@ TTM: Het lij kt dan idd op gang te komen. Hopelijk hoef je dan geen curretage. Sterkte in ieder geval de komende tijd! Knuffel! @ Arr: Ik zou het in dat geval ook niet vertellen nee. Het moet niet van 1 kant komen om het zo even te zeggen. Gelukkig heb ik een goede vriendin waar ik alles mee kan delen en we zijn er altijd voor elkaar. Helaas wonen we een heel eind bij elkaar vandaan, maar bellen, mailen en MSNen kan gelukkig wel.
TTM, ik sluit me bij Arr aan, mooi verwoord....! Hopelijk komt het nu idd snel op gang! Laten we er in ieder geval samen een mooi en hopelijk roze 2011 van maken! Hier dacht ik gister een positieve test te hebben, maar net knalde hij er binnen een minuut vanaf! Daarna nog een digitale CB gedaan als controle, en ja hoor! Eindelijk m'n ei gevonden.... Al dacht ik van te voren dat ik weer ongi ging worden, dus ik was al depri aan het worden.... Hele klodders slijm met bloed... Mar nu is het duidelijk.... Eigenlijk wel speciaal zo in het kerstweekend! We gaan ons best doen! DutchDiva, merk jij al iets?? En Rittjuh, geeft het jou ook een goed gevoel, nu je je ei echt gevonden hebt?! Iedereen die vrij is, geniet ervan!! Groetjes, Duckertje
hoi,Ik ben 24 oktober gestopt met de pil. Ik ben op 30 oktober ongesteld geworden en daarna pas op 19 december ongesteld geworden. Ik wil graag zwanger worden van een 1e kindje.... Nu afwachtengr
@ Vstiertje: Welkom! Klets gezellig mee Je hebt wel een lange cyclus zeg. Hoop dat je ei deze keer een stuk sneller komt! @ Duckertje: Het geeft me aan de ene kant een goed gevoel, omdat ik weet dat mn ei geweest is en mn cyclus dus iig niet (veel) langer lijkt te worden. Maar aan de andere kant heb ik er geen goed gevoel bij, ook al hebben we de afgelopen dagen flink geklust. Het is gewoon een gevoel. We kunnen nu toch niet meer doen dan wachten... Hopelijk gaat die tijd een beetje snel voorbij, maar dat denk ik wel met de feestdagen enzo. Fijn dat jij je ei nu echt gevonden hebt. Kan me voorstellen dat het wel fijn is dat je daar nu duidelijkheid over hebt. Hoop dat je het heel gezellig gaat krijgen de komende dagen
Vstiertje, welkom! Rittjuh, ik kan je gevoel ook wel voorstellen hoor! Mijn vriend is nu ook thuis en we stonden echt samen naar die test te kijken van, dit is de eerste echte kans die we gaan hebben..... Ineens ben je je daar dan bewust van en voelt het ook wel weer een beetje spannend op de een of andere manier.... Maar ook heel goed hoor, eindelijk eens een positieve test! Ik ben in ieder geval blij dat ik nu weet waar ik in m'n cyclus ben! Nu maar afwachten of we volgende keer weer ovutesten nodig hebben of juist niet.....! Ik zal voor ons duimen! DutchDiva gaat de eerste zijn die iets weet, dan jij en ik volg kort daarna! Groetjes, Duckertje
@ Duckertje: Wij zitten idd lekker dicht bij elkaar Maar ik test sowieso niet voor 8 januari mocht ik dan niet ongi zijn. Het is idd wel extra spannend. Weet gewoon zeker door die ovutest dat er een ei is geweest. Stond ook wel even te kijken doe die maandagavond ineens knalposi was. Had het nog helemaal niet verwacht haha.
