Oja, Nathalie jij nog gefeliciteerd met je nichtje. Leuke naam. Fijn dat het goed gaat met moeder en dochter. Duckertje wat vervelend voor je dat je je zo voelt vooral vandaag. En natuurlijk ook dat je lf zo laag is. Houdt moed meid. Oja, ik heb nog een goed voornemen; Beter contact gaan houden met mijn zus.
Rittjuh, wij hebben nu een langharige weimaraner, zie mijn avatar! Hij is nu 2,5 jaar oud en ik zou graag een vriendje erbij willen.... Probleem is mijn allergie en iedereen die roept dat het niet mag.... (ziekenhuis enzo...) Maar honden zijn echt m'n passie.... En altijd maar de regeltjes volgen is ook zo saai! Zonder hond zou ik ook eczeem hebben hoor... Ik ben echt overal allergisch voor en lekker eigenwijs... Daarom baal ik nu ook weer zo van m'n cyclus... Ik heb een studie gedaan waar ik niks mee kan en heb m'n eigen praktijk moeten stopzetten. Dan zijn we eindelijk weer omhoog gekrabbeld en willen een gezinnetje stichten en dan doet m'n cyclus weer heel erg stom! :x Sorry trouwens, maar soms zit het ook bij mij even hoog! Iemand trouwens een leuk idee van een klein hondenras met pit?! Groetjes, Duckertje
Dat is heel begrijpelijk hoor geeft niets dat je je uit. We zijn een lezend oor voor je. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt over je cyclus, wellicht verwijst de ha je naar de gyn. Ik heb ook wel eens gelezen dat de etos zwanger worden pillen helpen om een regelmatige cyclus te krijgen. Dit is maar een simpel voorbeeld hoor. Ik ben geen gyn. Succes meid. Ik heb zelf geen honden, we werkten ook allebei 40 uur. Vriend nu even zonder werk. Thuis hebben we eerder berner senners gehad, groot, lief en waaks. Mijn moeder heeft nu friese stabij (middel groot) en mijn zus jack russel (klein). Friese stabij is een lieve en actieve hond, kan ook veel leren. Een jack russel vind ik persoonlijk te druk. Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen.
@ Duckertje: Zo te lezen zit het idd even allemaal niet mee helaas Knuffel! Hoop echt dat ze je gaan en kunnen helpen bij de ha. Dan wordt 2011 hopelijk nog jullie jaar Ik heb op het forum ook wel eens iets gelezen over teunisbloemolie. Dat schijnt ook je cyclus te verkorten en deze regelmatiger te maken. Maar weet natuurlijk niet of dat voor iedereen werkt. Misschien dat de ha nog tips heeft? Wat betreft hondenras, geen idee... Wil zelf graag een boomertje (kruising shih tzu en maltezer).
Arr, bedankt voor je woorden! Ik voel me soms alleen zo'n "zeur"...... Iedere keer die hoop en dan binnen een week weer ongi.... en een hoop jeuk! Een dag ervoor escaleert m'n eczeem namelijk ook steeds weer en dan durf ik nog niet te smeren voor als het eventueel toch.... Ik ga idd zo maar eens de huisarts bellen.... Bedankt trouwens voor je tip over die pillen van etos. Ik heb alleen het probleem dat ik calcium en vitamine D slik en een te hoog gehalte Ca abortus kan veroorzaken. Daarom mag ik echt niet hoger gaan als wat ik nu slik, vandaar dat ik nu enkel foliumzuur mag slikken. Balen trouwens voor je vriend dat hij ook zonder werk zit... Goede tips trouwens over honden! Wij zaten ook aan een friese stabij te denken! Nogmaals bedankt! We houden gewoon de moed erin! Groetjes, Duckertje
Rittjuh, jij ook bedankt! Ik ga zo maar eens bellen naar het spreekuur, hopen dat ik hem te pakken krijg..... Ik denk dat een uitstrijkje hier in ieder geval niet veel aan kan doen. Misschien weer een maand de pil gebruiken en herstarten? Ik weet niet of dat zin zou hebben.... Een boomer is ook leuk trouwens, die heeft een vriendin van me! Groetjes, Duckertje
