DD: Spannend weer he die wachtweken. Ik probeer er echt wat minder mee bezig te zijn. Tot nu toe lukt dat gelukkig wel. Wel toevallig dat ik precies op dat moment een posi test had. Misschien helpt het echt. We zullen het gaan zien over 10 tot 14 dagen denk ik.
Goed dat het etentje goed bevallen is! Hier weet ik eigenlijk niet precies waar ik zit. Ik heb een week geleden draderig slijm gehad en daarna is m'n temperatuur gestegen. Mogelijk was dit m'n ei.... Was wel maar een week na bloedverlies. Maar ik probeer het een beetje los te laten en er niet zo geforceerd mee bezig te zijn, dus ik wil eigenlijk kijken naar het verloop van m'n temperatuur en of er eerdaags weer een bloeding optreedt... De laatste keren was dit de 9e en de 30e van de maand.... Waarschijnlijk doe ik wel een testje voordat ik naar de gynaecoloog moet, volgende week dinsdag. Als m'n temperatuur hoog blijft tenminste..... Maar in m'n achterhoofd duim ik wel voor ons allemaal hoor! Hier kregen we gisteren ook de mededeling dat de collega van m'n broertje zwanger is... Ongelukje... Dan voel je toch een soort van jaloezie..... Maar ik hoop toch dat ze er heel gelukkig mee worden! Groetjes, Duckertje
Ja, precies. Ineens lijkt iedereen wel zwanger. Niet iedereen ken ik persoonlijk goed, maar hoor het via via. En dan denk ik wil ook zo graag Niet dat ik het een ander niet gun hoor, maar merk wel dat ik het 10000% graag zo snel mogelijk wil Hopelijk zitten we allemaal snel op een mooie roze/blauwe wolk Mn ovu was gisteren trouwens een stuk lichter, dus mn ei is nu wel geweest lijkt me.
Hallo meiden, Niet zo goed nieuws hier. Heb een mk. Net nu we het weekeind aan de familie verteld hadden, zucht... Even een flinke s h i t dag vol emoties gehad, maar het gaat nu wel weer. Ik zal niet zo veel meer aanwezig zijn maar jullie wel in de gaten houden en voor jullie duimen. Ik zal weer wat actiever worden als het zover is. We moeten eerst een maand wachten tot de eerst volgende menstruatie en dan mogen we er weer voor gaan. En dat gaan we ook zeker doen. Wat is mijn vent een schat van een kerel, hij is zo lief nu voor mij. Toi toi toi voor jullie allen.
Arr, wat een verschrikkelijk nieuws! Zit hier weer met tranen in m'n ogen..... Het was je echt gegund meid!! Ik snap het best dat je even wat afstand neemt, maar we denken aan je hoor! En als er iets is, we zullen er voor je zijn! Heel veel sterkte, ook voor je man! Duckertje
@ Arr: Nee toch meid Wat naar! Kan wel janken. Een hele dikke knuffel voor jou en je mannetje zeg! Het ging hier nog wel zo goed met het aantal zwangeren, maar het lijkt jullie niet gegunt... Hopelijk heeft iedereen hier snel een plakbeeb! Sterkte!!!
@ Arr: Nee toch... Wat een naar bericht. Lieve Arr, heel veel sterkte in deze donkere dagen! Voor jou en voor je mannetje. We zien je vanzelf wel weer een keertje verschijnen, dat komt wel goed. Denk eerst maar gewoon aan jezelf, het is niet niks om mee te maken... Een dikke knuffel!
Pffff arr wat verschrikkelijk!!!!! Die rustig aan meid en neem je tijd! Had je ineens veel bloed verloren? Heel veel sterkte!!!
@ Duckertje: Geen bloed gespot nog? Op welke dag zit je nu ongeveer? Hoop echt dat de gyn duidelijkheid kan geven volgende week. Klussen jullie nog wel regelmatig?
