Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Wow... spannend zeg! Dat belooft wat!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij gaan dit keer voor een meisje, heb de namen al nu moet het alleen nog gebeuren ;)

Nee hoor, als hij/zij maar gezond is dat is het belangrijkste.

3. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @Dutchdiva, dank voor de uitleg.

@nathalie, lekkere grappenmaker hoor. Maar wel leuk en ook wel lief dat hij zo denkt.

@Rittjuh, het is zeker spannend.

Ik zelf ben 33 en mn vriend is 31, door een aantal gebeurtenissen in de afgelopen jaren hebben we nu pas de stap kunnen en durven zetten.

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ ToTheMoon - Het gaat nu met die ontsteking wel goed. Die is volgens mij wel weg. Mn kuur is in ieder geval afgelopen en moet begin november terug voor controle. Heb alleen sinds afgelopen donderdag last van de linkerkant van mn zij. Mag van de doktersassistente niet langskomen, want die denkt dat het te maken heeft met de aanhechting van mn spieren (verkeerde beweging of iets dergelijks). Donderdag ga ik weer werken en dan is er een fysio op werk waarschijnlijk die er dan even naar kan kijken. Dan hopen we idd maar dat dat het probleem is!

5. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @Rittjuh, fijn dat het al beter met je gaat. Vervelend dat je nog wel last heb van je linkerzij ik hoop voor je dat het een verkeerde beweging is geweest en niet wat anders.

Ik heb ook een pendel gevraagd, ben benieuwd.

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Marit en Faye welkom! Klets gezellig mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik werk ook niet met ovulatietesten. Ik hou me redelijk aan mijn banner en we klussen daar gewoon omheen. Vorige keer uiteindelijk ook gelukt, dus we hopen dat het nu ook zo lukt.

Ik weet in ieder geval zeker dat ik deze maand niet zwanger ben; in het ziekenhuis hebben ze een test gedaan en een echo en die waren beide negatief (of positief zoals zij het noemen).
    Neem nu dus even goed de rust en dan gaan we er volgende maand weer tegenaan.

Hoe kan je dat pendelen aanvragen?

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ben eind van de middag toch maar even naar de dokter geweest. Mn eigen dokter is er deze week niet, dus het was een vervanger. Ze denkt dat het een ontsteking is aan mn middenribzenuw. Ja ja, zo kom je er nog eens achter wat er allemaal in je lijf zit ;) Heb nu diclofenac meegekregen. Deze pijn kan helaas wel 6 weken aanhouden en ook met deze medicijnen wordt afgeraden zwanger te worden. Dus ik hoop heel erg dat ik de medicijnen niet lang nodig heb, zodat we in ieder geval volgende maand voor de baby kunnen gaan :D

Even een vraagje.. Is bij jullie de natuurlijk cyclus inmiddels al terug? Ben echt benieuwd hoelang dit gaat duren.

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Bd81, ik heb de meiden een pb gestuurd. Daarin mijn naan (voor en achter) en geboortedatum gezet en uiteraard wat je wilt weten. Ik wilde maand van zwanger worden weten en geslacht.

Rittjuh, ik had bij mijn vorige zwangerschap gelijk een normale cyclus. Werd ongesteld van de pil (augustus) toen 28 dagen later weer (september) en toen ben ik zwanger geworden.

Ik heb net weer een pendel gekregen :D
    Weer januari 2011 en weer een jongen hahahaha

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Nathalie3004: Dat is inderdaad lekker snel haha. Hoop dat het bij mij ook zo is, dan kunnen we er volgende maand gewoon voor gaan!

10. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Even snel wat anders... Ik zag dit net voorbij komen!
    Rosmagazine Misschien wat voor de paardrij-dames? ;)

11. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Rittjuh: Nou ja zeg, zo blijf je bezig... Hopelijk ben je snel van deze pijn af én van die medicijnen! Bij mij is trouwens mijn natuurlijke cyclus al weer terug. De eerste duurde 26 dagen. Nu even afwachten wat de tweede gaat doen. Ik hoop dat ie zo kort blijft... Maar kan me nog herinneren dat, voordat ik zwanger werd van de eerste, het wel iets opliep in aantal dagen. Toen was de eerste 24 dagen, de tweede 26 dagen en de derde... Toen was ik zwanger! Dus ik wacht rustig af! En dan gaan we er voor!!!

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Bij mij was eerste keer na stoppen 24 dagen, dus vind dat wel netjes.
    Toen we bezig waren voor nummer een lag het steeds rond de 26 dagen, dus ook lekker kort.

13. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @Ruttjuh wat naar voor je. Beterschap en sterkte ermee.

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Bedankt allemaal voor de beterschapswensen! De Diclofenac lijkt aan te slaan, want heb momenteel eigenlijk nergens meer last van. Voor de zekerheid slik ik het morgen nog even door, maar daarna lekker stoppen en hopen dat het weg blijft. Kunnen we tenminste eindelijk gaan beginnen haha. Deze maand zal mn eisprong al wel geweest zijn, dus dan wordt het sowieso november. Ben echt benieuwd hoe lang het duurt voordat we allemaal zwanger zijn :)

Lezen jullie wel een boeken of tijdschriften over zwangerschap? Heb zelf het boek 'Zwangerschap voor Dummies' aangeschaft, omdat we voor ons 1e kindje gaan en nog lang niet alles weten. Is ook wel leuk om af en toe een stukje te lezen erover.

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rittjuh, fijn dat het weer beter gaat met je! Hopen dat het zo blijft en jullie snel aan de slag kunnen!

Gisteren even de stad ingeweest en lekker geshopt. Morgen nog even met mijn zus en mams en dan hopen dat we goed de winter in kunnen :D

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Het is rustig hier....

17. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ja... erg rustig! :(

18. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ja, bij de eerste ook veel gedaan! Tijdschriften die bij een vriendin lagen, en later bij mij in de brievenbus vielen. Hoorde bij één van die gratis zwangerschapsdozen... En ook in het begin een boek gekozen als cadeautje die je kreeg bij moeders voor moeders. En natuurlijk zwangerschapspagina! Heb ik best veel aan gehad! Al die ervaringen en informatie van andere moeders!

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Niet veel te melden, maar even zorgen dat het niet zo rustig meer is ;)

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik las heel veel wij jonge ouders, geweldig blad vond ik dat.
    Verder had ik nog een boek gekregen van een vriendin.

Hier alles goed. Zoonlief slaapt al sinds half 8 gisteravond dus die zal het wel nodig hebben. Vanmiddag even shoppen met mams en zus :D

Deel Deze Pagina