@ Duckertje: Geen idee of dat kan helpen. Denk dat de ha dat wel weet. Hoop iig dat je snel duidelijkheid krijgt, want elke keer dat vloeien is ook niks
Hallo allemaal, ben ik gewoon te laat voor de 100e pagina...tjonge jonge had ik vanmorgen toch maar moeten posten...helaas wel getest en (vandaar helaas) hartstikke negatief. Ik baal echt goed, want ben nu toch bang dat mijn ongie zich aan het aankondigen is...waar zou ik anders al die klachten van hebben...bah bah, ik had er zo'n goede hoop op! Groetjes DutchDiva
DutchDiva, echt balen!! Kunnen we elkaar een handje geven..... Al heb ik nu wel beter nieuws, ik heb de huisarts gebeld en mag naar de gynaecoloog! Ja, zei hij, " je bent nu al zo lang bezig.... ". Op de een of andere manier luistert hij nooit naar je verhaal, maar dit keer heb ik er maar eens gebruik van gemaakt! "Idd, we zijn al een tijd aan het proberen". Aan de andere kant natuurlijk ook weer wel, want ik ben al 9 maanden van die stomme pil af en het gaat steeds de kortere kant op... Ik heb dus gelijk gebeld naar het ziekenhuis en mag 1 februari komen! Ik ga nu wel weer in Belgie, hebben we een beter gevoel bij. Toch nog een opluchting zo aan het eind van het jaar! Groetjes, Duckertje
@Duckertje: dat is dan in ieder geval iets! Hopelijk krijg je daar wat duidelijkheid van! Hier nog steeds aan het balen en tegen beter weten in hopen dat ik niet ongie word, maar dat neemt niet weg dat ik jullie allemaal een fijn uiteinde toewens en natuurlijk een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2011!!! Groetjes DutchDiva
@ Duckertje: Wat fijn zeg dat je doorverwezen bent! Hopelijk gaat die maand snel voorbij of ben je inmiddels gewoon zwanger Blijf je nog wel klussen als je niet vloeit? @ DD: Balen van de nega test Misschien was je toch iets te vroeg met testen nog? Zolang je niet ongi wordt, is er nog hoop natuurlijk!
Natuurlijk blijven we klussen! We geven niet op! En we blijven duimen voor jullie! Groetjes, Duckertje
Misschien niet helemaal "on-topic": Hebben jullie misschien een idee van liedjes voor tijdens de dienst in de kerk?? Alvast bedankt! Groetjes, Duckertje
DD balen, maar het hoeft niet slecht te zijn, je kan ook iets te vroeg geweest zijn. Desnoods over 2/3 dagen nog eens testen. Duckertje; wel fijn van de doorverwijzing. Gaan ze in ieder geval ff alles nakijken.
Lieve meiden, Hebben jullie allemaal een mooie jaarwisseling gehad? Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden als er weer wat ontwikkelingen zouden zijn... Bij deze. Ik heb gisteravond mijn miskraam gehad... Op oudejaarsavond, precies waarop ik 'gehoopt' had. Vreemd en wonderlijk. Ergens ook wel fijn. Het begon op donderdagmiddag al een beetje op gang te komen, en toen wist ik al dat het niet lang meer zou duren. Mede omdat ik ineens gigantische hoofdpijn kreeg. Ik denk door een flinke schommeling in mijn hormoonbalans o.i.d. Gistermiddag wist ik dat het bijna zover was... Ik heb even flinke rugpijn gehad die avond en af en toe een krampje. Met paracetamol was het goed te doen. Flink wat stolsels en bloedverlies. Daarna ging het snel. Heb het vruchtzakje op kunnen vangen. Het leek inderdaad leeg te zijn. Heb er even een foto van gemaakt voor de verloskundige. Daarna maar weggespoeld... Dat was een vreemd moment. Even later kwam de ontlading... Ik heb even flink moeten huilen, deels van de opluchting. Nu weten we dat we verder mogen gaan. Ik denk dat het allemaal wel zo goed als weg is. En daar ben ik blij om... Ik zal nog wel dagen navloeien, maar dat komt goed. De donkere dagen zijn voorbij. We gaan dus met goede hoop het nieuwe jaar in! Heb er maar een glas port op gedronken.
