TTM, idd! Duckertje! Zo hadden we het idd ook bekeken, nu hebben ze het nog en anders gebruiken we het straks gewoon als kraam kado! Ze hadden nog veel meer leuke dingen, maar daar moeten we helaas wel eerst het geslacht voor weten! Om nu van alles roze en blauw aan te schaffen! Ik heb zelf het idee dat het of direct raak gaat zijn of heel lang gaat duren.... Ik hoop dat ik er een voordeel mee heb dat ik al zo lang aan het ontpillen ben... Ik heb op het moment geloof ik wel een redelijk normale cyclus. Mooi in het begin van de derde week m'n eisprong gehad en ik heb nu het gevoel dat ik langzaam weer richting menstruatie ga. Ik hoop dus dat ik dit keer weer een cyclus heb van rond de 30 dagen. Dan begint er eindelijk wat regelmaat in te komen! Groetjes, Duckertje
Geen tijd om alles te lezen en op te reageren, sorry. Even snel een update van mijn kant. Vanmorgen negatief getest en later s morgens licht roze afscheiding met afvegen.We zien wel of het doorzet. Als het positief is dan ben ik heel erg blij en als het deze maand niet zo mocht zijn op naar december. Straks heerlijk weekeind, o.a. lekker shoppen. Ik wens iedereen een goed en vruchtbaar weekeind toe. Doe voorzichtig onderweg met de gladheid als je op pad gaat. groetjes
@Duckertje: dat is toch juist super leuk! Geniet er gewoon lekker van joh! En zolang je nog wat overhoudt om te kopen als het zo ver is, is het geen ramp toch??? @ToTheMoon: daar heb ik inderdaad wel eens aan gedacht; als ik er nu al zo mee bezig ben dan moet het wel moeilijk zijn mijn mond te houden als ik eenmaal een positieve test in handen heb. Ik hoop dat ik dan samen met mijn man kan beslissen wanneer we het aan wie vertellen (ik denk ouders en broers en zussen en waarschijnlijk ook wel 1 of 2 bevriende stellen als eerst en de rest na de 12 weken echo), zodat ik voor mezelf duidelijk heb tot welke tijd ik mijn mond moet houden. Maar of dat makkelijk wordt... Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zal gaan als je het gaat vertellen! Groetjes DutchDiva
@ Arr: Hè meid... :x Maar er is nog een klein beetje hoop! Laat je ons weten hoe het is gegaan? In ieder geval heb je lekker wat afleiding in het weekend! *knuffel*
Hier een rustig weekend in het vooruitzicht. Mannetje vanochtend weer weggegaan voor zijn werk. Een hele week alleen met mijn kleine meid. Morgen maar eens wat gaan verzinnen... Als het niet al te glad wordt, dan misschien 's ochtends maar naar de kinderboerderij. Verder lekker thuis tutten. Zondag waarschijnlijk lekker bij mijn ouders. Iedereen een fijn weekend gewenst en in ieder geval tot maandag!!!
Hoi meiden! @Duckertje: na het lezen van jouw berichtje vanmiddag heb ik ook even op de site van Bam Bam gekeken, maar ze hebben wel ontzettend leuke dingen hoor! Ik had ooit eerder van het merk gehoord omdat mijn neefje een veel te groot mutsje had net na zijn geboorte dus toen heeft mijn zwanger die met "Before you ask, I'm a boy" gekocht, die vind ik echt helemaal geweldig. Ik heb al tegen mijn man gezegd dat hij die tegen die tijd ook wel mag kopen (aangepast aan het geslacht van onze kleine natuurlijk) Verder is het hier een beetje 'mwah'. Ik zit even niet lekker in mijn vel, maar goed ik zal jullie er niet te veel mee lastig vallen, want dat gaat ook wel weer over. Maar goed, daarnaast de hele dag al last van buikpijn en een opgeblazen gevoel. En dan slaan mijn gedachtes ook nog eens op hol, pffff. Misschien vanavond maar even lekker ontspannen en even helemaal niets, hopelijk helpt dat. Fijn weekend meiden! Groetjes DutchDiva
Lieve woorden van jullie. Komend weekeind geen tijd om hier te zijn en te lezen. Maandag laat ik jullie meer weten. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat het mijn ongi zal zijn. groetjes DD jij ook kop op. Je valt ons niet lastig. Wij kiezen er voor om hier te zijn en te lezen en te reageren. En anders kan je altijd wel op steun rekenen. Diezelfde gedachtes zijn ook door mijn hoofd gespeeld de afgelopen dagen, raar hoe die emotionele gedachtes zo kunnen gaan dwalen. Succes... Over spulletjes gesproken. Ik heb zelf laatst een heel leuk boek gekocht over winnie the pooh ik kon deze echt niet laten liggen en mijn vriend vond hem ook heel erg leuk. Dus die ligt nu veilig opgeborgen in de kast. Misschien te vroeg maar het gaf mij een goed gevoel.
