Even een update vanaf hier.... Toen straks zat ik er nogal doorheen, dus vandaar.... We hebben alles nog eens bekeken en naast elkaar gelegd, en we denken dat het vloeien van twee weken terug toch een eisprong geweest is en dat ik nu dus gewoon ongesteld ben.... Waarschijnlijk is er afgelopen weekend dus niet eens een eitje geweest.. Wat kun je jezelf toch voor de gek houden! We dachten dus in ronde 1 beland te zijn, maar die is pas afgelopen donderdag begonnen... En wij ons best maar doen... Maar goed, ik zou nu dus een cyclus hebben van 31 dagen als ik twee weken terug niet meetel en dat komt beter in de buurt.... Maar we gaan ons er nu echt niet meer in vergissen. We hebben een goede thermometer gekocht en ovulatie testen, dus we trekken ten strijden! ; ) Vanaf maandag gaan we tempen! Morgen nog een keer lekker blijven liggen! ; ) Dus nu zitten we eindelijk echt in ronde 1! Groetjes, Duckertje
@ Duckertje: Begrijpelijk dat je er even helemaal doorheen zat! Maakt toch niet uit meid... Maar het is dus wel even verwarrend geweest voor jullie, maar nu dan eindelijk duidelijkheid! Ook lekker dat je cyclus korter is geworden joh! Jullie gaan in ieder geval goed voorbereid ten strijde, dat is hartstikke goed van jullie!!! *DING DING* Ronde 1 voor Duckertje! *luid applaus*
Hier is alles rustig! Vanochtend even snel voor de grote drukte in de stad wezen shoppen... Ik ben klaar voor de feestdagen! Alleen vrees ik dat ik tegen die tijd niet meer in mijn gewone broeken kan... Al met een schuin oog in de positieschappen zitten koekeloeren, maar kon ook zo gauw geen leuke vinden. Vanmiddag ook mijn kast eens uitgespit en alle positiebroeken die ik nog had liggen doorgepast, maar tja... na de bevalling zijn mijn heupen toch echt wel wat breder geworden en zitten sommige broeken dus niet meer lekker. Ik baal dus als een stekker. Dan maar binnenkort eens echt op jacht gaan! Nou meiden... deze dame gaat straks lekker bankhangen en ik zie jullie maandag wel weer! Nog een fijn weekend allemaal!!!
Wel de lol er in houden hè Duckertje!!!! Komt helemaal goed. Het is iedere keer weer een teleurstelling hoor, ken het gevoel. Kop op meid. Wie weet kunnen we je de volgende ronde feliciteren.
@ Duckertje: Balen dat je ongi bent geworden, maar wel dat je i.p.v. 2 korte cycli een wat langere hebt gehad. Dat het deze ronde voor jullie maar raak mag zijn Had je met je eisprong ook echt bloed verloren?
Spannend Het moet haast wel raak zijn met die positieve testen hoor. GEFELICITEERD alvast! Ga je nog een digitale van CB doen met indicator of laat je het hierbij?
@ duckertje..wat balen zeg hopen dat het nu raak is.. @ rittjuh.. nee ik ga morgen de ha bellen, vandaag een duidelijke 2e streep..de 3e al.. dus kan niet missen.. vanmorgen erg beroerd geweest, was niet echt leuk.. zo op de verjaardag van me vriend.. maar ben wel heel blij ondanks dat ik me niet fijn voel.. knuffel
Nou, super meid Als dit zo doorzet, zijn we binnen no time allemaal zwanger Denk niet dat je een leuker verjaardagscadeau had kunnen hebben voor m
@Mom: wauw, dit kan bijna niet meer missen! Gefeliciteerd! @Duckertje: Balen joh, toch ongie. Maar een cyclus van 31 dagen is wel wat beter dan twee van 20 en 11 dagen...En je klinkt strijdvaardig, dus zullen we gewoon samen de volgende zijn? Hier gaat het op en neer. Gisteren hebben we het kamertje van de opa van mijn man waar hij de laatste drie maanden was al leeg moeten ruimen. Dat was best heftig, zeker toen alles leeg was, maar ik ben wel blij dat ik mijn schoonouders hiermee heb kunnen helpen. Morgen is de begrafenis en daarna komt alles hopelijk in rustiger vaarwater. De ouders en ooms van mijn man hebben in ieder geval afgesproken dat het huis van opa pas in januari wordt leeggeruimd (is een koophuis, dus dat kan iets rustiger). Volgens weekend zou ongeveer mijn eisprong moeten zijn. Stiekem hoop ik wel dat we dan allebei weer een beetje bijgekomen zijn van de emoties deze week en er vol voor kunnen gaan (sorry als dit egoïstisch overkomt, dat kan ik me voorstellen, maar zo voelt het op dit moment wel...) Fijne zondag nog allemaal! Groetjes DutchDiva
Ik snap wel wat je bedoelt en komt heus niet ego over. Hoe moeilijk het ook is, iedereen moet verder. Wel fijn dat je er voor je schoonouders kunt zijn op deze manier. Na morgen is er echt afscheid genomen, dus dan is de kans wel groter dat iedereen weer verder vooruit kijkt. Hoop voor jou idd dat alles volgende week weer een beetje op de rit zit (voor zover mogelijk) en dat jullie wel volop aan de bak kunnen. Sterkte alvast voor morgen (en de komende tijd nog).
