Ja, koud is het zeker vandaag! Ik had net bijna bevroren handen, en ik ben nog niet eens buiten geweest... Rara... Ik ben de vriezer aan het ontdooien! Hahaha... Ideaal om het met dit weer te doen! De inhoud staat nu buiten verder in te vriezen en ik kan alles weer even goed schoon maken! Misschien een tip voor alle dames hier! Zo... ik ga nu even snel verder boenen hier!
Wij hebben vanaf dag 7 om de dag geklust. Ook wel eens een keertje 3 dagen na elkaar. Nu nog steeds om de dag Je weet maar nooit.. Volgende ronde ga ik ovutesten proberen. Want dit is geen maanden achter elkaar vol te houden helaas. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Dus als ik mn LH piek meet, dan ff 3 dagen achter elkaar en verder alleen als we echt allebei zin hebben. Wij hebben ook 2 konijntjes buiten. Zijn Teddy Dwergjes, dus die hebben wel lekker veel haar. Is idd een gedoe met dat water. Ze hebben nu in ieder geval wat bevroren water in een bakje om aan te kunnen likken.
Vind het idd een geweldige tip. Misschien vanavond maar ff doen. Is dat ook weer gebeurd, want het is hard nodig.
Vriezer schoonmaken, op zich nu wel een goed idee. Maar ik heb geen vriezer momenteel. Vervelend Duckertje dat het bij jou ook zo gaat. En wel heel erg toevallig dat we gelijk lopen. Misschien straks ook gelijk zwanger, hihihi.
Hallo meiden! Wat lief dat je er naar vraagt Duckertje, maar ik had me voorgenomen niet te testen voor vrijdag en vandaag bleek dat ik niet hoef te testen, ben vandaag ongesteld geworden. 2 dagen eerder dan verwacht, dus misschien wordt mijn cyclus weer wat korter. Wel jammer natuurlijk maar nu gaan we maar voor een super mooi begin van het nieuwe jaar (ik vind er niks op tegen om op 1 januari positief te testen )Heb mezelf maar meteen aangepast in het NOD-lijstje. Ik ga dan even uit van een cyclus van rond de 30-32 dagen. NOD DutchDiva --> rond 1 januari Rittjuh --> 10 december (uitgaande van een 36 dagen cyclus) Arr --> 22-12 Duckertje --> rond de kerst Dat van de vriezer is trouwens een goed idee, maar eens kijken of ik daar straks nog tijd voor heb... Groetjes DutchDiva
Idd Arr, zou leuk zijn als we dadelijk tegelijk zwanger zijn! DutchDiva, jammer!! Ik had het echt gehoopt! Hadden jullie nu wel doelbewust rond je ei geklust, of ging dat nu niet omdat je toen niet helemaal lekker was? Omdat je al vrij snel zeker was dat je niet zwanger ging zijn.... Helaas heb je dus gelijk gehad.... Hier deed ik vanmiddag een bizarre ontdekking, en ik snap niet dat we het niet eerder hebben gezien.... Waarschijnlijk is het pas vandaag gebeurd... Ons konijn had een heel gat gemaakt aan de achterkant van zijn hok, waar hij doorheen kan!! Ben ik blij dat ik het op tijd ontdekt heb!! Ik heb het hok nu tegen een muur aangezet en er bakstenen voor gelegd, dus ik hoop dat vriendlief het kan fixen vanavond! Stel je voor dat ik daar aankwam en het hok leeg was.... We hebben geluk gehad! Groetjes, Duckertje
ik heb ook een konijntje buiten, vind het wel zielig hoor met die kouww.. had een hoesje voor z'n drinkfles gehaald, maar tegen deze kou helpt het niet, helemaal bevroren dus, ben m nu aan het ontdooien... ik heb bijna elke dag geklust, was het bij jullie ook toen jullie gestopt zijn met de pil dat je dan meer zin kreeg, misschien een rare vraag, maar me vriend weet niet wat m overkomt hahahahahaha... knuffel
@Duckertje: hier een binnenkonijn, dus niet zo'n problemen, maar wel schrikken zeg als er ineens een gat in zijn hok zit! Ik had het idee dat mijn eisprong eerder was geweest gezien klachten met buikpijn enzo. En nu ben ik ook een dag of twee eerder ongie geworden, dus denk dat ik gelijk had. Zou nu dan 14 a 15 dagen na de eisprong ongie geworden zijn (als mijn gevoel klopt), dus dat zou op zich wel kunnen. Volgende maand maar extra klussen om er zeker van te zijn haha. @Mom: ik kan niet zeggen dat ik per se meer zin heb, maar vind het wel fijner nu we geen condooms meer gebruiken (ik was al in april gestopt met de pil, dus we hebben het nog een tijdje veilig gedaan), maar nu ik er over nadenk, misschien toch wel iets meer zin. Maar we hebben dan ook een goed doel Groetjes!
