Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Arr paar daagjes en wie weet!! Ik duim voor je

2. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Dat is lief van je Bd.
    Ik hoop het ook, het is heel spannend. Er is de laatste paar dagen wel een knop om gegaan. Ook met boodschappen doen denk ik erbij na. Ik heb geen rosbief en filet american in huis gehaald, wat ik beide erg lekker vind. Die 2 wijntjes had ik al twijfels over (maar ik had het gedaan om geen argwaan te krijgen bij de vrienden van ons).

Nu zit ik wel met het volgende (omdat ik altijd te veel nadenk);
    Komend weekeind gaan we met mijn schoonouders met de camper naar de kerstmarkt in Munster en blijven ook een nachtje slapen (vind mijn schoonmoeder zo gezellig). Op de kerstmarkten wordt er wel gluwijn geschonken. Hoe moet ik hiermee omgaan als ik nu positief test en mijn schoonmoeder vraagt of ik een wijntje wil??? Ik vind het nog te vroeg om dan te zeggen dat het zover is.
    Mijn vriend zegt zo van eerst afwachten of het zo is en dan zien we wel verder.

Wanneer gaan jullie, Bd en TTM, het aan jullie ouders en schoonouders het vertellen? Met 8 weken incl de foto van de echo?

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Yojo66: NOD>
    BD81: NOD> Zwanger!
    Koekeloerie: NOD>
    Nathalie3004: NOD> 04 december 2010 (maar ik ga nog voor een ongi :D)
    Esli4: NOD>
    Arr77: NOD> 23 november 2010
    ToTheMoon: NOD> Zwanger!
    Nina: Zwanger!
    Rittjuh: NOD> 10 december 2010
    Faye24: NOD>
    Mare: NOD>
    ClaudiaK1985: NOD>
    DutchDiva: NOD>
    Duckertje: NOD> ?
    Milaatje: NOD>
    MOM: NOD>

Arr, ik zou dan zeggen dat ik er niet zoveel zin in heb oid :D
    Ik ga iig voor je duimen!!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wil eerst de echo afwachten en dan gaan we het wel vertellen ja. Woensdag naar de vk dus weet dan ook wanneer de eerste echo is.

Misschien zeggen dat je medicijnen hebt waarbij je niet kan drinken?? Wanneer ga je testen??

5. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Ik zit te twijfelen wanneer ik ga testen. Omdat ook mijn menstruatie 2 dagen langer duurde en mijn ei dan ook later was, dmv ovutests. Dan kan het zijn dat mijn NOD ook opgeschoven is. Dus houdt ik het op donderdag/vrijdag.

Spannend Bd om naar de vk te gaan.

Zin zou best door de beugel kunnen maar ik heb nog al een schoonmoeder die dan doorvraagt dit ook zo met medicijnen gebruik. Waarvoor dan en waarom niet.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zeg je dat je blaasontsteking hebt en aan de antibiotica bent :D

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey Girls!

@ Arr: Hopen dat je je snel weer beter gaat voelen zeg! Maar... oeh, wat spannend joh!!! Wel jammer dat je eventuele symptomen niet kan ontwaren van die van de griep... :( Maar ja, je hoeft niet eens symptomen te hebben, om zwanger te zijn! Dat van die rosé is op zich nog niet eens erg hoor, mocht je in verwachting zijn. Dit heb ik ook gewoon gehad toen ik nog niet wist dat ik van mijn eerste in verwachting was. En ze is kerngezond! :D Zodra je een vermoeden hebt of al positief test, dan gewoon echt geen druppel meer! En wat betreft je schoonmoeder: Dan heb je gewoon last van een blaasontsteking en ben je aan de antibiotica. Deze smoes ga ik denk ik ook maar eens toepassen in het weekend van 4 en 5 december. Deze 2 dagen vier ik het met mijn familie en schoonfamilie. Zucht... Wordt wel lastig. Ze houden mij altijd erg in de gaten de laatste tijd. En als ik, als grote liefhebber van port en wijn, ineens met een feestje niets van dit alles aanraak... ;) Moest met het dineetje afgelopen weekend al liegen tegen een persoon die er dan ook weer bij zal zijn! Hmz...

