Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ToTheMoon, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Arr; leuk dat je het verteld hebt. Wanneer heb je de eerste echo?
    Ik ken dat gedoe met zo'n tas. Wij kregen een koffertje mee met super groot er op "zwanger" ....... Lekker handig :)

2. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Op Valentijnsdag hebben we de echo, en gaan ook voor de combitest.
    Duurt nog even maar goed, geduld is een schone zaak.
    Verder gaat alles wel lekker.
    BD, Hoe is het met jou?

@all; Alvast een goed weekeind.
    Morgen gaan we het aan mijn schoonouders vertelen, vanavond komt mijn zusje langs. Ben er alweer net zo nerveus voor als dat ik dat gisteren was.

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Dat is een mooie dag valentijnsdag. Komt helemaal goed joh. Veel plezier vanavond en morgen. Altijd leuk als je zulk bijzonder nieuws mag mededelen. Hoop dat de andere meiden dit ook snel kunnen doen!
    Vandaag weer een slechte dag, heel de dag op bed gelegen pffff. Gelukkig zijn mij moeder en schoonmoeder altijd bereid om op kleine te passen, anders was het helemaal heavy.

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Arr: veel plezier met vertellen!

@Rittjuh: de afgelopen twee dagen had ik echt geen tijd om op ZP te komen, maar balen dat er aan jouw situatie nog niks veranderd is zeg! Ik zou denk ik ook het gevoel hebben twee maanden weg te gooien en dat is gewoon kl*te!

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Rittjuh, je ei inmiddels al gevonden?

DutchDiva, goed kunnen klussen?

Hier alles rustig. Gisteren de koets uitgekozen en vandaag naar de Efteling geweest. Was vrij koud maar wel heel gezellig!
    Ik heb op het moment niet echt een idee waar ik in m'n cyclus zit. Heb wel een torenhoge temperatuur, maar ben niet ziek....

Groetjes, Duckertje

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Duckertje: En is je temp hoog gebleven? Flink geklust denk ik de afgelopen dagen? ;)
    Wel goed dat je er minder mee bezig bent. Ik vind het toch wel fijn dat ik ovu's gedaan heb. Vooral omdat mn cyclus nog zo ontzettend wisselt...

@ Arr: Spannend zeg! Nog 3 weekjes geduld dus voor je de 1e echo krijgt. Lijkt me zo bijzonder!!!
    Wel handig dat je idd zo'n ander tasje bij je had haha. Straks kom je bekenden tegen of iets :p
    Leuk dat je ma zo reageerde! Lijkt me wel fijn dat je het nu niet meer geheim hoeft te houden voor iedereen.
    Hoe hebben je schoonouders en je zusje op het nieuws gereageerd? Dat is je zusje toch die de mk heeft gehad?
    Wat houdt een combitest trouwens precies in? Krijgt iedereen dat? Sorry als het een stomme vraag is.

@ Bd: Een tasje met de tekst 'zwanger' kan niet missen nee :p Lekker tactisch ;) Aan de ene kant zou ik er super trots op zijn, maar ook wel lastig als je bekenden tegenkomt die je het nog ff niet wilt vertellen.
    Hoe gaat het vandaag met je? Alweer wat opgeknapt? Het zit je ook echt niet mee he deze zwangerschap. Gelukkig dat het wel goed gaat met de kleine!

@ DD: Hoe is het met jouw ovu's inmiddels? Je ei nu echt gespot?

