Hallo meiden! Bedankt voor jullie medeleven, dat doet een mens goed! De uitvaart gisteren was mooi en alles is goed verlopen. Wel fijn om het op die manier af te kunnen sluiten. We kijken dan ook weer met frisse moed vooruit! Groetjes DutchDiva
@DD Heel fijn om te horen meid. @TTM dank je, het staat idd op pagina 46 volgens mij. We kletsen zo wat af zeg. Die pijn in mijn onderrug is vaker aanwezig dan niet maar kan wel alles ermee doen. Vannacht ben ik ook nog verkouden geworden. Oja en gisteren schrok ik van mijzelf hoe ik reageerde tegen mijn vriend toen hij een opmerking maakte. Ik snauwde hem gewoon af. Zo ben ik helemaal niet. Nog 8 dagen wachten.......... Oja, Ik heb gisteren voor een 2e keer de kerstboom versiert. Nu vind ik hem eigenlijk wel mooier. Stel je voor dat er een mooi cadeau voor ons onder ligt. Zucht....
ik hooop het zo voor je arr ik zie dat je over 8 dagen mag testen, spannend hoor... hier gaat alles goed, alleen slaap slecht en misselijk en erg last van me buik hoop dat het wel minder wordt hihi, ik geniet nog niet erg nu... zal vast goed komen
Arr; 2x de kerstboom versierd??? Haha. Rittjuh; veel plezier op kerstdiner. Hier alles goed.wel moe en misselijk, maar het word gelukkig wel minder. Volgende week de echo dus als dan alles goed is mag iedereen het weten. Ouders hebben we het dit weekend verteld. Ik was zo ziek, dus ja die hadden wel iets door ja Had net ineens mega trek in broodje kroket, dus heel slecht frietjes en broodje kroket gegeten (maar wel lekker )
@Bd, Tja, de katten hadden een onenigheid met elkaar onder de kerstboom en eentje raakte verstrikt in de snoeren van de lampjes en trok zo de kerstboom om. Helaas veel ballen zijn stuk gegaan. Vandaar voor een 2e keer versiert. Fijn dat je niets meer verliest. Geeft vast en zeker een gerustgesteld gevoel. @MOM, 12 januari wat leuk om naar uit te kijken. Spannend hoor. groetjes
Wat is het hier rustig zeg!!! @ Bd: Ooooh... Kroket!!! Heb ik ook altijd erg veel zin in! Nog een weekje en dat is het zover, de echo! Vindt je het al spannend worden? Ik wel... de tijd kan niet snel genoeg gaan, maar tegelijkertijd ben ik ik er ook weer een beetje bang voor. Ik hoop zo op een goede echo! Het is dat ik last heb van mijn borsten, maar anders zou ik bijna 'vergeten' dat ik zwanger ben! Vind het trouwens wel balen voor je dat je er zo ziek van bent zeg... Werken die medicijnen wel een beetje? In ieder geval weten de ouders het al, had ik begrepen, dus das wel fijn... Hoe vonden ze het nieuws? @ Arr: Hoe voel je je? Nog 7 dagen wachten... pfff! Wie weet hebben jullie met kerst een extra cadeautje onder de boom liggen! @ Rittjuh: Hoe was je kerstdiner? Ben echt heel nieuwsgierig wat ze van je outfit vonden, hihihi! @ Mom: Oh... 12 januari! Leuk!!! Hopen dat de kwalen snel minder worden!
Het is hier zeker rustig. @TTM; lief dat je dat vraagt. Ik voel mij erg vermoeid maar dat kan ook door mijn verkoudheid komen. Voor tegen de hoofdpijn heb ik een paracetamol genomen maar mijn lage rugpijn rechts voel ik nog steeds. Net een wc geweest, ik vond in mijn slipje (een witte) een roze stipje. Bij het afvegen niets. Een goed teken? Ik heb straks een kerstviering van het werk, gelukkig heb ik al een paracetamol genomen en ga dus niet drinken. Misschien verstandig om nu alvast niet meer een wijntje te nemen? Paracetamol kan toch wel? Die heb ik expres genomen ipv ibuprofen. Hoe is het met jou? Nog of al last van zwangerschapskwaaltjes? Spannend hoor volgende week de echo.
