Ik slikte/slik microginon30 en bij mijn vorige zwangerschap was het de eerste keer al raak. Dan tel ik de maand van stoppen niet mee zeg maar (dus augustus gestopt, september laatste menstruatie gehad)
Ik heb in totaal 12 jaar ongeveer nu anticonceptie gebruikt. Ik ben nu bijna een maand gestopt en al bijna 5 kg aangekomen! Als ik nou zwanger zou zijn is het een ander verhaal maar dit vind ik niet zo leuk! Echt verschrikkelijk eigenlijk! Morgen maar eens de HA bellen.
Ik slikte inderdaad ook die Microgynon 30. Heb ergens gelezen dat als je gemiddeld vruchtbaar bent 97% binnen een jaar zwanger is. Zo goed als iedereen dus. Mn beste vriendin blijkt een verhoogde zuurgraad te hebben en haar man is al redelijk op leeftijd om het zo even te zeggen. Zij is 24 en hij 41. Dus zijn zaad is ook minder en onderhand zijn ze al bijna 2 jaar bezig en sinds vorige maand zijn ze begonnen met IUI. Ben gewoon erg benieuwd hoelang het duurt voordat ik zwanger ben. Hoop zelf toch wel binnen een half jaar (liefst eerder natuurlijk haha )
Wat sneu zeg voor je vriendin! Lijkt me echt verschrikkelijk!!! Ik zie het deze keer wel, ik wil er niet teveel over nadenken eigenlijk. Dan is de teleurstelling zo groot steeds Vorige keer dacht ik dat het wel wat maanden zou duren, maar die ging wel erg snel. Dat is het heel moeilijk om nu tegen mezelf te zeggen dat het deze keer best langer kan duren.
Ja, ze vindt het echt verschikkelijk. Elke keer die ziekenhuisbezoeken en het spuiten van hormonen. Maakt het zwanger worden er niet echt leuker op nee. Nee precies, nu het volgende keer zo snel ging hoop je natuurlijk dat het deze keer weer zo gaat. Maar eigenlijk kan het alleen maar tegenvallen, aangezien je het toen al de volgende maand was zeg maar. Wie weet is het wel precies hetzelfde. We gaan het zien
Jee dat lijkt me echt erg. Paar vriendinnen van me hebben ook pas een miskraam gehad, dan mg ik toch mar in mijn handjes klappen dat het bij de eerste allemaal goed is gegaan. Hefet toen 9 maanden geduurd voor we zwanger waren. Hoop dat het deze keer sneller gaat
@Mare: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! En ja, natuurlijk hopen we dat het snel zal gaan. Lijkt me best moeilijk als je maand na maand een teleurstelling te verwerken krijgt. Maar goed, ik ga er niet vanuit dat het maar pats-boem gebeurt. Ik wil mezelf ook niet voor de gek houden en daardoor valse hoop geven. Maar goed, voor wij echt gaan beginnen eerst nog even lekker 12 daagjes op vakantie. Komende donderdag stappen we in het vliegtuig, heerlijk! DutchDiva
Hey Girls! @ Mare: Leuk! Gezellig dat je met ons mee wilt kwebbelen! @ Bd: Ow, wat spannend! Ik hoop het zo voor je meid! Ga je morgen dan meteen testen als je ze binnen hebt? Je kunt natuurlijk alvast wat ochtendurine bewaren... Ik slikte ook Microgynon 30 en was in de derde ronde zwanger. Over het algemeen dus vrij snel! Stiekem hoop ik dat het bij een tweede ook zo snel mag gaan... Woensdag als het goed is het einde van mijn cyclus. Daarna wordt het spannend!!! Maar ik wil wel gaan proberen er niet al teveel mee bezig te zijn... Meiden, we zullen eens gaan zien hoe het allemaal gaat verlopen voor ons allen!
