Heb vandaag andere medicijnen gehad want die ik nu had werkte echt niet. Hoop morgen dus een stuk beter te zijn. Vandaag niet eens mijn bed uit geweest echt erg pffff.
@TTM: wat knap dat je het al zo op papier kunt zetten! Ik krijg er gewoon kippenvel van! Ik wens je veel sterkte tijdens de kerstdagen (helaas kan ik het niet beter maken dan dit...) en het zal inderdaad prettig zijn dat je er al met je moeder over kunt praten en het hier kunt posten, maar het is toch niet wat je had gehoopt en verwacht... En als het inderdaad niet goed mag gaan, dan hoop ik met je mee dat alles snel op gang gaat komen en 2011 jullie jaar wordt! @Bd: gelukkig, positief nieuws!!! Wat fijn dat je weer thuis bent. Misschien nog niet de oude, maar hopelijk gaat dat in je eigen huisje lekker snel gebeuren!!! @Duckertje: eindelijk, een beetje duidelijkheid! En 7 minuten is niet erg hoor, anders had er wel gestaan binnen 5 minuten. Je zit toch keurig binnen de 10, dus klussen maar.... Hier nog maar een werkdag te gaan...en dan twee weken vakantie! Heb er enorm zin in, zie er echt naar uit! En wie weet in de tweede week van de vakantie geen ongie, maar.... Maar nu draaf ik door! Groetjes DutchDiva
Hmm.. Hoop dat deze wel aanslaan. Anders wordt het nog een beroerde Kerst met al dat lekkere eten. Beterschap! Maar het is voor het goede doel he
Bd, wat fijn dat je thuis bent en ik hoop dat het snel beter met je gaat. Beterschap, en dat die medicijnen goed hun werk gaan doen. TTM, wat ben je een kanjer zeg. Om dit zo van je af te kunnen schrijven en het zo te kunnen relativeren. Ik hoop voor jou dat er snel duidelijkheid is. Niets is zo vervelend om te wachen. Rittjuh, was de musical leuk? Ik ben zelf nog nooit naar een soort voorstelling geweest. Lijkt mij wel wat, alleen scheveningen is voor mij een heel eind uit de buurt. DD, lekker al vakantie en hopen op geen ongie. Ik moet morgen nog een ochtend. Het meerendeel van mijn collegas zijn morgen al vrij. Verder gaat het hier zijn gangetje, wel onderbuik gevoel en nog steeds die lage rugpijn. Met mijn vriend erover gehad over wanneer gaan we het vertellen als alles goed blijft gaan. Na de echo, 8 wkn. En nu maar mijn mond kunnen houden. groetjes
Pfff... Had ik net een lap tekst getypt, is alles weer weg Nog maar een keertje dan haha... @ Arr: Petticoat was wel leuk ja. We hadden Chantal Janzen in de hoofdrol. Vind musicals over het algemeen wel heel leuk, maar het is behoorlijk prijzig. Daarom wachten we vaak op een actie, dan is het nog wel te doen. Ben al naar Aida (2x), Tarzan, Sunset Boulevard, Ciske de Rat (2x), Saterday Night Fever, Grease, Belle en het Beest geweest. Volgens mij was dat het haha. Donderdag ga ik nog naar Mary Poppins in Scheveningen. Petticoat draaide in het World Forum Theater in Den Haag. Gelukkig is dat voor ons nog goed te doen. En nu lekker genieten van een weekje vakantie. Zijn er nog meer dames vrij? Wens jullie alvast fijne dagen, want weet niet of ik hier nog vaak ben de komende dagen En hopelijk wordt het een erg roze 2011 voor ons allemaal
Ik moet gewoon werken tenminste als ik niet meer ziek ben. Gaat vandaag al iets beter gelukkig dus hoop dat medicijnen aanslaan. Vanmiddag maar eens proberen uit bed te gaan. Musicals ik hou er ook van, ga alleen niet zo vaak.
Hey meiden, tijdje hier niet geweest "schaam" Las het verschrikkelijke berichtje van TTM, dikke knuffel meid. Ik vind je heel moedig!!! Hoop dat je toch van de kerst kunt genieten. Bd, wat vervelend zeg dat je in het ziekenhuis hebt gelegen. Hoop dat de medicijnen zijn werk doen. En doe rustig aan hoor!!!
hey Arr, nee hoor gaat hartstikke goed hier. Het was even lastig om 2 topics bij te houden.........maar ga beter mijn best doen Hoe gaat het met jou?