Nou, ik ben dus ook weer terug op het forum :p Mn vriend (en ik stiekem ook) vond dat ik er te veel mee bezig was. Heb dus besloten om te minderen met zp. Bij dit clubje blijf ik wel lekker kletsen hoor en dat is ook goed bij te houden. Maar verder ga ik ff niet in andere topics. Soms dan 'moet' je ieder uur wel reageren, want anders mis je zoveel dat het niet meer te volgen is.
    Afgelopen vrijdag dacht ik: ik doe nog 1 keer een ovu en daarna is het klaar. Dat was dag 21. Had toen een test gedaan en zag niet direct was. Was hem daarna helemaal vergeten, dus keek pas 's avonds weer en tegen iedere verwachting in was er ineens een redelijk duidelijk streepje. Dus toch een ei onderweg :D Gisteren en vandaag had ik een posi ovutest, dus we hebben het heel erg gezellig gehad de afgelopen dagen hihi. Nu maar hopen dat het raak is. Zou wel een heel leuk cadeau zijn, een bevrucht ei (ben morgen namelijk jarig). Morgen doe ik nog 1 keer een ovu om te kijken oftie nu wel lichter gaat worden. Dan weet ik zeker dat mn ei geweest is. Dacht hem vanochtend te voelen, maar aangezien mn test nog posi is weet ik niet of dat wel kan. Iemand ervaring?

Hoe was jullie weekend verder? Hier erg druk. Vrijdag nog wat geklust in huis en zaterdag mn verjaardag gevierd. 's Ochtends nog boodschappen e.d. gedaan en nog het huis aan kant gemaakt. Vandaag heerlijk geluierd hihi.

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Rittjuh: hehe eindelijk je ei gevonden! Je bent in ieder geval productief geweest zo te lezen ;)

Combinatietest: houdt in dat je een kansberekening uit kan laten voeren op een kindje met het syndroom van down. Ze houden dan rekening met je leeftijd, controleren je bloed en bekijken de grootte van de nekplooi (vandaar dat het ook wel eens nekplooimeting wordt genoemd). Die 3 dingen samen bepalen een kans. let wel, dit is een kans dus geeft nog steeds geen zekerheid! Staat je geheel vrij om dit te laten doen.
    Wij hebben het wel laten doen en de uitslag was gelukkig goed.

8. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meiden!

Ook ik kom weer even buurten! Heb een onwijs drukke week achter de rug, en dat was op zich wel fijn. Lekker wat afleiding gehad. Ben ZP eigenlijk zo af en toe ook even vergeten... :) Maar ik vind het wel prima zo. Als jullie dat ook vinden... ;):D Ik wil ook even wat minderen met mijn bezoeken aan dit forum. Zal zeker hier mee blijven lezen hoor, en zo af en toe ook wel wat posten, maar niet meer zo frequent als de afgelopen maanden.

Hier verder weinig nieuws... Mannetje is weer thuis en alles gaat zo z'n gangetje. Heb wel zo mn vraagtekens wat betreft mijn 'cyclus'... :( Deze is echt niet te peilen! Ik voel vanalles, heb nog steeds ontzettend veel afscheiding en heb ook steeds allerlei vage dingen waardoor je je weer vanalles in je hoofd gaat halen. Op dit moment is natuurlijk alles mogelijk als je het nuchter bekijkt, maar ik hoop dat ik met een week toch wel duidelijkheid ga krijgen. Dan zit ik ergens rond mijn vermoedelijke NOD, maar dat kan natuurlijk ook zomaar een week later zijn. Ben benieuwd... al probeer ik mij er ditmaal niet al teveel mee bezig te houden. Lastig... ;) Menstruatie of een positieve test... wie weet!

Maar girls... ik wil iedereen voor nu even heel veel succes wensen! Heb snel alle verhalen doorgelezen en er is weer veel gebeurd, maar het lukt me nu zo snel niet om op iedereen te reageren!

Tot snel en een dikke knuffel!

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden!

@Rittjuh: ahhh gelukkig toch een ei in aantocht! Fijn!

