Hallo, ik ben sinds mei dit jaar gestopt met de pil en ga over een week de 7e maand in. Maar nu ben ik sinds dat ik gestopt ben met de pil heel weinig ongesteld. Ik was al niet dramatisch veel ongesteld, maar nu is het wel heel weinig. Het is ook erg donker. Hierdoor twijfel ik ook regelmatig of het wel echt is en of ik misschien toch niet zwanger ben.. Maar goed, daarmee maak ik mijzelf dus elke keer alleen maar gek. Is dit normaal of herkenbaar? Liefs jois
Ik was december 2008 gestopt met de pil en vanaf toen was mijn menstruatie ook echt minimaal. Had ook totaal geen buikpijn. Pas de laatste 1 à 2 maanden werd het wat heftiger en kreeg ik er wat meer buikpijn bij. Ik denk dus dat het helemaal niet zo raar is. Als je er toch geen goed gevoel over hebt zou ik gewoon even langs de ha gaan.
Ik was altijd heel heftig ingesteld en ben toen aan de pil gegaan. Vanaf toen steeds 7 a 8 dagen ongesteld, waarvan een dag of 4 best hevig en zo'n 2 dagen pittige krampen. In september ben ik na 9 jaar gestopt met de pil. Nu ben ik heel kort ongesteld (dag of 4), geen krampen, weing bloed.Het is overigens wel rood zeg maar. Wel herkenbaar dus! Maar weet niet hoe het kan. Als je je onzeker voelt zou ik gewoon even naar de huisarts gaan.
Dankjewel voor jullie reacties. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik de huisarts wel even. Liefs