Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het spuiten gaat goed. Afgelopen donderdag de uitgangsecho gehad, en gelijkmet de puregon begonnen. Ook direct een dikke blauwe plek op mijn buik. Ik heb woensdag de eerste follikelmeting. En als het een beetje gied gaat tegen het eind van de maand de punctie. Maar woensdag eerst maar even de echo afwachten.

@Rittjuh, het schiet ook al weer op voor jou. Ik hoop voor je dat de bolletjes wat voor je kunnen doen.

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Duckertje: heel veel succes morgen!!!

@Rittjuh: alvast gefeliciteerd dan! Heb je vandaag de IUI gehad of wordt dat ook op je verjaardag? Die Utrogestan geeft wel een plakkerige zooi, maar ik hoop dat het gaat helpen!

@Knorretje: hoe is de echo gegaan?

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: Hoe was de echo gisteren? Hopelijk goed en heb je eind van de maand de punctie. Ik duim alvast voor je!

@ DD: We hebben gisteren de tweede IUI gehad. Deze keer twee eitjes en 15 miljoen zwemmers. Stukken beter dan de eerste poging, dus ik hou mn vingers gekruist. Ben vanochtend begonnen met die bolletjes. Had van het ziekenhuis al zoiets gehoord over de troep die uit je lijf komt. Heb voor de zekerheid maar een inlegkruisje ingedaan. Hoop echt dat het mn tweede fase verlengt.

4. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Rittjuh, dat ziet er idd al veel beter uit. Ik duim met je mee. En DD heeft gelijk, die utrogestan is een beetje een rommeltje, dus dat inlegkruisje is echt geen overbodige luxe.
    Gister de eerste echo gehad, en veeeel blaasjes. We hebben het nog even over de overstimulatie van de vorige keer gehad. En ze gaan nu nog voorzichtiger te werk. Ik heb veel blaasjes te zitten maar ze groeien niet allemaal uit. Toch is het wel spannend. Maar als het risico te groot wordt, breken ze de poging af. Ook krijg ik meer pijnstilling tijdens de punctie en een kalmeringsmiddel van te voren.
    Morgen weer een echo. Spannend. Natuurlijk hoop je op zo veel mogelijk eitjes, maar het moet niet een groot risico worden. Maar ja .... morgen verder kijken

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ben zo benieuwd naar hoe het bij Duckertje gegaan is!

6. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen dinsdag de punctie gehad. Het was weer een pijnlijke ervaring. Maar de opbrengst mag er zijn.
    Er zijn 20 eicellen geoogst waarvan er 16 rijp waren.
    Van de 16 eicellen zijn 13 emmy's ontstaan.
    Er is 1 teruggeplaatst, en nu nog 10 in de race voor de vriezer.:D
    Er was nog een kans op overstimulatie maar gelukkig was het deze keer wel goed.
    Nu wachten tot 15 feb , de testdatum. Iedereen even heel hard duimen;)

@Rittjuh, hoe is het met je ? Wel spannend hoor.
    Ik hoop op een positieve test voor jullie. En nu dus ook voor mijzelf natuurlijk;)

@DD, je gaat bijna gelijk op met mijn schoonzusje. Grappig zeg.
    Bij haar konden ze bij de 20 wekenecho niet zien wat ze krijgen, en ze het wel graag willen weten. Maar ze doen binnenkort een pretecho.
    Gaan jullie dat ook doen? Het lijkt me zo leuk.
    Gaat alles nog goed met je ?
    En ik denk dat Duckertje haar henden vol heeft aan haar gezinnetje. En een keizersnee lijkt mij geen pretje, ook vanwege het herstel. Maar ik hoop nog wel van haar te horen.

7. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 6 emmy's in de vriezer. Nu maar hopen dat ik ze niet nodig zal hebben.

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Wow Knorretje wat een super score! Bij welk ziekenhuis loop jij eigenlijk? Ik ga super hard duimen dat je ze nu niet nodig hebt en dat ze tot een eventueel brusje in de vriezer kunnen blijven!

Ja wij gaan nog een pretecho doen over twee weken. Dit is een verrassing voor manlief, dus hij weet nog van niks hihi ;)

9. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zit in het UMCG in groningen. Ik woon zelf in friesland dus het is nog wel ongeveer een uur rijden.
    In idd ik hoop dat de eskimo's eventueel voor een brusje kunnen.

