Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ah meis... :(:x Dat is inderdaad erg jammer! Maar... dan gaan we deze maand wel voor roze hoor!!! *Knuffel*

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    goedemorgen!!!

Arr, wat jammer zeg! Ga met je mee hopen op volgende maand!! Daar ga ik ook voor, dus gaan we gewoon samen :D

Jullie kletsen veel zeg!!!

Vergeef me meiden maar ik kan niet zo goed bijlezen. Iedereen lijkt ineens ziek te zijn, mijn 2 directe collega's en mijn LG mag dus iedereen vervangen vandaag :D

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Arr balen zeg. Volgende maand dan. Ik duim voor je.
    Heb je wel van je weekendje kunnen genieten ?

4. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Dank jullie voor de support.
    Na de ochtend heb ik wel kunnen genieten, even andere dingen aan je hoofd. Ik heb helaas niets voor de kerst kunnen vinden, kleding, want daar was ol o.a. voor op zoek naar.
    Ik heb wel lekkere warme heidelberenwein gedronken op de kerstmarkt.

Hoe was jullie weekeind?

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Arr: jammer jammer jammer kop op! Zullen we dan maar voor december gaan? Dan doe ik met je mee! ;)

6. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    DD; Komt wel goed hoor en je we gaan gezellig voor deze maand.
    Ik heb er wel weer zin in.
    En we zien dan wel rond de kerst hoe het ervoor staat.

Jakkie het sneeuwt hier.

Graag overnemen en aanvullen;
    NOD
    Arr --> 22-12

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Arr: Hier een rustig weekend gehad... Lekker wat in huis gerommeld en naar familie geweest.

Ow meiden... zouden jullie wat voor mij willen doen? :D mijn kleine bebaarde meid doet mee met de Sintwedstrijd van de Hema. Willen jullie op haar stemmen? Dit kan je doen door onderstaande link even in je browserbalkje te plakken.

speel voor Sint

Alvast heel erg bedankt!

8. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ow... hihihi... :) hij maakt er al een linkje van in de tekst. Mooi zo!

9. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Hoi, ik zie niet echt wat of moet ik langer wachten?

10. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ja, het duurt vrij lang voordat hij de foto heeft geladen...

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

M'n menstruatie heeft echt doorgezet. Ik kan er echt niet omheen kijken!
    Ik baal er echt van dat ik geen regelmatige cyclus krijg, dan heb ik nog een geluk dat ik m'n eisprong wel aan zie komen....
    Net een poging gedaan om de huisarts te bellen op z'n telefonisch spreekuur, maar zoals altijd in gesprek....

Ik zie het maar wel positief, we zitten nu echt in ronde 1! En dat geeft wel een heel speciaal gevoel! :) Hier heb ik zo lang naar uitgekeken....

Arr, jammer dat je nu echt ongesteld bent geworden! We lopen ongeveer gelijk!

Idd DutchDiva, laten we met z'n allen voor december gaan! :D

NOD
    Arr --> 22-12
    Duckertje --> rond de kerst

Ik heb m'n NOD ingevuld, maar zoals jullie inmiddels wel begrijpen kan ik het niet op de dag nauwkeurig inschatten! ;)

Zou trouwens een mooi kerst kado zijn voor ons allemaal!!

TTM, ik heb geprobeerd te stemmen, maar ik krijg een foutmelding... Zal het straks eens aan vriendlief vragen! Ligt misschien aan Safari...

Groetjes, Duckertje

12. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @ Duckertje; Gadver dat is erg vervelend dat je geen regelmatige cyclus hebt. Daar kan je zeker wel helemaal gek van worden. Hopen dat we gelijk gaan lopen dan weet je dat je NOD rond die tijd zou moeten zijn.
    Ellendige huisartsen altijd. Volhouden met bellen, succes.

@TTM; het lukt mij nu niet om te stemmen. Zal het vanavond nog een keer proberen. Maar mijn stem zal ze krijgen hoe dan ook ;)

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @TTM: bij mij lukte het stemmen wel, dus dat heb ik gedaan! Leuke naam trouwens!

NOD
    Arr --> 22-12
    Duckertje --> rond de kerst
    DutchDiva --> rond 1 december

Ik heb mezelf ook even toegevoegd met mijn eerst volgende NOD. Weet niet zeker of de datum klopt, maar daar ga ik voor het gemak maar even vanuit... En anders wordt het klussen in december en een NOD begin januari, maar dan pas ik het wel weer aan.

