Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    En Rittjuh, hoe is het met jou? Al iets meer duidelijkheid? Ik snap dat je het helemaal gehad hebt en dat je blij bent dat je nu over mag stappen. Ik duim nog steeds hard dat het resultaat mag hebben.

Hier is het een tijdje minder gegaan, althans met mij. Niks ernstigs, maar mijn hoofd was wel even te vol voor een forum ;)

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    DD, welkom terug. Gaat alles nu goed met jou en de kleine ?
    Leuk dat je weer even komt kijken. Het was al een privé topic geworden.

3. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rittjuh, hoe is het met je ?

Ik heb gister in DD een echo gehad, en het hartje klopt. Vandaag bij de gyn ook nog een echo gehad en ook het hartje gehoord. Zo bijzonder.
    Ik hoop dat jij dit ook mag meemaken.

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hey Knorretje,

Wat fijn dat het hartje klopt! Nu verder onder controle in Nederland toch?

Wij gaan de aankomende cyclus starten met de 2e IVF. Denk over 1 tot 1,5 week. Wel weer spannend. Gaan nu andere medicatie gebruiken. De koelkast en lades liggen alweer vol hihi.
    Ben erg benieuwd. Hoop echt dat het deze poging gaat lukken!
    Ik zal jullie op de hoogte houden.

Hoe is het met jou DD?

5. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zag net bij je handtekening, bloedprikken en echo. Wijst dit erop dat je binnenkort weet kunt beginnen ?
    Ik hoop van harte dat het deze poging raak is.
    Ik heb tussendoor nog een echo gehad, en alles zag er goed uit. Op 14 mei hebben we de termijnecho. Ik kijk er echt naar uit.
    Een hele dikke knuffel voor jou.

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hey Knorretje,

We zijn nu ongeveer een week geleden begonnen. Morgen voor de 3e keer terug voor bloed prikken en een echo. Ik hoop volgende week de punctie te hebben. Erg spannend allemaal weer. Hopelijk heeft het deze keer een goede afloop :)

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat! Over 1,5 week kun je de kleine weer zien. Dat is in Nederland toch gewoon vanaf nu?
    Voel je je al echt zwanger of valt het mee met de klachten?

Geniet er in ieder geval van!

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Gisteren gebeld dat we vrijdag de punctie al hebben. Sneller dan gedacht! Toen ik er gisteren was, zei ze dat het de goede kant op ging maar dat we nog even door moesten. Waarschijnlijk waren de waardes in mijn bloed al wel hoog, waardoor de punctie deze week al is. Vanavond de Ovitrelle en laatste keer Cetrotide.

Als het goed is, worden we zaterdag gebeld of er een bevruchting is en wanneer de terugplaatsing in dat geval. Volgens mij wordt dat dan maandag. Ik hoop op een goed resultaat :)

8. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat gaat vlot zeg, morgen de punctie al. Weet je ook hoeveel follikels er ongeveer zitten ? Toch wel weer erg spannend.
    Ik hoop op een goede oogst, veel goede bevruchtingen, en dat je een plakker hebt.
    Maar eerst morgen maar doorkomen. Veel sterkte en succes.

Over een kleine week idd weer even kijken. Heb er zo'n zin in.
    Ik heb verder weinig klachten. Wel erg moe, maar verder niet op knietjes voor de wc-pot gelukkig. Al heb ik dat er ook wel voor over.
    Het zwanger voelen begint te komen, maar in het begin is het wel de onzekerheid die de overhand heeft.

9. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel succes vandaag....

10. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zag aan je handtekening dat je de tp alweer achter de rug hebt. Succes met broeden. Ik duim met je mee.

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hey Knorretje,

Ja, klopt. Ze dachten op de echo te zien dat er 10 tot 12 eicellen waren. Maar ook in de kleintjes zaten bij mij eicellen, dus het waren er uiteindelijk toch 20. Hiervan zijn er 12 bevrucht en hebben ze afgelopen maandag de beste teruggeplaatst. Dat was een 8-cellige van klasse 1 (het best haalbare voor die dag). Verder nog een aantal 8-cellige klasse 2 en 4/5-cellige. Van die laatste doen ze er mogelijk 2 of 3 in een rietje, omdat de kans dat ze ontdooien kleiner is. Hij zei stel dat het zover komt en er wel 2 goed van ontdooien, dan mag je die wat mij betreft allebei terug laten plaatsen. Hopelijk hoeft het zover niet te komen ;)

De punctie deed dit keer wel echt een stuk meer pijn. Kreeg ook wel pijnstilling, maar hier ging de morfine via een injectie i.p.v. met een infuus direct in je lijf. Dus was er meer bij dan de vorige keer. Gelukkig ging het in de loop van de middag en ff geslapen te hebben wel weer goed. Heb behalve een zetpil daar geen pijnstilling meer genomen.

Nu duimen draaien tot volgende week vrijdag.