@ Arr: Ja... moeilijk te zeggen waar die vermoeidheid dan van komt! Het kan twee kanten op... Dat van dat drupje roze weet ik niet. Ik had wel een aantal dagen voor ik positief ging testen elke ochtend een kleine sliertje roze in mijn afscheiding, en alleen maar bij afvegen. Vond het echt vreemd. Heb ik anders nooit. Dus toen ging er wel een belletje rinkelen. Hoofdpijn is ook erg vervelend. Heb ik zo nu en dan ook last van, en dan kan je gerust een paracetamol nemen hoor. Ibuprofen wordt volgens mij afgeraden tijdens zwangerschap. Op zich zou je nog best een wijntje kunnen nemen vanavond... In de eerste weken heb je nog geen bloedband met je kindje. De kans is dus erg klein dat het alcohol binnenkrijgt op wat voor manier dan ook. Ik had in mijn wachtweek wel een wijntje gehad, maar wel tijdens het eten. Ik weet dat hier mensen over vallen. Maar je moet gewoon doen wat jouw gevoel je zegt. Zodra je positief hebt getest, dan is alcohol natuurlijk helemaal not done. Maar wat leuk, een kerstviering! Zo kom je altijd lekker snel in de feeststemming vind ik... lekker gezellig en dan de kerstdagen in het vooruitzicht. Hier alles vrij rustig wat betreft kwaaltjes. Op dit moment voel ik het echt heel erg 'zeuren' in mijn baarmoeder. En verder wat pijnlijke borsten. Echt zo'n blauweplekken-gevoel, hahaha. Maar dat is het dan wel zo'n beetje. En twee dagen bij het afvegen af en toe een minisliertje roze/rood in mijn afscheiding. Geen idee wat dat was. Kan ik me weer druk om gaan maken... Maar gelukkig komt de echo steeds dichterbij. Dan zullen we weten of alles goed is. Dinsdag is de dag!
TTM: de misselijkheid wordt al wat minder. Ik probeer ook zonder medicijnen als het lukt (hoe minder "troep" je binnen krijgt hoe beter denk ik maar). Lukt inmiddels al 4 dagen, alhoewel vandaag een dag was dat er niets uit mijn handen kwam. Zelfs boodschappen was eigenlijk al te veel maar ja. Ik heb naast het ziek zijn ook niet veel last. Voel alleen mijn buik wel (wat krampen enz.) maar dat is normaal had de VK gezegd. Zeker bij een 2e gaat alles nu eenmaal sneller uitrekken en groeien. Mijn (schoon)ouders vonden het geweldig. Hadden wel iets verwacht omdat ik zolang "ziek" bleef haha. Sja.... Woensdag de echo en als alles goed is dan maken we het wereldkundig. Wel grappig, want op mijn werk zijn er al 3 zwanger en we hebben niet zo'n groot bedrijf. Moeten dus maar condooms als bedrijfskleding gaan dragen denk ik Arr; paracetamol mag inderdaad. Wijntje zal ik (zeker in combi met de paracetamol) maar ff laten staan. Goeie smoes haha. Veel plezier in ieder geval! Rittjuh: Lekker gegeten?