Ik heb trouwens vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik mag 21 december voor een intake en een termijnecho. Ik zal dan ongeveer 9 weken zijn. Pfff... Nog 4 hele weken! :$ Als de echo goed is en het hartje klopt, dan denk ik dat we het wel gaan vertellen aan ouders, schoonouders en directe familie.

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    21 december pfffffff sjee zeg!! Dat duurt echt nog lang hahaha. Ik zou ook al wel ff binnen willen spieken hoor!
    We hebben de 19e familiefeest, dus zou leuk zijn als ik het dan kon vertellen tegen iedereen. Doe dat alleen wel als ik een echo heb gehad. Even zekerheid hebben (alhoewel je het dan nog niet zeker weet natuurlijk...).
    Ik heb as. woensdag afspraak bij vk en moet daarna afspraak maken voor echo. Bij ons willen ze dat je voor de 8 weken op intake bent geweest. Geen idee waarom, maar ik vind het prima.

Ik ben echt een liefhebber van biefstuk, en dat weet iedereen ook, nou die vlieger gaat natuurlijk ook niet op. Dus met etentje moet ik gewoon een echo hebben gahad, weet anders niet wat voor smoes ik moet gebruiken hahaha

9. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Toch maar even een banner van ZP aangemaakt. :D Klopt wat meer met mijn agenda!

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Arr; hou ons op de hoogte, spannend!

11. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ja, hahaha... Hopen voor je dat je dan net een mooie echo hebt gehad! Kan mij herinneren dat ik de vorige keer met 8 weken al mocht komen. Maar ach... dan kan een week er ook wel weer bij... ;) Hoe voel jij je?

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ja vorige keer had ik ook met 8,5 week een echo. Hoop dat ik woensdag dus meteen mag bellen voor een afspraak.
    Heb ik de 19e in ieder geval een goeie smoes om geen biefstuk te eten hihi

Voel me eigenlijk best goed. Niet misselijk of iets, soms wel gevoel dat ik niet wil en kan eten, maar niet ziek.
    Wel gevoelige buik.
    Voor de rest helemaal geen klachten, hoop maar dat het allemaal goed is.
    Jij?

13. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Dat zal ik doen.
    Het enige wat ik kan vertellen is dat ik nog geen ongi gevoel heb.
    Meestal krijgt ik een opgeblazen gevoel een dag van tevoren en heb dan het idee dat ik geen enkele broek meer pas.
    Ik heb wel last van duizelingen (donderdag veel erger dan vanmorgen, meer licht in het hoofd) had dit ook met de griep van afgelopen week. Dus weet niet wat wat is. Net zoals TTM zegt. Kan niet los zien wat bij wat hoort.

Ik denk dat ik die smoes ook zal gaan gebruiken als het nodig blijkt te zijn. Ik was zeker ook niet van plan om dan een nog iets van drank te drinken. Dat leugentje om bestwil lijkt mij erg moeilijk. Ik ben nogal een openboek om het zo maar te zeggen.

@TTM; Raar dat je zo dan pas een intake hebt. En vervelend dat het dan nog zo lang duurt.

Voor jullie beide een leuke cadeautje om zo rond de feestdagen te vertellen.

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Arr: Spannend! Nog even deze dagen doorkomen :D

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Rittjuh jij moet ook aan de klus zie ik. Succes!

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, we zijn al goed bezig haha. Daar kan het dus niet aan liggen. Sinds dag 7 ofzo klussen we om de dag of vaker :p
    Miss is deze keer mn cyclus korter (of nog langer), dus vandaar. We gaan het zien...

17. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meid, goed bezig!!! :D En dan maar wachten hè!

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik had volgens mij met 10 weken een echo. Maar ik heb ook niet direct de vk gebeld toen ik wist dat ik zwanger was.

Dit weekend weer crea geweest :D

19. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Zo dat ziet er nog eens lekker uit, mijn maag begint spontaan te knorren.

20. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hier gaat alles prima! Ik heb niet zo heel veel last van kwaaltjes op dit moment. Sneller moe, constant honger en af en toe een steekje in mijn onderbuik. En de laatste paar dagen vanaf de middag heel veel moeten plassen. Mijn eczeem is, mede door het zalfje, een heel stuk afgenomen. Daar ben ik dus erg blij mee!

Deel Deze Pagina