Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Meiden...

Ik heb net de echo gehad en het zag er niet goed uit... Ik zou vandaag ongeveer 9 weken moeten zijn, maar er was alleen een vruchtzakje te zien. Zowel uitwendig als inwendig geprobeerd te kijken. Volgens de verloskundige kon het nog twee kanten op: of ik was beduidend minder ver dan ik zelf dacht óf het is al ergens mis gegaan... Ik denk dus het laatste. Vooral omdat ik echt niet een week of 3 minder kan zijn. Dat kan gewoon niet... want stél dat het wel zo is, dan had je toch ook al iets meer moeten zien dan alleen een vruchtzakje? Misschien nog geen kloppend hartje, maar toch zeker al wel iets van een minuscuul vruchtje? Ik snap het niet meer... :( Voel me echt bedrogen door mijn eigen lichaam...

Over twee weken weer een echo, en dan kijken we of er nog wat veranderd is... Ik ben zo bang... ik ga uit van het ergste... Ik hoop dat het dan maar snel op gang mag komen, en we weer snel verder mogen...

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ TTM: NEEEEEE! Dit meen je niet :( Kon wel janken toen ik het las. Leef echt zo met je mee ook al weet ik niet hoe het voelt. Hoop zo dat het alsnog goed is, maar het moet dan wel erg veel schelen en dat is idd niet heel waarschijnlijk gezien je regelmatige cyclus. Worden een lange 2 weken. Knuffel!

@ Arr: GEFELICITEERD!! Super dat je een posi test had. Stiekem natuurlijk al verwacht ;) Heb je nog een digitale met indicator gedaan of ga je die morgen doen?

@ Duckertje: Volgens mij hoort je lf tussen de 10 en 18 dagen te liggen (voor een goede innesteling in ieder geval). Dus als die idd 18 dagen is kan het best wat langer duren voordat je posi test. Volgens mij maak je na de innesteling pas HCG aan.

Hier was de ovutest een stuk lichter dan gisteren, dus straks nog maar even flink aan de klus. En hopelijk morgenavond ook nog even als ik terug ben van de musical. Zal wel een latertje worden, maar goed...

3. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @TTM, ronduit s h i t! Wat vind ik dit erg verschrikkelijk voor jullie.
    Heel veel sterkte deze komende 2 weken. Ik zal aan je denken.

4. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @all, dat ik herkend zou zijn denk ik omdat ik een opmerking die ik hier gemaakt hebt in mijn omgeving terug heb gehoord. Ik vond het meer dan toevallig. Misschien zie ik spoken.
    Ik hoop dan wel dat diegene haar mond kan houden.

Gisteren heb ik CB met indicator getest, 1-2 weken gaf hij aan.
    Op de bijsluiter staat dat je dan 3-4 weken zwanger bent volgens de cyclus berekening. Dus nog erg pril allemaal. Ik hoop dat het goed blijft gaan.

Mijn schoonzus heeft gisteren ook de echo gehad. Ze is nu 11 weken en 3 dagen zwanger, ze kon ook al zien wat het wordt; een jongen.

tot zover eventjes
    groetjes

5. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Probeer ik net mijn huisarts te bellen is hij er niet.
    Pas 27 december is hij er weer.
    Waarom heb ik dat altijd!!!! Sorry, ik weet dat het niets is in vergelijking met TTM en BD.

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    TTM oh wat verschrikkelijk!!!! Zit hier gewoon met kippevel. Was mijn dag gister goed door bericht van arr, nu een rotdag door jouw berichtje. Leef echt met je mee. We zijn toch een soort van buddy's. Sjee wat erg. Ik duim voor je dat het goed is hoor meid.

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Arr: Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan! Irritant is dat he als je huisarts er niet is. Is bij ons ook zo helaas. Was van plan om nog ff mn urine te laten checken of de ontsteking echt helemaal weg was, maar ja, gaat dus ook niet :(

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Bd: Weet jij al wat meer? Wordt het lekker de Kerstdagen thuis doorbrengen? Hoop het zo voor je!

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ik wacht nu op uitslag urine, als dat goed is mag ik naar huis. Hoe for THE best!

10. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @BD dat hoop ik ook voor je. Succes.

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    TTM, ik heb het echt met je te doen!! :(
    Wat een rotnieuws zo aan het einde van het jaar!!
    Ik ga echt voor je duimen en we zullen proberen je hier doorheen te slepen....
    Ik vind het wel fijn voor je dat je familie er in ieder geval van wist, dus ik hoop dat ze je wel kunnen steunen!! Sterkte.....

..... Bah! :(

Bd, ik ga voor je duimen dat de resultaten goed gaan zijn! Dat je maar lekker snel naar huis mag!

Arr, het is idd balen als je herkend bent, maar door iemand van ons?? Wij zijn allemaal verbaasd door dit nieuws, dus ik hoop het niet voor je!

DutchDiva, je hebt me niet op een dwaalspoor gezet hoor, ik vind het alleen maar fijn dat jullie meedenken!
    Het is wel raar, want m'n ovutesten blijven negatief terwijl er wel een temperatuursdaling was vanochtend en dat schijnt rond je eisprong te gebeuren... :(
    Ach, we hebben in ieder geval geklust gisteravond dus we wachten weer maar af....

Rittjuh, is hoop dat je het gezellig hebt vanavond!

TTM, we denken echt aan je.......

Groetjes, Duckertje

12. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @duckertje, nee niet door iemand van jullie hoor.
    Succes met klussen.

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @TTM: nee dat mag niet zo zijn!!! Wat een vreselijk nieuws, krijg het er gewoon koud van! Dikke knuffel en veel sterkte de komende twee weken!

@Bd: nog even spannend dus... ik hoop het echt voor je dat je lekker naar huis mag met deze dagen!

