Het is idd een handige link die met afkortingen Dankje! Wij hebben ook al een lijstje met behoorlijk wat namen. We willen het liefst geen naam die je bij wijze van in elke straat tegenkomt. Hebben er nu wel een aantal die aan die 'eisen' voldoen haha. Er zitten ook wel namen tussen die je voor beide geslachten kunt gebruiken. Onze favorieten zijn op dit moment Storm en Sky. Storm zouden wij eerder voor de jongen doen en Sky voor een meisje, maar het kan natuurlijk prima allebei. Luna vind ik ook wel een mooie naam voor een meisje.
Leuke namen rittjuh, en er zit ook een verband in.... Een vriendin van mij heeft een zoontje; Skyler, vindt ik ook een mooie naam. Wij hebben de volgende op het lijstje: Meisje: Florine/Florien Lieke Olivia Louise Lauren Jongen: Laurens Stijn Joris Tobias Mathijs
Een aantal jaren geleden is mijn vader overleden en in de dagen voordat hij is overleden hebben we aan hem laten weten dat mochten wij kinderen krijgen wat hun namen zouden kunnen worden (jongensnaam en meisjesnaam). Om eerlijk te zijn ben ik vind ik het meisjesnaam nog er leuk maar de jongensnaam vind ik niet echt leuk meer. Dus ik heb ook in mijn agenda een lijstje met namen. Dit heb ik nog niet met mijn vriend besproken. Hij vind het pas van nut als het zover is en dan hebben we nog wel tijd genoeg, de namen van toen hadden we wel overlegd. Hem maakt het overigens niet uit wat het zal worden. Ik vind nederlandse/friese namen wel mooi.
Leuke namen hoor Mare Met sommige heb ik alleen een verkeerde associatie doordat ik iemand ken met dezelde naam Inmiddels hebben we al een behoorlijk lijstje in mn telefoon staan. Meisje - Luna - Noa - Kaya - Esmee - Zoe - Jael - Yentl - Summer - Jessie - Demi - Melody - Lana - Chrystal Jongen - Sky - Storm - Quinten - Levi - Cooper - Milan
Ehhhhhhh ik heb mijn meisjes naam al helemaal klaar Zul je zien dat het weer een jongen wordt. Bij onze zoon hadden we Jaidy Caithlin maar dat werd uiteindelijk Julian Alexander Jongensnaam die ik leuk vind is Noah, maar uitgesproken lijkt het weer een meisjesnaam. Nathan vind ik ook leuk, maar lijkt weer op mijn eigen naam.
Julian Alexander is een erg leuke naam Nathalie. Het zou wel bijzonder zijn als je nu een meisje krijgt.
Grappig te lezen dat iedereen al zo druk is met namen, terwijl het nog niet zo ver is! Wij hebben eigenlijk al een naam voor een jongen en een meisje. ... Mijn aanstaande en ik liggen redelijk op een lijn wat dat soort dingen betreft. Maar nu nog zwanger worden. Ik voel op het moment dat ik weer ongesteld ga worden, dus deze ronde nog even uitzingen en vanaf de volgende cyclus gaan we er dan echt voor!! Groetjes, Duckertje
Druckertje, spannend!!! Hebben jullie ook dat jullie zo bang zijn dat iemand eerder bevalt en de naam gebruikt die je zelf in gedachten hebt? Ik wil jullie best de naam vertellen, maar daar ben ik zo bang voor
Spannend hoor Duckertje! Je lichaam is in ieder geval al goed ontpilt. Nathalie: Maakt mij niet zoveel uit. Ik ken jullie persoonlijk niet en het is net als met een Ikea meubel, half nederland heeft hem. En wat betreft de namen, die van mij zijn redelijk normaal, dus er heetten al een heleboel mensen zo, ik hoef niet persé heel bijzonder te zijn. Alleen met directe familie en directe vrienden is het voor mij een ander verhaal.
Ik ben niet echt bang dat iemand anders ermee vandoor gaat! Het is alleen leuk om het als verassing te houden.... Groetjes, Duckertje
Een verrassing is voor je directe omgeving wel leuk. Maar wij hebben nu toch nog zoveel namen op het lijstje staan dat het toch wel een verrassing is en daarbij dit zijn enkele namen en wij willen graag een tweede naam erbij.
Inderdaad spannend Druckertje!! En voor het zover is lijkt alleen maar langer te duren Mare, dat is een goede opmerking van de ikea meubelen Ik ben heel slecht in dingen voor mij houden, mijn zus weet al hoe ik een dochtertje graag wil noemen Bij Julian wisten ze de namen ook al hahahaha
Nathalie3004, Het duurt zo idd heel lang, maar we vinden 6 maanden toch te ver om voor het altaar te staan. Al gaan we er nu misschien wel verkeerd vanuit dat het vrij snel gaat lukken... Voor hetzelfde geld denken we straks "hadden we er maar eerder mee begonnen... " Weet je zus ook al dat jullie voor een tweede gaan beginnen? Ik kon m'n mond ook al niet houden tegen m'n moeder hoor! Groetjes, Duckertje
Mijn zus weet niet dat ik over een week stop, maar wel dat ik volgend jaar na de vakantie een tweede wil Je moet doen waar jullie je prettig bij voelen! Wij hadden geluk dat het bij de 1ste heel snel ging, maar misschien duurt het nu wat langer. Bah............les net even een naar bericht op zp.......
Wij wisten bij de eerste ook al hoe hij ging heten voordat hij gemaakt werd We hadden eigenlijk alleen een jongensnaam en waren er ook al van overtuigd dat het een jongen zou worden... en ja hoor, het is ons gelukt hihi. Uiteraard toch wel over een meisjenaam nagedacht, je weet immers maar nooit maar daar kwamen we niet echt uit. Ook nu hebben we het al over namen die we beide leuk vinden, maar het blijft toch lastig. Ik hou van stoere namen die in diverse landen goed uit te spreken zijn. Onze kleine man heet Dean, dat is kort, makkelijk en stoer (tenminste, vinden wij)
Hey meiden! Ik zie een hoop leuke namen voorbij komen zeg! Zo leuk om nu al wat te fantaseren hè! Moet zeggen dat we voor een jongetje nog steeds dezelfde naam in de wacht hebben staan, maar iets voor een meisje bedenken? Pfff... dat vond ik al best lastig voor mijn kleine meid! Laat staan dat ik voor een eventuele tweede meid nog eens een leuke naam moet bedenken! Maar mocht het zover zijn, dan hebben we nog zeker 8 maanden om te kiezen! Ow... zwijmel... Hier weet eigenlijk niemand dat we nu voor een tweede gaan. Natuurlijk weten sommige mensen wél dat wij ons gezinnetje nog niet compleet vinden, maar wanneer... hahaha, that's the question! Ik denk we maar eens langzaam aan de klus gaan! Volgens mij, uitgaande dat de eisprong ergens halverwege plaats zal vinden (lees zondag/maandag), kunnen we deze week al een kleine kans hebben... Hoe doen jullie dat als ik vragen mag? Zorgen jullie dat jullie om de dag, een week van tevoren al beginnen? Of gaan jullie echt pas op de dagen rondom je eisprong aan de slag?