wat spannend allemaal hoop op meer roze hoor deze maand inmiddels weten mijn ouders het en me schoonouders, vonden het allemaal heel erg leuk.. ik slik ook gewoon paracetamol, want heb echt veel pijn in me buik, waarschijnlijk toch me darmen.. ben er ook moe van.. heb wel het idee, dat het wat rustiger aan het worden is, ik kan wat meer naar de wc enzo.. voelt niet zo erg meer beknelt allemaal.. heb een zwangerschapsdagboek besteld en is vandaag binnen gekomen, lijkt me leuk om bij te houden.. ziet er mooi uit, van anne geddes.. gaat m zo goed inlezen hihi liefs
Daar ben ik weer na bijna 2 dagen 'afwezigheid'. Had sinds afgelopen weekend weer wat last van mn rug. Dacht eerst nog dat ik verkeerd had gelegen of iets. Maar toen ik dinsdagochtend rechts in mn buik duwde (net onder mn ribben), deed mn rug ontzettend pijn. Dit had ik de vorige keer ook met de nierbekkenontsteking Dus ik de dokter gebeld en er was pas donderdag plek. Toen ze hoorde waar het om ging, bleek dat het wel altijd mogelijk was om urine in te leveren. Dus dat heb ik woensdagochtend toen gedaan en dat konden ze direct testen. En ja, hoor... Weer een urineweginfectie. Eerst wilde ze dezelfde medicijnen voorschrijven, maar ik heb gezegd dat we inmiddels gestopt zijn met de pil. En met die medicijnen mag je eigenlijk niet zwanger worden. Dus ze heeft met de dokter overlegd en nu heb ik andere medicatie waarmee je gelukkig wel zwanger mag worden Dus we hoeven geen ronde over te slaan. Vanavond ga ik beginnen met ovutesten, dus ben benieuwd of het iets op gaat leveren. Iedereen was heel enthousiast over mn jurk enzo, dus dat was wel leuk. Hebben ook heerlijk gegeten (4 gangen!). Alleen nu zijn 2 collega's ziek en mogelijk komt dat door het eten. Gelukkig heb ik daar geen last van gehad. Ik ga straks ff alles bijlezen en reageren Nu eest maar even werken
Heb net een ovutest gedaan, maar alleen een controlestreep. Doe over 2 dagen nog wel een testje. Zit nu op dag 11 pas, dus het kan best kloppen dat er nog niks te zien is. Hoop in ieder geval dat het wel lukt om mn ei te vinden (en dat ik er een heb natuurlijk). Nu eerst ff alles teruglezen en op jullie reageren.
@ Arr: Hoe was je kerstfeest? Is het meegevallen met de sneeuw? Het begint hier nu pas te sneeuwen en het blijft nog niet echt liggen gelukkig. Ben benieuwd hoe het morgen is. Wanneer ga je een testje doen? Al voor je NOD of als je over tijd bent? @ Duckertje: Wanneer ga je nu weer testen? Hoop zo dat het een innesteling is en je binnenkort een post test hebt!
Hoi Meiden, Dank jullie voor de tips. Nou het kerstfeest viel een beetje tegen. De locatie was niets op aan te merken, maar het eten was niet echt lekker. Ik ben ook vroeger naar huis gegaan. Vandaag vanwege de verkoudheid thuis gebleven. Verder ben ik vandaag ook met vlagen misselijk. Ik denk dat ik er morgen een testje ga doen. Mijn gevoel zegt dat het raak zou kunnen zijn. Tot zover even. Weltrusten
Arr spannend!!! Als test negatief is niet meteen in dip misschien ben je te vroeg met testen. Zou wel leuk zijn. !
Goedemorgen meiden! Ik zie dat wel alweer een bijna-tester hebben, spannend hoor Arr!!! Zou echt geweldig zijn als we er rond deze feestdagen een aantal positieve testen mogen horen! En dan sluit de rest gewoon in het begin van het nieuwe jaar aan... Ik start wel rond 2 januari, want denk heb ik denk ik mijn NOD. Ik ben alleen wel onzeker nu over het missen van mij ei, maar goed dat hoort er misschien allemaal ook wel bij. Deze week heb ik op dinsdag en woensdag tot na 22.00 uur gewerkt, dat waren echt wel lange dagen (vanaf 8.30 uur) en ik was gisteravond dan ook echt helemaal op. We zijn nog even bij mijn zwager en schoonzusje op visite gegaan aangezien wij dit jaar met zijn vieren het kerstdiner verzorgen (dat doen mijn schoonouders altijd, dus dit jaar mogen zij een keer lekker op de bank blijven zitten ). Gisteren hebben we het menu vastgesteld, een boodschappenlijstje gemaakt en bedacht hoe we het menukaartje vorm gaan geven. Dinsdag gaan we de menukaartjes "knutselen". Mijn schoonvader maakt er altijd een sport van om de gerechten cryptisch te omschrijven zodat we per gang moesten raden wat we zouden gaan eten. Wij willen hem nu even terugpakken door ook van die omschrijvingen te bedenken. Ben benieuwd of het lukt. Zo nu maar weer even hard aan het werk! Alle meiden met kwaaltjes (sorry ben even vergeten wie, wat, enzovoorts), beterschap/succes/sterkte! En leuk dat we al zoveel bijna echo's hebben! Groetjes DutchDiva
@ Arr: En en en...?! Heb je al durven testen? Hoop het zo voor je meid! Dan zijn we wel goed bezig hier haha. Zouden er al 4 zwanger zijn