Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: Fijn dat ze 3 jaar bewaard blijven zeg! Hebben jullie wel plannen voor een tweede over een tijdje als dit allemaal goed gaat?

De IUI is gisteren goed gegaan. Het inbrengen ging wat moeizamer, maar die vrouw bleef gelukkig heel rustig en geduldig. Zo'n verschil met die eerste vrouw toen. Het was nu weer op zondag, dus vreesde even dat we haar zouden hebben. Gelukkig niet. Uiteindelijk heeft ze een extra soort van rietje gebruikt die wat stugger was. Voelde daar verder niks van. Het was echt super kwaliteit van het zaad. Maarliefst 52 miljoen!! En qua eitjes zijn het er 1, 2 of 3 geweest. In ieder geval een grote van 17/18mm. Afgelopen woensdag was er namelijk eentje gemeten van 15, eentje van 12 en eentje van 10. Dag erna 16 en 11. Maar lijkt me niet dat ze krimpen. Er zaten wel weer veel eitjes van rond de 10mm, maar gelukkig niet teveel. Het baarmoederslijmvlies is uiteindelijk ook nog 7mm geworden. Bij mij is het nooit veel dikker.
    Deze ronde gebruik ik nog een keer Utrogestan. Als mn cyclus nu weer een zooitje wordt, stoppen we daarmee. Gelukkig mogen we in ieder geval direct door naar poging 4, maar hopelijk is dat niet nodig natuurlijk ;)

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Op naar een positieve test zeg ik. Het gaat steeds beter wat zaad betreft. Nu moet er toch een winnaar tussen zitten zou je denken. Veel succes met wachten. En ik ga weer voor je duimen;)

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: Thanks. Laten we hopen dat 3x scheepsrecht is. Qua zwemmers zat het deze keer in ieder geval super goed. Nu moet mn lijf de rest nog even zelf doen haha ;)

4. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    ik heb vandaag een miskraam gehad.
    Ik begon bloed en stolsels te verliezen. De verpleegkundige bevestigde wat ik al vermoede.
    Ons zo gewenste wondertje, het heeft niet zo mogen zijn.

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: Mn eerste gedacht is: Neeeeee!! Een hele, hele, hele dikke knuffel vanaf hier. Wat ongelofelijk k*t :( Ontzettend veel sterkte de komende tijd meis.

6. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben nog wat gaan rondkijken of er nog dingen zijn die de innesteling en dergelijke kunnen bevorderen. En ik kwam op verschillende sites tegen dat tarwekiemolie het baarmoederslijmvlies dikker schijnt te maken. Ook zijn er veel vrouwen die vitamine b6 en b12 slikken. Of het ook echt helpt weet ik niet,maar er zijn toch wel positieve verhalen over.
    Ik hoop van harte dat het deze keer wel raak is voor je Rittjuh. Maar mocht het niet zi zijn, is het mischien wel het overwegen waard om wat exrta vitamines te nemen.
    Ga ik wel doen, het zal maar net dat kleine beetje helpen.
    Veel succes met wachten, en hopelijk op naar een positieve test.

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Jeetje Knorretje, wat een tegenvaller! Was zo blij voor je na al die moeite! Hoe is het nu met je?

@Rittjuh: duim duim duim!

8. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het gaat wel goed met me. Ik ben wel heel verdrietig geweest.
    Ik probeer het nu een plekje te geven. Ik ben vrijdag voor controle geweest en er waren nog kleine restjes van de zwangerschap te zien op de echo. Over twee weken moet ik terug komen. En als het goed is, is mijn baarmoeder dan weer schoon. En dan zien wanneer we verder kunnen met de cryo's
    Misschien heb ik dan meer geluk.....

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: Hopelijk is het inderdaad helemaal schoon bij de volgende controle. Kunnen jullie dan direct door of moet er nog even gewacht worden?
    Goede tip van de tarwekiemolie en de vitamine b. Ga het dit weekend denk ik bestellen, dan werkt het hopelijk voor de volgende ronde.

10. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als de baarmoeder schoon is, moet ik volgens mij nog twee keer mijn eigen cyclus afwachten voor we verder kunnen. Zeker weet ik dit niet maar daar gaan we het de volgende controle ook over hebben.
    Hoe is het nu met jou Rittjuh ?

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hebben ze de controle inmiddels al gedaan Knorretje? Ik hoop dat alles schoon is!

12. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn controle gehad en alles zag er goed uit. Nu is het wachten op mijn menstruatie. Dan mag ik met de medicijnen voor de cryo-tp.
    Dus moet ik maar weer geduldig afwachten;)

13. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    hallo allemaal,
    het is een tijd geleden dat ik op het forum actief ben geweest,
    hoe gaat het met jullie?
    ik heb inmiddels een zoontje van bijna 18 maanden..
    heb een paar berichten terug gelezen erg leuk allemaal.
    de reden dat ik weer terug kijk is omdat ik heel heel misschien weer zwanger ben, maar dat is een lang en vreemd verhaal.
    ik zal nu nog twee weken moeten afwachten..
    is het jullie allemaal gelukt inmiddels en misschien hebben jullie inmiddels al wel een tweede, jullie zijn zo actief hihi kon niet alle pagina's terug lezen om te kijken, weet dat het smmige wel gelukt is aan de banners te zien!! erg leuk, hoop dat het goed met jullie gaat xx

14. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Mom, leuk dat je weer even langswipt.
    Bij ons is het helaas nog niet gelukt. De eerste icsi was geen succes. En nu bij de tweede heb ik een miskraam gehad bij 5 weken. Ik heb nu nog 6 emmy's in de vriezer. Bij de eerst volgende menstruatie mag ik met de medicatie beginnen hiervoor.
    Bij jou is de tweede zwangerschap dus niet zeker? Spannend hoor. Ik hoop voor je dat het straks voor jullie goed nieuws opleverd.
    Gaat alles verder goed met jou en de kleine?
    We zien je vast wel weer eens hier....

15. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Wat vervelend knorretje hoop dat 2013 jullie jaar wordt!! Met de kleinegaat t goed. Hij heeft alleen koemelk allergie. . Maar goed daar is mee om te gaan..
    Ik herken veel van eerste zwangerschap en ben sinds gisteren echt beroerd.. ik gloei en erg misselijk buik rommelt dacht nu wordt ik ongi maar ik denk dat ik zwanger ben.. zoontje zeg ook zusje en prik dan in me buik.. dus ben benieuwd of hij gelijk heeft..
    Ik probeer weer beetje mee te lezen en hoop echt dat t bij jullie lukt!!
    Dikke knuffel

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Knorretje: altijd maar dat wachten... vreselijk...
    Succes!

@Mom: leuk om je weer eens voorbij te zien komen. Nog even spannend dus... Kom je wel de uitkomst vertellen.
    Hier inmiddels bijna 34 weken zwanger na een succesvolle ICSI-behandeling.

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoi dames,

Ben ik ook weer even. Hebben afgelopen zondag de 4e IUI gehad. Er waren 3 goede eitjes (2x 16mm en 1x 18mm). Met 28 miljoen zwemmers toch weer een goede kans zou je zeggen. We zijn wel gestopt met de utrogestan, omdat het de eerste ronde voor een dubbele bloeding zorgde en de tweede keer voor alleen wat oud bloed. Dat bleek toch mn ongi te zijn, want alles was schoon. Ondertussen had mn vriend een botscan gehad en hadden ze radioactief spul gebruikt daarvoor. Gelukkig heeft dat niet zo'n invloed op de kwaliteit gehad en konden we gewoon de 4e poging doen. Nu nog zo'n 1,5 week wachten.

Hoe gaat het met jullie?

18. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Rittjuh. weer een spannende tijd voor jullie, hopend op een positief resultaat. Wanneer mag je testen ?
    Niets ernstigs aan de hand met je vriend hoop ik ?
    Een dikke knuffel.....

Hier nog altijd in afwachting van mijn ongi. Pas dan kan ik verder.
    Soms word ik daar wel een beetje moe van hoor, niet wetend wanneer ik weer mag beginnen met de medicijnen.:x
    verder is hier alles rustig.

@ DD, De laastse loodjes. hoe gaat het ?

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    update vanuit mijn kant: ik heb sinds deze week verlof (of eigenlijk vanaf vandaag, want gisteren en eergisteren moest ik toch nog even terug). Merk dat ik erg moe ben en wat meer kwaaltjes krijg, maar ik ben erg blij dat ik nu lekker thuis mijn gangetje kan gaan en het allemaal kan laten gebeuren.

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Knorretje: Het is nog niet duidelijk wat hij heeft. Ze denken aan reuma. Ergens deze maand komt eindelijk de uitslag en kan er hopelijk iets aan worden gedaan, want hij blijft enorm veel pijn houden. Niet heel handig aan je voet, die je dagelijks gebruikt...
    Ben jij al ongi? Hoop het, zodat je ook weer verder kunt.

Wij hebben morgen de 5e poging. Zijn 2 grote eitjes (18mm en 17mm) en nog een wat kleinere (14mm). Hopelijk zijn er weer voldoende zwemmers en gaat deze poging m gewoon worden. Mijn baarmoederslijmvlies was eindelijk eens een keer mooi, dus dat geeft vertrouwen. Het was zeker 8mm en mooi in laagjes. Normaal wordt het bij mij niet dikker dan 6mm. Het lijkt erop dat het komt door de vitamine b en tarwekiemolie, maar dat is natuurlijk niet zeker. In ieder geval bedankt voor de tip hihi.

@ DD: Geniet lekker van je verlof hoor meid!!

Deel Deze Pagina