Zullen we weer even een kort NOD lijstje maken? Dan hebben we weer een soort van overzicht hoe iedereen ervoor staat. Rittjuh - NOD 7 januari 2011 - 2e ronde, 1e kindje
Ik zat hem net te zoeken Nathalie - NOD 3 januari 2011 - 2e ronde (1e niet geklust), 2e kindje Rittjuh - NOD 7 januari 2011 - 2e ronde, 1e kindje
Nathalie - NOD 3 januari 2011 - 2e ronde (1e niet geklust), 2e kindje Rittjuh - NOD 7 januari 2011 - 2e ronde, 1e kindje Duckertje - NOD 9 januari 2011 - 1e ronde, 1e kindje Idd Rittjuh, dat vinden wij nu ook zo spannend, aan het tijdstip van klussen zal het nu niet meer liggen! Nathalie, ik had niet gedacht dat jij zo dicht bij ons zat... Op je banner staat nog 3 weken tot de volgende ovulatie.... Of tel jij van ovulatie naar ovulatie?! Wordt het nog spannender!! Groetjes, Duckertje
Hallo allemaal, @TTM: helemaal begrijpelijk dat je hier wat minder te zien bent en even tijd voor jezelf neemt, maar ik duim wel voor je dat alles op de natuurlijke weg mag gaan. Natuurlijk zouden we allemaal voor iets leukers voor je willen duimen, maar ik hoop echt dat er geen lange nasleep volgt! @Duckertje: Nou als dat niet binnen de tijd is haha Hier al een paar dagen enorm aan het twijfelen. Ik voel van alles, maar geen misselijkheid of pijnlijke borsten ofzo. Wel een licht. zeurderig, krampachtig gevoel vrij laag in mijn buik, meestal links. Ik kan niet echt vinden of dat iets kan betekenen. Verder ben ik ook al twee dagen snel draaierig. Niet voor lang, maar wel vreemd. Maar ik ben ook bang dat ik mezelf dingen aanpraat door te denken dat het met zwanger worden te maken heeft, terwijl ik nu misschien meer op mijn lijf let en andere dingen voel. Ik weet niet goed wat ik moet denken. Verder zit ik ook een beetje met de feestdagen in mijn maag. Indien mijn ongie uitblijft, kan ik in het begin van het nieuwe jaar testen (zal zo het lijstje aanvullen). Dat betekent dat de kerstdagen, de verjaardag van mijn man en Oud en Nieuw al voorbij zijn. Ik weet niet zo goed wat ik aan moet met het drinken van een glaasje alcohol. Met de verjaardag en Oud en Nieuw is het niet zo'n probleem (ben niet zo'n champagne fan, dus toast wel leuk mee en laat hem daarna staan ), maar tijdens het kerstdiner valt het wel op als ik bij alle gangen helemaal geen wijntje neem. Op zich heb ik er geen moeite mee om niks te drinken en ook al weet ik niet of ik zwanger ben, dat heb ik er graag voor over, maar ik heb nog geen zin in speculaties... Pff, wat een twijfelkont ben ik toch! Nathalie - NOD 3 januari 2011 - 2e ronde (1e niet geklust), 2e kindje Rittjuh - NOD 7 januari 2011 - 2e ronde, 1e kindje Duckertje - NOD 9 januari 2011 - 1e ronde, 1e kindje DutchDiva - NOD rond 1 januari 2011 - 2e ronde, 1e kindje Ik hoop dat jullie allemaal gezellige feestdagen hebben en dan gaan we hopelijk op naar een vruchtbaar 2011! Groetjes DutchDiva
Voor een aantal is het over een weekje al weer spannend. Leuk meiden, duim voor jullie. Hier ook gister all you need is love gekeken. Heerlijk! Vriendlief maar gaan sporten want die vind het verschrikkelijk haha.
@ Bd: Ik heb idd ook All You Need zitten kijken. Mn vriend vindt het ook vreselijk haha. Die is lekker achter zn laptop gekropen. @ DD: Wat betreft het drinken, ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Volgens mij heb je niet al direct een bloedband met je kindje (las ik ergens), dus dan zou het geen kwaad kunnen. Zelf ga ik ook niet drinken, wie weet is het toch raak. Bij mij zal het totaal niet opvallen, want ben altijd de BOB aangezien vriendlief geen rijbewijs heeft. Alleen met Oud en Nieuw wordt het wat lastig. Dit jaar komt iedereen naar ons toe, dus ja... Maar goed, dat zien we dan wel. Een glaasje kan vast geen kwaad.
Wat een rust hier met de Kerst zeg Ben er zelf ook niet al te vaak hoor. Gaan zo naar vrienden voor 2e Kerstdag. Misschien dat we daar blijven slapen, maar dat ligt een beetje aan het weer en hoe laat het gaat worden. Gisteren gingen we al vrij op tijd terug, want het begon ontzettend te sneeuwen Echt een drama dit weer. Gelukkig schijnt nu lekker het zonnetje.
