Hey Knorretje, Bedankt nog!! Het is me echt enorm meegevallen. Heb achteraf meer last gehad dan tijdens de punctie zelf. De morfine en inwendige verdovingen hebben hun werk goed gedaan De kwaliteit van het zaad was goed en ze hebben 21 eitjes gevonden. Een prima score dus tot nu toe. Morgen bellen ze tussen 09.30u en 11.00u of er een bevruchting is ontstaan. Ff duimen nog dus. Mocht het zo zijn, dan is zaterdag de tp. Hoe is het bij jou nu?
@Rittjuh, nu lekker uitrusten en herstellen. Blijf nog wel veel drinken hoor. Er zullen vast wel goede emmy's bij zitten. Kan bijna niet missen. Ik heb vrijdag 19 juli weer een controle echo. Als alles weer volgens schema gaat, een week later weer een tp. Dus voor ons beide spannende tijden. En alvast succes zaterdag. Oja, de tp is pijnloos hoor
Hey Knorretje, Ben gebeld vanochtend dat er 11 embryo's zijn ontstaan. Best een mooie score volgens mij. Morgen om 11.30u de tp van eentje. Hopelijk zijn er ook wat geschikt voor invriezen. Dat horen we morgen dacht ik. Zou nog ff de vraag zijn of er een tp was. Moest namelijk het zh bellen hoe het ging enzo. Omdat er zoveel was aangeprikt wilde ze even overleggen met de gyna. Gelukkig voel ik me prima, dus morgen gewoon de tp. Wel moet ik woensdag bloedprikken en ff op controle of het nog goed met me gaat. Dan denk ik donderdag of vrijdag lekker met vakantie. Fijn dat je volgende week controle hebt. Hoop echt dat alles volgens schema gaat en je een week later weer een tp hebt
Dat is zeker een mooi score. En met een beetje geluk ook nog emmy's in de vriezer. Op naar de tp, en de wachtweken. Dat zijn de langste weken die er bestaan. Maar met de vakantie in zicht heb je wel afleiding. Veel succes bij de tp morgen. En hopelijk is je controle woensdag goed. Voor mij is het nog een weekje wachten op de echo.
Bedankt! De beste embryo zit er nu in. De overige 10 waren allemaal geschikt om in te vriezen. Super goed nieuws dus. Hopelijk zijn ze niet nodig voorlopig, maar toch fijn dat we meerdere kansen hebben uit deze punctie. Is nog afwachten natuurlijk hoe ze zouden ontdooien, maar goed, daar heb je geen invloed op. Moet zeggen dat ik er nu nog niet echt mee bezig ben, dus hopelijk zijn die twee weken om voordat ik er echt bij stil gestaan heb hihi. Op vakantie gaan zou zeker helpen om de aandacht af te leiden. Misschien ben ik er wel meer mee bezig naarmate de testdatum in zicht komt. Ook van de week maar even nieuwe testen in huis halen die niet over datum zijn Jij alvast succes met je echo vrijdag! Ik duim voor je dat die week erop de tp is. Gebruik jij nu nog medicatie of doen ze het terugplaatsen in je eigen cyclus?
Veel succes met wachten. De eerste week is nog wel te doen. De tweede week is lastiger. Dan ga je echt aftellen. Wel mooi dat de andere tien nog in de vriezer konden. ik heb idd medicijnen voor de tp. Dit doen ze niet in eigen cyclus. Veel plezier op vakantie. Gaan jullie ook weg ? ik moet nog 3 dagen werken en dan heb ik ook vakantie. Wij gaan niet weg, misschien een dagje of zo. Dus maar lekker genieten en goed broeden.
We hebben toevallig net gisteren geboekt. We gaan 12 dagen naar Egypte. Lekker ontspannen en snorkelen. Verder geen excursies denk ik. Moet nog ff kijken of ik testen meeneem. Mag volgende week zaterdag testen en we komen die dinsdagnacht/woensdagochtend terug. Bij ons worden de cryo's in je eigen cyclus teruggeplaatst. Geen gedoe met prikken dus voorlopig. Gebruik je nu alleen Decapeptyl dan ofzo?
Ik hoef niet te prikken. Ik heb pilletjes ( progynova ) en daar komt straks nog utrogestan bij. Dus het valt mee hoor. Wel lekker dat jullie weg gaan. Even genieten. Ik ga lekker genieten van de pas vernieuwde achtertuin. We hebben een veranda geplaatst en alles nieuw in de tegels, een mooi lounge setje en nieuwe bloembakken. Voor mij dus vakantie thuis. Ik zou geen testen meenemen als ik jou was, maar de verleiding is natuurlijk wel groot. Ik heb met mijn verjaardag ook gewacht met testen. Maar ja, de keuze is aan jullie zelf. Ga eerst maar lekker genieten van jullie vakantie.