Heb jij iets van de innesteling gevoeld? Ik zit mezelf al weer helemaal gek te maken, omdat ik nog geen steken in mn lies of iets dergelijks heb gevoeld :-/

12. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Rittjuh,
    Ik had een aantal dagen voor ik mocht testen een ongesteldheids gevoel.
    Verder heb ik van de innesteling niets gevoeld. Ook had ik al vrij snel na de tp pijnlijke tepels ( waarschijnlijk van de utro) en dat heb ik nogsteeds.
    Het enige wat je kunt doen is afleiding zoeken en wachten.

Ik heb om 16:30 de termijnecho. Spannend.

13. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe voel je je nu ? Al wat steekjes en pijntjes of nog helemaal niets.
    Jammer genoeg kun je er niets uit aflezen.
    Nog veel succes de laatste wachtdagen. Ga je trouwens gewoon een thuistest doen of krijg je ook nog een bloedtest ?
    Ik ben voor je aan het duimen.

Ik vind het moeilijk om hier gezellig en blij te vertellen over mijn zwangerschap. Maar de echo zag er mooi uit. De kleine was veel aan het bewegen.
    Ik hoop zo voor je dat jij dit ook mag meemaken.

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hey Knorretje,

Voel je vooral niet bezwaard om te vertellen hoe het met je zwangerschap gaat hoor! Ben echt heel blij dat het voor jullie eindelijk zo heeft mogen zijn. Kan alleen maar hopen dat wij dit inderdaad ook ooit mee mogen maken.

Ik hoef in principe niet thuis te testen. Vrijdagochtend moet ik bloed laten prikken en dan bellen ze in de middag met de uitslag. Heb echter het idee dat het niet gelukt is. Er was gisteren een vandaag al wat roze verlies. Dat is eigenlijk altijd hoe het begint bij mij. Maar goed, nog even wachten tot vrijdag. Dan weten we zeker of het niet gelukt is. Ga toch nog maar door met de Utrogestan tot die tijd.

Wanneer krijg jij weer een echo? Met de 20 weken?

15. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rittjuh, ik hoop dat het roze verlies van de utro komt. Nog een paar dagen en dan weet je het, ik duim voor een goede bloeduitslag.
    Voel je verder nog iets ?

Ik heb idd met 20 weken de volgende echo. Ik weet nog niet of we nog een pretecho laten doen( is natuurlijk wel leuk )
    Ik heb 4 juni de volgende afspraak bij de verloskundige. Dan gaan we hartje luisteren.
    Morgen alweer 12 weken.. vanaf de test leek het een eeuwigheid, maar het is toch snel gegaan.

Veel succes en een dikke knuffel.

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    He Knorretje,

Zoals verwacht is het vanochtend doorgezet. Moet wel doorgaan met de Utrogestan nog tot vrijdag, maar ik weet echt zeker dat het niet gelukt is.
    We hebben 2 juni een evaluatiegesprek en dan kunnen we hopelijk de cyclus erna beginnen met een cryo tp.

Ja, lijkt me ook leuk een pretecho. Als jullie die gaan doen, is dat dan voor of na de 20 weken?
    Kan me voorstellen dat het inderdaad heel erg lang lijkt, maar voor je het weet zit je alweer op de 12 weken :)

17. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat kl*te dat het toch is doorgezet. Vrijdag toch bloedprikken ?
    Wat wordt er zoal besproken in een evaluatie gesprek ? Ik heb er zelf nooit een gehad.
    Ik weet niet hoe ruimdenkend jullie ziekenhuis is, maar in merk van het dusseldorf topic dat daar een heel aantal dames zijn waarbij het immuunsysteem te goed werkt, en daardoor het embryo afstoot. De meeste van deze dames krijgt dan prednison oid voorgeschreven en dat blijkt toch wel te werken.
    Maar ja.... ik weet dus niet of ze dat in nederland / jullie ziekenhuis dat wel doen.
    Ik zou het zeker vragen.
    Heel veel sterke en een dikke knuffel.

18. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik kom hier nog eens even langs, als jullie me nog kennen! :)

Allereerst Knorretje, GEFELICITEERD!!!!! :D Wat een geweldig mooi nieuws!!!

Rittjuh, hoe is het met jou? Ik blijf duimen voor jullie hoor!! Ook jou is het zo gegund!

Hier gaat alles wel goed. Pepijn begint steeds meer te praten en Kiki kan ook alweer lopen.... :)

Knorretje, geniet van je zwangerschap!

Rittjuh, houdt moed! Ook bij jou moet het gewoon een keer lukken! Zou je niet overwegen om eens naar hetzelfde ziekenhuis als Knorretje te gaan?

Liefs, Duckertje

19. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja Duckertje ik weet nog wel wie je bent hoor.
    Wat gaat de tijd dan snel zeg. Leuk dat je even langs komt.
    We hebben bijna een prive topic, Rittjuh en ik.
    Met mij gaat het verder prima, last van kwaaltjes het ik bijna niet alleen erg moe na een werkdag, maar ik heb niets te klagen.
    De eerste spannende weken zijn nu gelukkig voorbij.
    En nu maar heel hard duimen en hopen dat Rittjuh ook snel zwanger mag worden.

20. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rittjuh, even een hele dikke knuffel.

Deel Deze Pagina