@ Duckertje: Is het nog gelukt met liedjes voor de kerk? Ik kan je daar helaas niet bij helpen. @ TTM: Ben blij dat het er nu uit is. Kan me voorstellen dat het ff slikken is toch, maar fijn dat jullie 2011 'schoon' kunnen beginnen. En dat het maar snel raak mag zijn met een goede plakbeeb! @ De rest: Allemaal nog een goed 2011 gewenst! Denk dat het deze ronde voorbij is. Heb sinds net behoorlijke ongipijn. Verwacht dat het de komende dagen wel door gaat breken. Hoef ik me iig minder 'schuldig' te voelen over het glaasje champagne van afgelopen avond. Heeft iedereen een goede jaarwisseling gehad? Het was hier erg gezellig in de buurt en lagen er uiteindelijk om 4u pas in.
@TTM: wat beschrijf je dat mooi, ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel! En hoe droevig het ook is, ik kan me indenken dat je opgelucht bent dat het op gang gekomen is als je al weet dat het niet goed zal gaan. Sterkte ermee en hopelijk op naar een goed 2011! @Duckertje: ik zal van de week eens een lijstje maken met de liedjes die wij hadden, misschien heb je daar iets aan, al blijft het heel persoonlijk natuurlijk... Gisteren had ik nog willen posten dat mijn ronde voorbij is en mijn ongie was doorgebroken. Nu weet ik niet meer of ik dat wel zo stellig kan zeggen. Na flinke buik- en rugpijnen had ik gisteren wat bloedverlies. Ik was behoorlijk ondersteboven, had eerst goede hoop 2011 leuker te beginnen en hoewel ik al dacht dat het deze ronde niet gelukt was, bleek het echte feit behoorlijk pijnlijk te zijn (terwijl als ik nu aan bijvoorbeeld TTM denk, dan ben ik maar een zeur hoor). Gisteren is het echter bij de paar druppels gebleven en ook vandaag is het niet meer dan een paar druppels, dus ik weet even niet goed wat ik moet denken... Ik laat mijn onderschrift toch maar even staan en verander het van de week wel als het duidelijker is. Als deze ronde echt voorbij is hoop ik maar dat de ongie snel echt op gang komt zodat er duidelijkheid komt, maar goed we wachten maar even af. Hebben jullie een leuke jaarwisseling gehad? Hier was het vrij rustig, maar wel erg gezellig. We hebben met vrienden spelletjes gedaan en zijn uiteindelijk rond 3 uur naar bed gegaan. Vandaag wel moe, maar wel even een rondje langs de ouders gedaan. Ook dat was gezellig, maar we zijn vanavond lekker thuis, heerlijk! Groetjes DutchDiva
Voor iedereen de beste wensen en dat het een gezond en vructbaar 2011 zal worden. TTM, sterkte en vol goede moed blijven. En de meiden die ongi zijn/worden toi toi toi. Dikke knuffel ook voor jullie. Hier ook alles goed gegaan. Was gezellig en lagen er rond 3 uur in. Vanmiddag met rondje visite bij mijn schoonouders bijna versproken, gelukkig snel kunnen reageren en verwezen naar mijn schoonzusje, pfff. Maar mijn schoonmoeder dacht vannacht dat ik behoorlijk gedronken had, nieuwjaar wensen aan telefoon, wat niet zo was, ik was alleen erg vrolijk (weet zij veel). Nu lekker rustig thuis, verwacht ook geen visite meer. Ben ook ontzettend moe, lekker vroeg erin. Groetjes