Hoi Knorretje, Hebben toch getest op vakantie. Helaas negatief. Werd later die dag ook ongesteld, dus heb geen spijt dat ik getest heb. Had al het gevoel dat het niet gelukt was, omdat ik niks voelde. Dit keer wel eindelijk lf van 14 dagen i.p.v. 10. En als je t vanaf de punctie bekijkt nog 3 dagen extra. Dat is me ontzettend meegevallen, want in mn eigen cyclus reageerde ik niet goed op de Utrogestan. Morgen heb ik gesprek met de fertiliteitsverpleegkundige over een tp in je eigen cyclus. Het is nu sowieso een maand rust en dan kan alles na elkaar worden teruggeplaatst. Wanneer mag jij weer testen? Ook lekker vakantie thuis hoor. Lekker in een opgeknapte tuin. Het is prachtig weer, dus je hebt vast wel genoten toch?
Wat ontzettend jammer dat het niet is gelukt.ik had het zo gehoopt voor je. Maar misschien heb je met de cryo's meer geluk. Ik moet nu nog precies een week wachten. De vakantie hier thuis bevalt prima. Het weer is goed, en we doen leuke dingen.
Hoi Knorretje, Hoe gaat het met je? Ga je morgenochtend testen? Ik hoop zo voor je dat het gelukt is Wij mogen na deze cyclus rust weer verder. Echt 0,0 aan hormonen. Ook na de tp niks. Wel krijg ik nog een echo tussen mn positieve ovutest en de tp. Dan gaan ze kijken naar de dikte van het baarmoederslijmvlies, omdat ik daar mn twijfels over heb. Er is nl nog een hormoon wat ik anders zou kunnem gebruiken.
He, wat vervelend Ik hoop echt dat de volgende keer wel gaat lukken. Ik blijf voor je duimen in ieder geval!!
Hier weer even nieuws van mij. Vrijdag heb ik weer de echo om te zien hoe het ervoor staat. Als het er goed uitziet, denk ik dat de tp dan volgende week vrijdag is. Deze week vertelde mijn collega dat ze een meisje krijgen. Ze is nu 21 weken en krijgt echt al een buikje. Dat wil ik ook zo graag.... zucht. Mijn man en ik hebben besloten om na deze cryo's naar dusseldorf te gaan. Ik heb net gebeld, en de intake is gepland op dinsdag 21 Januari 2014. We willen met de pogingen die we nog hebben ook het beste er uit halen. En in duitsland is de punctie onder narcose. En dat is voor mij erg fijn. Hierover houd ik jullie natuurlijk op de hoogte. En Rittjuh, hoe zit het bij jou ? Hoever ben je in je cyclus? Ik hoop voor je dat je meer geluk hebt met de cryo's dan ik.
He Knorretje, Hoop dat je volgende week vrijdag weer een tp hebt. Hoeveel cryo's heb je nu nog dan? Dus de laatste poging wordt in Duitsland als het nu niet lukt hier? Hopelijk is dat allemaal niet nodig en gaat de poging gewoon slagen nu! Ik heb geen idee waar ik in m'n cyclus zit. Ik wacht het wel af wanneer ik ongesteld wordt. Dan kunnen we weer verder
Ik heb de tp weer over een week. Precies zoals ik al dacht. We hebben er nog 2 in de vriezer. En daarna idd naar Dusseldorf. Ik ben verzekerd bij PNO. Die vergoeden in het duurste aanvullende pakket de vierde ivf/icsi ook. Hiervoor moet je trouwens wel toestemming voor vragen. Maar ik geloof dat ze daar niet echt moeilijk over doen. Deze verzekering vraagt ook niet naar je medische gegevens. Dus eigenlijk heb ik straks nog 2 pogingen te gaan. Ik hoop dat je cyclus een beetje normaal is. Bij mij heeft het toen best lang geduurd na de eerste verse tp en ook na de miskraam. Ik zat zo op 6 weken. Dus hoop ik dat het bij jou sneller gaat.
Hoe is de tp gegaan? Direct de 1e goed ontdooit? Dan hebben jullie er nog 1 over toch? Fijn dat ze 4 pogingen vergoeden. Had nog nooit van die verzekeringsmaatschappij gehoord. Ben vorige week donderdag ongesteld geworden, na 4,5 week. Best netjes dus. Vanaf maandag ga ik ovutesten doen. Totdat deze positief is of als er na 6 keer nog geen positieve test is. Dan gaan ze een echo maken. De vorige cyclus had ik pas na zo'n 3 weken een postieve test. We zullen het zien.
We hebben een week zonder internet gezeten. Dus nu een update. Bij het ontdooien was de eerste niet goed gegaan dus moest de tweede ook uit de vriezer. Dat is wel goed gegaan. Dus de tp kon toch doorgaan. Nu nog een week wachten. Rittjuh, jij ook maar veel succes met de ovu-testen.
Gelukkig is de 2e wel goed gegaan. Is de vriezer nu leeg? Ik hoop hoe dan ook dat jullie over een kleine week een positieve test zullen hebben!!