Mom: bij mij vlogen de hormonen ook in huis rond hoor toen ik gestopt was. Mijn mannetje wist ook niet wat hem overkwam. Die vind het eigenlijk wel jammer dat het zo snel raak is
@ Mom: Ja hoor! Hier na het stoppen van de pil ook weer meer zin! Wat boffen die mannen van ons toch weer... 8) @ DD: Das balen zeg... Zat je toch goed met je gevoel dat het niet raak was. Maar dat je cyclus misschien wat korter gaat worden is op zich niet verkeerd! Dat wordt flink klussen deze maand meid! En dan helemaal gaan voor roze op 1 januari!!! @ Duckertje: Dat was dus flink schrikken zeg! Gelukkig was je er op tijd bij! Ik had vroeger ook een konijn en die hield ik ook altijd in een hok buiten. Het was een echte ontsnappings-artiest. Knaagde ook altijd wel iets kapot aan het hok. Wou ook altijd ontsnappen. En zo dus ook een keertje dwars door de achterwand heen geknaagd. Het beestje heeft mij 3 konijnehokken gekost. Was ook wel erg oud geworden voor een konijn. 12 jaar... Moet wel zeggen dat een beetje betaalbaar hok ook niet lang mee gaat... vaak gemaakt van zachtboard en erg licht hout. Trouwens... Als het écht te koud werd, dan zette ik het hok altijd een paar dagen in de schuur. Vond het zo zielig, en dan inderdaad de hele tijd dat bevroren water. Zie je het wel zitten om morgen op pad te gaan? Veel succes bij de dermatoloog!!! @ Arr: Vreemd van die ongi... maar ik heb het ook wel eens gehad zit ik mij ineens te bedenken. Tja... het vrouwenlichaam is wonderlijk, maar vreemd.
Hier hetzelfde met de hormonen hoor na het stoppen van de pil. Vriendlief vindt het ook prima. Wat ik ook opgemerkt heb is dat mijn ongi krampen en humeur een stuk beter is dan met het slikken van de pil. De krampen zijn minder heftig en mijn chagrijnige humeur is ook niet zo erg. Tja of ik het voor de pil gebruik ook had weet ik niet meer. Dat is wel 18 jaar geleden. @duckertje, succes bij de dermatoloog en de heen en terugreis. Neem voor de zekerheid een deken/slaapzak en drinken mee, voor het geval dat je misschien vast komt tezitten onderweg. Je weet maar nooit.
Hey girls! Hmz... en nu weet ik waarom ik graag dubbel glas had willen hebben in onze woning. Er zit nu onderaan zelfs een laagje ijs op! Zie trouwens dat het weer aan het sneeuwen is. Vandaag misschien eens even kort naar buiten met mijn dochter! Maar eerst om 10:00u een afspraak met een dame van MvM. Moest ik net ook even wat urine voor opvangen in een potje... ging bijna over mn nek door de geur! Heb ik echt nog nooit gehad. Hoop dat het niet erger gaat worden... Anders wordt het luiers verschonen van mijn dochter een ware marteling. Maar anyway... Ik ben erg benieuwd naar het testje! Kijken of ik nog wel zwanger ben! @ Duckertje: Dat is inderdaad een goede tip van Arr! Neem dat maar voor de zekerheid mee!!!