@DD: Lekker hoor even er tussen uit. Mag ik vragen waar jullie naar toe gaan? Iig heel veel plezier! Ik zit in dubio. Ik ben nu dus bijna 4 weken gestopt met de pil en ik heb echt super last van Horrormonen! Ik ben echt mezelf niet. Hebben jullie daar ook last van? Of zal ik contact opnemen met de HA?
Goedemorgen DD, wat heerlijk er even tussen uit! Waar ga je heen? Mare, ik heb er nooit last van gehad. Je zou de HA even kunnen bellen. Maar weet niet of die er wat aan kan doen. TTM, spannend hoor! Ben benieuwd wanneer iedereen zwanger zal zijn Hier weinig nieuws. Kleine man slaapt nog steeds dus even lekker op de bank
Hallo allemaal! Ik ben hierheen verwezen door DutchDiva en ik zou graag met jullie meekletsen! Ik zal me allereerst even voorstellen, ik ben Duckertje en ben 28 jaar oud. Mijn aanstaande is 32 en we gaan volgend jaar april trouwen! Wij willen nu nog een menstruatie afwachten en dan willen we voor ons eerste wonder gaan. Het lijkt ons geweldig om met een kleine in de buik elkaar het ja-woord te geven! Ik ben al wel in april gestopt met de nuvaring. Ik was helemaal klaar met die hormonen! Groetjes, Duckertje
@Duckertje: Welkom en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Geniet van alle voorbereidingen, het is zo leuk. Hopelijk zijn jullie gauw zwanger! (geldt voor alle meiden hoor!
@Duckertje: welkom haha @Mare: vervelend zeg dat je zo'n last had van de hormonen. Ik merkte wel wat schommelingen na het stoppen met de pil (ook Microgynon 30), maar niet zo heel extreem. Je zou inderdaad contact kunnen opnemen met de ha, waarom niet, vragen staat vrij toch? Mijn verlate huwelijksreis gaat naar Madeira. Ben er nog nooit geweest en heb er echt super veel zin in! Moet tot en met morden nog gewoon werken, maar wel lekker om tussendoor de koffers in de pakken en lekker voor te bereiden. En dan voor 12 daagjes er tussen uit en heerlijk ontspannen. Zal ook wel moeten, want daarna zal ik hier wel heel wat bij te lezen hebben haha. Groetjes DutchDiva
@ DutchDiva: Geniet van je huwelijksreis op Madeira @ Duckertje: Welkom! Klets gezellig mee. Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Gaan jullie groots aanpakken of houden jullie het klein?
Nou meiden, vandaag de testen binnen gehad en juf ongeduld kon natuurlijk niet wachten, dus maar meteen getest..... 1 streep Nu maar wachten tot de ongesteldheid snel doorkomt, des te eerder kunnen we naar een nieuwe ronde.
Ow meid, wat balen zeg!!! :x Hopelijk zet de ongesteldheid inderdaad snel door... Dan weer vol goede moed verder gaan!
Goedemorgen!! DD, veel plezier! En lekker genieten! Bd81, jeetje wat balen zeg! Hopen dat het snel door zet! Hier weinig nieuws. Vandaag weer werken, maar denk dat ik zo ongeveer alleen op de afdeling ben
Welkom Duckertje ook van mijn kant alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. @DD, een hele fijne huwelijksreis gewenst en madeira staat bij ons ook op het lijstje om een keer op vakantie te gaan. Het lijkt mij ook een heel een mooi eiland. Ontpillen van de microgynon 30 heb ik de eerste periode veel last van hormoonschommelingen gehad. Nu heb ik er minder last van, moet er wel bij zeggen dat het pas de 2e periode wordt. @Bd81 wat jammer zeg. Verder is het hier ook rustig.
Balen BD Op naar de volgende maand. Hoop zelf volgende week ongesteld te worden, zodat we ook volgende maand aan de gang kunnen.
Balen zeg, BD! DD: fijne huwelijksreis, enne wie weet wat er je meeneemt naar huis Bedankt voor het advies dames, ik ga toch maar de HA bellen. Keep U Posted.