Rittjuh, lief dat je aan me denkt! Nee, nog geen bloed gespot! Ik zit nu op dag 28 of op dag 15... We klussen idd gewoon regelmatig, maar dat deden we eigenlijk altijd al wel, dus het is gelukkig niet echt een verplichting..... M'n temperatuur is nog steeds torenhoog en ik heb al een paar keer zitten huilen uit het niets.... Een kindje wat op tv een prik kreeg bijvoorbeeld... Echt gek! En gisteravond had ik ineens zo'n zin in een hamburger van de MAC! Maar ik ga gewoon nergens van uit, voelt het beste! Was trouwens wel schattig gister. M'n broertje is vijf jaar jonger en ik spreek hem niet zo vaak. Belde hij gisteren op wat ik van het nieuws vond dat zijn collega zwanger was.... Was echt lief van hem! Maar hoe is het nu met jou? Beetje uit te houden op het wachtbankje? En DutchDiva, voel je al iets? Arr, ik hoop dat het al iets beter met je gaat. We denken aan je! Groetjes, Duckertje
Arr, dikke knuffel meid!! Duckertje, spannend! Ik duim voor je!! Ik lees nog wel mee meiden, maar lukt me niet altijd te reageren * schaam *
Het is volgende week voor ons allemaal spannend denk ik! Met z'n allen gezellig op het bankje! Bd, voel je je al beter? Groetjes, Duckertje
Sorry meiden, de rest van mijn reacties komt straks. Heb nu zeer weinig tijd, maar wilde wel per se even op Arr reageren, maar dat begrijpen jullie vast...
Hallo meiden, hier dan voordat ik onder de wol kruip nog even een korte reactie (jullie zijn toch in geen velden of wegen te bekennen haha ) @Rittjuh: ja die wachtweken zijn inderdaad vreselijk haha. Ik merk gelukkig wel dat het scheelt dat ik deze ronde gewoon aan het werk ben. De vorige ronde had ik vakantie en toen was ik er extra mee bezig. Natuurlijk denk ik er veel aan, maar als ik aan het werk ben, ben ik vooral daarmee bezig. Heb je jouw NOD gebaseerd op je ei? Want we zaten meer gelijk dacht ik... @Duckertje: wat lief van je broertje! Ik heb een broer en zus die ruim zes jaar jonger zijn dan ik en mijn zusje heeft bedacht dat ik zwanger zal worden als we ongeveer twee jaar getrouwd zijn, dus die zal nog blij verrast worden. Maar als ik dit zo lees is het ook wel mooi als ze wel weten dat je er mee bezig bent... En of ik al dingen voel? Ik heb besloten deze ronde niks te voelen en dat lukt soms beter dan andere momenten hoor, maar goed het geeft wel rust. Werken helpt daar wel bij. Maar ik ben wel doodmoe (het is dat ik vanavond naar een voorstelling was, anders had ik al lang in mijn bed gelegen, heb het idee dat ik echt moet bijtanken), heb zeurderige steken linksonder in mijn buik richting lies en heb veel vaker trek dan anders... Maar goed, ik probeer nuchter te blijven, want de vorige ronde dacht ik ook een krampje zus en een steekje zo te voelen en bleek uiteindelijk dat ik mezelf voor de gek gehouden heb. Dus ik probeer gewoon nog een week niet te veel te hopen en dan zien we volgende week weer verder (is nu het plan he...) Nou, zo kort is de reactie niet geworden , maar nu ga ik toch echt slapen! Welterusten meiden! Groetjes DutchDiva
@ Duckertje: Hier gaat het nog op het wachtbankje hoor Zit nu mogelijk op 4 DPO, maar weet het niet zeker. Had gisteren nog van dat wat dikkere slijm (heb niet geprobeerd er draden van te trekken hihi) en het was ook een beetje roze, echt heeel licht. Misschien dat dat mn ei dus pas was... En dat terwijl mn ovu's zaterdag en zondag posi waren. Ik weet het ook niet meer hoor, we zullen zien. Goed nieuws dat je temp nog steeds hoog is toch? Hopelijk heb je dinsdagochtend een posi test in handen en wordt het gewoon een prachtige plakbeeb! Wel lief idd ja dat je broertje belde @ Nathalie: Waar in de cyclus zit jij nu? @ DD: Ja, ik ga nu maar voor het gemak uit van de positieve ovu en niet van het slijm. De vorige ronde had ik dat ook pas later dan mn posi test. In dat geval zou mn lf helemaal kort zijn. Denk maar 7 of 8 dagen Dus dat hoop ik toch echt niet!!! Had mn ei deze keer pas op dag 23 of 24 denk. De vorige ronde al op dag 16 (voor zover ik hem gevoeld heb). Hopelijk heb je volgende week gewoon een mooie test in handen! Wanneer wil jij gaan testen als je ongi uitblijft?