Spannend TTM. Ik zag van de week ook iemand die MvM langs had gehad en ze had een foto van haar kaart gemaakt. Erg leuk. Enkel glas dat is nu wel vervelend. Kan je het wel warm krijgen dan? Wat misschien helpt is als je er gordijnen voor hebt hangen deze dicht te doen. De wind is gelukkig niet zo hard meer en voelt het minder koud aan. Alleen die sneeuw. Mijn vriend wil vandaag ook nog op pad en heb hetzelfde tegen hem gezegd over het kleed en drinken. Ik vind het echt niets dit weer, bah! En maak mij dan gelijk zorgen dat er iets zou kunnen gebeuren. Ojee, dat wordt nog wat met de luiers. Een vriendin vertelde mij dat haar man er geen moeite mee heeft om de luiers van hun dochter te verschonen. Ook omdat dat meisje erg vrolijk is als ze een schone luier krijgt. En haar papa vind dat geweldig zo'n vrolijke meid. Misschien dat je man/vriend het wel vaker wil doen als het niet uit te houden is?
Goedemorgen!!! TTM, hahahaha ochtendurine ruikt sowieso al vies dus kan me voorstellen dat je er nu van walgt Arr, zou lekker binnen blijven vandaag Ik ben lekker eerder vrij en ga daarna ook niets mee doen
Ik ben lekker thuis gebleven! Ik kruip dadelijk hier lekker onder de dekens, maar bedankt voor de tip! Ik vond het niet echt verantwoord, kreeg ook allemaal sms-jes van m'n vader en m'n broertje dat ik echt uit moest kijken.... En als hun zoiets doen, dat wilt heel wat zeggen! Ik heb het ziekenhuis dus maar gebeld en ik denk dat ik nummer zoveel in rij was die af belde... Ze vonden het in ieder geval niet raar. Nu mag ik 10 januari terug en stiekem hoop ik dan echt zwanger te zijn, dan kunnen we gelijk alles goed doornemen! Ik ken dat gevoel Arr, ik maak me ook heel de dag zorgen om m'n vriend vandaag. Hij is vanochtend om half 7 hier vertrokken, en toen lag er blijkbaar nog niets. Dus ik hoop dat hij straks veilig de weg terug vindt! TTM, dus ik heb niet alleen een gek konijn?! Wat een opluchting! Maar idd, de hokken van tegenwoordig zijn pruts kwaliteit. M'n vriend heeft er nu eikenhout tegenaan geboord.... Daar gaat hij hopelijk zeker niet doorheen kunnen! Ik zat ook te denken om ze in de schuur te zetten, maar daar vriest het nu net zo hard en ik verander de konijnen niet graag van plaats... Beter dat ze op hun eigen plekkie blijven. Ik heb er nu wel een zeil voor gehangen voor de erge wind.... Het is even doorbijten, maar ik hou ze goed in de gaten! Hoe was het met de afspraak met MvM? Groetjes, Duckertje
