Wow dat ziet er echt mooi uit. Dat is dus geen hobby voor mij zie ik al wel; binnen 2 weken 10 kilo er aan TTM: honger? Ik juist echt niet. Zo zie je maar dat het kan verschillen. Voor mij doen maar goed ook hoor, anders groei ik helemaal dicht.
Die ziet er lekker uit!! Hier zit ik een beetje in een dipje..... Mijn eisprong zit eraan te komen en we hadden van het weekend besloten er toch voor te gaan. We zagen het helemaal zitten.... Alles was nu goed wat m'n medicatie betreft, maar nu blijkt dat ik de pillen die ik een keer in de twee weken gebruik niet mogen als je zwanger wilt worden..... Er moet dan minstens een menstruatie tussen zitten... Had ik dat nu in de gaten, ik had hier even niet bij stil gestaan... Ik voelde me van het weekend super, maar sta nu weer met beide benen op de grond. ... Toch maar weer aan ons oude plan vasthouden... December, kom maar op!! Arr, voor jou wordt het spannend deze week! TTM en BD, goed dat alles goed met jullie gaat!! Het lijkt me echt zo'n heerlijk gevoel! Groetjes, Duckertje
Duckertje, dikke knuffel meid!!! Kan me voorstellen dat je even een dipje hebt! Gaan we samen voor december
Tjonge Duckertje wat een domper om het zo maar te zeggen. Heel jammer, succes met het doorkomen van deze periode. Het wordt zeker spannend. Als ik iets te melden heb dan laat ik het jullie weten. Ik probeer mijzelf niet gek te maken. Lukt ook niet zo snel want vriendlief is wel zo realistisch.
Lief va je Nathalie! Idd, samen voor december!! Dat we dan maar snel zwanger mogen zijn! Groetjes, Duckertje
@Duckertje: ah nee, wat balen!!! Maar inderdaad, dan moet het in december maar meteen jullie maand zijn @TTM en Bd: fijn dat het zo goed moet jullie gaat en wat een dilemma's haha. Nee, leuk om te lezen hoor en ik hoop echt dat jullie echo's schitterend mogen zijn! @Nathalie: wat een prachtige taart, echt geweldig! Hier gaat alles zijn gangetje al voel ik me wel een beetje raar. Ik heb het idee dat het deze maand niet raak is (geen symptomen en ik denk dat mijn ei eerder was...), dus nu kan ik niet wachten tot ik ongie word zodat ik weet wanneer we de nieuwe ronde in gaan, echt zo stom...pfff als ik mezelf nu al gek ga maken hoe moet dat dan zijn als ik wel denk kans te hebben Groetjes DutchDiva
Ik slik die pillen als onderhoud voor m'n huid, om een gist infectie tegen te gaan. Ik gebruik ze iedere eerste en vijftiende van de maand, sinds een jaar. Maar dat is nu zo'n routine geworden dat ik er niet bij stil heb gestaan... Maar ik ben er per direct mee gestopt! Volgende week moet ik terug naar de dermatoloog dus dan ga ik het nog maar eens overleggen... tijdens de zwangerschap mag het zoiezo niet. Maar het stond niet duidelijk in de bijsluiter, dus ik had de apotheker gebeld, gelukkig maar, achteraf gezien! Ik was net heel erg teleurgesteld, ben ik nog wel, maar ik zie het ook positief. Stel je voor dat ik het niet even gecheckt had, dan waren we misschien veel verder van huis! En ik heb net een heel goed gesprek gehad met m'n moeder. Ze wist wel dat we er aan wilden beginnen, maar niet hoe en wat en wanneer.... Ik heb net echt m'n hart kunnen luchten bij d'r en het is nu gelukkig geen geheim meer. Voelt eigenlijk echt als een opluchting.. Ze was zo lief! En ik ga onszelf eens lekker verwennen met pannenkoeken, heb ik zo'n zin in! Normaal lust ik ze eigenlijk helemaal niet, maar vandaag moet het gewoon! Je zou er haast iets van gaan denken! DutchDiva, waarom denk je dat het niet gelukt is? Op welke dag in je cyclus zit je nu? Bedankt voor jullie meeleven! Doet een mens goed!! Groetjes, Duckertje
Hallo Ladies. Ik ben 7 oktober gestopt met de pil. Heb toen een normale cyclus gehad, en we zij nu bezig met ronde 2. ik heb na het stoppen met de pil niet gewacht met klussen....Tja je weet maar nooit. Mag over twaalf dagen pas testen. maar ik vind het wel moeilijk hoor. Hebben jullie hier ook last van, dat je bijna niet kunt wachten? Groetjes Knorretje
Duckertje lekker dat je je hart hebt kunnen luchten. Scheelt toch altijd weer. Succes meid en ik hoop dat het snel raak is!
@Duckertje: wat fijn dat je je hart hebt kunnen luchten en ze zo lief was! Ik kon het deze week ook niet meer geheim houden voor een vriendinnetje en het is echt fijn om iemand te hebben die er van af weet en die blij voor je is dat je er voor gaat, etc. Denk wel dat ik het bij mijn ouders volhou om niks te zeggen. Ik denk dat het deze maand niet gelukt is, omdat ik nu op dag 22 van mijn cyclus zit en vorige maand denk ik dat ik mijn eisprong op dag 20/21 had terwijl ik nu denk dat mijn eisprong al rond dag 17 was. Ik weet niet, ik wacht maar af. Ben wel benieuwd hoe lang mijn cyclus deze keer is. Groetjes DutchDiva
Zo, weer een nieuwe werkdag Was gister echt zo moe dat ik gewoon om 21.30u al in mn bedje lag haha. Misschien komt het van het vele klussen Vanavond maar weer aan de bak. @ Knorretje 85: Welkom! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Ja, het liefst wil ik nu weten of het raak is haha. Zou een hoop zenuwen schelen denk ik zo. Maar helaas... Wachten, klussen en wachten...
