Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ TTM: Je moeder heeft het gelukkig niet in de gaten gehad toch? Op hoeveel weken zou je zitten met Sinterklaas? Nog ff verborgen proberen te houden dus ;) Heb je nog geluk dat je in de winter zwanger raakt, want in de zomer kan je moeilijk met truien enzo gaan lopen. Dan trek je pas de aandacht haha.

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Bij mij weet ook bijna niemand dat we er mee bezig zijn. Mijn moeder weet wel dat we ooit kinderen willen, maar niet dat ik al gestopt ben met de pil en we er echt voor gaan. Sommige mensen zeggen ook dat we nog te jong zijn, maar goed, wil het gewoon erg graag. En we hebben allebei werk en een huis dat groot genoeg is, dus waarom niet?!

Ik heb het aan een nichtje van me verteld en aan mn beste vriendin. Diegene die al 2,5 jaar zwanger probeert te raken. Verder weten nog 2 bevriende koppels van ons het. Dat was het eigenlijk haha.

3. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    #563 arr77, 25 nov 2010
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
    Goedemorgen,
    Helemaal mee eens!!!! Rittjuh, Op roze....die hap. We werken er allen hard voor.
    Niet iedereen op de lijst is bij het dit clubje niet meer zo actief hier. Hoe kan dat? Zijn we niet gezellig genoeg? Nu weten we ook niet hoe het met hen gaat.

Bij ons zijn 2 mensen die het weten dat we ermee bezig zijn. Mijn schoonzus en mijn vriendin en die vertrouw ik wel dat ze niets vertellen.
    Mijn schoonmoeder en moeder willen het heel graag dat wij kinderen krijgen (laten we het eerst maar bij 1 houden als het gegund is)
    Mijn moeder vooral. Maar ze heeft mij alleen een keer gevraagd of wij wel kinderen willen. Meer vraagt ze er niet naar.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!

Arr, ik hoop dat je snel positief test!!!

Bij ons weten best veel mensen het al :D
    Mijn moeder en zus, schoonzus, 4 beste vriendinnen (waarvan er 3 zelf ook gestopt zijn).

Verder weinig nieuws hier. Vanavond ff de stad in, zal wel mega druk zijn. Even kijken of ik nog een cadeau kan scoren voor Julian. En ik wil graag de opvouwbare slee :D

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Niemand weet het hier behalve ik en mn vriend :D
    Mn moeder zit wel de hele tijd te ouwehoeren waardoor ik twijfel of ze het eigelijk misschien wel weet maar verder hou ik gewoon mijn mond. Ook omdat er iemand in mn omgeving maar niet zwanger kan worden en ik dus nu nog niet aan de grote klok wil hangen, eerst kijken of het lukt.

6. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Rittjuh: Ik denk dat ze het niet in de gaten heeft! Maar je weet het maar nooit met moeders... ;) Het is inderdaad maar goed dat het geen zomer is, dan viel ik meteen door de mand! Haha!

7. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hey Rittjuh,
    Hoe oud ben je als ik vragen mag?
    Ik zelf ben 25. Ik heb het alleen een hele goede vriendin verteld dat we aan het proberen zijn. Met haar kan ik echt goed praten.
    Zij vind het helemaal niet te jong of zo.:D
    Mijn moeder kreeg haar eerste kind toen ze 20 was.het was toen heel gewoon. als je zelf zeker bent, zie ik niet waarom je nog een paar jaar zou wachten....;)

Veel suc6 verder;)

8. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    De afweging om er voor te gaan beslis je met z'n 2-en en dan neem je tenminste ook door, neem ik aan, of je er klaar voor bent om de verantwoording te dragen of niet. Onafhankelijk hoe oud of jong je bent. Ouders van de stellen kunnen daar hun eigen opvattingen over hebben, die kunnen het zo noemen dat je nog te jong ervoor bent, terwijl ze misschien bedoelen dat ze de stellen nog niet in staat zien om voor kinderen te zorgen.

Maar dit is mijn mening, begrijp mij niet verkeerd ik bedoel het goed.

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Bij ons weet ook niemand het ( maar vind het heel moeilijk om m'n mond te houden), alleen jullie. Ben dus blij dat ik hier alles kwijt kan.

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Bij ons weet wel iemand het.... Belt mijn vriend net op; heb me versproken tegen collega, maar die houdt zijn mond wel ... Jaja pffff :)

11. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ik ben ook 25
    mijn moeder weet het sinds afgelopen weekend, ze dacht het al hahaha... ze vond het niet erg, ze zei al as het vorig jaar of 2 of 3 jaar terug, ze vond het hartstikke leuk hahaha...
    ik hoop dat wij en natuurlijk jullie ook deze maand het goede nieuwss kunnne brengen, zou leuk zijn rond de feestdagen, ik heb dit weekend mijn ei en mag 12 december testen, op de dag dat me vriend jarig is:D
    liefs

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik ben 24 (word in januari 25) en mijn vriend is 26 (wordt in maart 27). Sinds april hebben we een koophuis en nu ook kamers genoeg (het is een 5 kamer woning) en die moeten natuurlijk wel gevuld worden ;) We wonen nu ook in een kindvriendelijke buurt, dus wat ons betreft mogen ze komen haha ;)

Wij vinden zelf dat we er nu gewoon klaar voor zijn. Hebben allebei een baan en verdienen goed genoeg. Natuurlijk heb je minder te besteden, maar dat is iets waar we zelf voor kiezen. Het hoeft allemaal niet zo duur. Een all inclusive vakantie in Turkije is leuk, maar met een kleintje is een camping geweldig. Dus ja, het is net wat je zelf wil natuurlijk.