@ Knorretje: JAAA!! Ik hoop zo op een positest haha. Heb er alleen geen goed gevoel over. Eerst wel, maar vorige week vrijdag ineens niet meer. Het is echt nergens op gebaseerd hoor... Had donderdag nacht ook een vage droom. Werd super misselijk wakker (dat was echt) en had daarvoor of daarna gedroomd dat ik positief had getest. Het kan pas over 2 weken ofzo, dus sloeg nergens op... Helaas zijn mn dromen tot nu toe nog nooit uitgekomen Je kunt over een week testen zie ik! Hoop voor jou op een positest! @ Duckertje: Super leuk dat je al wat dingetjes hebt gekocht toch juist? Ik zou het op zich ook wel willen. Heb al wat leuke dingetjes gezien van een beer (weet ff de naam niet meer). Maar wil eerst de rest van het huis even 100% afhebben, dan komt dit daarna wel. Hopelijk ben ik tegen die tijd al zwanger Hoop voor je dat het snel raak is en je de babykamer in orde kunt gaan maken Zal voor je duimen! En de kans dat het nooit gaat lukken is heel erg klein. Pas als het na een jaar nog niet gelukt is kan je eventueel nog de MMM in. Maar vaak lukt het gewoon voor die tijd hoor Lekker klussen op het juiste moment, meer kan je niet doen Heb zelf ook het gevoel dat het in ronde 1 t/m 3 raak is of pas over een jaar. Het slaat helemaal nergens op, maar dat gevoel heb. Dus dan hoop ik maar dat het in de eerste paar rondes raak is. Ik weet niet of het een voordeel is dat je al ontpilt bent. Misschien wel in de zin van dat je wat regelmatigere cycli hebt. Maar verder schijnt het niet uit te maken las ik. @ DD: Hoelang moet je nog wachten voordat je kunt testen? @ Arr: Ik hoop voor je dat het bij een beetje roze blijft bij het afvegen en dat het gewoon je innesteling is. Ik denk dat het qua tijd wel moet kunnen. Een innesteling is 4 tot 10 dagen na je eisprong. En na je LH piek springt je eitje 1 tot 2 dagen later. Ik duim nog even voor je hoor totdat je meer weet
Ik ben blij te horen dat jullie het wel met me eens zijn dat ik al iets gekocht heb.... ik dacht echt even dat ik "raar" was, maar idd, het geeft een heel goed gevoel! Leuke spulletjes he, DutchDiva! De spulletjes zijn in ieder geval gister idd binnen gekomen en ze zijn echt heel leuk. Netjes ingepakt, dus een goede service! Het wordt wel nog iets erger, want we hebben net ook al verf gekocht om de kamer te gaan schilderen. We hadden hem van de zomer al leeg gehaald, omdat we toen de zolder aan het opruimen waren en een paar meubels van het oude kantoor naar zolder moesten. We wisten al wat voor kleuren de muren moesten gaan hebben en m'n vriend houdt niet zo van schilderen... dus moet ik het doen voordat ik zwanger ben! We hebben gekozen voor Taupe, en soort grijs-bruin. We houden erg van natuur tinten en witte meubels en deze kleur vonden we echt heel mooi bij zowel blauw als roze... DutchDiva, je zeurt helemaal niet hoor! Gewoon lekker je hart hier luchten! Arr, we blijven duimen!! TTM, ik hoop dat je je een beetje kunt vermaken dit weekend! Rittjuh, ik hoop dat je posi test! Het is nog wel even volhouden, maar we blijven duimen! Nog een ander vraagje, misschien weten jullie dit wel. Ik heb altijd een paar dagen na m'n ovulatie 2 dagen bruin bloedverlies. Zou je dit ook hebben als je zwanger bent? Niet dat ik in paniek schiet als het volgende keer ook weer bruin is. Dan weet ik nu in ieder geval een antwoord! Bedankt! Groetjes, Duckertje
Hoi hoi! Ik ben nieuw hier, maar ook gestopt met de pil eind september. Heb m'n eerste menstruatie erop zitten na 6 weken wachten. Ben dus lekker aan het ontpillen! Is wel lasti dat ik nu niet weet wanneer ik een eisprong heb en dus moet klussen en eventueel kan testen. We gaan maar zo vaak mogelijk klussen om alle kansen te gebruiken Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar zijn er al mensen zwanger die net gestopt zijn? Ben zo benieuwd hoe lang het bij mij gaat duren! Het begint steeds meer te kriebelen, zeker nu m'n zus ook zwanger is. Probeer me er niet te veel op te richten, maar da's best lastig! Wel fijn dat ik zo kan praten met mede-probeerders! Liefs!
