Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden!!

Tis inderdaad rustig hier!

Rittjuh, veel plezier vanavond. Ik vond MP wel leuk, maar niet dat ik er helemaal hilarisch van was :D

Arr, fijn dat de familie niets ontdekt heeft!!

Db, jij gaat ook snel! 10 weken alweer!!!

DD, spannend! Ben heel benieuwd!

Ik heb hier een vroege test van predictor liggen, maar lees veel nega verhalen er over dus durf niet meer :D

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Oh meiden, wat moeilijk haha... De reden dat ik wil wachten is ook een beetje om teleurstellingen te voorkomen, maar ja als ik ongie word ben ik natuurlijk ook teleurgesteld. Dus.... misschien morgen een testje wagen, ik laat het jullie weten maar ik beloof niks misschien denk ik morgenvroeg wel dat ik het toch maar niet ga doen. Heb inderdaad de kv2voor5 maar kon niet vinden dat het 4 dagen voor NOD kan...in de bijsluiter staat vanaf NOD. Maar goed het is het proberen waard en het is natuurlijk al dag 31 van de cyclus. Heb ook wel langere cycli gehad, dus twijfel twijfel...

Maar genoeg over dit haha, ik ga gewoon verder duimen en hopen ;)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    DD, Spannend!!

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Ben vanmiddag tante geworden van een klein meisje, Emma. Heel onverwachts want schoonzusje moest nog zeker 3 weken :D

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nathalie gefeliciteerd! Alles goed met moeder en dochter?

Dd spannend. Kijk morgenochtend meteen op de site :)

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Nathalie: gefeliciteerd, wat mooi! Leuke naam trouwens en leuk he, dat tante worden?! (of was je dat al?) En drie weken te vroeg is op zich niet erg, maar is alles goed?

Hier wordt het er niet makkelijker op dat manlief vindt dat ik als gulden middenweg tot zondag moet wachten (van vrijdag op zaterdag slapen er vrienden bij ons en ik wil wel graag 's morgens testen, dus zaterdag is geen optie). Ik weet niet wat ik moet doen en laat het heel erg afhangen van hoe ik me vannacht en morgenochtend voel. Maar ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

Groetjes en welterusten, DutchDiva

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Zo, ben dr weer. MP was wel leuk, maar niet fantastisch idd. Heb wel betere musicals gezien.

@ Nathalie: Gefeliciteerd!!!

@ DD: De testen van kv2v5 testen bij 20 positief en de meeste andere testen vanaf 25. Daarom kan je deze al eerder gebruiken. Maar zou idd doen waar jij je goed bij voelt! We lezen morgen wel hoe en wat ;)

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ DD: En en en :p Whahaha.

Ben er weer vroeg bij :p Heb net vriendlief naar zn werk gebracht. Hij heeft ontzettend last van zn knie :( Meneer heeft een paar weekenden geleden 20 km gelopen, terwijl hij normaal nooit zoiets doet. Niet heel slim dus :p

En hebben de dames al een beetje zin in Oud & Nieuw?!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    mama en dochter maken het heel goed. Ze is gehaald met een keizersnede ivm stuitligging. Gisteren zou ze eigenlijk gedraaid worden, maar dat hoefde dus niet meer.

Rittjuh, niet zo handig van je vriend :D

DD, spannend!!!

Ik ga straks met mijn zus naar een vriendin van haar om oliebollen te bakken. Vanavond blijven we thuis, vriendlief wil niet slepen met de kleine jongen :D

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Oew, lekker oliebollen bakken :D Heerlijk zeg!

Hier zo het huis maar eens aan kant maken voor de visite van vanavond. Hoeven gelukkig ook de deur niet uit deze keer. Ook wel eens lekker!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    oliebollen bakken gaat niet door, zus sms't net dat ze ziek is :D
    Dus weer een dagje op de bank haha

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    DD en??? We wachten in spanning :)

We moeten vanmiddag nog boodschappen doen, hoop dat het niet te druk is.

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Joehoe pagina 100 :)

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ennnnnnnnnnnnn we gaan wel weer oliebollen bakken hahaha
    DD, ik ben ook benieuwd!!

14. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meiden!

Ik kom weer eens even kijken hoe het hier met jullie gaat! Ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven! ;) De 100ste pagina alweer! Moet ik natuurlijk wel even wat op 'schrijven'! Ik zie dat er alweer een aantal dames zo ver zijn dat ze kunnen testen, of bijna kunnen testen. Spannend!!! Ik hoop zo voor jullie dat het raak is! Dan kunnen jullie knalroze aan het nieuwe jaar beginnen!