Hallo Dames, Ik heb het even te druk gehad om hier te zijn. @ Bd, heel mooi dat het allemaal goed is. @ Duckertje, wat jammer dat je ongi bent geworden een hele dikke knuffel. @ MOM, zo dat doen jullie goed, geweldig van harte gefeliciteerd meid. @Rittjuh, wat voor een outfitis het geworden dan? Zoals hierboven al aangegeven heel druk geweest dit weekeind. Zaterdag de oppas gehad op ons 1 jarig neefje. Pff als je dat niet gewend bent dan is het wel vermoeiend hoor. Maar hij was heel erg lief geweest. Zaterdagavond nog wezen stappen, dat doen we ook niet meer zo vaak. Zondag wel heerlijk weer sinds 2 weken kunnen paardrijden. En ja hoor wat ik al gedacht had is gebeurd, de katten hebben het voor elkaar gekregen, de kerstboom is omgevallen. Gelukkig niets met ze aan de hand, alleen scherven. Verder heb ik sinds vrijdag zeurende lage rugpijn. Het komt en gaat.Vanmorgen heb ik een gevoel in mijn onderbuik dat ik niet kan omschrijven. Het kan ook tussen de oren zitten. Afwachten maar. groetjes Arr
Hallo allemaal! Mom, fijn dat je testen positief blijven! Heb je de huisarts nog gebeld? DutchDiva, is het vandaag allemaal een beetje meegevallen bij de begrafenis? Beetje raar idd dat je gelijk zijn kamer op moet ruimen, maar misschien ook wel fijn dat je dat nu gehad hebt... En ik hoop echt dat jullie komend weekend lekker jullie best kunnen gaan doen! Arr, de katten vonden het dus een leuk speeltje, die kerstboom?! Gelukkig hebben ze er niets aan over gehouden! Pijn in je rug dus, spannend he, dat wachten! Hier ook even een update. M'n ongi heeft niet doorgezet..... Het is zaterdag even heftig geweest, toen niets meer.... Gisterochtend ineens hele erge steken met bloedverlies tot gevolg, daarna weer niets... Ik heb dus net toch de huisarts nog maar eens gebeld dat ik in 4 weken al drie keer aan het vloeien ben..... Hij denkt toch dat het vloeien van 2 weken terug een menstruatie is geweest, vanwege de hevigheid toen... Het kan dus inderdaad toch nog een innesteling zijn.... Over een week moet ik testen en als deze negatief is moet ik komen voor een uitstrijkje. Hij denkt dat er anders misschien iets bloedt aan m'n baarmoedermond... Ik dacht dat uitstrijkjes alleen waren voor baarmoederhals kanker? Mijn oma is daaraan overleden, vandaar.... Spannend dus, ook hier.... We zijn in ieder geval wel aan het temperaturen voor de zekerheid en ik hoop dat we snel meer duidelijkheid hebben! Groetjes, Duckertje
Tjonge Duckertje wat spannend. Succes deze week met afwachten. Ik heb niet iets bijzonders gedaan met mijn rug. Iets verkeerd getilt ofzo, nee. We zien het volgende week wel. Het sneeuwt hier, verschrikkelijk. Ik moet nog boodschapjes doen voor het eten van vanavond. groetjes
ow duckertje spannend allemaal.. en arr, wie weet, begint er toch iets te groeien spannend ook voor jou.. hier alles goed, huisarts gebeld, alleen hij doet er niks mee, moet gelijk de verloskundige bellen, en dat kan alleen tussen een uur en twee uur, moet dus op me werk:S ben nu erg moe en veel misselijk en hevige krampen in me darmen, dit had ik al eerder (prikkelbare darm syndroom) maar wordt nu weer erger helaas.. maar heb t er allemaal voor over nu twijfel ik alleen hoe lang ik al zwanger ben.. omdat ik vorige keer voordat ik ongi werdt een heel dun pennestreepje had bij kv 2 voor 5.. dus dat hoor ik dan wel biuj de verloskundige.. spannend hoor