Goedemorgen allemaal, iedereen een fijne Kerst gehad? Hier was het beide dagen gezellig. En helemaal geen probleem met de alcohol gelukkig. Had me voorgenomen niet te drinken, want daar voelde ik me niet gelukkig bij, tenzij het niet anders kon. Dat betekende dat het bij mijn ouders helemaal geen probleem was, want overdag drinken zij ook niet echt en aangezien we gingen gourmetten heb ik gezegd dat dat veel te warm is om bij te drinken haha. Bij mijn schoonfamilie wordt 's middags wel altijd een borreltje gedronken, maar die heb ik maar overgeslagen. Tijdens het diner ook de wijn overgeslagen en alleen de spoom genomen (waar dus wat cider in zit) en een beetje likeur bij de thee. Die laatste twee voelden niet heel goed, maar dat was zo weinig dat ik daarmee de roddels hoop te voorkomen. Achhhh ik moet mezelf ook niet gek maken. Als het al zo is (heb geprobeerd vandaag manlief te verrassen op zijn verjaardag, maar die test was natuurlijk veeeeeel te vroeg) dan is er inderdaad nog geen bloedband. Maar omdat ik gelezen heb dat dit wel geldt voor de etenswaren, maar dat alcohol altijd slecht is hadden wij toch zoiets van, toch maar niet. Dus ben op deze twee dingen na ook de BOB geweest... Sorry voor mijn hele verhaal, wilde het toch even opschrijven... Groetjes DutchDiva
Net terug van controle bij gyn. Heb er weer medicijnen bijgekregen voor misselijkheid. Hopelijk helpt het. Snel nog even naar de kleine smurf mogen kijken. Alles was goed Met kerst niet veel gegeten. Wat stokbrood en 1 piepklein stukje kip. Ach het was weer beter dan niets toch ? Het was wel gezellig, voor die twee uurtjes dan haha, lager hield ik het niet vol.
@ Nathalie: Hier waren de Kerstdagen erg gezellig. Heerlijk gegeten bij familie en vrienden. Hoe was jouw Kerst? @ DD: Wanneer kon jij ook alweer testen? Op 1 januari? Hoop zo voor je dat het raak is. Heb je er een goed gevoel over? Heb zelf ook maar geen alcohol genomen, sowieso al omdat ik de BOB ben. Er zat wel wat alcohol in de chocolade mousse, maar dat is vast geen ramp. Denk ook niet dat het raak is, voel totaal niets. @ Bd: Hoop dat deze medicijnen aanslaan. Fijn dat alles nog steeds goed is met de uk
DutchDiva - NOD rond 1 januari 2011 - 2e ronde, 1e kindje Nathalie - NOD 3 januari 2011 - 2e ronde (1e niet geklust), 2e kindje Rittjuh - NOD 7 januari 2011 - 2e ronde, 1e kindje Duckertje - NOD 9 januari 2011 - 1e ronde, 1e kindje
Hallo allemaal! Hier is het ook redelijk rustig geweest! Eerste kerstdag bij m'n ouders geweest. Gister zouden we naar m'n schoonouders gaan, maar het is bijna een uur rijden en we vonden het toch te glad.... 's Avonds gingen zij zelf ook weer ergens anders eten, dus hebben we het voor dat even maar niet gedaan. Gewoon lekker thuis met z'n tweetjes. Is ook wel eens lekker! DutchDiva, gefeliciteerd met je MAN! Hier nog 4 maanden... Eindelijk kunnen we gaan aftellen! Krijg er steeds meer zin in.... Voel je trouwens al iets, of niet? En Rittjuh en Nathalie, jullie al een idee? Rittjuh, jij denkt van het begin al dat het niet raak is, toch? Ik blijf toch voor je duimen hoor!! Hier is ook nog niets te voelen, maar goed, pas twee dagen na ei... Al ben ik dit keer wel blij dat ik nog niet aan het vloeien ben, ook niet van m'n eisprong. Ik weet niet of dat dit iets zegt, maar je weet maar nooit! Bd, fijn dat alles nog steeds goed is met de kleine! Groetjes, Duckertje