Mijn schoonzusje heeft de pretecho gehad en ze krijgen een meisje. Een zoontje hebben ze al, dus helemaal super.
    Wel leuk zo'n verrassing voor je man... alvast veel plezier.

10. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Nou inderdaad, dat is dan nog wel een eindje ja.

Wat leuk zeg, een nichtje erbij! En zeker als ze al een jongen hebben, gefeliciteerd!
    Mijn schoonzusje wordt morgen ingeleid, spannend dus, ben benieuwd hoe het gaat en wat hun naam zal zijn...

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoi dames,

Helaas afgelopen weekend ongesteld geworden. Ben gisteren weer begonnen met prikken. Volgende week dinsdag controle en hopen dat het er dan maximaal 3 zijn. We moeten ook een evaluatie inplannen na de 3e poging. Officieel moet je dan een ronde wachten, maar omdat wij in het begin 2x overstimulatie hebben gehad en in december wegens de sluiting van het MCK moesten wachten, mogen we gewoon door. Daar ben ik wel blij mee op zich.

@ Knorretje: Wat een super nieuws zeg!! Nog 10 dagen volhouden en dan heb jij gewoon een positieve test in handen hoor!! Ik ga enorm hard voor je duimen.

@ DD: En heb je er al een nichtje of neefje bij?! :)
    Hoe is het verder met jou? Nog lekker aan het genieten van de zwangerschap?

12. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rittjuh, wat een domper. Het zag er zo goed uit met twee eicellen en heel veel zwemmers. Wel mooi dat je gelijk weer verder mag. Zie je het nog wat zitten.
    Een hele dikke knuffel... en ik duim voor je voor poging 3.
    Driemaal is scheepsrecht toch?

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Rittjuh: he nee meid, dat meen je niet! Wat balen!

Ja hier een nichtje erbij sinds afgelopen dinsdag. Ze is zoooooo klein en lief :D

14. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    20130213_170440.jpg

Ik had de afgelopen dagen een beetje een ongi gevoel. Vandaag was de afscheiding van de utro bolletjes een beetje caramelkleur. En ik dacht : nu is het over. Ik word ongi en dan is het voorbij. Toch kon ik het vanmiddag niet laten om te testen.
    Hier het resultaat. En dat zonder ochtendurine. Zien of de test morgenochtend duidelijker is. :D

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Oh Knorretje, wat zou dat gaaf zijn!!! Heb je vanmorgen nog getest? En zo ja, kunnen we je dan feliciteren???
    Duim duim duim!

16. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag een veeg roze in mijn inlegkruisje. Daar schrok ik wel erg van. Vanochtend was de test net zo licht als gister, maar ik heb deze middag ook getest met CB. En ook deze was positief.
    Ik ben wel bang dat het nog mis kan gaan.

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: De test ziet er wel goed uit toch? Vandaag nog een testje gedaan? Hoop echt dat t roze van de nesteling nog is ofzo. Ik duim nog voor je hoor!!

Wij hebben zondag eindelijk de 3e IUI. Ben 4 dagen achter elkaar op controle geweest, omdat t maar niet opschoot. Er zitten tussen de 1 en 3 eitjes, dus we wachten maar af of ze allemaal meedoen.

18. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag getest met de CB digital. Zwanger 2-3 weken vanaf de bevruchting/tp
    Dus dat ziet er goed uit. En 5 maart de eerste echo. Kon ik maar een winterslaap houden tot aan die dag. Het kan mij niet snel genoeg gaan.

Rittjuh, veel succes dit weekend.

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid!! Nog 2,5 week geduld hihi. Veel afleiding zoeken en dan is het zo 5 maart ;)
    Blijven die andere bevruchte eicellen bewaard voor een eventueel tweede kindje?

20. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Rittjuh, de tijd kan mij nu niet snel genoeg gaan. En ja die andere emmy's zitten in de vriezer. Die blijven in ieder geval 3 jaar bewaard.
    Ik ga keihard voor je duimen voor de iui van morgen en hopelijk heb je ook snel een positieve test in handen. Veel succes en een dikke knuffel.
    Het zal voor jou niet gemakkelijk zijn om te lezen dat zo langzamerhand de rest van ons groepje zwanger/moeder is geworden. Hoed moed het kan nog steeds. En ik leef heel erg met je mee.

Deel Deze Pagina