Nouja het viel opzich mee, maar het speelde al 3 dagen dus denk dat het een beetje gezakt was. Er was iets fout gegaan wat gevolgen heeft voor de afdeling. En ik moest mijn wachtwoorden wijzigen want er was een vertrouwlijke mail aan mij gelezen door een collega en stagiaire.
Duckertje: is dat echt zo? was me nog niet opgevallen. Misschien te maken met cyclus duur ofzo? Nathalie; oh valt dus mee. Maar ik neem aan dat je leidinggevend ook de andere mensen op het matje heeft geroepen. Zij hebben immers de vertrouwelijke mail gelezen, daar kan jij toch niets aan doen?
Nee heeft ze niet gedaan. Ik moest mijn wachtwoord wijzigen, ze vond het niet kunnen dat andere mensen onder mijn naam werken Meiden volgens mij voel ik me ei (joepie nooit zo op gelet eigenlijk). Maar het is een zeurende pijn in mijn onderbuik. Soms met steekjes links en rechts. Iemand enig idee, zoals gezegd ik heb er nooit zo op gelet
Ja, Bd het is echt zo... Ik vond het zo grappig dat jullie precies even lang zwanger zijn op de dag af, maar de dagen die nog moeten verschillen 1. Maar het ligt dus niet aan mij dat ik het niet snap. Een hele opluchting!! Nathalie, klinkt als je ei!! Groetjes, Duckertje
Heerlijk, een paar lege bladzijdes in je agenda! Wij hebben ook niet zo heel veel staan. Geven zaterdagavond een dineetje voor wat vrienden, dus daar ben ik vanaf die 's middags al zoet mee qua voorbereidingen. Maar verder gaan we het lekker rustig aan doen!
TTM, wat leuk een dineetje! Ik zit te denken of ik een taart zal maken Duckertje, grappig. Had er nooit op gelet en nu dacht ik "volgens mij is dat hem" Morgen is het precies 14 dagen geleden dat ik ongsteld werd. Nou vriendlief geluk, mag ie er weer bijna op hahahaha
Eh... ik zag het ook, maar ik zou niet weten hoe het kan... Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met wat wij hebben ingevuld bij het aantal dagen van je cyclus. Ach... het is nu ook nog maar een indicatie. Als alles goed gaat en we een termijnecho hebben gehad, dan ben ik benieuwd naar wat mijn ''echte'' uitgerekende datum gaat worden! Je kan zomaar een paar dagen vooruit of achteruit worden gezet...
Jáá, dat wil ik ook weer eens gaan doen. Onze oven was een hele tijd stuk, en al die tijd zei ik: als ie het weer doet, dan ga ik eens wat proberen te bakken. Nu doet ie het sinds een poos weer, en wie heeft er nog steeds niks geprobeerd? Juist! Trouwens... volgens mij moet je een eitje gaan bakken...
@ Nathalie: Ow ja... das waar! Maar wel handig dat je nu ongeveer weet wanneer je ei is! Dan kan het volgende maand haast niet missen!
Hoi meiden, ik heb even bijgelezen, maar zelf niet echt veel te melden. Heb het dan ook razend druk met werken, dus ga daar weer mee verder! Alvast een fijn weekend! Groetjes DutchDiva
hallo, voor mij is de 2e ronde inmiddels begonnen, we kunnen weer aan de klus moet ook veel werken erg druk bij ons, ook overwerken, dus ik probeer op de hoogte te blijven, maar zal zo af en toe iets laten weten... fijn weekend allemaal..
Wat is het hier rustig Hopelijk is iedereen aan het genieten van het weekend! Hier nog even wachten tot mannetje thuis komt en dan lekker een avondje ontspannen op de bank zitten. Fijn weekend nog! Groetjes DutchDiva
Zo, er is een hoop geschreven de afgelopen dagen Was echt gesloopt vrijdag na werk, dus heb lekker op de bank gehangen en tv gekeken. Verder het hele weekend niet heel veel gedaan eigenlijk behalve beetje schoongemaakt. Iedereen een leuk weekend gehad?
ik had zo ongeveer hetzelfde weekend als jou hahaha alleen moest ik zaterdag nog permanenten daarna verjaardag tot in de late uurtjes, vandaag was ik echt kapot, maar wel schoongemaakt enz.. verder een prima weekend hoor liefs
Ik heb zaterdag gewerkt en vandaag lekker vrij. Even naar de stad geweest en mijn mannetje heeft ons mee uit eten genomen daarna, heerlijk!
Hallo Dames, Ik ben er even een paar dagen tussenuitgeweest. Griep. Ik ben nog niet helemaal de oude maar ik voel mij gelukkig niet zo min als vandeweek. Spannend mijn NOD komt eraan. Ik probeer te ontdekken of ik wat van de genoemde symptomen van TTM heb waargenomen, dat wil niet echt lukken als je de griep hebt. Gisteren eventjes naar vrienden geweest, daar wel 2 rosetjes gedronken, laten dacht ik. Hmmm was dat verstandig?? Meer heb ik niet te vertellen. Ik zal even de lijstjes updaten.
Yojo66: NOD> BD81: NOD> Zwanger! Koekeloerie: NOD> Nathalie3004: NOD> Esli4: NOD> Arr77: NOD> 23 november 2010 ToTheMoon: NOD> Zwanger! Nina: Zwanger! Rittjuh: NOD> 10 december 2010 Faye24: NOD> Mare: NOD> ClaudiaK1985: NOD> DutchDiva: NOD> Duckertje: NOD> ? Milaatje: NOD> MOM: NOD> Wat ontbreekt graag aanvullen hoor. En sorry voor degene die ik vergeten ben. Ik heb het niet helemaal scherp op het netvlies meer staan van de namen en data.