb ze alle2 al en meerdere zelfs waren het gelijk eens, ik weet ook dat het voor sommige best moeilijk is, tis toch een bijzonder iets een baby en je eigen kind wil je natuurlijk een mooie naam mee geven voor de rest van zijn of haar leven
nou idd.. ik ben nu wel weer heel misselijk.. maar denk nog steeds dat het niet raak is hoor.. zit op het forum alles te lezen, over symptomen enz, maar toch bij iedereen zo vrschillend..
dat zou wel heel toevallig zijn, en jah al hebben we dezelfde, dat is dan puur toeval, en ook wel grappig.. liefs
Nog 3 daagjes Mom Denk dat ik morgen toch maar ff de ha ga bellen. Moet de laatste 2 dagen best vaak naar de wc. Elke 1 a 2 uur terwijl ik niet veel drink. Heb geen pijn bij het plassen, zoals de vorige keer met de blaasontsteking. Wil alleen niet het risico lopen dat ik straks weer opgenomen wordt in het zh. Dus beter dat er niks is dan dat het weer te laat is toch?
jaaahhh nog drie dagen hihi.. maar ben heel erg misselijk nu... zou dat door a.s. ongi komen.?? verder beetje broeierig, warme wangen enz.. geen ongikrampen ofzo.. wat denken jullie (ik ga nog niet testen!!) groetjes (o ja is bij de hh de test gratis of moet je die ook betalen, en geef die wel gelijk zekerheid of kan je net zo goed een kruitvat test halen??) x x x