Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    #781 Rittjuh, 9 dec 2010
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
    Ow ja, en ik heb vanaf dag 1 toen ik thuis was 's avonds geen tampon ingedaan, maar alleen een inlegkruisje. En daar zat nog niet eens een druppeltje of iets in. Dus ik vraag me af als ik geen tampon in zou doen of ik dat bruine dan ook gezien zou hebben. Durf het risico niet te nemen, want straks lekt er wel iets en zit natuurlijk op werk :(

En toen ik de pil nog slikte en voordat ik hem slikte had ik altijd 3-4 dagen echt rood bloed.

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Mn vriend en ik gaan vanavond ook ff gezelliej shoppen. Heb er nu al zin in haha :D

3. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Rittjuh: Vreemd... ik zou het eigenlijk niet weten meid... Wou dat ik je kon helpen. :(

4. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Bd, meid... ik begin een beetje ongerust te worden... :( Hoe is het gegaan vandaag?

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Weet je al wat meer Bd? Krijg je miss eerder een echo om te kijken of alles in orde is?

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Misschien heeft het wel met ontpillen te maken. Iets anders kan ik niet verzinnen.
    Vanaf volgende week zaterdag ws beginnen met ovutesten :)

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Duckertje: Als afgelopen weekend je ei was, kan je misschien volgende week een testje doen?

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zo te zien nog niets van Bd.....hoop dat alles goed is!

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie zo mee willen denken! :)

Ik hoop ook echt dat het innesteling is.... Ik voel van alles... Bah!
    Ik had me van te voren nog zo voorgenomen dit niet te doen!

Ik had trouwens vandaag licht bruin bloedverlies, maar dit heb ik standaard een aantal dagen na m'n eisprong.
    TTM, vorige keer zei je dat ik dit bloedverlies waarschijnlijk ook zou hebben als ik zwanger was..... Dacht je.. ;)
    Alleen die steken en druppeltjes van gister geven me wel hoop. :)

Ik weet nu in ieder geval dat we er nu niets meer aan kunnen doen en m'n ei zeker geweest is. Is ook al iets waard!
    En ik heb idd m'n banner op 35 dagen gezet om het een beetje ruim te houden.. ;)

Rittjuh, het klinkt idd vreemd, een beetje als die keer bij mij dat ik ook twijfelde of ik nu ongesteld was of niet... Denk je dat het zin heeft als je een testje waagt?

Het shoppen was gezellig! Niets speciaals gekocht hoor... Jullie ook veel plezier vanavond!

Bd, hoe is het nu???

Groetjes, Duckertje

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hier ben ik dan eindelijk. Vandaag moeten werken vandaar.
    Vanmiddag vk gebeld en moet om 19u echo laten maken. Ik kom staks dus hopelijk uitgebreid goed nieuws vertellen. Duimen jullie voor me???????

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik duim zeker voor je Bd!!

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Natuurlijk duimen we voor je!!

Heel veel succes!!

13. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    hallo allemaal..
    ik heb vandaag (net) getest met sensitest.. gister ook alleen was er niks te zien..
    maar vandaag wel een licht streepje..
    zou ik al voorzichtig blij kunnen worden?? omdat ik ook wel s lees dat t onbetrouwbaar is voor je nod..
    maar had zo'n buikpijn vandaag :S
    heeellppp :D:D:D

14. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Bd: Ow wat spannend meis! Ik duim voor je!

@ Duckertje: Ik had toen gezegd dat het ZOU kunnen... :D Al met al blijft het gissen. Helaas dus wachten, wachten en nog eens wachten vanaf nu! Spannend!!!

@ Mom: Nou nou... spannend hoor! Ik heb geen ervaring met de Sensitest, maar het klinkt veelbelovend. Misschien over twee dagen weer eens een tesje wagen? Misschien eens doen met die 2v5KV, die schijnt heel gevoelig te zijn. Heb ik in ieder geval goede ervaringen mee! ;)

15. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ja die had ik de vorige keer ook, denk dat ik die morgen maar ga kopen..
    echt spannend hoor :D

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Mom; een streep is een streep hoor!

Net terug van het echo centrum. Liep slechts drie kwartier uit pfff. Maar goed. we hebben een ienieminie wormpje gezien MET EEN KLOPPEND HARTJE :D Ben dus super blij. Vermoedelijk omdat ik ziek be geweest wat adertjes rondom baarmoeder gesprongen en daarom bloed. Ze zag nog wat stolsels zitten maar dat zat ver genoeg bij de zwangerschap vandaan. Geen gekke dingen, wel bloedverlies nog kans op wat bloedverlies de aankomende dagen.

17. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    @bd, wat goed, helemaal blij voor jullie;)
    lekker genieten nu:D:D:D:D
    ik hou jullie op de hooget dit weekend ;)

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bd, wat fijn om te lezen!!! In 2 verschillende topics goed nieuws, nu kan ik rustig naar bed :D

Fijne avond meiden!!

19. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Bd, ow gelukkig!!! Wat een opluchting zeg! Nu kan je weer met een gerust hart gaan slapen en dromen over jullie wurmpje! :D

Aah... Ik wil ook een echo!!! ;):D

20. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden,

ik heb momenteel niet de energie om op alles te reageren, maar Bd wat een fijn nieuws!

Jullie zijn trouwens wel schatten dat jullie zo lief reageerden. Helaas heeft het niet mogen baten, de opa van mijn man is gisteren overleden. Het voelt wel anders dan bij het overlijden van mijn eigen opa, ruim 2,5 jaar geleden, maar toch...Ik probeer er zo goed mogelijk te zijn voor mijn man en natuurlijk mijn schoonouders dus daar ben ik vooral mee bezig. Daarnaast ken ik hem natuurlijk ook al bijna 8 jaar en je gaat toch om zo'n man geven.
    Al met al is het wel beter zo hoor, het was echt niks meer, maar het blijft verdrietig...

Groetjes DutchDiva

Deel Deze Pagina