Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou ben vandaag ongesteld geworden. Moet ook eerlijk zeggen dat het wel heel snel was geweest, maar goed alles is mogelijk. Misschien had deze lange cyclus iets te maken met mijn ziekenhuisopname. Kan natuurlijk altijd. Nu maar hopen dat we volgende maand weer een korte hebben.

DD; morgen vertrek je? Geniet er van en neem wat van het lekkere weer mee terug. En inderdaad, misschien neem je nog wel iets mee terug, Ik duim voor je! In ieder geval heel veel plezier.

2. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Ik heb net een telefonisch consult gehad bij de HA. Ik gaf aan dat ik in 2004 gediagnosticeerd ben met PCOS en hij moest even Googlen want hij weet niet wat dat is (beetje raar of niet). Hij gaf aan dat ik gewoon erg last heb van het ontpillen en dat 5 kg in 4 weken vrij normaal is. Ik moet het wel in de gaten houden dat het niet té wordt. Al met al kan hij niets voor mij betekenen en moet ik het maar afwachten. Ben een beetje teleurgesteld.

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    hmm vreemd verhaal ja. Ik vind het persoonlijk ook best veel, maar misschien hoort het wel bij jou.
    Zou het even aankijken wat er de aankomende cyclus gebeurt bij je. Als het dan nog meer wordt gewoon weer bellen hoor.

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Heb mijn banner maar even op 26 gezet. Weet ik gewoon dat we twee dagen ervoor en twee dagen erna ook ff moeten knuffelen ;)

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie warme welkom! En bedankt voor de felicitaties!
    We gaan het in ieder geval klein houden. We trouwen wel ook voor de kerk en hebben een dag vol gepland, maar wel alleen maar de mensen die dicht bij ons staan.

Bd81, ik begrijp dat je net ongesteld bent geworden, helaas....

mare, een raar verhaal van je huisarts! :(

DD, een hele fijne vakantie! ;)

Groetjes, Duckertje

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Heb zojuist mn 1e pendel gekregen: februari 2011 - meisje :)
    Ben benieuwd of het uit gaat komen.

Inderdaad vreemd Mare. Je zou toch verwachten dat een dokter wel weet wat het inhoud.. Maar goed.
    Tot nu toe heb ik (nog) geen last van ontpillingsverschijnselen. Hopen dat het zo blijft :)

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Wat een stilte hier zeg ;)

@ BD: Waar had je die testen besteld? Of zich wel handig via internet :)

Een vriendin van me wees me op een onderzoek van Kassa naar zwangerschapstesten. Heb het teruggekeken via Uitzending Gemist, want het was al van maart/april 2009. Was wel grappig om te zien. Volgens mij deden er 7 of 9 mensen mee. In het testpanel zat ook een man en bij één van die testen kwam er gewoon uit dat hij zwanger was! Hoe bizar. Die test ga ik dus sowieso NIET kopen haha. Het huismerk van Kruidvat werd als beste getest en daarna die van Etos. Kruidvat eindigde alleen maar hoger vanwege het uiterlijk. Het gaat mij persoonlijk meer om de kwaliteit van de uitslag. Het was trouwens niet de test van 2 voor € 5,00 maar die van € 7,50 per stuk.

8. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Het is idd stil. Stilte voor de storm aan positieve uitslagen of negatieve???

Die kassa test is wel interessant om te weten.

DD fijne vakantie!!!

Hier momenteel rustig, nouja in zoverre dan. Er wordt en is geklust om het zo maar te zeggen ;)

9. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Pfff... ik ben zo zielig!!! :x:(;):D

Gisteravond een aankondiging gehad dat ik snel ongesteld zal worden, dus dat was weer mooi op tijd. Dan zou vandaag weer de eerste dag moeten zijn van mijn cyclus. Maar nou ben ik vannacht ziek geworden. Aan de dunne en overgegeven. Mijn buik is nu nog steeds niet in orde, en alles waar je maar pijn kan hebben doet pijn... Ook is mijn menstruatie nog in geen velden of wegen te bekennen. :( Dit zal vast wel komen doordat ik nu niet lekker in mijn vel zit.

En nu lijkt het er ook op dat mijn kleine meid ook ziek gaat worden, in combinatie met tandjes en kiezen krijgen... ;)

En alwéér komt waarschijnlijk mijn vruchtbaarste periode in gevaar! Manlief is misschien rond mijn eisprong weer op pad. :x Hopen dat mijn eisprong wat eerder plaats gaat vinden, dan is er nog een kans (of dat het tripje niet door gaat)... Maar ervan uitgaande dat het precies op dag 13 van mijn 26 dagen-cyclus zal gaan gebeuren... dan wordt ik er niet vrolijk van. Op dag 11 misschien een kleine kans? Dat is vlak voor hij weg moet. Pfff... Alles lijkt momenteel tegen te zitten. :(

Tja... een beetje een ego bericht meiden... Sorry...

10. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    #110 mare, 21 okt 2010
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
    TTM: he bah wat vervelend! Je mag best even klagen hoor!
    Hopelijk wordt je snel weer ongesteld of juist niet maar dan met een positieve reden en gaat het reisje niet door. *duim, duim, duim*
    Wat betreft die kruidvat testen, ik heb heel veel positieve ervaringen erover gehoord en heb ze ook in huis gehaald. Ik test daar gewoon mee en als ik een positieve test heb geloof ik dat toch niet na 1x testen, dan haal ik gewoon ook een Clearblue met tijdindicator. Scheelt in ieder geval een hoop centjes dan alleen maar testen met CB.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    TTM, kan me voorstellen dat je nu onzettend baalt zeg! Hopen dat je dan toch snel ongesteld wordt (of liever niet)

Hier weinig nieuws eigenlijk :D

12. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    TTM, geeft niets hoor zo'n berichtje.
    Zulke momenten kan ik ook wel hebben hoor.
    Ik hoop voor je dat je snel beter bent en dat er duidelijkheid is.

En mare ik denk er net zo over als jij. Eerst testen met kv en als meer dan bij stel 2x positief is dan cb met indicator.

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ TTM: Beterschap!

Ik denk dat ik pas tests ga kopen als ik 1 of 2 weken over tijd ben. Mits ik mn nieuwsgierigheid kan bedwingen natuurlijk ;) Bij een negatieve test zou ik het erbij laten, maar bij een positieve zou ik idd nog een 2e KV test er tegenaan gooien en daarna nog een CB voor de tijdsindicatie. En de HA op de hoogte stellen natuurlijk. Verwijst die je door naar een verloskundige of moet je direct een verloskundige zoeken en hoef je niet naar de HA?

14. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Thanks dames! Het doet me al goed om jullie reacties te lezen. :)

Die kruidvattesten waar jullie het over hebben... bedoelen jullie dan die 2v5? Die heb ik toendertijd gebruikt en ik ben er erg over te spreken! En het scheelt aanzienlijk in de kosten. Vooral als je eerst met de gedachte gaat testen dat het wellicht niet raak is... hahaha. Daarna inderdaad een CB met indicator o.i.d.

@ Mare en Nathalie: Kleine kans dat het raak is deze maand hoor. Zijn nog niet echt ''doelgericht'' bezig geweest, hahaha. Manlief was weg op de dagen van een vermoedelijke eisprong, en vlak daarvoor werd het een ''voor het zingen de kerk uit''. Daar zijn de meningen sterk over verdeeld of je daar zwanger van kan worden... Maar ik sluit het dus zeker niet uit. ;) Dus een kleine kans!

15. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik heb gehoord dat die 2 testen voor € 5,00 soms twijfel geven over de uitslag. Dat is toch de test waarbij je 2 strepen moet zien als je zwanger bent? Soms is er een vaag 2e streepje te zien en weet je eigenlijk nog niks. Die van € 7,50 per stuk zijn volgens mij met een - als je niet zwanger bent en een + als het wel raak is. Ik weet nog niet welke ik ga kopen, maar denk die duurdere. Anders zit je nog met twijfel.

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ik had toen een test van kruidvat. Ik zag eerst niets maar mijn zus zag heel licht een streepje :D

Ik ben alvast bloemen aan het maken voor een taart. Ze liggen nu te drogen en dan moet ik er nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer maken :D

17. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Wauw! Waar heb je die van gemaakt? Maak je al lang taarten? Ik zit er al een tijdje over na te denken dat ook eens te gaan doen. Aan creativiteit ontbreekt het mij niet, maar nog wel de ervaring van het bakken. En we moeten nog steeds een oven aanschaffen... ;) De vorige is een jaar terug overleden. :D

18. mare

mare Actief lid

12 okt 2010
    197
    0
    0
    Wow, wat een mooie bloemen Nathalie. Wat voor taart ga je maken? Ben nieuwsgierig ;)

19. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey Girls!

Gisteravond dan toch ongesteld geworden! Weet alleen niet hoe ik nu moet rekenen... Ze zeggen dat, als je 's avonds ongesteld wordt, je dan vanaf de volgende dag moet tellen... Maar ik had in de nacht van woensdag op donderdag ook al wat helderrood bloed... Dus dan zou het betekenen (ook al heb ik gisteren overdag niet echt bloed verloren) dat ik dan toch weer een cyclus van 26 dagen heb? :( Dat gisteren dus wél als dag 1 van mijn cyclus kan worden meegenomen. Pfff... ik zit volgens mij hartstikke moeilijk doen. Wat zeggen jullie?

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen,

TTM, deze zijn gemaakt van fondant (suikerpasta). Ga zo vanuit mijn werk nog meer maken en dan morgen de taart :D
    Kijk eens op www.deleukstetaarten.nl, is een forum bij waar je heel veel info kunt vinden. Zo ben ik ook begonnen :D

Mare, ik ga een klein rond taartje maken voor een vriendin. Die viert morgen haar verjaardag en ze is gek op mijn taartjes :D. Hij wordt 12cm doorsnee dus echt voor 2 hooguit 4 (kleine) stukjes. Ik ga hem lichtroze bekleden met fondant. Op de bovenrand ga ik een sliert parels maken van fondant (heb je een mal voor) en langs de onderrand komen dan de bloemen (en waarschijnlijk ga ik dat afwisselen met een stukje parelrand, scheelt weer bloemen, dus om en om zeg maar). Oh en ze wordt 27 dus wil ik van fondant de cijfers 2 en 7 maken en die als topper op de taart zetten. Snappen jullie hem nog :D
    Ik maak wel een foto als ie af is!

Deel Deze Pagina