Goedemiddag, Ben benieuwd hoe het bij Arr is! Duckertje, kan je niet helpen sorry! TJ, welkom! TTM en Bd81 zijn zwanger. Weet niet hoelang ze erover gedaan hebben
Deze keer 2 rondes over gedaan. Bij eerste zwangerschap 9. Nu maar duimen dat alles goed gaat natuurlijk. Nog geen bloed of iets gehad, maar ja dat zegt natuurlijk niets. 22 december eerste echo dus we moeten nog even geduld hebben (pfff wat duurt dat lang!!!) TJ82 Welkom! Duckertje; klinkt mooi die kleur. Wij houden ook wel van rustige kleuren als basis. Je kan het daarna zo gek maken als je zelf wilt. Arr hoe is het? Ongi geworden of een positieve test?
@ tothemoon ik wordt 16 januari 26 hahaha ik zou het aan m'n ouders rond kerst vertellen, als het vol kan houden, ze zijn al op de hoogte en vinden het super leuk (mam lief kan niet wachten hahahaha) Voor anderen probeer ik het echt langer vol te houden, je weet maar nooit he ik heb morgen me eisprong dus heel spannend ahaha liefs
@ TJ: Hey, wat leuk dat je mee komt kletsen! Zo te zien ben je inderdaad lekker aan het ontpillen zeg... Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus te pakken en kan je je eisprong ontdekken. Heb je em wel eens gevoeld? Hier nog nooit, hihihi... was er de eerste twee maanden maar druk mee. 8) De meiden hier weten er alles van. Ik heb eerst twee maanden gekeken wat mijn cyclus ging doen. Deze was meteen regelmatig, dus dat was geluk hebben! De derde maand zijn we voor een tweede kindje gegaan, en het was gelijk raak! Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Lekker klussen dus! @ Duckertje: Vandaag ben ik lekker thuis gebleven. Was mij toch iets te koud om die hele trip naar de kinderboerderij te maken. Wat betreft jouw vraag over die bloeding... Als je een paar dagen na jouw ovulatie 2 dagen bruinverlies hebt, dan zou je dat ook gewoon kunnen hebben als je zwanger bent. Die bloeding is waarschijnlijk een ovulatiebloeding. Gewoon wat bloed dat vrijkomt bij de eisprong. Niks ernstigs. Je zou deze maand dus ook weer wat bruinverlies kunnen hebben door de ovulatie. Terwijl je dit hebt kan de eicel gewoon bevrucht raken lijkt mij, en zich gaan innestelen. Hoeft dus niet meteen te betekenen dat het al mis is gegaan. @ DD: Meid, dat geeft toch helemaal niet! Je mag hier zoveel kwijt als je zelf wilt. Je valt er helemaal niemand lastig mee hoor! Gewoon lekker van je afkletsen! Hoe gaat het nu dan? Waar zit je nu eigenlijk ook alweer in je cyclus? @ Rittjuh: Wie weet komen dromen dit keer wel echt uit! @ Arr: Heb je lekker kunnen shoppen? En... een beetje alles van je af kunnen zetten? Is het bij dat beetje roze gebleven? Ik hoop het zo voor je! @ Mom: Leuk hè, die voorpret! Zie dat het vandaag jouw meest vruchtbare dag is! Mogen hopelijk een bevrucht eitje. Ik zal voor je duimen! Veel plezier nog!
Ik weet trouwens eindelijk wat ik wil! Met het wanneer vertellen aan de ouders en directe familie. Man... wat heb ik mij de afgelopen week een besluiteloos typje gevoeld zeg, hahaha! We gaan het toch maar met Sinterklaas vertellen. Vrij vroeg ja... ik kan die buik misschien nog wel een beetje verhullen, maar wat betreft de wijn en bepaalde hapjes... Daar ga ik meteen keihard mee door de mand vallen. Diezelfde avond al. Ik wil het nieuws dus liever als een verrassing laten komen en ze dan maar voor zijn! Want stél dat ik Sinterklaas wel ''overleef'', dan heb ik in die week daaropvolgend twee verjaardagen in de familie, waaronder ééntje van mijn mannetje, en daar na is het al weer zowat kerst, met de bijbehorende etentjes en drank. Ik heb dus niet zo heel veel keus... Dus dan maar zo! Weet ook al hoe ik het bekend ga maken... hahaha! In de middag mogen alle kinderen al cadeautjes uit gaan pakken. De grote mensen zijn 's avonds na het eten pas aan de beurt als de kleintjes al op bed liggen. In de mand met cadeautjes stoppen we dan ook een extra cadeautje voor onze dochter. Deze bevat een zelfgemaakte rozet waarop staat ''grote zus''. Deze pakt ze uit en spelden wij dan snel bij haar op. Dan zal het vast niet lang meer duren voor het kwartje valt... Wat vinden jullie er van?
Leuk!!! hahaha, dat gaat inderdaad moeilijk worden met de feestdagen. Maar goed ik drink toch nooit zo veel dus dat moet geen probleem zijn, maar die biefstuk hmmmmmm. Wij hebben 22 dec eerste echo, dus voor kerst moet lukken hahaha.