Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Rittjuh, dus je bent er nog steeds niet helemaal bovenop? Zou inderdaad even contact opnemen met de huisarts.

Nou meiden, net toch gelachen. Vriend vertelde dat een collega van hem verteld had dat ze ook een kinderwens hadden. Zegt hij tegen mij; waarom noemen jullie dat nou weer klussen, het is toch gewoon ketsen? :D
    Ik zeg; zal je vraag op het forum neerzetten, misschien dat ze daar een zinnig antwoord hebben hihihi

2. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    @ rittjuh, ik zou ook gewoon bellen, daar zijn hun toch voor, beter te vroeg dan te laat..
    laat je het morgen weten?
    fijne avond

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Nou, sinds gisteravond heb ik er weer geen last van. Heb ergens gelezen dat je van thee vaker naar de wc moet. Drink evenveel als voor de nierbekkenontsteking (3 tot 4 kopjes per dag). Toen ging ik niet zo vaak naar de wc, maar goed, misschien is het allemaal nog wat zwakker door de antibiotica.
    Ik kijk het vandaag nog even aan en anders bel ik maandag direct.

Nog niet ongi Mom?

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen dames!!

Rittjuh, hoop dat het goed blijft gaan! Als ik een blaasontsteking voel aankomen ga ik gelijk cranberrytabletten slikken. Die helpen echt goed.

Mom, spannend nog 2 dagen!!

bd81, :D ben benieuwd of ik vandaag zo'n vraag tegen kom.

5. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    rittjuh,
    nee nog niet ongi:D
    wel vroeg wakker, had een trek gevoel, maar net gegeten, en toch weer misselijk..
    nu durf ik eigenlijk niet meer te testen, omdat ik bang ben dat het tegen val..
    ik heb niet over een baby gedroomd, maar over een puppy hahahaha... echt vaag hoor..
    ;liefs

6. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Bij de ene geen ongi en bij de ander geen ei te bekennen.
    Namelijk hier nog steeds geen posi ovutest, grrrr.

@Bd; hahaha. Dat zijn mannen. Ketsen lijkt mij dat er meer mee bedoelt wordt van de "activiteit" zelf en klussen zoals wij het momenteel noemen het doel (baby maken).

@Rittjuh; jakkie wat vervelend die kwaaltjes.

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Gebruiken jullie ovu testen en zoja van welk merk? Als ik deze maand niet zwanger ben wil ik denk ook eens gaan proberen met de testen.

Vandaag weer erge steken in mijn buik. Ben echt benieuwd, maar het voelt wel als ongi buikpijn.

8. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    @ bd81 oehhh spannend he hahahaha....
    hoop het echt voor je hoor, en dat je geen ovu testen meer nodig heb:D

9. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @Bd; ik gebruik momenteel de veel besproken ovu testen van de kv. De afgelopen 2 periodes waren ze voor mij wel duidelijk, 3 dagen achtereen positief en gelijk dag 4 negatief. Dan zou je zeggen dat er wel iets van geloofwaardigheid in zit of ben ik dan een naïeve muts.

Ik heb trouwens geen idee hoelang het duurt nadat de hormonen van de pil volledig uit je lichaam zijn. Hebben jullie een idee?

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Geen idee Arr, ik was bij onze zoon gestopt in augustus en in september zwanger geraakt. Bij mij dus al erg snel denk ik :D

11. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    hoop dat dat bij ons ook zo is ... of niet arr;)

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb twee cyclussen geleden eens ovutesten gebruikt, om te kijken of ik mijn ei zelf voelde. Ik heb ze gebruikt van "zwanger en kids" en dat ging toch redelijk goed!

Ik geloof dat ze een half jaar tot een jaar rekenen voor het ontpillen. Is bij iedereen natuurlijk verschillend, maar het schijnt geen invloed te hebben op het zwanger raken.

Groetjes, Duckertje

13. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Ik hoop het wel Mom voor iedereen van ons, maar mijn verstand zegt dat ik meer in de richting van Duckertje moet denken.
    Dus we zien wel wat deze cyclus zal brengen.

Nu moet ik zeggen dat ik momenteel linksonderin steekjes voel.
    Wellicht is het mijn eitje?? hihihi.
    Sorry voor mijn hoop, ik wil namelijk heel graag. Erg herkenbaar denk ik voor jullie.

Bd en Mom hebben momenteel ook een gezonde spanning of niet.

Ik ga even uitwaaien (naar buiten).

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Arr, hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Iedereen hier wil het graag dus we snappen je wel hoor :D

15. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ja zeker heb ik ook spanning, ik ga ff uitwaaien zo;)
    en is idd heel erg herkenbaar hoor arr.. geef niks, allemaal hebben we hoop, ook al zeggen we soms dat we denken dat we niet zwanger zijn, toch heb je hoop, dat is heel normaal..
    suc6 met klussen hihi en hoop dat het raak is deze keer;)
    groetjes

16. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Arr, dat zouden wel eens steekjes van je eisprong kunnen zijn! ;)
    Het is lekker weekend, dus geniet ervan!

En idd, geen sorry!! :)

Groetjes, Duckertje

17. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Ik vond het even lekker buiten, niet te koud en een heerlijke woei.
    Op sommige momenten ben ik erg onzeker van mijzelf en dan verontschuldig ik mij redelijk snel.

Gelukkig snappen we elkaar. En zitten we idd allemaal in het zelfde schuitje.

Ja wie weet zijn het tekenen van de eisprong. Het voelt als kleine steekjes met een stompe punt (om het zo maar even te verduidelijken). Niet de hele tijd, maar af en toe aanwezig als ik zit.
    Het is zeker klussen dit weekeind. Moet vriendlief niet te vermoeid zijn, hihihi.

Ik weet niet of ik er straks nog ben anders iedereen een goed weekeind gewenst.

18. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    jij ook een goed weekend arr;) en veel klusplezier hahaha... het is er goed weer voor:D

19. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Ja, daar is het zeker weer voor. hihihi.

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Arr; Wie weet is het je ei, dan weet je wat je kan doen ;)

Kreeg vandaag super lief smsje van mijn vriend; dat hij er wel naar uit kijkt om er nog 1 kleine bij te hebben. Zo lief! Heel mijn dag weer goed. Vermoed dat ongi er toch aankomt, dus ja kan wel wat lieve woordjes gebruiken. Volgende maand dan toch maar de ovutesten, wie weet.

Deel Deze Pagina