Heel vervelend voor je vriend. Ik hoop voor je dat het idd iets is wat verholpen kan worden. Veel succes deze ronde. Ik hoop dat het gaat lukken. Dat je slijmvlies nu dikker is, is is wel positief. Ik ga voor je duimen. Hier nog geen ongi te bekennen. Maar dat had ik ook niet verwacht. Ik denk zelf op z'n vroegst over een week of twee pas. Ik vind het ook niet erg hoor. Even rustig aan... DD, geniet van je verlof.
@ Knorretje: Op welke dag van je cyclus zit je nu dan? Ik hoop dan dat je ongi over een weekje komt Gisteren de IUI gehad. Waren 44 miljoen zwemmers, dus dat is top. Nu hopen dat het in combinatie met 2/3 eitjes en het dikkere baarmoederslijmvlies voor een zwangerschap gaat zorgen
Ik weet niet op welke cyclusdag ik zit. Na de miskraam moet eerst het zwangerschapshormoon weer uit je lichaam verdwijnen voor je cyclus weer begint. En ik weet dus niet wanneer dat is geweest. Maar ik heb goed nieuws... mijn ongi is vandaag begonnen. Ik begin vandaag met de medicijnen voor de tp. Maandag bellen voor een afspraak. Het begint weer ergens op te lijken
@ Knorretje: Fijn om te horen dat je ongi bent geworden. Wanneer is nu de tp als alles goed gaat? Hoeveel gaan ze er eigenlijk ontdooien? Eentje of doen ze er meerdere voor het geval die ene niet goud zou ontdooien?
Wanneer de tp is weet ik nog niet. Eerst woensdag voor een echo. Hoe ze het gaan doen met ontdooien weet ik nog niet zo goed. Ze doen 1 per keer. Maar hoe het dan komt als die ene dan niet goed ontdooit, weet ik niet. Dat ga ik dus woensdag even vragen. Ik laat het wel weten na de controle. Hopelijk weet ik dan meer. Hoe lang nog voor je mag testen ???
@Rittjuh: jij inmiddels dus weer op het spannende wachtbankje! Hoe is het nu met je? @Knorretje: eindelijk dus ook weer in de race voor een wonder! Hopelijk biedt de echo woensdag een gunstig uitgangspunt, succes!
Ik heb de echo gehad. Het ziet er goed uit en de tp is volgende week vrijdag 10 mei. De tp is pas om 4 uur 's middags. Maar we gaan er weer voor... Rittjuh, nog een paar daagjes tot je mag testen toch ? Hou je het nog vol ? Ik hoop het zo voor je.
@ Knorretje: Wat fijn dat je vrijdag de tp hebt! Weet je al hoe ze het doen met ontdooien? @ DD: Hoe is het ermee meis? Is de kleine inmiddels al geboren? Zie dat je al op 40+ zit inmiddels. De 5e IUI is helaas mislukt. Nu op naar de laatste poging. Vanochtend weer controle gehad. Zitten nu 3 eitjes van 10, 11 en 12 mm. Nog ff doorprikken en vrijdag weer terug. Ik hoop dat we zondag IUI hebben, maar denk dat het na het weekend gaat worden. Mn baarmoederslijmvlies was nu in ieder geval al 9 mm. Dat heb ik nog nooit gehad, dus ben echt zo blij met die tip van je Knorretje over die vitamines!!
Morgen de tp. Best wel spannend hoor. Ze ontdooien 's morgens de eerste en als dat niet goed gaat is er nog genoeg tijd om de volgende te ontdooien. Volgens de arts is de kans op een goede ontdooiing ongeveer 90 %. Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik hoop dat de laatste iui gaat lukken Rittjuh. Ook deze keer duim ik weer hard met je mee. @ DD, we zijn erg benieuwd......
De tp is alweer achter de rug. De eerste ontdooiing is meteen goed gegaan. Nu wachten en duimen. Dit worden weer twee lange weken.
@ Knorretje: Wat fijn dat de eerste goed is gegaan. Ik ga de komende weken heel hard voor je duimen! Wij hebben dinsdag de laatste IUI. We hebben eind mei alvast een gesprek met de gynaecoloog ingepland staan, om te kijken hoe we verder gaan indien het niet lukt. Mijn vriend heeft namelijk reuma en als de medicatie over 2 maanden niet aanslaat, moet hij over op zwaardere medicijnen. Daar kunnen we dan helaas niet zwanger mee worden. Waarschijnlijk kunnen we na 1 maand rust gelijk voor IVF gaan, vandaar dat we alvast dat gesprek hebben ingepland. Eventueel kan er dan zaad worden ingevroren, maar daar ben ik niet direct een voorstander van. Heb toch het gevoel dat het met 'vers' zaad een betere kans geeft. Maar hopelijk is dit allemaal niet nodig en gaat de 6e poging lukken!
Wat een vevelend bericht van je vriend. Ik hoop ook voor jullie dat het deze keer raak is. Als het dan toch ivf gaat worden, zegt je gevoel toch dat " vers" zaad beter is, maar misschien is dat alleen de gedachte. Er zijn meer mensen bij wie dit gebeurd, en het wel lukt. Maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen. En voor je vriend hoop ik dat deze medicatie wel aanslaat, en hij niet aan zwaardere medicijnen hoeft. Veel sterkte...
Hoi meiden, sorry dat ik jullie even heb laten wachten, maar het leven is vrij hectisch op dit moment Afgelopen vrijdag ben ik na een snelle maar hele heftige bevalling met 41 weken bevallen van een schitterende dochter!
Bedankt! We genieten hier volop hoor! Ondanks wat opstartprobleempjes (ons meisje wil (nog?) niet aan de borst drinken, dus ik kolf en geef haar de melk via een spuitje), overheerst het grote geluk! Ik zie dat jij bijna mag testen... Spannend zeg! Heel veel succes!!!
De test van vanochtend was spierwit. Game over deze ronde. Een dikke teleurstelling maar ook wel een beetje verwacht. Nu maar verder kijken richting de volgende poging....
@ Knorretje: Ohhhh nee he. Wat shit dit. Waarom had je het verwacht? Een hele dikke knuffel meid!! Mag je nu gelijk verder of weer ff rust? @ DD: Gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet maar lekker van de kleine meid. Ik hoop dat ze straks wel aan de borst wil. Is dat kolven goed te doen?
Ik ga gelijk weer door voor de volgende ronde. Dat ik wel had verwacht dat het niet zou lukken is omdat de kans van slagen bij een cryo niet hoog is. Ongeveer 15%. Maar als het voorspoedig gaat, heb ik over een week of 4 weer een tp.
Gister ongesteld geworden en vandaag met de progynova gestart. 10 juni de echo om te kijken wanneer de tp zal zijn. Hoe is het met jou Rittjuh ? En de rest ?
@ Knorretje: Fijn dat jullie direct doorkunnen. Bij het MCK waar wij zitten zeggen ze dat de kans met een cryo bijna even groot is als een directe terugplaatsing. Zelf geloof ik daar niet echt in, maar we gaan het zien. De 6e IUI is helaas mislukt. Hadden afgelopen vrijdag gesprek met de gyna. Volgende cyclus starten we direct met IVF. Morgen heb ik de instructie. Ben wel blij dat we direct verder kunnen. Hopelijk gaat onze wens nu snel in vervulling...