Hier is alles naar omstandigheden goed. Het komt langzaam maar zeker op gang naar mijn idee. Ik vloei elke dag een beetje meer en sinds gisteren verlies ik zo af en toe wel wat meer dan alleen bloed... dus, even afwachten nog hoe het gaat verlopen. Maar ik heb goede hoop dat het vanzelf los zal komen. Het mag van mij alleen wel wat sneller allemaal... Dinsdagavond laat weer een echo. Zodra ik meer weet horen jullie het wel. Het verwerken gaat ook wel aardig. Heb er al veel over kunnen praten en dat helpt erg goed. Maar ja... zo af en toe is het nog wel erg moeilijk. Je blijft steeds maar weer denken aan hoe ver ik nou anders al was geweest bij een goede zwangerschap. Het zal langzaam maar zeker wel slijten en ik hoop dat we weer snel vooruit mogen kijken. Dat zal wel een leuk begin zijn van het nieuwe jaar!

Maar girls, ik wens jullie allen een knallend uiteinde van het jaar en een knalroze 2011!!! Wij gaan nu lekker van zelfgebakken oliebollen smikkelen! ;)

Een dikke knuffel voor iedereen!

Liefs!

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hahaha, veel plezier dan alsnog ;)

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ TTM: Fijn dat je hier weer even bent :) Hoop dat het idd snel achter de rug is en jullie weer vooruit mogen kijken. En dat je maar snel een goeie plakbeeb mag krijgen in 2011!
    Geniet van de oliebollen meid!

Knuf

17. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Goedemorgen dames,
    De 100ste pagina en de laatste dag van het jaar. Dat is nog een leuk moment.

Gezellig Nathalie oliebollen bakken. Ik heb dat nog nooit gedaan.

Rittjuh, dat was dus een gezellige avond?

DD, spannend meid. En 2v5 van de kv kan je wel al gebruiken hoor ook al staat dat het pas vanaf je NOD kan. Ik duim voor je.

TTM, sterkte de komende tijd. Dikke knuf.

Bd, Ik heb gisteren een paar boodschapjes vergeten, mijn vriend is net weggegaan voor de oudjaar activiteit van zijn hobby. En ik heb hem een lijstje meegegeven. Maar gisteren was het ook al erg druk bij ons bij de winkels.

Verder krijgen wij vrienden vanavond langs voor oud en nieuw.
    Dus ik moet nog even de logeerkamer klaarmaken en daarna voorbereiding voor het eten enz. Ik wilde nog even bij mijn oma langs, woont bij ons in de straat. Doe ik ook nog wel.
    Morgen dat de ronde voor nieuwjaarwensen.

Ik kom nog wel even langs vandaag maar wil jullie alvast een heel gelukkig en gezond en roze 2011 wensen.

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Arr: Ja, het was gezelliej. We waren met zn 15en. Eerst nog bij iemand thuis gegeten met zn allen. Dat was al erg gezellig. En daarna met 2 grote auto's erheen. De stemming zat er al goed in van tevoren :D

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Het is hier druk op de laatste dag van het jaar!

Nathalie, gefeliciteerd met het "tante" zijn! :) Is ook wel leuk zo net voor het einde van het jaar!
    Ik hoop dat het oliebollen bakken naar wens gaat! ; )

Rittjuh, kun je nog wachten?!

DutchDiva, doe waar je je goed bij voelt.... Natuurlijk zijn wij wel heel benieuwd! :)

TTM, ik ben blij dat het iets beter met je gaat, maar het blijft moeilijk.

Hier gaat het ook niet best. Ik ben weer aan het vloeien! :x
    Het zou betekenen dat ik nu een lf heb van 6 dagen! Ik baal echt als een stekker, en heb gister echt een ... dag gehad....
    Ik ben ook langzaam m'n energie aan het verliezen door al dat bloedverlies... ben echt heel moe!
    We kijken het weekend nog af en dan waarschijnlijk maandag eens bellen voor een afspraak bij de huisarts. :(

Ik probeer nu m'n energie maar uit andere dingen te halen... Ik ben vriendlief aan het overhalen om voor een tweede hondje te gaan!! :D
    Zou een mooi huwelijkskado zijn! ;)

Iedereen een geweldig en roze nieuwjaar gewenst!!

Groetjes, Duckertje

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Duckertje: Een lf van 6 dagen is wel erg kort ja :( Volgens mij hoort deze tussen de 10 en 18 dagen te liggen voor een goede innesteling. Een bezoek aan de ha zou wel prettig zijn ja. Hopelijk krijg je dan duidelijkheid!

Een 2 hondje klinkt leuk :D Welk ras hebben jullie? Willen zelf ook heel graag een hondje, maar we werken allebei fulltime dus is niet echt handig op dit moment helaas.

Ja hoor, ik kan nog wel wachten. Het voelt gewoon niet alsof ik zwanger ben, dus zit eigenlijk meer op de duiveltjes te wachten. Denk rond 7 januari wel duidelijkheid te hebben, want anders is mn lf wel erg lang.

Deel Deze Pagina