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Het was meer de oma van mijn vriend die zei dat kinderen heel veel geld kosten en dat we eerst nog samen moeten genieten, maar ik weet zeker dat ze superblij zal zijn als het zover is hoor :D
    We twijfelen zelf ook helemaal niet en wij moeten het natuurlijk gaan doen samen haha ;)

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hahaha, daar moet je dan maar op vertrouwen 8)

15. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    1
    36
    NULL
    NULL
    Rittjuh.

Zo te lezen zijn jullie er wel klaar voor;):D
    Nu nog hopen op een posi test....;)

Groetjes Knorretje

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Zo, ik heb het een paar dagen te druk om langs te komen en moet meteen 3,5 pagina lezen ;)

Hier weten naast mijn man en ik niet veel mensen dat we voor een kindje willen gaan, alleen een hele goede vriendin van mij. Bij haar heeft het even geduurd voor ze zwanger was, maar ze vin het het super leuk dat wij er nu ook voor gaan. Af en toe is het wel moeilijk om mijn mond te houden, maar ik beperk me toch maar tot haar en uit de rest hier op het forum haha.

Groetjes DutchDiva

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bd, laten we idd maar hopen dat die collega zijn mond houdt. Maar waarschijnlijk is je vriend gewoon super trots en heeft hij gewoon z'n mond voorbij gepraat! :)

Arr, is er al nieuws??

Ik heb van de week iets heel slechts gedaan.... Ik ben een beetje een fan van eendjes en nu zag ik bij een kinderzaak wat dingetjes liggen van het merk Bam Bam. Ik dus op internet gestruind en nu bleek er een hele website van te zijn!
    En nu heb ik dus al wat neutrale dingen besteld, ik kon het gewoon niet laten! Een eendjes mobiel voor boven de box en een knuffel eend en konijn! Zo leuk en schattig!
    En als het goed is komen ze het zo brengen..... :)
    Ik weet nu ook al hoe ik de baby kamer wil gaan doen.... help!! ;)
    Het is helemaal de verkeerde volgorde, maar nu voelt het toch een beetje alsof we al bezig zijn....

Groetjes, Duckertje

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat is toch leuk Duckertje!!! Wij hebben al heel veel dus niet veel meer nodig, helaas :D

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het is ook heel leuk Nathalie! :) Het voelt alleen een beetje alsof je iets doet wat niet mag...
    Stel je voor dat ik al van alles heb en het lukt niet.... Daar ben ik een beetje bang voor...

Maar het is wel heel leuk en ik geniet er echt al van!! :D

Groetjes, Duckertje

20. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Bd: Pfff... lekker is dat! :D Maar hij is er dus blijkbaar erg trots op! Die collega zal vast z'n mond wel houden.

@ Mom: Ik ben ook 25! in januari 26. 8) Een mooie leeftijd om te beginnen toch?! Wat leuk dat je NOD op de verjaardag van je vriend valt! Zal écht een heel leuk cadeau zijn!!! Stel dat je dan zwanger bent, wanneer wil jij het dan gaan vertellen aan de ouders en familie?

@ Rittjuh: Heerlijk om alles al mooi op orde te hebben! Als jullie vinden dat jullie er klaar voor zijn, dan is dat zo! Lekker al die kamers vullen! :DHeeft de rest niets over te zeggen. En qua geld... tja, je kunt het inderdaad zo duur maken als je wilt! Je hebt tegenwoordig keuze zat wat betreft inrichten van de babykamer, vakanties en extra's. Komend jaar moeten we het even met minder gaan doen, omdat mijn mannetje van baan gaat wisselen en eerst een opleiding krijgt. Maar het scheelt dat we het meeste al hebben. en toen we voor onze eerste alles moesten aanschaffen, toen hadden we ook flink wat mazzeltjes. Verder gewoon lekker je eigen smaak volgen en misschien wel zelf wat leuke dingen maken of opknappen!

@ DD: Ja, kijk maar uit! Echte kletstantes hier! :D Maar ik snap wat je bedoeld met proberen het voor je te houden! Wat ga jij doen als je dan positief hebt getest? Dan wordt het nog lastiger... ;)

@ Duckertje: Aha! Nou snap ik waarom je duckertje heet! :D Eendjes! Of zit ik er weer helemaal naast... 8) Maar dat ''iets slechts gedaan hebben'' valt wel mee hoor! Hahaha! Als je helemaal weg bent van eendjes, en nú hebben ze daarvan wat in de collectie, dan moet je het gewoon kopen! Anders is het met een paar maandjes weg en krijg je er tegen die tijd toch spijt van dat je het toen niet had gekocht... Gewoon alvast gaan genieten van de voorpret meid!
    Het is dat ik niet veel meer nodig heb...

Deel Deze Pagina