Goedemorgen dames en welkom knorretje85. @ Duckertje, wat een lieve moeder heb je. Geeft een lekker gevoel om je hart te luchten bij iemand die je zo goed kent. Momenteel heb ik ook een vriendin die het weet dat we er voor gaan en ook erg meeleeft. Het is gewoon prettig dat je bij iemand terrecht kan naast dit forum dan. Hmm lekker pannenkoeken of pannekoeken laat ik dat vanavond eens maken. Nog niets te melden hier. Begin het wel spannender te vinden.
Het was idd heel fijn mijn hart te luchten bij m'n moeder... Ze is eigenlijk m'n beste vriendin en dan is het soms toch moeilijk om het geheim te houden. En ik voel me er nu heel goed bij! Ook fijn dat jij het bij een vriendin kwijt kon, DutchDiva! Een andere goede vriendin van mij weet het ook nog, maar die woont in Oostenrijk dus die kan niet zo maar iets aan iemand verklappen! Ik ben ook benieuwd hoe lang m'n cyclus nu gaat zijn! Ik hoop echt dat het geen 37 dagen weer is... Waarschijnlijk valt m'n volgende eisprong rond kerst, is wel spannend dus... Dan is vriendlief ook thuis, dus dan hebben we vast veel klus plezier! Ik heb nog nooit de dagen zo afgeteld tot kerst.... Rittjuh, ik hoop dat het klussen zijn vruchten afwerpt! Arr, bij jou is het echt spannend! Ik blijf voor je duimen! Ennuh.... eet smakelijk vanavond! Hier hebben ze gesmaakt!! Met onze zwangere dames ook alles oke?! Groetjes, Duckertje
Daar ben ik weer! @ Knorretje: Gezellig dat je mee komt kletsen! Nog 11 dagen tot testen hè. Ja... dat lijkt dan echt een eeuwigheid! Maar heel veel succes met wachten, we zullen voor je duimen! @ Duckertje: Jeetje... dat is dan echt balen! Maar wel goed van je dat de dit tijdig hebt gezien! Nog even geduld hebben dus meis... En dan er in december echt helemaal voor kunnen gaan is dan een erg fijn vooruitzicht, toch?! @ DutchDiva: Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten... Altijd zo vervelend hè, dat je een poos in onzekerheid moet zitten. Maar wie weet!!! @ Arr: Meid, wat spannend!!! Hou je ons niet al te lang in spanning? Wat ga je eigenlijk doen... vandaag al een testje wagen of toch nog een paar dagen wachten als je ongi uitblijft? @ Rittjuh: Hahaha... ja, het is hard werken hoor. Hier gaat alles zo z'n gangetje! Heb op dit moment niet echt last van veel sypmtomen. Af en toe een steekje in mijn baarmoeder en bij vlagen erg moe. Prima te doen dus! Ben alleen zo onzeker! Maar ja, dat hoort er ook een beetje bij! Ik probeer in iedergeval er lekker van te genieten! Alleen... ik ben heel ergaan het twijfelen wat mijn mannetje en ik moeten doen wat betreft het grote nieuws vertellen, en dan vooral wanneer! Mijn buik begint nu al te groeien! Echt niet normaal. Weet dat het alleen nog maar mijn darmen zijn, maar toch! Ben ik nou zo'n freak of nature? Als ik mijn buik laat hangen dan lijkt ik al bijna 5 maanden. Ik ben dus bang dat mensen het al vrij snel kunnen zien, aangezien ik verder vrij lang en smal ben. Straks lukt het mij waarschijnlijk niet eens meer om mijn buik in te houden. Je blijft het nu al een beetje zien. Ik zou het niet leuk vinden als familie er al naar gaat zitten vissen als ze een vermoeden hebben. Dan is de grote verrassing weg, want doorliegen gaat mij dan niet lukken. Ja, dilemma's genoeg dus, DutchDiva. En dat in combinatie met geen alcohol drinken tijdens het weekend met Sinterklaas... Ow jee! Denk dat we het toch maar in dat weekend vertellen aan de ouders en directe familie. Dan maar niet wachten tot na de eerste echo. Misschien vind ik het ook wel fijner dat ze het al weten. Mocht het fout gaan, dan hoef je niet al teveel uit te leggen... En dan kan ik mijn verhaal echt kwijt bij mensen die mij dierbaar zijn. Pfff...
Goedemiddag dames!!! Knorretje welkom! TTM, fijn dat je nog nergens last van hebt! En ik snap wat je bedoeld met vertellen! Wij hebben het aan directe familie en super goede vrienden, met hetzelfde idee als wat jij zegt.
Ik weet het niet wat ik ga doen. Hoort een opgeblazen gevoel ook bij de symptomen van zwangerschap? Want dat heb ik vanaf 11 uur vandaag. Nog geen krampen ofzo alleen mijn darmen zijn van de griep nog niet helemaal op orde of kan dit ook iets zijn?? Zo langzamerhand gaat er, ondanks dat ik mij voorgenomen heb om niet te veel na te denken, allerlei spoken door mijn hoofd. Mede doordat mijn borsten halverwege de zijkant naar boven toe erg gevoelig zijn. Mijn duizeligheid komt en gaat, terwijl ik goed en voldoende eet. Ik vanmorgen tijdens een overleg bijna over mijn nek ging toen een collega naast mij ging zitten die stevig rookt en die geur bij zich draagt. Zelfs de warme choco uit de automaat op het werk smaakt anders, of de automaat is niet goed schoongemaakt. Of zijn dit spoken die ik graag wil zien?? HELP ik wordt gek van mijzelf als ik dit zo terug lees.