Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @TTM: wat fijn meid dat je je alweer wat beter voelt! Ik hoop dat dit doorzet en blijf inderdaad naar je lichaam luisteren, dan kun je het best aanvoelen wat je wil. Hopelijk is het snel weer klaar om zwanger te worden!

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ TTM: Fijn dat het al weer een stuk beter gaat! Ben wel benieuwd naar je echo dinsdagavond. Hoop dat alles schoon is en je lichaam weer snel op gang komt.

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    TTM we blijven positief en gaan er gewoon van uit dat dinsdag alles goed is en jullie weer snel voor een wondertje kunnen gaan.

Hier gaat het iets beter. Ik denk dat morgen het infuus er afmat. Waardes waren vanmiddag al stuk beter.
    Maar ja dat slapen hier He ..... Pffff

4. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Bd, tjonge wat vervelend voor je, ik hoop dat je snel weer de oude bent en dan weer naar huis mag. Sterkte.

TTM Fijn om te lezen dat het de goede kant met je op gaat.

Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar de reacties van de familie. Ik heb er zelfs vannacht over gedroomd. Ze waren natuurlijk positief. We zien wel hoe het gaat.
    Misschien hebben ze al wel een idee.
    De goede vrienden vertellen we het dan ook al wel denk ik. Mijn werk wacht ik nog even mee tot 12 weken.

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Arr: Leuk dat je erover gedroomd hebt :D Zullen vast wel posi reacties zijn lijkt me! Op mn werk zou ik het ook pas na 12 weken vertellen denk. Wil eerst een mooie echo hebben gehad.

@ Bd: Fijn dat het weer beter gaat. Hopelijk blijft het deze keer goed gaan! Elke keer in het zh liggen is ook niet fijn :(

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Gaat gelukkig weer iets beter. Infuus is er uit en als alle waardes goed zijn mag ik morgen weer lekker naar huis.

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Bd: Nog 1 nachtje volhouden dus! Hoop dat je er voorlopig niet meer hoeft te komen voor een opname.

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Arr: jeetje, heb je er zelfs al over gedroomd? Dan ben je er wel mee bezig ;) maar het zal zeker positief zijn! Lijkt me zo leuk om het te kunnen vertellen...heb je al enig idee hoe je dat gaat doen? (of heb je dat al verteld en ben ik het vergeten...)

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Zo, het weekend zit er weer zo goed als op :( Nu ff lekker naar bed, maar eerst nog even aan de klus ;) Spreek jullie morgen weer meiden!

10. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Goedemorgen,

BD, fijn dat je vandaag weer naar huis mag. Succes ermee.

Rittjuh, toi toi toi, good luck met klussen.

DD, we hebben het nog niet verteld. Dat doen we na de afspraak met de vk. En mijn moeder komt de ene dag bij ons eten en mijn schoonouders komen de andere avond eten. Ik heb weet nog niet hoe we het zal gaan vertellen. Geen poespas in ieder geval. We gaan het gewoon zeggen maar hoe ben ik nog niet over uit.

Ik vind het wel leuk om bv mijn schoonmoeder te horen praten over haar dochter die ook zwanger is, er zit 6 weken tussen, en dan denk ik van, tja ikke ook, maar dat weet je nog niet.
    hihihi ;)
    Mijn eigen moeder denkt dat mijn zusje binnenkort met het nieuws zal komen. Dan zal het wel een grote surprise zijn.

groetjes

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!

Hey,

ik vind dat je het nog lang hebt volgehouden.
    Als het bij mij zo zou zijn, had ik volgens mij mijn mond echt niet kunnen houden tegen ouders / schoonouders..
    Volgens mij zou ik het in week 1 vertellen hihihi..
    Het is wel een voordeel als je het vroeg verteld,
    als het mis zou gaan, kunnen ze je wel steunen ed.
    Dat dan wel weer.
    Ik ken iemand die dan wel al bevallen is inmiddels,
    maar zij zei ook van: als het mis gaat, en niemand weet dat je zwanger bent/bent geweest, en je bent verdrietig en zo en ze zien het wel aan je, maar weten niet wat er aan de hand is etc.

Maar leuk voor je! dat je zwanger bent, hopelijk mag alles goed gaan! ;):)

12. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @ Sansky, Dank je.
    Ik probeer zo positief mogelijk te denken met wel in mijn achterhoofd houden dat het nog verkeerd kan gaan. Natuurlijk zal ik verdrietig zijn maar we hebben veel steun aan elkaar, we zijn nu al zo'n 13,5 jaar bij elkaar en hebben ook al het een en ander aan flinke tegenslagen verwerkt. En ik denk dat ik het redelijk kan relativeren en op een gegeven moment leer je dat ook en dan kan ik ook wel bij mijn moeder of schoonouders terrecht.

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Het gaat gewoon goed hoor Arr :D Dat MOET haha ;)
    Je hebt over een kleine 2 weken de echo al toch? Leuk, leuk, leuk...

14. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    @Rittjuh, idd volgende week donderdag. Spannend hoor.
    Ik ben zo nieuwsgierig hoe het daar binnen is en of het goed gaat.
    Omdat ik niet zoveel klachten heb klopt het zoals ze zeggen dat je begint te twijfelen. Dus ik kijk er wel naar uit.
    Ik heb vandaag weer een paar leugentjes om bestwil moeten doen. Moeilijk hoor.

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ben weer thuis, lekker!
    Nu hopen dat we het thuis volhouden.
    Vanochtend nog een echo gehad en ik heb de beeb lekker rond zien zwemmen. Uitgerekende datum is verzet naar 23 juli. Moet de banket dus ff aanpassen

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Bd: fijn dat je weer thuis bent!

@Arr: het moet zeker goed gaan! Maar wat grappig dat je moeder denkt dat je zus binnenkort zal zijn haha, is wel een grote verrassing dan, leuk!

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Bd: Hoezo is de uitgerekende datum verzet? Wist niet dat dat mogelijk was...

@ Arr: Ben ook benieuwd naar je echo hoor. Het moet gewoon goed zijn, maar snap wel dat je gaat twijfelen als je weinig klachten hebt. Maar dat hoeft niks te zeggen he!

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Omdat kort na stoppen zwanger raakte is cyclus nog niet vast dus gaan ze in eerste instantie uit van 28 dagen. Bij echo maken meten ze beeb en dan weten ze exacte termijn. Eerst ging ik uit van 28 juli en nu dus 23 juli.

Arr wel grappig als je het straks gaat vertellen. Word een grote verrassing!

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Op die manier :D Snap het nu. Vroeg het me af hoe dat kon, maar is helemaal duidelijk. Weer een paar daagjes 'winst'.
    Wanneer heb je weer een echo?

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Toevallig as woensdag ivm combinatietest daarna pas weer met 20 weken.

Deel Deze Pagina