Hier ligt een dun wit laagje, ben benieuwd hoe lang het blijft liggen.

Groetjes DutchDiva

14. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey girls!

Hier ligt er inmiddels ook een dun wit laagje. Het zal wel blijven liggen denk ik... Het gaat steeds kouder worden deze week, brrr... Als mijn mannetje donderdag terug komt, dan moet hij echt weer even gaan acclimatiseren. Van 30 naar -7 ... Hahaha!

@ DD: Thanks voor jouw stem!!! Ja, we hebben echt lang erover gedaan om een leuke meisjesnaam te vinden, pfff! Maar het is ook zeker goed gelukt! :D Maar wat als we weer een meisje verwachten... Voor een jongen waren we er meteen uit, hahaha.

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    TTM ik heb gestemd!
    Wij wisten ook meteen een jongensnaam (nu ook weer trouwens), maar een meisjesnaam pfffff vind het erg moeilijk!

16. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @TTM: Ook ik heb meteen gestemd, hoe meer stemmen hoe beter natuurlijk!

Ik heb mezelf nog niet toegevoegd aan het NOD overzichtje, want ik heb echt geen idee wanneer deze is... Lastig dat ontpillen en dus afwachten!

Heeft iemand ervaring met het voelen van je eisprong? Want wat voel je dan precies? Zijn het steken of is het net als een menstruatiekramp? Ik heb het nog nooit gevoeld, dus weet echt niet wat ik moet verwachten... Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @TTM: dat wordt zeker acclimatiseren, wat een verschil! Ik dacht dat wij dat begin november al moesten van 22 naar 7 graden, maar dat neem ik terug ;)

@TJ: helaas kan ik je niet helpen, ik zou ook wel eens willen weten hoe het nu echt voelt. Heb wel altijd van dat eiwit-achtig slijm en deze maand had ik ook steken in mijn buik op een van die dagen. Nu las ik vandaag ergens op het forum (sorry weer even niet meer waar) dat de pijn ook de aankondiging van de eisprong kan zijn, namelijk het groeien van het follikel, en dus niet altijd de eisprong zelf. Ik denk nu dat ik dit gevoeld heb, maar dat wordt straks na mijn ongie nog maar eens extra opletten.

@Bd: wat grappig dat jullie nu weer zo snel uit de jongensnaam zijn. Ik vind de meisjesnaam juist makkelijker, maar goed, die weet ik ook al vanaf mijn veertiende ofzo. Niet dat dit niet meer kan veranderen...
    Je hebt al een zoontje toch? Gebruiken jullie de meisjesnaam die jullie toen bedacht hadden nu weer, of ga je voor een andere? (nee, ik ben niet nieuwsgierig ;))

Groetjes DutchDiva

18. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Meiden, thanks voor het stemmen!

@ TJ: Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld... Ik heb er wel altijd op gelet, want het leek mij wel handig om te weten, hahaha. 8) Maar het komt volgens mij vaker voor dat vrouwen het niet voelen hoor. Ik heb wel eens zitten zoeken op dit forum naar wat je dan zou moeten voelen. Dat is erg verschillend. Het voelen van steken/steekjes heb ik het meest voorbij zien komen!

Zo... en nu duik ik mn bedje in. Echt vroeg voor mij, maar ik ben er hard aan toen! Slaap lekker allemaal!

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    DD: wij waren toen ook niet echt overtuigd over de meisjesnamen (hebben inderdaad een zoontje waarvan we al heel snel over de naam eens waren :) ) en ook nu zijn we alleen overtuigd over een jongensnaam. Misschien een voorteken hihi
    Als we bij 20 weken dus horen dat het een meisje is dan zullen we toch nog maar eens goed moeten nadenken. Meisjesnamen van toen zijn we niet meer zo voertuigd van, maar wie weet.

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ TTM: Ik heb ook eventjes gestemd :D

@ TJ: Voor zover ik weet heb ik mijn eisprong ook nog nooit gevoeld. Dinsdag (alweer bijna 2 weken geleden) had ik ineens wel een enorme steek rechts. Maar weet dus niet of dat mn eisprong was. Als dat zo is, dan zal ik morgen al ongi moeten worden. Denk alleen dat het niets is geweest hoor. Lang niet iedereen voelt wat. En het is ook zo lastig, want iedereen voel weer wat anders. Wat dit betreft is het wel eens jammer dat het voor iedereen verschilt.

Deel Deze Pagina