Nou... ik ben nog steeds zwanger hoor! Ik vond de test die ze had gedaan alleen niet echt knal. Maar dat schijnt veel vaker voor te komen dan dat ze meteen een even donker streepje zien naast de controlestreep. Ik meteen, toen ze weer de deur uit was, zoeken op internet naar soortgelijke verhalen. Maar iedereen spreekt elkaar tegen en ik word er natuurlijk weer onzeker van... muts die ik ben... We zullen wel zien hoe het gaat! Ik mag meteen gaan beginnen met het plassen in de potten. Ze hebben alleen weer van die onmogelijke opvangkannen. Je moet bij wijze van spreken eerst je broek helemaal uittrekken wil die kan een beetje passen tussen je benen... hahaha. Maar alles voor het goede doel. Heb meteen een sieraad mogen uitkiezen. Ik ben gegaan voor de armband! @ Arr: Ja, we hebben in ieder geval elke nacht de rolgordijnen overal naar beneden. Dat scheelt aanzienlijk. Maar de energierekening zal wel hoog zijn... Over die luiers... ik denk dat het wel mee gaat vallen. Vandaag ging het prima... ik zal wel moeten. Manlief is overdag altijd aan het werk, en juist dan poept ze vaak! En ach... erg vindt hij het niet, dus dan mag hij het gewoon lekker de rest van de tijd doen! @ Duckertje: Ja, wel zo verstandig om dan thuis te blijven meid! Als het inderdaad geen haast heeft, dan lekker in januari weer. En misschien heb je dan véél meer te bespreken! Een zeil voor het konijnehok spannen heb ik ook wel eens gedaan, zit ik me te bedenken. Dat scheelt ook al heel veel. En lekker veel hooi in het hok stoppen. Ben benieuwd wat ie met het eikenhout gaat doen! Maar dat zal wel een hele poos gaan duren voor je konijn daar doorheen komt! Hahaha! @ Duckertje en Arr: Maak mij hier ook zorgen om mijn mannetje... Maar dan vooral omdat hij moet vliegen vanaf Mumbai naar Amsterdam. Ik hou er zowieso nooit van als hij moet vliegen. Beeld me meteen vanalles in... En dat is onder invloed zijnde van de hormonen al helemaal niks. Maar nu met die sneeuw... Ik hoop dat ie een beetje snel thuis kan komen. Maar goed, op zn vroegst is dat morgenvroeg, dus we wachten af! Toi toi dames!
Idd, ik hoop dat ik in januari een hele hoop te bespreken heb! Op het moment is het allemaal vrij constant en ik ben al bijna een half jaar niet geweest, dus die maand kon er ook nog wel bij! We zullen dan allemaal maar duimen voor onze mannetjes! En TTM, ik hoop dat het gaat lukken om met dit weer te vliegen! Ik heb vriendlief net gebeld en voorgesteld om morgen thuis te werken.... Hij zou het eens overleggen! Maar apart zeg, die kannen van MvM! Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ze klinken omslachtig! Wel leuk trouwens, dat je voor een armband gekozen hebt! Ik hoop ook zo graag dat het gaat lukken deze maand! Voor ons allemaal trouwens! Lekker zwanger het jaar uit! Heb je niet nog tips?? Hebben jullie ook gewoon om de dag geklust?! Rittjuh, ik hoop trouwens dat het "harde werken" bij jullie ook beloont wordt! Nog een paar dagen aftellen toch? Groetjes, Duckertje
Ja, die tips wil ik ook wel weten. Volgens de calculator is mijn ei volgende week. Ik heb een 2 tal pendels die aangegeven hebben dat het deze maand zal zijn. We shall see.