DutchDiva, het is idd ook wel weer mooi als ze het wel weten... Maar alleen mijn ouders/broertje en een goede vriendin weten het hoor! Ik vind het gewoon fijn het er met ze over te kunnen hebben en de voorpret is gewoon ook heel leuk. Daar moet je gewoon ook al van genieten! Mijn instelling is deze maand ook te genieten van het idee alleen al. Als je straks echt zwanger bent is het allemaal binnen 9 maanden gebeurd. Dus ik geniet liever nu al! De pret die we er samen al mee hebben, die nemen ze ons al niet meer af! Natuurlijk is het na die 9 maanden nog steeds pret, maar samen die beslissing maken en in spanning zitten voor een positieve test heeft toch ook wel iets moois.... Sorry voor mijn TE positieve verhaal, maar zo voelt het deze maand wel.... Ik denk dat ik deze maand gewoon meer rust heb. Ik weet nu toch dat ik volgende week naar de gynaecoloog mag, dus is misschien makkelijk praten... Mijn temperatuur is trouwens nog steeds hoog! En ik ben vandaag ook heel moe... M'n ogen vallen gewoon dicht... Bizar! Rittjuh, ik denk dat het slijm ook nog na je ei kan zijn.... Dus ik zou ook maar van je positieve ovutest uitgaan met je berekening... En denk toch nog maar eens over het temperaturen na! Het geeft me echt veel rust en duidelijkheid. Ik denk dat dat voor jullie misschien ook echt fijner is! TTM, jij al meer duidelijkheid over je cyclus nu? Spannend volgende week! Zou toch mooi zijn, zo net voor valentijnsdag! En we blijven duimen...... Groetjes, Duckertje
@ Duckertje: Kijk, die instelling moet je blijven houden! Super! Maar... het wordt stiekem dus wel een beetje spannend de komende tijd, of niet? Ik ben voor jou al hard aan het duimen. En natuurlijk voor ons allen! Hier heb ik momenteel ook wel zoiets van: we zien wel... Vindt het nog wel een beetje balen dat mijn mannetje een tijd weg is geweest de afgelopen maand. Misschien dat we dé kans zo niet hebben kunnen benutten, maar ach... Heb toch echt geen flauw idee wanneer dat ei van mij is gesprongen, áls ie al wou springen deze maand. Ik voel ook echt vanalles de afgelopen week. Maakt je bij vlagen onzeker, want veel hiervan lijkt erg veel op al mijn voorgaande zwangerschapskwaaltjes. Vandaag de hele ochtend vage kleine steekjes en af en toe een zeurderig pijntje gevoeld. Is ook allemaal een beetje pijnlijk bij het aanspannen van de buikspieren. Ga ik toch stiekem weer denken; eisprong? innesteling? Maar zoals ik al eerder zei: we zien wel! Ik kan denk ik binnen nu en een dikke week mijn menstruatie verwachten, uitgaande van mijn oude cyclus + een week extra. Volgens mijn oude cyclus had ik anders vandaag ongesteld moeten zijn..., dus we nemen maar een ruime marge ) Als er dan nog niets te bekennen is volgende week zondag, dan ga ik er eens een testje op wagen. Maar ik ga lekker veel afleiding zoeken en mijzelf niet gek maken. Kan toch alleen maar afwachten, en dat gaat wel lukken . En als ik dan toch ongesteld ga worden, dan drink ik er een wijntje op!