@ Nathalie: Was net van plan je een pb te sturen haha. Zag je idd wel in het NOD topic, maar niet meer hier
Ja, al gemaakt. Dat kon al wel, op de website stond vanaf 6 weken; het is 20 januari geworden als alles goed blijft gaan.
Spannend hoor! En tuurlijk gaat het goed!!! Ik kreeg vanmorgen een smsje van een vriendin, moest vanmorgen naar het zh en ze had eindelijk een eitje dat waarschijnlijk maandag gaat springen. Vind het zo spannend voor haar!
Dat is idd heel spannend voor je vriendin. En het is altijd fijn dat je een goede vriendin hebt die meeleeft en er over kan hebben. Degene die weten dat we bezig zijn heb ik het nog niet verteld. Ik wacht hiermee tot week 8 denk ik. Mede door een aantal opmerkingen van haar kant uit naar mij. Tenzij ze het eerder ziet aan mij natuurlijk of mij de vraagt stelt. Hoe gaan jullie om met vriendinnen waarvoor jij altijd klaar staat en als jezelf even een flinke dip hebt je dan bijna geen luisterend oor krijgt? Daarom vertel ik het nu ook nog niet aan die vriendin. Of ben ik nu te zwart wit?
Niet zwart wit hoor, ik zou het zo'n persoon ook niet zo snel vertellen. Ik kan daar heel slecht tegen, zulke mensen
Hey... Dank voor alle steun! Erg lief! @ Bd: Fijn dat je andere medicijnen hebt gekregen! Hopelijk werken deze beter en kom je een beetje goed de feestdagen door! @ All: Ik ben de komende tijd ook wat minder hier te vinden. De vakantie staat voor de deur. Ik probeer er toch nog een beetje een gezellige tijd van te maken met mijn gezinnetje en familie. Ik zie wel hoe het gaat. Hier gaat alles naar omstandigheden wel goed. Er is al wat gaande in mijn lichaam. Heb sinds gisterochtend al donkerrode afscheiding. Voor de zekerheid maar een berg maandverband ingeslagen. Hoop dat het wel doorzet... maar liever niet met de Kerst... want als dat zo is, dan ben ik toch liever gewoon thuis als de miskraam dan plaatsvind. Moet er niet aan denken de hele tijd bij iemand anders op het toilet te moeten zitten. Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken hè. Tot mijn verbazing is mijn schoonmoeder gisteren ook nog even langsgeweest. Ze kan het dus blijkbaar wel, maar het komt er niet altijd uit. Was erg lief. Ze vroeg hoe het nu ging, of ik al wist wat mij in zo'n situatie dan te wachten staat e.d. Blijkt dat ze zelf ook twee keer in een soortgelijke situatie heeft gezeten. Net als mij alleen een vruchtzakje, dat uiteindelijk dus werd afgestoten. Alleen hadden ze toen natuurlijk geen echo's, dus toen het bij haar gebeurde was er dikke paniek en stonden ze eigenlijk meteen voor een voldongen feit. Ze had het vruchtzakje toendertijd op kunnen vangen en door haar arts laten bekijken en er zat geen vruchtje in. Hopelijk is dat mij ook zo... klinkt raar misschien, maar dan houd het bij mij ook in dat ik eigenlijk niet echt zwanger ben geweest van een kindje, omdat het bij de celdeling dan al fout is gegaan. Dat idee maakt het wel een stukje draaglijker. Ik kan mij er nu rustig op gaan voorbereiden. Eigenlijk wel zo 'prettig'... Dus ja... Nu is het dus afwachten. Soms is het nog best wel moeilijk en vliegt het je aan. Even huilen en weer doorgaan dan maar. Maar ach... Dat zal nog wel een poos zo blijven. Meiden, ik wens jullie allemaal een hele fijne tijd! Geniet er van en ik spreek jullie wel weer ergens volgende week! Liefs!
@TTM, ik wens jullie veel sterkte de komende tijd. Door je openheid hier lees en leef je toch mee in je leven. Jakkie, de tranen komen. Ik weet even niet wat ik moet schrijven. Laat je verwennen en vertroetelen. Je denkt al heel positief erg knap van je. Dan lezen en schrijven we elkaar in het nieuwe jaar. Dat 2011 voor ons allen een mooi roze jaar mag worden. Dikke knuf,....