Ik weet niet of het tips zijn hoor! Hahaha... Ik zal wel gewoon de hele maand omschrijven en vertellen wat we wanneer hebben gedaan en wat ik toen allemaal heb gevoeld. Ik heb de afgelopen maanden elke keer een cyclus van 26 dagen gehad. Zo ook waarschijnlijk mijn laatste cyclus. 21 oktober was mijn eerste dag. In die eerste week eens een beetje opgezocht wanneer dan volgens gemiddelde berekeningen mijn meest vruchtbare dag zou moeten zijn. Hier kwamen een aantal verschillende data uit. Ergens rond de 11e tot de 13e dag. Maar ja... daar ging ik mij niet op vastpinnen en op dag 8 waren we al gezellig bezig geweest. Zag die dag ook dat mijn hoeveelheid afscheiding ook begon toe te nemen. Ik kon er al draadjes mee trekken. Dag 9 ook weer gezellig bezig geweest en had die dag opgemerkt dat mijn afscheiding weer wat was toegenomen en dat het een beetje doorzichtig werd. Vervolgens is er op dag 10 niks gebeurd. Had rugpijn in mijn onderrug en mijn afscheiding was nog steeds aanwezig, draderig en doorzichtig. Dag 11 nog steeds veel afscheiding gehad. Nog steeds die rugpijn, maar nu ook wat meer druk in mijn onderbuik de gehele dag door. Een soort spierpijngevoel. Vooral als ik mijn buik inhield of moest niezen. 's avonds hadden we het weer erg gezellig met elkaar. Alleen... nu deed het af en toe een beetje pijn als hij wat harder stootte en zo dus dieper kwam. (Ja, sorry... Maar als je de details wilt... 8)) Ik denk dat alles gevoeliger was omdat mijn ei op springen stond. Maar ja... ik heb verder dus niks gevoeld. Geen steekjes oid. Dag 12 ook de hele dag rugpijn gehad, afscheiding nog steeds aanwezig en af en toe een soort gespannen onderbuikgevoel. Die avond zijn we ook weer gezellig bezig geweest. Dag 13 had ik nog steeds afscheiding, lage rugpijn maar ook een soort van rustig gevoel. Niet echt te omschrijven... Die dag verder niks uitgespookt. Dag 14 nog steeds lage rugpijn, winderig maar minder afscheiding dit keer. Nog steeds voelde ik mij lekker rustig. Maar echt overal jeuk en een gevoelige buik. 's avonds hadden we het weer gezellig. Maar ook nu was de boel vanbinnen nog erg gevoelig. Dag 15 had ik het vage gevoel ongesteld te moeten worden en had ik nog steeds last van mijn onderrug. Winderig en weinig afscheiding, wat nog steeds rekbaar was. Verder niks gedaan die avond. Dag 16 was de dag waarop ik in de middag die paar pijnlijke steekjes had gevoeld, links in mijn onderbuik. Ik vermoed nog steeds dat dat een innesteling is geweest. Had die dag nog steeds last van mijn onderrug en had rekbare afscheiding. Verder die dag niks uitgespookt samen. Dag 17 Voor de gezelligheid nog maar eens gezellig gedaan. Had die dag nog steeds last van mijn onderrug, had overal jeuk, was moe en het voelde alsof ik ongesteld werd. Niet heel veel vreemde capriolen uitgehaald dus... Geen speciale standjes, niet elke keer klaargekomen. Wel elke keer even blijven liggen na de daad. Denk dat dat hoogstens 10 min was. Daarna moet ik altijd plassen. De lijst met symptomen die ik hier een keertje had neergezet moet je er maar even naast houden. Die ga ik niet nog een keer typen hoor!
TTM, heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om het zo uitgebreid te beschrijven! Die lijst met symptomen houd ik er idd wel bij, maar ik was ook benieuwd hoe dat jullie het lekker gezellig gemaakt hebben en voor mekaar hebben gekregen! Je hoort ook zo vaak dat je om de dag moet klussen, maar als ik dadelijk rond m'n ei zit heb ik denk ik veel meer zin, ben ik bang.... Klinkt dus goed dat jullie het niet per se om de dag gedaan hebben, maar het soms ook meerdere dagen gezellig hebt gehad en dan weer een keer niet! En idd, misschien even blijven liggen erna... Wij hebben het sinds april natuurlijk veilig gedaan en ik vind het zo wennen zonder condoom.... Ik ben niet meer gewend dat alles er zo uit loopt.... Sorry voor de details weer! Ook duidelijk dat je je hebt gebaseerd op je eigen gevoel en afscheiding! Duidelijk verhaal! Ik zal het de komende dagen nog wel eens een paar keer nalezen! Nogmaals bedankt! Groetjes, Duckertje