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    IK BEN THUIS !!! Heerlijk. Ook al ben ik nog een hoopje ellende het is toch altijd weer fijn om thuis te zijn. Nu rustig aan herstellen en goed proberen te eten en drinken

15. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ooww ttm, wat erg :( ik hoop het beste voor je ;)
    sterkte
    knuffel

16. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Daar ben ik weer... Bedankt voor al jullie reacties! Dat doet me toch wel goed hoor.

Ja... en nu? Wachten maar... :( Zoveel plannen... al heerlijk lopen fantaseren, mij al zien lopen in mijn kerstoutfit met een dikke buik. Het is best pijnlijk. Een kindje dat je nooit zult leren kennen. Wat toch al een deel van jouw leven uitmaakte... En dan kijk je naar je dochter die daar heerlijk in haar bedje nietsvermoedend ligt te slapen, en dan weet je pas hoe rijk gezegend je al bent. En ook hoe kwetsbaar het leven is. Ik hoop gewoon, dat als het al mis is gegaan, dat alles snel op gang komt en dat ik weer snel nieuwe kansen mag krijgen. Ik hoop op een spontane miskraam dan... moet niet denken aan een currettage of andere horror-scenario's... Aan dat hele kleine beetje hoop, dat het misschien nog goed gaat komen, ga ik mij niet meer vastklampen. Ik ken mezelf maar al te goed. Dan zal de klap nog groter zijn over twee weken. Nu kan ik mij rustig voor gaan bereiden op nog een vervelende echo. Klinkt best raar... nu ik het allemaal zo typ. Vandaag even met mijn dochter en moeder op stap geweest. Even wat afleiding. Het heeft wel geholpen dat ze er al van af wisten en ik er nu gewoon over kan praten met ze. Het gaat al weer wat beter dan gisteren en vannacht... Manlief heeft zijn ouders ingelicht en schoonmoeders zal het even aan de anderen doorgeven. Weet alleen nog niet of ik het allemaal wel ga trekken om maar 'gezellig' aan hun kerstdiner mee te doen op 1ste kerstdag. Vooral omdat ze al niet zo tactisch zijn en nooit goed hun gevoelens kunnen uiten. Maar ja... ondertussen neem ik wel weer tijd weg die mijn man met zijn familie kan doorbrengen... Maar ik heb nog even de tijd om het te bedenken. Zucht... het voelt allemaal als een soort nachtmerrie. Ik voel me sinds gisteren echt helemaal verdoofd van binnen. Zo af en toe vliegt de gedachte je weer even aan. Even flink huilen, even schelden, boos zijn, stoppen en staren door het raam. Ik wist niet dat het zo ontzettend veel met je kan doen. Maar helaas... het is niet anders. Het heeft tijd nodig... en het zal allemaal wel weer goed gaan komen.

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie dit niet mee hoeven maken meiden... Ik hoop, nee... ik bid dat jullie kindjes het goed blijven doen. En dat de rest maar snel verblijd mag worden met een wondertje. En stiekem hoop ik dat ook voor mezelf natuurlijk...

Weet alleen niet wat ik nu met die banner van mij aan moet... denk dat ik hem toch maar even weg haal... Weer even die van mij meisje ter afleiding.

Pfff... een heel verhaal... maar ik wil het toch even met jullie delen. Jullie zijn tenslotte inderdaad al wel een soort van vriendinnen geworden!

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wat ben je positief TTM, goed hoor dat je er zo over kan denken. Uiteraard duimen we voor je maar ik kam me ook goed voorstellen dat je realistisch wilt blijven. En gewoon lekker de ogen uit je kop janken, niets opkroppen. Ook ons gewoon spammen met ego berichtjes daar zijn we voor, om elkaar te steunen. Kop op meid, heel veel sterkte

18. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    TTM, knap van je hoor!
    Idd, laat je gevoelens gewoon lekker gaan..... Daar zijn wij voor en ik hoop dat het in ieder geval oplucht.
    Fijn ook trouwens dat je er met je moeder in ieder geval goed over kunt praten.

Misschien is het idd wijs om niet te veel verwachting te hebben voor de echo over twee weken, maar ook hoop blijven houden hoor meis!

We denken aan je!

Duckertje

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik wilde wel nog even delen dat ik duidelijkheid in m'n cyclus heb gekregen...

Twee weken terug was het in ieder geval geen eisprong. Dus zwanger kan ik nog niet zijn....
    Ik had net wel voor het eerst een positieve ovulatie test. Duurde wel een minuut of 7 tot hij positief was, maar het was zeker binnen de 10 minuten!
    Ik ga het aan het eind van de middag nog een keer testen, maar ik ben al blij dat ik nu in ieder geval iets van duidelijkheid heb!

BD, heel fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat het ook weer iets beter met je gaat!

Groetjes, Duckertje

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Bd: Wat heerlijk dat je weer thuis bent :D Lekker rustig aandoen en je lekker laten verwennen!

@ Duckertje: Fijn dat je duidelijkheid hebt zeg. De test moet je idd in 10 minuten aflezen. Dus flink aan de klus de komende dagen ;)

@ TTM: Lucht je hart maar lekker hier hoor. Daar zijn we voor! In goede en minder goede tijden. Snap dat je niet te veel wilt hopen. Dan is de teleurstelling mogelijk nog groter. Nog even in spanning dus.
    Hoop dat je de Kerstdagen een beetje door kunt komen meid. Alle sterkte!

Hier nog werken tot 17.00u en dan heerlijk vakantie! Can't wait haha. Eindelijk een week zonder NS-vertraging :D
    Was gisteren naar Patticoat geweest en ook de trams reden niet hun normale route. Had gelukkig nog net de laatste trein terug :p

Deel Deze Pagina