Hier had ik dinsdag en donderdag een licht positieve ovutest en woensdag een iets donkerdere test. Voor de positieve test in ieder geval geklust op zaterdag en maandag en daarna op woensdag, donderdag en zaterdag. Eigenlijk was vrijdag de bedoeling in plaats van zaterdag, maar manlief had nogal een enerverend dagje gehad en was erg moe. Ik ben dus volop aan het duimen dat het toch genoeg geweest is. Ben bang van niet, dus wil liever een winterslaap houden tot over een dag of 12, maar ja, dat gaat niet (sorry voor mijn gezeur!).
    Mannetje vroeg zaterdag trouwens wel ineens hoe het nou precies zat met de vrouwelijke cyclus haha, moest er wel een beetje om lachen (stiekem natuurlijk ;)) maar vond het ook wel heel lief!

10. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ DD: Hahaha... tegelijk!!!

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @TTM: leuk dat je weer eens langskomt, maar natuurlijk is het goed om er niet altijd aan te denken!

12. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ DD: Ah... wat schattig van je mannetje! Maar wat betreft het klussen zit het denk ik wel goed hoor! Je mag er best een dag, zelfs meerdere, tussen hebben zitten. De zwemmertjes houden dat wel vol hoor. Nu inderdaad een heerlijke winterslaap houden tot je NOD... :D

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @TTM: haha, twee keer tegelijkertijd!
    Maar je zult ook wel gelijk hebben, het kan genoeg zijn. Dus ik ga maar duimen dan he!

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoi ladies,

Ik zal vanavond even alles weer bijlezen. Is nog een hoop gezegd gisteravond.
    Ga straks met mn vriend uit eten voor mn verjaardag, dus denk dat ik pas vanavond ergens reageer. Eerst nog wel ff snel een ovu doen om zeker te weten dattie nu lichter is en mn ei geweest is!

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Rittjuh, gefeliciteerd!
    Heeft het etentje gesmaakt?!

Groetjes, Duckertje

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Gefeliciteerd Rittjuh!!!

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Bd: Ja, toch nog een ei gelukkig! We hebben wel redelijk wat geklust, dus dat moet wel goed zitten. Over 10 tot 14 dagen weten we meer denk ik. Ben erg benieuwd of het deze ronde raak mag zijn.
    Bedankt voor je uitleg over de meting ;) Krijgt iedereen dat of alleen vanaf een bepaalde leeftijd? Dacht dat het bij mijn verzekering alleen vergoed wordt als je boven de 35 bent. Of ik moet me vergissen hoor...

@ TTM: Hoop dat je over een week duidelijkheid hebt. En dan het liefst in de vorm van een posi test natuurlijk!

@ DD: Ja, was echt opgelucht dat er toch een posi test was ineens. Had de hoop echt opgegeven, maar dacht doe toch nog ff een testje. Gelukkig maar achteraf gezien :) Wanneer denk je dat jouw NOD is? Miss kunnen we weer een lijstje maken voor het overzicht?
    Nog bedankt voor je felicitatie!

@ Duckertje: Bedankt voor je felicitatie! Het etentje was heerlijk; tomatensoep en sate. Had miss wel gewoon carpaccio kunnen nemen, maar wil geen risico lopen de komende weken :p
    Waar zit jij nu in je cyclus? Heb je een beetje een idee?

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    NOD-lijstje

* 6 februari 2011 - Rittjuh - Ronde 3, 1e kindje

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Rittjuh: nee dat risico zou ik ook niet meer nemen, misschien stom want het kan nog maanden duren, maar ik voel me er beter bij...
    Ik denk mijn NOD te hebben rond 3 februari, hoewel het ook best iets kans verschillen. Dan ga ik uit van een cyclus van 32 dagen en neem ik mee dat ik mij ei denk ik op donderdag had.

Voor nu ben ik vooral super moe, dus welterusten meiden!

20. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    NOD-lijstje

* 3 februari 2011 - DutchDiva - Ronde 3, 1e kindje
    * 6 februari 2011 - Rittjuh - Ronde 3, 1e kindje

Hihi, had al voor je lijstje gereageerd, maar heb hem nog even ingevuld!

Deel Deze Pagina