@ Arr: Het is een strepless jurk geworden (zwart) met schoentjes met een hak in dezelfde stof. Wel van een andere winkel, maar ze passen echt perfect En dan nog een soort van kort truitje met lange mouwen voor er overheen. En een panty erbij. Niemand verwacht dit, want heb nooit een jurk of rok aan haha. Ben benieuwd naar de reacties. De directrice zit sinds vorige week - en vandaag weer - heel de tijd opmerkingen te maken over dat ik in een jurk kom. Maar meer als grap, dus ze zal wel verbaasd zijn als het echt zo is Wij hadden ook 2 katjes en toen hebben we ook maar geen kerstboom genomen. Gelukkig dat er met hun verder niets aan de hand is. Dat was minder prettig geweest. Spannend die dingetjes die je voelt. Hoop voor je dat het raak is. Dan kunnen we de lijn doorzetten en is hopelijk iedereen binnen no time zwanger @ Duckertje: Toch nog een week in spanning dus. Zou geweldig zijn als het een innesteling is. Heb je zelf ook dat idee of durf je nog niet echt te hopen? Weet je ook waarom je dan een uitstrijkje moet laten maken? Of heb je dat verder nog niet gevraagd en wacht je eerst de test nog even af over een week? Ik zal duimen dat hij posi is
@ DD: Hoe was de begrafenis? Hoop dat het mooi was en iedereen het beetje bij beetje 'achter zich kan laten'. @ Bd: Nog meer bloed verloren inmiddels of zitten de stolseltjes er nog? Wel fijn dat het gewoon goed was met de beeb hoor Zo, nu werken tot 16.00u en dan naar huis om om te kleden voor het kerstdiner van vanavond.
@Rittjuh, je kerstoutfit lijkt mij een geslaagde combi. Werkse en veel plezier vanavond. Ik heb morgen van het werk uit een kerstfeest. Op zich wel zin maar als er weer zoveel sneeuw ligt als gisterenmiddag viel. jakkie. Op een gegeven moment was het gisteren eind van de middag op de weg een echte ijsbaan. En dan heb je nog automobilisten die dicht achterop je zitten te rijden, grrr. @DD, hoe is het gegaan gisteren? Ging het een beetje? En was de uitvaart mooi? Sterkte ermee. @ de zwangere dames onder ons ben ik eigenlijk benieuwd of jullie de innestelling gevoeld hebben? En of iets anders gemerkt hebben?
Hey girls!!! Pfff... daar ben ik dan eindelijk weer! @ DD: Meis, hoe is het allemaal gegaan? @ Rittjuh: Leuk!!! Je outfit klinkt echt goed! Ik ben benieuwd naar alle reacties! @ Mom: Dat had ik ook toen ik voor het eerst in verwachting was. Ik heel braaf de huisarts bellen, omdat je dat overal las... was dus helemaal niet nodig. Mocht meteen een verloskundige bellen voor een afspraak. Maar heb je inmiddels al een fijne gevonden? Wel balen dat je last hebt van je darmen... hopelijk wordt alles snel rustiger! Gaat verder alles goed? @ Duckertje: Wat vaag allemaal zeg! Misschien dan toch een innesteling? Hopelijk ben je gewoon zwanger en is er niks anders aan de hand! Ik hoop het zo voor je meis!!! Wel fijn dat ze het allemaal serieus nemen... @ Arr: Hahaha... die katten van je ook! Zie het al helemaal voor me! Maar wat spannend allemaal hè, dat wachten en ondertussen vanalles voelen. Die rugpijn had ik ook, en die hield wel een tijd aan. Dat gevoel in je buik, dat is inderdaad lastig... wat zou het kunnen zijn vraag je je dan de hele tijd af... Helaas nog even wachten! Ow ja... nog even een antwoord op jouw vraag: Ik denk dat ik voor zeker 90% een innesteling had gevoeld. Voor het hele verhaal moet je even een heel stuk terug in dit topic zoeken. @ Bd: Alles goed met je?